היי.. חזרתי בסוף ואני חושבת להמשיך לפרסם את הסיפורים שלי גם עם אין לי קוראים, אולי זה יעניין מישהו מתישהו. בקיצור החלטתי לקצר את הסיפור ופרק 20 הוא יהיה הפרק האחרון. מקווה שתמשיכו לקרוא ותואהבו את הסיפורים שלי. ערב טוב שיהיה..

חברים .. פרק 11

12/07/2015 1018 צפיות 4 תגובות
היי.. חזרתי בסוף ואני חושבת להמשיך לפרסם את הסיפורים שלי גם עם אין לי קוראים, אולי זה יעניין מישהו מתישהו. בקיצור החלטתי לקצר את הסיפור ופרק 20 הוא יהיה הפרק האחרון. מקווה שתמשיכו לקרוא ותואהבו את הסיפורים שלי. ערב טוב שיהיה..

הגיע כבר הערב וישבתי על הספסל המתנדנד שהוצב מחוץ לקבוצה שלי. "בווו!" צעקתי באוזנו של יעקב שישב שם. "כוסא.. איך הבהלת אותי יא דפוקה" הוא קרא וצחקתי. "תירגע יא כוסית" מילמלתי והתיישבתי לידו. "למה אתה כאן לבד?" שאלתי. "סתם.. חושב" חייך אלי חיוך טיפה עצוב. "על.." שאלתי והוא גיחך קלות. "על חן" מילמל וחיוך עלה על שפתיו. "אתה עדיין אוהב אותה? " שאלתי . "ברור.. אבל פיספסתי את ההזדמנות שלי כבר" אמר והרים טיפה את ראשו . "חח על מה רבתם בכלל מפגרים?" גיחכתי והוא חייך. "סתם , משחקי כבוד" מילמל והינהנתי. "כי אתם מפגרים , אתם ניסתם להוכיח אחד לשני איך אתם עושים אחד לשני. כשהיא היית מבקשת ממך לא ללכת לאיזושהי מסיבה, הקשבת לה?" שאלתי והוא השפיל את מבטו. "למה מה היא היית מקשיבה לי?" שאל. "זה מה שאני אומרת.. לא הקשבתם אחד על השני ויותר מזה לא סמכתם אחד על השני. כשמתן אומר לי לא ללכת לאן שהוא אני כן מתעצבנת אבל אני מבינה אותו ואני מקשיבה לו כי אני יודעת שעם זה היה ההפך הוא היה מקשיב לי" הסברתי. "טוב מה זה משנה עכשיו .. על טעויות משלמים לא?" הוא מילמל עם חיוך כל כך עצוב. בחיים לא ראיתי אותו ככה. "היא עדיין אוהבת אותך" אמרתי ועיניו. נצצו פיתאום. "איך את יודעת?" שאל. "רואים עליה. כשמזכירים את השם שלך, חוץ מזה אני חברה שלה ואני מכירה אותה" חייכתי אליו והוא שתק. "בסדר זה כבר לא רלוונטי. עבר כבר כמעט חצי שנה.. היא בטח תחשוב למה חיכתי עד עכשיו" הוא מילמל. "תנסה , מה יש לך כבר להפסיד?" שאלתי והנחתי את ידי על גבו. "כבוד" מילמל. "ואי תפסיק כבר יא מלא אגו! אתה מעצבן אותי." הבאתי לו כאפה בגב והחזרתי את ידי אלי. "חחח לקח לך זמן לשים לב לזה" צחק. "זה לא מצחיק.. תמיד ידעתי שאתה כזה" אמרתי והוא חיבק אותי חזק מניגוד לרצוני. "אי אי כפרעלייך" הוא מחץ אותי וצחק. "תעזוב אותי!" צעקתי והוא שיחרר. "יאלה אני הולך" הודיע וקם. "ביי" ניפנפתי אליו והוא חייך אלי. "בואי איתי" אמר. "לאן?" שאלתי. "לעשן " אמר. "אין לי כח" מילמלתי והוא משך אותי מהיד. "נו מה יש לך לעשות כאן לבד.. בואי" אמר ומשך אותי יותר חזק. "לא נו.. אני גם צריכה לחשוב" מילמלתי והוא שיחרר אותי. "טוב את לא רוצה לא צריך מה את חופרת" הוא מילמל וצחק. "סתום סתום" חייכתי אליו והוא הלך. "יאלה חברים, כיבוי אורות" שמעתי את עמית המדריכה צועקת מפתח הקבוצה. קמתי והתקדמתי לעבר הקבוצה. "התקלחת?" שאלה והינהנתי. "ואם את רוצה נשיקת לילה טוב מחבר שלך אז עכשיו, כי אני לא יתן לכם אחרי כיבוי אורות" היא חייכה אלי והינהנתי. הליתי במדרגות ואז שמעתי את קולו של מתן. "מתן" קראתי לו מלמעלה והוא הרים את ראשו. "לילה טוב חייםשלי" חייכתי אליו. "מה זה לילה טוב? בואי בואי לפה" הוא חייך והוא עלה אלי. "מתי אתה קם מחר?" שאלתי והוא אחז את אגני. "6:00 למה?" שאל. "תתקשר אלי תעיר אותי" מילמלתי והוא נישק אותי. "יאלה לילה טוב" חייך ושיחרר אותי. "דבר איתי בויאצפ" צעקתי אליו שהוא ירד במדרגות והוא הינהן. נכנסתי לחדר ואנאל כבר היית במיטה. "חייםשלי למה את פה לב.. " התקדמתי אליה ואז ראיתי שהיא לא שוכבת במיטה לבד. "חח הוא עוד מעט הולך ,אל תדאגי" היא גיחכה וחייכתי אליה. "לא אין לי בעיה יא סתומה, אבל עמית עוד מעט עוברת בחדרים" הודעתי והתארגנתי לשינה.
"טוב אני ידבר איתך" שמעתי את אנאל אומרת לאדם והוא יצא. נרדמתי.


תגובות (4)

לאלא נוווו אויייי

12/07/2015 21:20

את כותבת מושלם ואל תתיחסיי

12/07/2015 21:20

אני מסוקרנת לדעת איך תהפכי תפרקים ליותר מעניינים , תמשיכי מאוד אהבתי :)

12/07/2015 22:02

את כותבת מושלם!! בבקשה אל תפסיקי!!!!

13/07/2015 00:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך