מקווה שתהנו מהפרק , אעלה עוד בהמשך . תגובות התקבלו בברכה ;)

חברים .. פרק 3

29/06/2015 1408 צפיות תגובה אחת
מקווה שתהנו מהפרק , אעלה עוד בהמשך . תגובות התקבלו בברכה ;)

חטפתי לו את הכרטיס . פתחתי את החדר וצעדתי לעבר המזוודה שלי . "תתקלחי מהר" חייך אלי מתן ונשכב על הספה .
*
"סיימתי , תכנס" אמרתי למתן שיצאתי מהמקלחת והנחתי את הבגד ים על הכיסא . עמדתי מול המראה והעברתי מחליק בשיערי . "תראי איזה יפים אנחנו .." חייך אלי מתן והתקרב אל גופי כאשר הוא מאחורי . חייכתי אליו דרך המראה . "איכס כולך כלור יא מגעיל" גיחכתי והתרחקתי ממנו . "מה איכפת לי , חוצפנית" הוא ניסה להתקרב . "אני ישרוף אותך , זה חם!" כיוונתי אליו את המחליק שהיה בידי והוא חייך . "טוב רק נשיקה" הוא גיחך וקירב את פרצופו אלי ונישק אותי . "טוב יאלה לך" מילמלתי וחזרתי להסתכל במראה והוא נכנס למקלחת .
לאחר עשר דק סיימתי להחליק את השיער ונשכבתי במיטה . "מאמי , תביאי לי תמגבת שעל המיטה" קרא מתן מהמקלחת ונאנחתי . "נו אין לי כח , אני שוכבת" צעקתי לו . "נו אל תיהיהי זבל , אני רטוב" הוא קרא . אחרי כמה שניות קמתי בלי שום כח , עדיין עייפה מהנסיעה הארוכה לכאן . נגררתי למקלחת עם המגבת . "אני מניחה על הידית" קראתי לעברו . "לא כנסי , אני יחליק . רטוב כאן" הוא אמר והתנשמתי קלות . פתחתי את הדלת לאחר כמה שניות כשידי מכסה את עיניי . "קח… " מילמלתי והושטתי לעברו את המגבת והוא החל לצחוק . "חחחחחחחחחחחחחחחח מה את מכסה תעיניים , כאילו מה יש כבר לראות.. " מילמל כשהסדיר את נשימתו . " כאילו, יש מה לראות , אבל .." הסביר בגיחוך ועצרתי אותו . "אתה לוקח את המגבת או לא נו !?" שאלתי ופלטתי גיחוך מביך . "את תראי את זה מתישהו , לא ?" שאל ולקח את זה ממני. "לך תזדיין" אמרתי כשהרגשתי לא נעים מדיבורו המגעיל . הורדתי את ידי מעיניי והבטתי בעינייו . " את רואה ?" חייך אלי חיוך צדדי . "פעם אחרונה שאתה מדבר ככה , זבל .." אמרתי ויצאתי מהמקלחת . "מה .. מה אמרתי ?" הספקתי לשמוע אותו שואל לפני שסגרתי את הדלת . נשכבתי על המיטה והמשכתי לראות טלויזיה . "את רצינית ?" שאל מתן כשיצא אחרי דקה מהמקלחת עם מגבת על החלק התחתון שלו. שתקתי . "נו מה את ריגשי עכשיו?" שאל והתיישב לידי. העברתי את מבטי מהטלוויזיה אליו ונעצתי בו מבט . "ככה באלי , באלי להיות ריגשי" אמרתי והתיישרתי על המיטה . "נו מה עכשיו .. את כועסת?" שאל . "אין לי כח לזה עכשיו , מתן" מילמלתי כשעיניי עדיין פונות לטלויזיה. "טוב סליחה .. עם נפגעת או משהו . לא התכוונתי" הוא הניח את ידו על רגלי . הסתכלתי על ידו ואז על עיניו שפתאום נראו גדולות מתמיד. "כל מה שהיה במקלחת לא היה לעיניין" הבהרתי לו והוא חייך חיוך קטן. "ביקשתי סליחה , לא?" שאל וחייכתי אליו. "אני מצטער" הוא מילמל ונישק אותי. הוא קם מהמיטה והחל להתלבש , לא הסתכלתי עליו , נראלי . הוא לבש מכנס ואת חולצתו השאיר על הכיסא . "אני כאן במרפסת" הודיע לי ותקע סיגריה בפיו. הנהנתי והוא יצא אל המרפסת . הבטתי בשעון והשעה היית 19:38 . ארוחת ערב כבר עברה . בעוד מתן היה במרפסת חשבתי על כל מיני דברים כמו , 'תפתחי אליו כבר , שלוש שנים הוא מחכה' . מחשבה זו הידהדה במוחי ולא נתנה לי מנוח . אולי אני מוכנה .. אני מוכנה ? אני לא יודעת .. אבל אני יודעת שהבנאדם הראשון שאני ישכב איתו זה יהיה הוא , אבל מתי ? לורן , את מוכנה . את עושה את זה איתו . עם משהו שבאמת אוהב אותך ולא שפט אותך כל השלוש שנים האלה שאת איתו . עם משהו שיהפוך את הרגע הזה להכי מושלם שיש . עם משהו שאת סומכת עליו , את סומכת עליו ! מתן יצא מהמרפסת ונשכב לידי , צופה גם הוא בטלויזיה . "מתן ..?" מילמלתי אליו והוא הרים את ראשו אלי. "מה חייםשלי?" אמר ברוך . חשבתי להגיד לו שאני מוכנה , כן אני יגיד לו שאני מוכנה . "בוא נראה סרט" חייכתי אליו חיוך מטומטם . את פחדנית , פשוט פחדנית ! המילים האלה פשוט לא יצאו לי מהפה ! "חח בסדר , איזה את רוצה לראות ?" הוא שאל וחייך אלי. " לא יודעת , שים משהו" מילמלתי והתבאסתי מעצמי , רציתי להגיד משהו אחר , ואמרתי משהו אחר. "זה סרט טוב.. " הוא חייך אלי והנחתי את ראשי על החזה החשוף שלו . הסרט התחיל ואני בכלל הייתי מלאה במחשבות אחרות ולא התמקדתי בסרט . מידי פעם הרמתי את ראשי אל מתן וראיתי אותו שקוע . טוב ננסה לראות , מתפוצץ לי המח כבר ממחשבות . אחרי חצי שעה בסרט הייתה סצנת סקס . גופו של מתן זז באי נוחות מוזרה , והלחץ הזה שהיה לי היום בבריכה עם מתן תקף אותי באיזור למטה. הרגשתי איך דפיקות ליבו של מתן מתגברים אך התעלמתי . הבחורה מהטלויזיה גנחה בטירוף , לא יכולתי להסתכל יותר . זה היה מבחיל . הערוץ השתנה וראיתי את ידו של מתן אוחזת בשלט . שתקתי . "את עייפה? " שאל אותי בקולו העבה. "לא מאמי , אתה?" שאלתי . "בקטנה.. " מילמל . "אז לך לישון חייםשלי.. " אמרתי והורדתי את ראשי מהחזה שלו והעברתי את ראשי על הכר . "לא , זה בסדר" הוא חייך אלי. קמתי אל השמפניה שהיית מונחת על יד הטלויזיה , ומזגתי לי כוס. נשענתי על השידה והסתכלתי על מתן. "מה?" שאל בחיוך . חייכתי אליו בחזרה , אך לא עניתי . הוא קם אלי לאט לאט ונצמד אלי. "רוצה גם? " שאלתי בחיוך גדול כשהוא אוחז באגני. הוא הניד את ראשו לשלילה והניח את כוסי על המגש והקריב את גופי אליו. "את עושה לי טוב.. " מילמל אל תוך צווארי וליטפתי את ראשו . הוא נישק אותי נשיקות קטנות שהפכו אט אט לארוכות ונעימות יותר. צמרמורות עזות עלו בגופי וחיבקתי אותו יותר חזק , שישאר צמוד אלי. הרגשתי את איבר מינו מתקשה וחיוך קטן הופיע על שפתיי , ידעתי את רצונו. הוא התרחק מצוארי והסתכל בעיניי . "אני באמת אוהב אותך" אמר בהתנשפות ושמעתי את הכנות בקול שלו . הנהנתי והוא חזר אל צוארי , מנשק אותו נשיקות אגרסיביות שגרמו ללחץ באיבר מיני להיות יותר חזקים . "אני מוכנה" לחשתי באוזניו בעוד שאני מתענגת מכל נשיקה שלו. הוא התרחק ממני וחייך חיוך קטן "את בטוחה? לא תיהיה דרך חזרה.. " אמר בקולו העבה אך התעלמתי מדבריו , נישקתי אותו נשיקה קטנה וחייכתי . ידעתי את רצוני . הוא נישק אותי והרים אותי על המיטה ועלה מעלי . הוא פשט את חולצתי ונישק אט אט את שדיי וירד למטה , גנחתי בשקט , ונתתי לו לעשות כרצונו . הוא הוריד ממני את השורט וזרק על הרצפה . הוא היישר את מבטו אליי וחייכתי . הוא הוריד את מכנסו וראיתי את הבליטה מהתחתונים . הוא המשיך לנשק את חלקי התחתון בעוד הוא פושט ממני את התחתונים . מה שגרם לי לנוע על המיטה בנעימות . מתן התיישר והוריד ממנו את התחתונים ואיבר מינו הגדול והעבה נחשף ונגלה אלי , נרתעתי . " לא לא .. כל זה .. כאילו .." התחלתי לגמגם . מתן ליטף את פני בעדינות . "חח תירגעי , תסמכי עלי.. " אמר ברוך והרגיע אותי . בלעתי את רוקי והוא חדר לתוכי . "איי" קראתי בקול ותפסתי את אגנו של מתן . הוא הניח את ידיו על ידי והמשיך לחדור אלי . "אההה .. מתן .. חלש.. " קראתי בקול והוא ליטף את גופי והרגיע אותי במבטו. הוא המשיך לחדור אלי וגנחתי קלות . לאט לאט הוא הגביר את הקצב אבל במידה הנכונה . גופו הרטוב והמזיע נדבק אל גופי והוא גנח קלות . ליטפתי את פניו ובכל חדירה שלו אלי גופי רטט ופי השמיע גניחה חזקה שגרמה למתן להגביר את הקצב . הרגשתי את נשימותיו הכבדות על צווארי . "גמרת?" הוא שאל ולא הפסיק לחדור אלי . "לא יודעת .. מתן .. כן" אמרתי והרגשתי איך הגוף שלי פולט נוזלים . מתן הפסיק ונשאר שוכב עלי לכמה שניות ואז התהפך על גבו . "נו .. איך?" מילמל בכבדות.


תגובות (1)

קראתי מההתחלה ו.. מושלםםם! תמשיכי

29/06/2015 19:36
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך