מקווה תהנו , אעלה עוד בהמשך.. אשמח לדעת מה אתן חושבית ;)

חברים .. פרק 7

01/07/2015 1188 צפיות 2 תגובות
מקווה תהנו , אעלה עוד בהמשך.. אשמח לדעת מה אתן חושבית ;)

התלבשתי והלכתי לחדר של הבנים. "מה קורה?" שאלתי בלי חשק את יעקב שפתח לי את הדלת ונכנסתי פנימה. "שמרתי לך תנרגילה שאת אוהבת. " אמר והרים את הנרגילה שהייתה מונחת ליד המיטה. חייכתי אליו ויצאנו אל המרפסת. כולם היו שם. "או סופסוף.. האיחור האופנתי שלכם" חייכה אלי חן וכולם הסתכלו עלי. "באתי לבד" אמרתי והתיישבתי על אחת הכיסאות. היה שקט , קצת מוזר. "תעשו לי כוס בבקשה" מילמלתי והסתכלתי על המבטים שלהם. אף אחד לא זז ולא דיבר.. מוזרים. "אני יעשה לעצמי" מילמלתי כאילו לעצמי והם המשיכו בשלהם, צוחקים ומדברים בצעקות. "אני יעשה לך" חייכה אלי אנאל ולקחה את הכוס מידי. יעקב הכין לי ראש ולקח כמה שאכטות מהנרגילה עד שיצא העשן והעביר לי את הצינור. "תודה.." חייכתי אליו והוא נישק את ראשי, הוא כמו אחשלי. אנחנו מדברים על הכל. כשסיימה אנאל למזוג לי וודקה היא הושיטה לי את הכוס ואז מתן נכנס. "אהלן אחשלי , בוא בוא שב" אמר שחר ומשך כיסא על ידו. הוא התיישב ופתח לעצמו בקבוק בירה.
בהמשך הערב כולם כבר היו בראש טוב, חוץ מיעקב ומתן , הם היו ממש מסטולים. ראיתי את מתן רץ אל הדלי שהיה מאחוריו והתחיל להקיא בו. לא ריחמתי עליו. אנאל בחנה את מבטי וחזרה לעיסוקה.
אחרי שעה בערך קמתי להטעין את הפלאפון באחד המטענים של הבנים. יצאתי מהמרפסת ואנאל יצאה ישר אחרי. "רבתם נכון?" שאלה והינהנתי. ניסיתי לחבר את המטען לפלאפון ולא הצלחתי. התעצבנתי כל כך שדפקתי את הפלאפון על השולחן. "תרגעי מה ישלך!?" אנאל הרימה את קולה והעיפה אותי אל המיטה. "תביאי" מילמלה וחטפה את הפלאפון מידי וחיברה למטען. "בנזונה, חרא, כלב, חחחחחחחחחחח בנזונה" מילמלתי והתחלתי לצחוק. "ואי את מסטולה" ציחקקה אנאל. "חח איזה מסטולה, איזה.. " מילמלתי. "בואי בואי" היא אמרה ומשכה אותי למקלחת. היא שטפה את פני והושיבה אותי על האסלה. "אני.. אולי תישני אצלי בחדר" הצעתי וניגבתי את פני במגבת. "ו..ומה יהיה עם מתן? איפה הוא ישן?" שאלה וצחקתי. "חחחחחח לא נפתח לו תדלת" צחקתי והיא הרצינה את פניה. "טוב , אני ידבר עם אדם שמתן יעבור אליו" מילמלה. "איזה חברה טובה ישלי" מילמלתי ופרצוף דבילי עלה על פני. חיבקתי את רגליה. "טוב בואי, נלך לחדר" אמרה. "לא מה פיתאום.. אני רוצה להישאר!" קצת צעקתי והיא התכופפה אלי. "העיניים שלך אדומות" מילמלה. "שיפשפתי אותן" שיקרתי והיא בחנה אותי במבטה. "את לא שותה , זהו" קבעה והתרוממה. "מה.. לא לא ..לא סיימתי את הכוס. " ניסתי לקום מהאסלה אך ללא הצלחה, כאב ראש חזק תקף אותי. "שבי שבי.. את מסיימת את הכוס שלך וזהו" אמרה והינהנתי במהירות. "אל תזוזי" אמרה ויצאה. הסתכלתי מסביבי והתחלתי למשוך את הנייר טואלט, רציתי לראות כמה קוביות נייר יש בכל הגליל. עטפתי את ידי בנייר ואז היא נכנסה. "נו מה.. לורן? מה את עושה?" צעקה והורידה ממני את הנייר וזרקה לפח. "הכוס שלי.. תביאי לי ..נו" מילמלתי והושטתי את ידי כמו ילדה קטנה. היא גילגלה את עינייה והושיטה לי את הכוס, שתיתי ממנה ולא רציתי שהיא תיגמר. "יאלה, את באה איתי לחדר עכשיו" אמרה והרימה אותי לכיוון הדלת. "לא.. לא נו.. עוד מעט" התחלתי לצעוק וניסתי לברוח ממנה אך ללא הצלחה.
"כנסי" מילמלה ודחפה אותי אל תוך חדרי. ראיתי את כל דבריו של מתן והתחלתי לבכות. "מה את בוכה?" שאלה. "אני מתגעגעת אליו.. מה עשיתי.." מילמלתי והחזקתי בחולצתו שהיית מונחת על המיטה. "ואי את ממש מסטולה , לכי לכי לישון" היא צחקה והתעלמתי ממנה. עליתי על המיטה בכוחות שלא נשארו לי והנחתי את ראשי על הכר. אנאל נשכבה לידי וכיסתה אותי אחרי כמה דק. "חבקי אותי" מילמלתי כשהרגשתי קור עז תוקף את גופי. נרדמתי.
*
"קומי לורן, הבאתי לך לאכול" שמעתי את קולה של אנאל בבוקר והרגשתי איך ידה מנערת אותי בעדינות. "הארוחת בוקר.. פיספסת אותה" חייכה אלי אנאל והלכה לכיוון הקומקום. עשיתי את עיסוקי הבוקר שלי ונשכבתי על המיטה שוב. התחלתי לאכול מהשקית שאנאל הכינה לי. דפיקה נשמעה בדלת. "אני אפתח" מילמלה אנאל והלכה לכיוון הדלת. "בוקר טוב" שמעתי את קולו הגברי של מתן אומר לאנאל ואז הוא נכנס לחדר לקח את המכנס שהיה תלוי על הכיסא ויצא. כאב לי שהוא אפילו לא הסתכל עלי. "דרך אגב.. עדיין לא אמרת לי למה רבתם" חייכה אלי אנאל והניחה לידי את הנס שלי. "רבנו על מה שאנחנו רבים בדרך כלל , רק שהפעם זה על הכל.. ועל הסקס שלנו" אמרתי וכאב ראש עבר בי. "מה זאת אומרת על הסקס שלנו?" שאלה אנאל ולקחה שלוק מהנס שלה. "סתם.. אתמול הוא ניסה להשכיב אותי וזה. לא שיש לי בעיה עם זה אבל באותו רגע זה לא היה מתאים. אז ביקשתי ממנו להפסיק והוא לא הקשיב לי עד שהתעצבנתי" הסברתי. "את חייבת להבין משהו. סקס זה חלק ממערכת יחסים , את חייבת להיות שלמה עם זה. עם שכבתם כבר זאת לא אמורה להיות בעיה חייםשלי" היא אמרה והניחה על כתפי את ידה. "זה לא רק זה.. הוא.. רבנו גם בגלל רפאל. " מילמלתי כמעט בשקט. "מה.. מה היה?" שאלה ופלטתי גיחוך. "אמרתי דברים קצת לא במקום" אמרתי והרגשתי שאני רוצה למות. "כמו?" היא שאלה ובלעתי את רוקי. "סתם ..אמרתי לו שרפאל יותר גבר ממנו ושהיה לי יותר טוב איתו.. דברים כאלה" אמרתי והיא הבינה שאין צורך להמשיך. "ו.. והתכוונת לזה?" שאלה. "לא.. לא לכולם" מילמלתי והשפלתי את מבטי. "את חושבת שאתם תחזרו?" שאלה וחצי חיוך כאוב עלה על שפתיי. "לא.. לא נראה לי" מילמלתי. "דווקא לי נראה שכן" היא חייכה ולקחה שלוק מהנס.


תגובות (2)

איכסה מתן באמת שלא אוהבת אותו

01/07/2015 17:17

וואו מהמם!!!
תמשיכי!!!

01/07/2015 17:59
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך