חברים לעט – פרק VII

Estonian 22/09/2011 618 צפיות 3 תגובות

תומאס התעורר מהחלום מלא כולו בדמעות.
היה בו צד שהוא לא הפעיל אף פעם שעכשיו פתאום דרש להתעורר ולעשות משהו. הוא הרגיש את האדרנלין בגוף שלו. הוא היה משוכנע שמשהו בחלום שלו יהיה נכון.

"היי לאורן,
אני מצפה לשמוע בנוגע לההורים שלך.
היה לי הלילה חתיכת חלום. חלמתי שאני במעין שדה דשא כזה עם מזרקות והלכתי יד ביד עם אחי התאום – אנדרו. שנינו זרקנו מטבע למזרקה ואני ביקשתי שזה יהיה אמיתי. הלוואי שזה יקרה אבל אני לא יודע אם זה אפשרי בכלל. הוא הרי מת והוא לא יחזור.
אתמול הרגשתי רע כל כך… אף פעם לא קרה לי דבר כזה. אני חושב שאת באמת מחברת אותי לרגשות שלי. הילדה ההיא שהתאהבתי בה כבר לא מה שרציתי. לא יודע. אני הפסקתי.
הלוואי שהייתי יודע מה קורה אבל מעולם לא הפעלתי את החלק הזה במוח שלי.
הלוואי שהמשאלה שלי הייתה מתגשמת והייתי באמת יכול לדבר עם אנדרו לשעה אחת לפחות.
החלטתי להיפטר מהמאורית מניו-זילנד וכרגע יש לי 24 חברים לעט. המספר מצטמצם, האנשים מעטים. מי יישאר אחרון, אה?.
את יודעת שסטיגמות הן דבר אכזרי?. אומנם אני גרמני ונולדתי בגרמניה וגדלתי בבית גרמני במסורת גרמני, ההורים שלי במקור מיוון. לכן אני יודע יוונית.
ילדים בכיתה התחילו לצחוק עלי בטענה שאני לא סתם חנון – אני סופר חנון כיוון שאני לא סתם בן אדם. אני פילוסוף ששותה אוזו בלי סוף.
אני לא רואה את עצמי כיווני. אני גרמני. נקודה. אבל המילים שלהן פשוט פוגעות. אני מנסה להתעלם אבל אני פוחד שאולי הם צודקים. אולי אני לא בסדר? להיות חנון זה כל כך רע?.
אני אחכה לתשובה שלך.
תומאס".

ליבה של לאורן החסיר פעימה כאשר קראה כמה כותרות בעיתון. נהיגה בשיכרות במלברון – פלורידה גרמה למותה של משפחה בת 6 נפשות כאשר לקטנה ביותר הייתה יום-הולדת.
לאורן הבינה היטב שזה עניין של זמן עד שהוריה יילקחו לכלא.
היא בכתה כמו תינוקת אבל זה לא עניין אותה. היא רצה לכתוב לתומאס. היא ידעה שהוא היחידי שיבין אותה.

"היי תומאס,
היום בחדשות סופר שמשפחה בת 6 נפשות נדרסה למוות על ידי נהג שיכור במלברון – פלורידה. כן, כן, אבא שלי קיבל זימון לבית משפט. הוא ייכנס לכלא. אני לא יכולה לעצור את הדמעות. אני יודעת שאתה היחידי שיוכל להגיד לי דברים שבאמת יעזרו לי. אני פשוט אבודה כל כך.
בנוגע לחלום שלך – החלום שלך נשמע פשוט מקסים. אני מחזיקה בשבילך אצבעות שהמשאלה הזאת תתגשם. מי יודע, אולי המלאך השומר עליך מקשיב ומכין משאלה אחת גדולה. אם כן, אני מאחלת לך שהוא יגרום לכך שאף אחד לא יירד עליך ושאנרדו יהיה איתך שוב.
אני שמחה לשמוע שאני עוזרת לך למצוא מקומות אבודים אבל אני מוטרדת מזה שאתה מרגיש רע בגלל זה.
אני כותבת אפילו שאני בוכה ותאמין לי שזה קשה אבל בבקשה תגיד לי שאתה לא כועס עלי.
בנוגע לסטיגמות – סטיגמא היא דבר אכזרי מטבעה. אז אתה יווני. שיהיה. יוון היא מדינה עם תרבות נחמדה, לא?. פעם אחת אתה צריך להביא בקבוק אוזו לכיתה ולדפוק להם בראש. זה ילמד אותם לקח.
אל תדאג, גם אם להיות חנון זה דבר רע, אתה אדם טוב.
אני באמת מרגישה בנוח לכתוב לך ואל תדאג, העבודה נגמרה אבל אני ממשיכה לכתוב לך.
שינית אותי!.
מחכה לתשובה
לאורן".

בינתיים בשמיים למעלה. בבית המלון למלאכים שומרים התעורר המלאך השומר הרדום וראה איך מתעללים במי שהוא שומר עליו. הוא לא ייתן לזה לקרות. הוא היה צריך לחשוב, מה לעשות?, מה יהיה הדבר הטוב ביותר שהוא יכול להעניק לילד הזה. ואז פתאום הוא קלט שהילד כבר קיבל את המתנה. כן, כן, הוא כבר העניק את המתנה בלי ששם לב…


תגובות (3)

ריגשת אותי :)
תמשייך

23/09/2011 11:09

חעחעחע XD כנ"ל P:
בטח חפרתי לך באימייל וזה עם כל התגובות שאני עושה לסיפורים שלך (;

23/09/2011 15:07

לא אכפת לי על החפירות באימייל.

23/09/2011 22:24
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך