Estonian
* זהו משחק אמיתי לחלוטין שאני וחברים שלי משחקים לפעמים כשממש משעמם לנו בשיעור.

חברים לעט – פרק IX

Estonian 24/09/2011 867 צפיות 11 תגובות
* זהו משחק אמיתי לחלוטין שאני וחברים שלי משחקים לפעמים כשממש משעמם לנו בשיעור.

אחרי שלאורן קראה את המכתב של תומאס היא ניסתה לדבר עם אמא שלה אבל היא הייתה פשוט מגעילה אליה ולקחה את הסיגרייה המוזרה ההיא שלה. מה היה בפנים ללאורן לא היה שמץ של מושג אבל היא ידעה שזה אסור ואיכשהו כל פעם שאמא של לאורן שמעה אזעקת משטרה היא התחבאה מתחת לשולחן ולא בגלל שהיא מתחבאת במחבוא מאוד גרוע במחבואים.
ללאורן לא הייתה שום ברירה אלא פשוט להתחיל לעבוד. רק לעבוד.
היא תלתה מודעות על בייביסיטר, חילקה דואר ועשתה כל שיכלה בשביל להשיג כסף.

"היי תומאס,
אמא שלי התחילה לעשן משהו שאני חושבת שזה עב"ם אבל זה מסריח כמעט כמו סיגריה. ניסיתי לדבר איתה על זה אבל היא פשוט הייתה מגעילה. אני חושבת שאחרי התאונה שלה היא איבדה שפיות לחלוטין. אני יודעת שהיא מנסה להתחמק מהמשטרה ולפעמים אני חושבת שאולי באמת כדאי שאתקשר למשטרה. מה אתה חושב?.
התחלתי לעבוד בשביל לחסוך כסף לטיסה לגרמניה. אני צריכה להשיג 1068 דולר רק על הטיסה. אני צריכה משהו בסביבות 1200 רק בשביל מוניות וזה לא כולל הוצאות בגרמניה.
אז תגיד, איך אתה מסתדר עם החיים? איך הולך שם בגרמניה? איך הולך המחקר? איך בבית ספר?. אתה לא מספר לי כלום לאחרונה.
היום אני וכמה חברות שיחקנו משחק שנקרא "בינגו מורות*". אתה מצייר לוח של 9 ריבועים וכותב בפנים מילים. כל מילה שאתה רק רוצה. אחרי זה אתה צריך לגרום למורה להגיד את זה. אם הוא אומר ירוק, ואתה רשמת את זה אבל הוא לא אמר ירוק כי אתה גרמת לו זה לא נחשב. אם אתה גרמת לו אז זה נחשב ורק לך. מה דעתך על המשחק?.
מחכה לתשובה.
לאורן".

תומאס כרגע היה עסוק במשהו אחר לחלוטין. פעם ראשונה מזה שנתיים, פעם ראשונה שהוא עושה את מה שהוא עכשיו עושה.
תומאס סופסוף השיג לעצמו חבר.

"היי לאורן,
צר לי לשמוע על אמא שלך. אולי אמא שלך מעשנת סמים?.
אם את חושבת שאני באמת אתן לך לעבוד ולא אעזור לך בזה את טועה. קודם כל, תזמיני לך רק טיסת לדיסלדורף. אני אדאג לך כל עוד תהיי על אדמת גרמניה כולל מטוס חזרה.
את לא תאמיני מה קרה היום וזה אולי יסביר למה איחרתי בהרבה זמן (היי, אני גרמני, אני יקה ואני דייקן P=).
הגיע אלי חבר אחרי הלימודים. לא שנאתי את זה, לא ניסיתי לדפוק את הראש בקיר. אני נהנתי מזה. זאת הייתה הרגשה נפלאה שסופסוף יש לי חבר.
בינגו מורות נשמע ממש ממש כייף. אילו מילים גרמת כבר למורה שלך להגיד?. הצלחת לגרום לה להגיד "אבטיח?". אם לא אז את עדיין לא עשית מספיק, אה D-. הסמיילי הזה ==> D- מתאר אותי עכשיו. אני קיקלופ עכשיו. אני לא בטוח למה אבל אני כן ואם לא תקבלי אותי ככה אז שיהיה לכם יום טוב.
מחכה לתשובה שלך.
תומאס".

לאורן ספרה כסף. יש לה עכשיו 325 דולר. בדיוק חצי. כשלאורן הסבירה שהיא תטוס לחבר לעט שלה אמא שלה התחרפנה ממנה. היא נתנה לה סטירה ואז גם החליטה לכבות עליה את אחד מהסיגריות-סם שלה.
לאורן לקחה את שפורפרת הטלפון. עלתה למעלה ועשתה מה שהיא הייתה צריכה לעשות מזמן. היא התקשרה למשטרה.
אחרי כמה שעות המשטרה לקחה את אמא שלה הרחק ממנה להתאחד עם בעלהּ.

"היי תומאס,
כשאמרתי לאמא שאני מתכוונת לטוס לגרמניה היא התחרפנה עליה אז התקשרתי למשטרה שיקחו אותה. אני מקווה שעשיתי את הדבר הנכון לעשות. אני בלחץ אטומי ואני בפחד אינסופי.
מזל טוב על החבר!. אני אשמח לשמוע עליו עוד.
לא גרמתי לה להגיד אבטיח אבל הצלחתי לגרם לה להגיד "מסמרים" ולהגיד "כלב מיוחם". אל תשאל אותי איך, אני עצמי לא בטוחה.
נראה מה תעשה לי אם לא אקבל אותך בתור קיקלופ, אה?.
בכל מקרה יש לי 325 דולר כבר ואני מתכוונת להשיג עוד בשביל הטיסה לדיסלדורף. לאחל לי בהצלחה.
מחכה לתשובה.
לאורן".


תגובות (11)

היי Estonian

זה ממש יפה הכתיבה שלך מהממת אנא תמשיך מהר !!!!!!
בתודה בקי

25/09/2011 05:54

חחחח אתם באמת משחקים את זה?!
מגניבבב!!!!
ודייי אתה הורג אותי!!!!
למה זה כזה עצוב???
אני ממש מרחמת עליהם!!!
נוו שיפגשו כבר!!!

25/09/2011 10:51

אן לי יותר מידי להוסיף…:)
אתה כותב ממש יפה, אני ממש מרגישה כאילו אני בתוך הסיפור.
הלוואי שהייתי מצליחה לכתוב ככה!!!!!!!!

25/09/2011 11:05

תודה רבה לשתיכן.
יהלה – מה לעשות, אם הם ייפגשו מיד זה ייגמר מהר יותר. חבל. וכן. אנחנו משחקים בזה והצלחתי לגרום למורה שלי להגיד "שוורצקופף" D=.

25/09/2011 11:56

יופי של סיפור, הוא ממש מצחיק במקומות הנכונים ויפה ומרגש באחרים :)
נ.ב. פה אתה רוצה לחפור בתגובות שלך ?
yarden10

25/09/2011 12:00

אחחח אתה נהנה להתעלל בהם,אה?

25/09/2011 12:00

אור גורם למורים להגיד את הדברים הכי מוזרים שרק תחשבו עליהם !
וכן, הוא גרם למורה שלנו לומר שוורצקופף…
בהצלחה בקרב נגדו.
גם אני קיקלופ !

25/09/2011 12:18

כן, אני אשמח שכאן תחפרי ירדן D=.
תודה סהר!.
ולא יהלה, אני לא נהנה להתעלל בהם, אני פשוט משתעמם (כי בינינו, מי באמת יקשיב להיסטוריה של ישו אחרי שכבר למדת אותה?).
יאללה סהר. מחר יש היסטוריה. תביא דף משל עצמך הפעם. ראית שהדפדפת שלי עולה 96,999 שקלים.

25/09/2011 12:46

אור, הסיפור שלי בוורד כבר יומיים, ועכשיו כשאני מסתכל עליו – הוא ממש דומה לזה שאתה עשית…
זוכר? זה שדיברנו על נושאים בכיתה ואמרתי שאני רוצה לעשות ראליטי בין כוכבים?
אצלי זה לא קשור לאהבה, אבל זה ממש דומה. אני לא יודע אם לפרסם או לא, אני מפחד שיביאו לי תגובות של מעתיקן. אבל כן לקחתי ממך משהו !
והמודח היא…הוא…אנחנו…הם…הן !… איך !!

25/09/2011 13:20

איזה יפה!!
איזה מסכנה לאורן!!!
תמשיך בבקשה :)

25/09/2011 13:49

סהר – אתה בהחלט יכול לפרסם את זה ואני אגיב שאני נתתי לך רשות כי אתה לקחת את זה למקום שלך ואני למקום שלי. הרי גם אני מתכוון לקחת חלק מהרעיונות שלך ואז אתה תעיד שנתת לי רשות. אם לא תעיד יהיו לך רק עוד חמישה ימים לחיות D=.

25/09/2011 21:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך