חברים .. פרק 2

28/06/2015 1951 צפיות אין תגובות

שכבתי על מיטת השיזוף והוא שכב לידי . "איפה אנאל ?" שאלתי . "בבריכה עם אדם" אמרה חן והדליקה סיגריה . "זרקי לי גם אחת" שמעתי את קולו העבה והגברי של מתן מאחורי . היא זרקה לו את הקופסא ואז את המצית . "שימי את זה על השולחן כפרה" הוא הושיט לי את הקופסא והנחתי אותה על השולחן . הרגשתי את ידו מלטפת את גבי מה שגרם לי לצמרמורת עזה בכל הגוף , והנאה עצומה . הוא החל לנשק אותי נשיקות קטנות עד שהגיע לעורף , הסתובבתי אליו ואז הוא הפסיק . "מה לא נעים לך ?" שאל . "לא .. פשוט , לא מתאים עכשיו" עניתי והנחתי את ידי על פניו והרגשתי איך לסתו מתקשה ואז הוא חייך אלי חיוך מזוייף . הפנתי אליו בחזרה את גבי ואז הוא קם . "יאלה מי בא לבריכה ?" שאל עם הסיגריה בפה . "אני אחי , בוא" אמר יעקב . הם התקדמו ואז שחר קם . "חכו חכו לי" הוא קרא . "כן גם לי" אמר רפאל ופשט את חולצתו ממנו באיטיות ובסקסיות . אני אוהבת את הגוף שלו , לא שרירי מידי והוא גם לא שחיף . נשכתי את שפתי התחתונה בלי לשים לב . "ואו , אני לא מאמינה" אמרה חן והחלה לצחוק . "גם את ראית את זה ?" שאלה והיא גם צחקה . "מה קרה?" שאלתי והם המשיכו בשלהם . "את לא נורמאלית נשבעת חחחחחחח" אמרה חן בעודה מנסה להסדיר את נשימתה "נו חח מה קרה ?" גיחכתי . "תקשיבי מטומטמטת הוא קלט אותך .." אמרה אושר בעודה מתקפלת מכאבי בטן . "די , שקרניות .." חייכתי . " באלוהים יא סתומה" אמרה חן . קברתי את פניי בין ידיי פולטת צחקוקים שקטים . "איזה פאדיחה" מילמלתי והם חייכו . "אין מצב ש .. כאילו את לא מרגישה אליו משהו נכון ?" שאלה חן בעוד שהיא לוקחת שאכטה אחרונה מהסיגריה ומעוכת אותה במאפרה . "מה פיתאום נראלך , אני אוהבת את מתן" חייכתי במבוכה . "האמת זה נראה כאילו התרחקתם.. " הסבירה אושר . "הוא רוצה שנשכב , ואני לא מוכנה" כמעט לחשתי . היה שקט לכמה שניות . "מה את גנובה ?" חן החלה לצחוק . "אתם שלוש שנים ביחד ולא שכבתם ?" שאלה אושר בפליאה . "כן כאילו .." חן קטעה אותי . "תקשיבי זה רק מסגיר כמה שהוא אוהב אותך , בכל זאת הוא גבר . שלוש שנים בלי סקס זה .." היא אמרה אך אושר קטעה אותה . "רגע ואת לא מרגישה נוח בזה ?" שאלה אותי אושר והנדתי את ראשי לשלילה . "תקשיבי , סקס זה משהו לגיטימי כפרעלייך . אין לך מה להיות נבוכה , זה חלק ממערכת יחסים" חן הסבירה ואושר הינהנה והסכימה איתה . "לא יודעת .. אני לא מסוגלת" אמרתי וחיוך נבוך עלה על פני . "אל תדאגי , ברגע שתרגישי שלמה עם זה לא תיהיה נבוכה בכלל" חייכה אלי חן וזקפה את גופה על הכיסא . "תבואי אלי לחדר אני יביא לך סט תואם של תחתונים וחזייה . אולי משהו יקרה בסופש הזה" היא קרצה לי וגיחכתי . "חח הלוואי" . מרחוק ראיתי את אנאל מתקרבת . "זונות מה השארתם אותי שם עם כל הבנים?" שאלה וצחקנו . "קיצור אני צריכה שיזוף .." הודיעה ונפלה על מיטת השיזוף והתמרחה בשמן . "היי גם לי בא" אמרתי והתמרחתי גם אני , ואז גם חן הצטרפה . "זונות" חייכה אושר והתחלנו לצחוק . "חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואו חנקת אושר" אמרה אנאל .
אושר אתיופית , והיא לא רוצה להשחיר מהשמש . "למה לא קיבלת את תצבע של אמא שלך יא כלב ?" היא חייכה אלי . "ככה אלוהים רצה חייםשלי" גיחכתי . היא אמרה את זה כי אני חצי אתיופית , וכמו שהבנתם אמא שלי אתיופית ואבא שלי מרוקאי . אחרי רבע שעה ניהיה לי חם מאוד ועברתי לצל , ליד אושר . "באלי בירה" מילמלה . "ואי גם לי באמא" אמרתי . "בואו נלך להביא בירה" קמתי וחן קמה . "בואו" אמרה . "אנאל את באה ?" שאלתי . "תביאי לי כפרעלייך , אני בשוונג ." היא חייכה אלי ."חח סתומה" גיחכתי והלכנו .
"היי אפשר ארבעה בירות?" שאלה חן את המוכר . הוא היה מבוגר כבן 50 עם זקן . הוא הסתכל עליה וחיוך קטן הופיעה על פניו . "בטח בירה , בטח" מילמל בעוד עיניו לא התנתקו מגופה של חן . שהוא הלך למקרר היא הביא לי מרפק . "קלטת תפדופיל הזה ?" שאלה . "חחחח כן" צחקתי והוא הגיע . "תודה" היא אמרה בחיוף מאולץ . "מה שתבקשי חמודה ." הוא ענה . לקחנו את הבירה והלכנו .
"קחי פדלאה" הושטתי את כוס הבירה אל אנאל . "תודה חייםשלי" היא אמרה ולקחה ממני את הכוס . אושר הדליקה סיגריה וזרקה את הקופסא אל חן . "הי , הנה הבנים" אמרה חן והצביע עם סנטרה לעבר שחר ורפאל שהיו בדרך אלינו . הם התיישבו בכיסאות . " ואי איך באלי גם בירה .." מילמל רפאל והסתכל על הכוס שלי . "טוב מי באה לבריכה ?" קמתי וחבשתי את משקפי השמש . "אני .." מילמלה אנאל וקמה . לקחתי את הבירה בידי והלכנו לעבר הבריכה . ראינו את הבנים יוצאים מהבריכה . "זהו , היה כיף ?" שאלתי את מתן שהתקרב אלי ומחיתי טיפות מים מהחזה שלו . הוא הנהן ונישק אותי נשיקה קטנה על השפה התחתונה . חייכתי אליו . "מה את נכנסת עכשיו ?" שאל והצביע עם אגודלו על הבריכה , הנהנתי . "רוצה שאני יבוא איתך ?" שאל והעביר קווצה של שיערות אל מאחורי אוזני . "איך שבאלך .." חייכתי אליו . התקדמתי לבריכה והוא חיבק אותי מאחורה . ירדתי במדרגות של הבריכה והוא הקריב אותי לגופן הקר והרטוב . "אוי אוי , אתה קר" אמרתי ונסתי להשתחרר מאחיזתו אך ללא הצלחה . לאט לאט התרגלתי לקור גופו עד כדי כך שקור הבריכה לא הזיז לי כלל . נכנסנו אל המים והוא סיבב אותי והחל לנשק אותי עד שהגענו לשפת הבריכה . כרכתי את ידיי סביב צווארו . "מה עושים מחר ?" שאלתי אותו . "לא יודע , למה ?" שאל . "כי אתה שומר וזה .." עניתי . "הא אני שומר .." מילמל בקול עבה ולאט לאט ונכנס אל תוך צווארי והחל לנשק נשיקות ארוכות ועדינות . רציתי שהוא לא יפסיק בחיים . "שומר הא ." מילמל שוב ושמעתי את התענוג בקולו , מה שגרם למשהו בתוכי ללחץ באיזור הלמטה שלי . הרחקתי אותו ממני . "נו , באמת?" שאלתי . "לא יודע , מה היית רוצה לעשות?" שאל . "לא יודעת , לצאת למועדון .." חייכתי . "אבל אתה שומר" גיחכתי . "נו מה את עכשיו .. אל תדאגי נמצא משהו לעשות , לא באנו לפה סתם חייםשלי" הוא חייך אלי ונישק אותי . נישקתי אותו חזרה ואז חיבקתי אותו . "טוב בוא נצא , כולי בריח של כלור .." אמרתי ומשכתי את ידו אחריי. "לא יודע מה איתך , אבל אני אוהב את הריח .." אמר ונישק אותי בעורף ויצאנו מהבריכה .
*
"ראשונה במקלחת" צעקתי כשהמעלית נפתחה והתחלנו לרוץ לחדר כמו מפגרים . הגעתי ראשונה לדלת ואז נזכרתי שהכרטיס אצלו . הסתובבתי אליו והוא ניפנף בידו עם הכרטיס . "סעמק" מילמלתי . הוא חייך אלי והדביק אותי לדלת . יד אחת שלו הונחה מעל ראשי והשניה תפסה באגני והקריבה את גופי אל גופו . "עם את רוצה .. אפשר להתקלח ביחד" הוא גיחך. "חה חה חה , מצחיק אתה היום הא ?" אמרתי בציניות וחטפתי לו את הכרטיס .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך