אז כנראה שבסופו של דבר חזרתי. אין, זה חזק ממני.. מצטערת על הבילבולים האלה אבל עכשיו אני אסיים את הסיפור ושתזכו לשמוע תסוף

חברים .. פרק 18

05/10/2015 989 צפיות תגובה אחת
אז כנראה שבסופו של דבר חזרתי. אין, זה חזק ממני.. מצטערת על הבילבולים האלה אבל עכשיו אני אסיים את הסיפור ושתזכו לשמוע תסוף

עבר כבר שבוע משעזבנו את בית הספר. עשינו מלא דברים וניסנו להדחיק כמה שיותר שמתן עומד למות. עשינו טיול ג'יפים, טיול אוהלים, צניחה חופשית, או סתם ישבנו במסעדה ואכלנו ארוחה רומנטית. אני עד עכשיו לא באמת הכנסתי לעצמי לראש שהוא באמת עומד למות מתישהו. לפעמים אני צובטת את עצמי כדי לקוות שזה סתם חלום ארוך ורע ושזה לא באמת קורה לנו. אבל לא, כל פעם מחדש אני מבינה שזה יותר ויותר רציני. אני מפחדת.. אני לא יודעת עם אני אצליח להתגבר אחרי מותו.
ישבנו בספה, הוא ראה טלויזיה ואני בהיתי בו כמו תמיד. אני לא מאמינה שזה קורה לי. שזה קורה לו !! מה הוא כבר הספיק לעבור בחיים?! והוא מתעלם מהידיעה שאולי בעוד קמה ימים הוא כבר לא יהיה איתנו. הוא צוחק, נהנה, חי את החיים.. אך אני לא מצליחה לעשות את זה כמוהו. אני לא יכולה להדחיק את זה יותר, זה תמיד חוזר אלי ותמיד באות השאלות האלה. מה תעשי בלעדיו? את תישברי? מה תעשי!? ואני רק בוכה, מנסה להיות חזקה בשבילו.. בשביל עצמי, אבל אני לא מצליחה.
"על מה את חושבת?" קולו של מתן קטע את מחשבותיי. ניגבתי מהר את הדימעה שזלגה קודם. " לא כלום.." אמרתי וניסיתי לחייך, כאילו באמת לא קרה כלום. "אני יודע על מה חשבת.." הוא מילמל אחרי דקה והחזיר את מבטו לטלויזיה. "פשוט תפסיקי עם זה" הוסיף והכניס לפיו גרעין. גמעתי את רוקי. "מצטערת" מילמלתי ושניה אחרי זה הוא קם והתקדם אלי. "אני שונא שאת עושה את זה" הסביר והתיישב עלי. שתקתי. "עם אני יכול לשכוח גם את יכולה.." לחש ונישק אותי. "מה את רוצה לעשות היום?" חייך אלי ויכולתי לראות בעיניו שהוא כלכך עצוב וחסר אונים. "לא משהו מיוחד" מילמלתי בחיוך. "כמו?" שאל. "כמו לראות סרט בחדר" הסברתי. "ו.." שאל ונישק אותי נשיקה קטנה. "ולאכול גלידה" הוספתי. "ו.." אמר ונישק אותי שוב "ושתחבק אותי ולא תשחרר" לחשתי וחיוך קטן התנוסס על שפתיי. הוא נשך את שפתו התחתונה והתקרב אלי. "אני לא ישחרר אותך.." מילמל ונישק אותי. "אני אוהב אותך" מילמל בין הנשיקות והבכי עמד בגרוני. "גם אני" לחשתי. לא הצלחתי להוציא קול. "טוב יאלה בואי להיתקלח" חייך אלי. "יאלה בוא מסריחולי" גיחכתי. הוא קם ממני ומשך אותי אליו. "משמדברת" צחק ודיגדג אותי.
יצאנו מהמקלחת ולבשתי פיג'מה קיצית הוא היה רק עם מכנס וניכנסתי למיטה. "אני יורד למטה להביא תגלידות תעצרי את הסרט" אמר וירד למטה. הוא חזר עם שתי שקיות. "חחח מאמי מה זה? הבאת מפעל?" צחקתי והוא התקדם למיטה. "הבאתי גם בירות" חייך אלי ונשכב לידי. "רוצה?" הוא הושיט לי את הבירה. הנהנתי והפעלתי את הסרט. "תביא לי גלידה" אמרתי וכך הוא עשה.


תגובות (1)

לאאא אל תהרגי אותו הוא מושלם

05/10/2015 20:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך