חברים לעט – פרק XII

Estonian 27/09/2011 820 צפיות תגובה אחת

ללאורן נמאס לחכות. היא הייתה מאוכזבת מאוד. רגש עז מאוד הוא האכזבה. היא שילמה בכסף שחסכה את דמי הערבות לאמא שלה שיצאה מהכלא.
היא הייתה עם סכום נמוך של כסף ועם אמא שעדיין הייתה מגעילה בבית. היא התחרטה עמוקות על זה שעשתה את זה. אילולא הסגירה אותה מלחתחילה אולי הייתה חוסכת את הכסף לטיסה אבל, היי. תומאס בכלל לא מחזיר תשובה. או שאולי הוא דווקא כן החזיר לה?. לא. לאורן לא רצתה להתאכזב פעם נוספת.

תומאס מיצה את הפנימייה. כן, כן, כשתומאס ממצה משהו אז הוא ממצה משהו. הוא טילפן לאחותו אבל התשובה נשארה שלילית. הוא נשאר שם לפחות עד סוף הסמסטר.
ירד גשם כבד היום והגשם דיכא את תומאס. הוא קיווה שללאורן עוד אכפת ועדיין כותבת לו.
לפתע עלה במוחו של תומאס רעיון גאוני. כל כך גאוני שהוא התחיל לפקפק בעובדה שהוא חשב עליו.

לאורן סבלה התעללויות. אמא שלה הבטיחה לא שלא תפגע בה אבל היא לא עמדה בהבטחה.
החיים לא חייכו אליה. היא לא עמדה בפיתוי ובדקה את תיבת המייל שלה. הלב שלה התחיל לפעום בקצב כאשר גילתה מכתב מתומאס. היא הרגישה דמעות חמימות נוטפות לה מהעיניים.
היא כתבה לו מהר.

"היי תומאס,
הייתי בטוחה שנטשת אותי. לצערי שיחררתי את אמא שלי בערבות עוד לפני שקראתי את המייל שלך. אני כל כך מצטער. אני כל כך טיפשה.
אני מקווה מאוד שטוב לך בפנימייה. אם לא תדאג שיגרמו לך לעזוב. אם אין לך תוכנית תמיד תוכל לטעון שאתה מדמיין רוחות רפאים או שתשחק פני טיפש.
אני גם עסוקה עד מעל הראש בעבודות. הכל כבר מתבלבל לי. אני איכשהו מוצאת את עצמי חופפת את צדק עם אוראנוס (השתמשתי בצלע צלע צלע) ובשיעור אנגלית מצאתי את עצמי נותנת תשובה לשיר בעזרת נוסחאות פיזיקליות.
אני לא יודעת מה עבר על ההורים שלי. בעבר הם היו יציבים. מאז המסיבה ההיא שניהם בבעיות כל כך קשות. מה איתי? זה תורשתי לפי דעתך?.
מחכה לתשובה.
לאורן".

בזמן שהיה מופע בפנימייה תומאס התחיל לצרוח.
כולם בהו בו.
"הפרעת משמעת?" שאל המנהל של הפנימייה "איך זה אפשרי?".
"גייל התישבה לי על אנדרו" התלונן תומאס.
"עליי?" שאל ילד בשם אנדרו במקום אחר.
"לא!, על אחי התאום" אמר תומאס.
"אין לך אח תאום" אמר לואי.
"יש לי והוא כאן ואת יושבת עליו!" אמר ונתן מכה לגייל.
תומאס קיווה שידווחו על כך הלאה. זה כבר יעיף אותו מהפנימייה.

לאורן הכינה לעצמה עוד מנה של איטריות להכנה מהירה. זה היה המאכל העיקרי שלה. לבשל היא לא ידעה טוב יותר מידי. משהו השתבש לה יותר מידי בחיים. היא לא אהבה את זה.


תגובות (1)

שיבושים. אור, אתה תוכל לפנות זמן ולקרוא את שני הסיפורים החדשים שפרסמתי?

28/09/2011 01:18
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך