חברים לעט – פרק VI

Estonian 22/09/2011 739 צפיות 7 תגובות

השעה הייתה שלוש וחצי לפנות בוקר אצל ביתה של לאורן בפלורידה ולחרדתה היא שמעה את האוטו נכנס פנימה בחריקות.
הוריה יצאו ממנו מצחקקים.
הם נכנסו פנימה ואפהּ של לאורן קלטה דבר ראשון את הריח החריף של האלכוהול. היה לה ברור שההורים שלה שתו והחלק המזעזע, אחד מהם גם נהג.
בבטן של לאורן כירסמה תחושה שמשהו נהרג בגללם. אלכוהול הוא נהג גרוע למיטב ידיעתה.

"היי תומאס,
אני בלחץ אטומי. ההורים שלי עכשיו חזרו הביתה בשלוש וחצי לפנות בוקר מצחקקים ומסריחים מאלכוהול. אחד מהם נהג בוודאות ואני פוחדת שגם אחד מהם דרס משהו.
מעולה! עכשיו אני אוכל להסתים ת'פה למלאני. היא הילדה הכי מעצבת בשכבה. היא מסוג הריץ'-ביץ'. ריץ'-ביץ' אלו הבנות המגעילות העשירות שאף אחד לא סובל. היא חושבת שרק בגלל שאבא מיליונר הן יחידות בדורן.
תעשה את זה למורה לאומנות: תצבע רק מחוץ לקווים. לא בפנים רק מחוץ לקווים. מעניין מה הוא יגיד על זה.
החבילות של הפילים המעופפים הגיעו אלי כבר. תודה רבה.
דרך אגב, מאיפה לעזאזל אתה יודע שראש שני זה כייף? אני כבר שנה עם זה וזה פשוט תענוג!.
מזל טוב לרגל 25 חברים לעט בלבד.
טוב, אני די בטוחה שזה הכל. אני אכתוב יותר במכתב הבא".

תומאס חזר הביתה מבית הספר. הוא השליך את התיק על הרצפה ונתן נשיקה לאחותו לאורן.
שניהם התיישבו ביחד לארוחת צהריים.
"היום 25 החברים לעט שלך רשמו כולם" אמרה לאורן "קיבלת 25 מיילים".
תומאס לא שלט בעצמו והתחיל לבכות.
לאורן קמה וחיבקה אותו וזה רק העצים את הבכי.
"אני לא מסוגל כבר" הוא ילל "אני מתגעגע להורים, אני רוצה להיות שוב עם אנדרו".
"אני יודעת שזה קשה" אמרה לאורן "זה מאוד קשה אבל תזכור שאתה גדול, אתה חזק, אתה אמיץ".
"אני לא" הוא ילל.
"אבל אתה כן, אתה אפילו לא יודע" הבטיחה לאורן.
תומאס היה ממש עייף ולכן החליט לישון אחרי הארוחה.
היה לו חלום קשה מאוד.

אנדרו החזיק אותו יד ביד והם הלכו ביחד קדימה.
הם הגיעו למקום עם מזרקות שבכל מזרקה יש פסל אחר. סוס, דג, כלב, חתול וכולם משפריצים את המים מהפה שלהם. המזרקות היו מוזהבות עם הרבה מטבעות בפנים.
אנדרו זרק מטבע למים.
גם תומאס זרק והביע משאלה שזה יהיה אמיתי….


תגובות (7)

יוווואווו איזה מסכן תומאס!!!
סיפור יפה..
בבקשה תמשיך!

22/09/2011 07:28

מהההממם יוואוו אני לא מאמינה שאתה בן 13 ואני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך !!
דורשת המשך :)

22/09/2011 09:52

תודה רבה לשתיכן.

22/09/2011 10:48

כל הסיפור הזה הוא שקר גדול !
הרי כולם יודעים שהחבר הטוב ביותר של כל עט הוא העיפרון !

לא, אתה יודע שאני לא רציני :)

22/09/2011 14:25

חחח שחר!!!! LoL
ואני ממש מרחמת אל תומס…:(
וגם על לאורן

23/09/2011 07:22

המשךהמשךהמשךהמשך!!
אתה כותב ממש יפה P:

23/09/2011 14:38

אומנם כולכם מחרמים על תומאס, זה לא שאני לא- אבל אני עוד יותר מרחמת על לאורן (אחותו הגדולה). כלומר, אחד האחים הקטנים שלה ושני ההורים שלה מתו, והיא צריכה לדאוג גם לעצמה וגם לאח שלה והכול עליה. תחשבו על זה.
התאהבתי בסיפור. (אבל אני כבר נשואה לכלבה שלי. מביך.)

07/10/2011 09:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך