שבוע טוב ! פרק עשר יצא היום, קריאה נעימה! מה אתן אומרות?

חברים .. פרק 10

05/07/2015 1308 צפיות 2 תגובות
שבוע טוב ! פרק עשר יצא היום, קריאה נעימה! מה אתן אומרות?

הגענו לפנימייה במוצש. הייתי גמורה. נכנסתי לחדר עם אנאל ונרדמתי.
*
שמעתי את דלת החדר נפתחת "בוקר טוב, שבוע חדש.. תתארגנו ובואו לשיחת קבוצה." נכנסה עמית המדריכה לחדר עם חיוך ענק. היא יצאה ואני ואנאל התארגנו וירדנו למטה. אחרי השיחת בוקר של עמית הלכנו כולם לחדר אוכל וירדנו לבצפר. "בוקר טוב" מילמל מתן כשראה אותי בדרך לבצפר. חייכתי אליו ותפסתי את ידו. "איפה אדם?" שאלה אותו אנאל. "הוא הלך לעשן" הוא אמר. הגענו לכיתה והנחתי את דבריי על השולחן. "את באה אלי שבת הבאה?" שאל אותי מתן והיתיישב מולי. "אתה בא אלי עם כבר" אמרתי והוא גיחך ."נו בואי אלי" מילמל וליטף את הלחי שלי. "אל תיהיה חצוף מתן.. לפני אילת איפה הייתי?" שאלתי והוא צחק. היא ידע שהייתי אצלו. "יופי אתה בא אלי." קבעתי והוא נישק אותי. "מתן ולורן תיפרדו בבקשה ושבו במקומות." אמרה המורה וצחקתי. "בוקר טוב גם לך ציפי" חייכתי אליה והיא הרכיבה את המשקפיים. "בוקר טוב לכולם, שבו" אמרה בקולה הדק מאוד.
*
יום הלימודים הסתיים לו ונכנסתי לחדר. זרקתי את התיק על המיטה ופלטתי גניחת יאוש מוזרה כזו. נעלתי את הדלת ופשטתי את בגדיי ממני. פתחתי את הברזים וחיכתי שמים חמים יצאו מהברז. בזמן הזה התהלכתי בחדרי ערומה ,רק מגבת מכסה את גופי. נכנסתי אל המקלחת ואדים חמים היו באויר. הורדתי את המגבת ונכנסתי אל תוך המים. זה היה מרגיע , ניקיתי את הראש ונתי למחשבות להתפוגג . שום דבר לא הפריע לי, חוץ מתקתוק הדלת שנשמע לאחר כמה דק. "מי?" צעקתי. "אני" שמעתי את קולו של מתן. "אה, אה.. תבוא אחר כך, אני מתקלחת" צעקתי ושמעתי אותו מצחקק. "בסדר פתחי" מילמל. "לא נו" אמרתי. "כפרה עלייך נו, מה ה מתאים לי מקלחת עכשיו" הוא ביקש. עטפתי את עצמי במגבת ופתחתי לו. "המקלחת זה מה שמעניין אותך.. ברור" גיחכתי והורדתי את המגבת ממני. עינייו של בן נצצו והואנשך את שפתו כשראה אותי מתקלחת. "ואו ואו את מושלמת" מילמל והתקרב אל המים בעוד חיוך דבילי נע על שפתיו. "הי , תוריד בגדים" דחפתי אותו מהמים והוא ניער את ראשו כאילו קם מחלום. "חח נכון" הוא צחק ופשט את בגדיו. הוא נכנס באיטיות מתחת למים החמים ונעמד מולי. "אני אוהב אותך" מילמל כשהוא נצמד לגופי והרגשתי את איבר מינו עלי. נהינתי ממגעו. הוא ליטף את על חלקי גופי ולא פיספס שום מקום. גנחתי קלות והוא תפס אותי בישבני והרים אותי עליו. "מתן" מילמלתי באוזנו כשהרגשתי שאיבר מינו נכנס לשלי. הוא הדביר אותי לקיר וחדר לתוכי. "אה, אה, אה, ממ.. אוי מתן" גנחתי בחוזקה. הוא סימן לי לשתוק וצחקנו. הרמתי א ראשי למעלה כמנסה להתאפק ואחזתי במתלה הסבונים. הוא נישק את גרוני ואף גרם לזה לכאוב לי קצת. "מתן זה כואב לי" אמרתי וניתקתי את ראשי מצווארי. הוא נישק את השד השמאלי שלי בלהט והרגשתי איך אני מתחרמנת ממנו והראתי סימני הנאה. "גמרת?" מילמלתי כשהמים מטפטפים עלינו. "לא לא" מילמל בכבדות ואני כשכבר גמרתי הסדרתי את נשימתי. "גמרתי מתן" התנשפתי קלות. הוא זז ממני ושיחרר אותי. איבר מינו עדיין היה קשה. הוא יצא מהמקלחת והתחיל לשפשף את איבר מינו בחוזקה. "סס הא.. סס הא.. " הוא פלט גניחות והרים את ראשו כאילו מנסה להתאפק. ראיתי שזה כואב לו. הוא המשיך ככה שניות אחדות עד שנוזל לבן נטף מאיבר מינו הוא רץ לשירותים וחזר אחרי חצי דקה מתנשף. "בחיים זה לא קרא לי" מילמל בכבדות ובקושי הצלחתי להבין את מה שהוא אמר. "מה זאת אומרת?" שאלתי ונכנסנו שוב למים. "הייתי יותר מידי חרמן ולקח לי זמן לגמור" מילמל והסדיר את נשימתו. צחקתי. הוא שם על עצמו סבון והוא היה נראה הכי סקסי בעולם ככה. "מה את צוחקת?" שאל וחייך אלי. "פעם הבאה נעשה סקס על מיטה רגילה ולא בתוך המקלחת" צחקקי והוא הקריב אותי אליו. "היה לי כיף אבל." הוא חייך. "גםלי , אבל אתה לא גומר בזמן מותק" צחקתי והוא נשך את שפתי התחתונה. "אח יא בנזונה" קראתי ודחפתי אותו ממני. "חחח תראי לי רגע" אמר ואחז את שפתיי באצבעותיו ובחן אותה. אחרי כמה שניות הוא חייך ומשך את שפתיי אל שפתו ונישק אותי. "חנפן" מילמלתי והוא צחק.


תגובות (2)

מושלםםםםםםםםםם

12/07/2015 21:18

אין על הכתיבה שלךךך

12/07/2015 21:18
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך