פרק 9 להיום . מה אתן אומרות וחושבות? מעוניינת לדעת ;)

חברים .. פרק 9

03/07/2015 1373 צפיות אין תגובות
פרק 9 להיום . מה אתן אומרות וחושבות? מעוניינת לדעת ;)

'אני רוצה שנדבר.. ושנחזור' שלח וקפאתי. הסתכלתי כמה דק על ההודעות וקראתי אותן שוב ושוב.. ושוב. 'נדבר' שלחתי והרמתי מבט מהיר אליו שהיה מעבר לבריכה. 'ונחזור' קבע. סגרתי את הטלפון והנחתי אותו על השולחן.
*
כבר ערב , ואני ומתן לא החלפנו מילה , אפילו לא מבט. אני ואנאל התארגנו והלכנו לארוחת ערב. "תאכלו מהר, נוסעים היום לפנימייה" אמר אדם בקולו הבוגר וכך הם עשו. לא אכלתי , לא התחשק לי. קמתי למזוג לעצמי מים וראיתי את יעקב ומתן מסתובבים בין עמדות האוכל. פניתי והלכתי לקולר. "עדיין לא דיברנו." שמעתי את קולו העבה והגברי של מתן לאחר כמה דק. שתקתי. "מתי נוח לך?" שאל. "לא יודעת.. מתי שנוח לך" מילמלתי וחיוך צדדי עלה על שפתיו. המים הגיעו לקצה הכוס. "סבבה" הוא מילמל והלכתי.
"את באה לחדר?" שאלה אנאל והלכנו. הגענו לחדר והתחלתי לארוז את דבריי. "הדברים שלי בחדר, אני יארוז שם ויביא לפה תדברים" אמרה ויצאה. לאחר כמה דק תיקתוק נשמע בדלת, פתחתי. זה היה מתן. חזרתי אל המיטה והתחלתי לקפל את בגדיי. "אז מה יהיה איתנו?" שאל בקול עמוק. "לא יודעת.." מילמלתי והוא התקרב אלי טיפה. "את רוצה לגמור את זה וזהו?" שאל והסתכלתי עליו. "אתה מוותר?" שאלתי ורעד שמע בקולי. "ממש לא, דווקא זה ניראה שאת מוותרת" ענה. "ממש לא" מילמלתי והחזרתי את מבטי אל בגדיי. "את מבינה שאני אוהב אותך?" הוא שאל אחרי כמה דק, היה סוג של כעס בקולו. "גם אני אוהבת אותך.. זה לא קשור" מילמלתי והוא סיבב אותי אליו. "אז למה אמרת את זה?" שאל ועינייו נצצו מדמעות שעלו לו. "כי הייתי עצבנית" אמרתי בקול נוקשה והרגשתי איך הוא מהדק את אצבעותי סביב ידי. "אני יודע שהתכוונת לזה" אמר ושתקתי. "שנינו אמרנו דברים קשים ושנינו לא היינו בסדר.. אני יודעת שהיה לך קשה לשמוע את זה אבל גם לי לא היה קל לשמוע את מה שאמרת" אמרתי אחרי כמה שניות שמצאתי את המילים הנכונות. "מה אני יעשה.. קשה לי עם זה שאת .. אתם מסתכלים אחד על השני וזה מטריף אותי." הוא הסביר. "אתה מקנא?" שאלתי ועלה לי חיוך. "ברור שאני מקנא.. אני אוהב אותך.. ואני מפחד לאבד אותך" הוא אמר וידיו עברו לפניי והחזיקו אותן. "אני גם אוהבת אותך, אתה לא צריך לקנא ולא לפחד. אני שלך, אותך אני אוהבת.. תיהיה בטוח" חייכתי אליו ודמעה ירדה מעינייו. "שינית אותי" מילמל ומחיתי את דימעותיו. "מה?" לא שמעתי את מה שהוא אמר. "שינית אותי.. לבנאדם טוב. אני כבר לא מי שהייתי, הייתי מזלזל ולא מעריך ועכשיו על כל מה שיש לי אני אומר תודה. בגלל זה התאהבתי בך. לא בגלל היופי, מה שהייתי עושה בדרך כלל. לימדת אותי לזרוק את האגו לפח , איך לבקש סליחה, ואיך לסלוח. לא ניראה לי שמישהו היה מצליח לעשות לי את זה, את מיוחדת" הוא חייך אלי והקריב את אגני אליו. חיבקתי אותו חזק והרגשתי איך הצמרמורת עוברת בגופי. כל כך התגעגעתי לידיו השריריות שעוטפות אותי באהבה. הרחקתי את ראשי אט אט ופני היו קרובות מאות אל פניו ואף התחכחו עימן. הוא היתקרב אלי ונישק אותי. תחילה נשיקות ארוכות ונעימות שהפכו לאט ליותר עמוקות וסוערות. הרגשתי איך הרגשות מציפות אותי ופשוט פרקתי אותן דרך הנשיקה הזו. נפלנו על המיטה שהוא מעלי והוא הרחיק את ראשו וחייך אלי. "תעשה את זה מהר.. " אמרתי מתנשפת וחזרתי לנשק אותו. הוא הוריד את חולצתי ואני את שלו. הוא נישק אותי ועבר על הבטן שלי. הוא פשט את מכנסו שלו וגם את שלי. תחילה הוא נישק את איבר מיני התחתון וגרם לי לגנוח קצת חזק ואז הוא דחף את אצבעותיו שגרמו לי לגנוח עוד יותר חזק. הוא התיישר וכיוון את איבר מינו לחור שלי ונכנס בו בשיא המהירות. "אה, אה, אה, מתן.. אה, לאט ,לאט" צעקתי אל תוך אוזנו אך הוא לא הקשיב ואחזתי עם ציפורניי את ביטנו שנשכבה עלי אך כלום לא הזיז לו. "אההההה מתן כוואב לי" צעקתי והוא החליש את הקצב. הוא נישק את צווארי ."אני אוהב אותך. אני באמת אוהב אותך" הוא לחש לי באוזן והתנשף בכבדות. "גם אני, אתה הכי חשוב לי בעולם" מילמלתי בכוחותיי האחרונים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך