שלוש פרקים לפני הסיוווום !! מקווה שתהנו למרות שהפרק לא משהו. שלוש תגובות ואני ממשייכה ;)

חברים .. פרק 17 – עושים ילד. קטע מיני !

26/07/2015 6364 צפיות 2 תגובות
שלוש פרקים לפני הסיוווום !! מקווה שתהנו למרות שהפרק לא משהו. שלוש תגובות ואני ממשייכה ;)

התעוררתי בבוקר בהרגשה די טובה, אבל עם זאת גם עצובה. ישבתי על המיטה מחזיקה את ראשי בין ידיי. מתן עדיין ישן. נגעתי בו, מוודה שלא קרה לו כלום בלילה. אחרי כמה דק קמתי למטבח והכנתי לי נס, שתיתי אותו בעמידה. יהיה לנו ילד.. החלום שלי התגשם ! לאל.. זה השם שלו, גם עם זאת תיהיה ילדה.
"בוקר טוב" שמעתי את קולו הגברי של מתן מהמדרגות. הרמתי את ראשי אליו, רק בוקסר צמוד על גופו. "בוקר טוב" החזרתי לו, כמה אהבה יש לי אליו.. הוא ירד ונכנס לשירותים. הכנתי לו קפה, והרגשתי איך ידיו הגדולות והחמות עוטפות אותי אחרי כמה דק. "ממ.." הוא הניח את ראשו על כתפי. הסתובבתי אליו ונישקתי אותו. "הכנתי לך קפה" אמרתי וזזתי קצת כדי שיקח את הכוס. "תודה" חייך אלי ושתה טיפה. הלכתי לסלון והוא למרפסת לעשן. הדלקתי את הטלויזיה והתחלתי לזפזפ. לא באמת רציתי לראות טלויזיה, הראש שלי היה עסוק בכל כך הרבה דברים אחרים, עשיתי את זה בשביל לנסות להסיח את דעתי, או בגלל שסתם היה לי משעמם? אחרי כמה דק כבר לא יכולתי אז הלכתי למתן. ישבתי על הכיסא והוא חייך אלי. "משעמם לי" מילמלתי והוא גיחך. "תקשיב.." מילמלתי כשראיתי אותו מדליק עוד סיגריה שניה אחרי שסיים את הראשונה. "אולי תפסיק לעשן.. אולי זה יחמיר את המצב" הסברתי כמעט בלחש. "חח מה זה משנה, אני עומד למות עם או בלי זה" צחק. עייני נפתחו ,אני בטוחה שהייתי נראת כמו מפלצת באותו רגע. זה ממש לא נושא לצחוק עליו, מה לא איכפת לו.. "אידיוט" אמרתי לו כשדמעה זלגה מעיניי והלכתי משם. מה הוא חשב כאילו, שאני יצחק.. אחרי שיום שלם בכיתי על זה. נכנסתי לחדר שלו ונכנסתי למיטה. קראתי איזה ספר שהיה מונח שם על השידה. אחרי כמה דק הוא נכנס. "זה היה בצחוק" הוא גיחך והתקרב אלי. "זה לא מצחיק אותי" אמרתי בעוקצנות והסתכלתי בתוך עיניו. "בסדר.. סתם חשבתי.." ניסה להסביר אבל קטעתי אותו. "חשבת שמה? שאני אצחק!? יום שלם לקח לי לעקל את זה, יום שלם אני בוכה ומתפללת שזה לא אמיתי, ואתה חושב שזה מצחיק אותי" הרמתי עליו את הקול ודמעות זלגו מעיניי. "בסדר סליחה הבנתי.." הוא ניסה להתקרב ולחבק אותי אבל זזתי אחורה. "די די אין לי כח עכשיו" מילמלתי אבל הוא בכלל לא הקשיב לי וחיבק אותי בכח. "אמרתי לך שאני מצטער נו" הוא מילמל ונישק אותי בראש. הרפיתי וחיבקתי אותו גם, הכי חזק שיכולתי. הרמתי את ראשי אליו והוא נישק אותי. הרגשתי את האהבה שלי אליו מתאצמת. הוא עלה מעליי ונישק אותי. "בוא נעשה את זה" אמרתי ברעד. בטוחה בעצמי, אני רוצה ממנו ילד. זה מה שאני רוצה! עיניו נצצו ודימעתו נפלה עלי. "אני אוהב אותך" הוא מילמל ונישק אותי. פשטתי ממני את חולצתו הגדולה ונשארתי רק בתחתונים. הוא נישק את שדיי וירד כך למטה עד שהגיע לתחתונים והוריד אותם. הוא הוריד את שלו והכניס את איברו לאיברי והחל להתנגש בי. פעם הראשונה שלנו שהרגשתי שזה באמת מאהבה, אנחנו באמת עושים את הילד שלנו באהבה. תפסתי את עורפו מצמידה אותו אלי. הוא נישק אותי ויצר איתי קשר עין. "את לא תתחרטי?" לחש בכבדות. "אני לא מתחרטת" הודעתי והוא הגביר את הקצב. "אהההההה" צעקתי ונשכתי את כתפו. "פאק!" צעק בגלל הנשיכה וגיחכתי בכוחותיי האחרונים. "ממממ!! אאאאאהההה מתן!!" אמרתי כשהרגשתי שזה כבר יותר מידי. הוא האט את הקצב ואני ניצלתי את זה בשביל להסדיר את נשימותיי. "מה גמרת?" שאלתי אחרי כמה דק שהוא הפסיק. "לא.. " מילמל והמשיך בקצב מהיר ביותר. "אההההה אההההה אהההה מתןןןן מתןןןןן" צעקתי והבאתי לו כאפות לגב אך כלום לא הזיז לו. זה היה כל כך כואב, אני הרגשתי שאני כבר לא יכולה. "אאאאאההה מתתתתתן דייייי ,כוווואב לי!!! " צעקתי ושרטתי אותו, רק שיתן לי לנשום. "שניה ..שנייה. זה בא.. " מילמל בכבדות, גם הוא בקושי נושם. "אהההההההההההה פאק! גמרתי.. " צעקתי. והוא עצר. "גם אני" גיחך ונפל על ידי. "בנזונה" מילמלתי. "הייתי חייב" הוא צחק והיתקרב אלי. "אחח.. תפסיק כבר להכאיב לי כלכך" אמרתי והוא המשיך לצחוק. "זהו, פעם אחרונה. " הוא חייך.


תגובות (2)

תמשיכי..

26/07/2015 15:34

המשך

26/07/2015 16:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך