תגובה אחת וממשיכה ^~^

חדשה בעסק הזה…..פרק 1

04/02/2014 871 צפיות 2 תגובות
תגובה אחת וממשיכה ^~^

"אמא את בטוחה שזה המקום?" אמרתי בהיסוס, "כן," השיבה לי, "בי"ס התיכון עדן, טוב יאללה יאללה לכי שלא תאחרי, את זוכרת מה הבטחנו השנה נכון?" "כן…..בלי איחורים, ובלי חיסורים" "ולא להבריז!! טוב מאמי שיהיה לך בהצלחה" טוב תודה אמא, אמרתי והלכתי לשער בית ספר. באתי לפני הצלצול, מזל, מה יש שעה ריאשונה……? אה פיזיקה הוצאתי פיזיקה על השולחן. הנה חבורת ערסים ופרחות , בטח המקובלים שם, אני יודעת לזהות כאלה מקילומטר…….באה אליי מישהי עם עיניים חומות, שיער שחור ארוך, לעשה מסטיק ונידף ממנה ריח חזק של בושם משכר, יחד עם החברות ערסים ופרחות שלה, הם הציקה לילדה ביישנית כזאת, "שלום צליל…..תגידי, יש אותך ביותר לוזרית? תביני, את זונה ואף אחד לא אוהב אותך לכי יאללה!!" מישו אחר בא והפיל לה את הספרים וכולם צחקו. אני חייבת לעשות משהו. "תגידי את אמיתית? מי את חושבת שאת בכלל שתציקי לילדה שלא עשתה לך כלום?" אמרתי והילדה שמסתבר ששמה צליל חייכה. "תפסיקי לתפוס תחת כי להתנהג כמו כלבה זה גם אני יכולה!" צעקתי עליה וקולות נשמעו מכל עבר, של ירידה. "כן נופר תפסיקי לרדת על כולם למה מי את?!" צליל סוף סוף תפסה אומץ, הייתם צריכים לראות את האומץ הזה! "את החדשה נכון?" היא נעמדה ופנתה אליי, "כן, דניאל" אמרתי בלי להתבייש. "אני מחבבת אותך, יודעת לעמוד על שלך….מעכשיו את החברה הכי טובה שלי, טוב דלית?" "דניאל!" "מהשתגידי" אמרה והיה צלצול והמורה נכנסה לכיתה. אני כבר חברה הכי טובה של הפרחה הכי מקובלת של השכבה, כבוד…..אבל זה לא ממש מה שניסיתי להשיג. "טוב היום……" התחילה המורה להסביר אבל הדפיקה בדלת הפריעה לה. "כן להיכנס בבקשה!" צעקה המורה וילד גבוה קומה, עם עיניים ירוקות ושיער ג'ינג'י אמר:"אנחנו צריכים דחוף את נופר דותן ודניאל" "טוב, אפשר לשאול למה?" "כי זה חשוב.!" המורה בידה ויצאנו מהכיתה, לא ידעתי מי ולמה מוציאים אותי מן השיעור. "גדול תום!" נופר אמרה, נופר הבחינה במבט המבולבל שלי והסבירה, "זה תום, הוא מהכיתה המקבילה, זה דותן, את שייכת אלינו עכשיו בגלל שאת מקובלת," הבנתי כמה דברים אבל זה לא כיסה על הכול, "רגע אז מה עושים?" שאלתי, "פשוט, מבריזים" דותן חייך אליי, הרגשתי לא טוב עם זה…..אבל למי אכפת ממה שאמא שלי הזהירה הרי אני לא ילדה קטנה! רגע, את מי אני רואה שם מרחוק?


תגובות (2)

מהממם תמשיכי..ותקראי גם את שלי

04/02/2014 14:00

תמשיכי

05/02/2014 00:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך