אני ממש מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות את הפרק הזה, אני הולכת לפצות בפרק הבא כשהוא יהיה ארוך במיוחד .... ????????????

אל תסתכלי אחורה פרק 13- פרק חסר שם!

15/08/2016 683 צפיות 4 תגובות
אני ממש מצטערת שלקח לי כל כך הרבה זמן להעלות את הפרק הזה, אני הולכת לפצות בפרק הבא כשהוא יהיה ארוך במיוחד .... ????????????

נ.מ רוי
אמרתי לה:"לכי את קודם, אני יודע שאת לא רוצה לאחר" והיא בתגובה שאלה:"יכול להיות שאתה רומז משהו?" חייכתי ואמרתי:"אני לא רומז אני בטוח בזה שאת חננה". היא קרצה לי ואמרה:"החננה שלך, אז תקבל את זה" היא צודקת היא באמת החננה שלי, ושוב אני נזכר שאף אחד לא יודע מזה…
וכאילו זה לא מספיק בוריס התקשר. לא רציתי לענות אבל ידעתי שאין לי ברירה. תוך כדי שאליסון הולכת לשיעור שלה עניתי ושאלתי:"מה?" בחוסר סבלנות….

בוריס: "שלום גם לך… שלומי בסדר, תודה ששאלת."
רוי:"אין לי כח למשחקים שלך, מה אתה צריך?"
בוריס:"תמיד ניגש לעניין…. אני צריך שתבוא למשרד שלי, זה לא לטלפון" התחלתי לחשוש, זה כנראה עניין רציני אם זה לא לטלפון.
רוי:"תאריך ושעה?"
בוריס:"היום ועכשיו, יש לך 10 דקות להגיע למשרד שלי, לפני שאני שולח את השומרים"
רוי:"אני אהיה שם" כאילו שיש לי ברירה….
ניתקתי תוך כדי שאני משחרר אנחת ייאוש. התקדמתי לעבר האופנוע שלי והתחלתי לנסוע.

נ.מ אליסון
הגעתי לכיתה והתיישבתי במקום. ראיתי מזווית העיין את קליאו מתקדמת לעברי עם מבט כעוס. אני מודה שנלחצתי כי להיות עם קליאו שהיא כועסת זה לא בדיוק משהו משמח….. הילדה הזאת פשוט לא צפויה!!!!!! (בכללי וכשהיא כועסת במיוחד). בעודי חושבת אם ליצור הסחת דעת כדי שאני אוכל להתחמק או אם להישאר במקום כמו מישהי בוגרת ולברר מה קרה… המורה נכנסה לכיתה, מה שאומר שהאפשרות בחירה נגזלה ממני! מצד שני ניצלתי = ).
בזמן שהמורה דיברה, קליאו שעדיין הייתה עצבנית דאגה לשלוח לי הודעות לטלפון, חברת אמת…. לקחתי את הספר והנחתי אותו בשיפוע כשהטלפון עליו כדי שאוכל לענות לקליאו… אחרת המבטים שלה יהרגו אותי. אני בטוחה שאם היה אפשר לירות לייזר מהעיניים היא הייתה מצליחה להרוג אותי.
ההודעה הראשונה הייתה:
נוני שלי(קליאו): 'איפה היית בהפסקה?'
אני: 'בעליית הגג.'
נוני שלי: 'מה עשית בעליית הגג??? ואל תחסכי פרטים!!! ראיתי שיצאת מהכיתה עם רוי.'
פה התחלתי לחשוד, כשקליאו עצבנית היא ממש לא חוקרת על בנים! היא מוציאה את העצבים החוצה.
אני: 'רגע, שניה… את לא עצבנית??'
נוני שלי: 'לא, האמת שאני ממש רגועה ושלווה עכשיו.'
טוב, אז לא הייתי מתה מלייזר. נחמד לדעת שאפילו בדמיון שלי אני לא יכולה למות.
אני: 'אז למה שלחת אליי מבטים כועסים ומאיימים?'
נוני שלי: 'משלוש סיבות:
1. כי את חננה שלא עונה לטלפונים באמצע שיעור.
2. יש לך מין קטע כזה להתחמק כשמדברים על בנים.
3. זה היה ממש מצחיק….חחחח היית צריכה לראות את ההבעה על הפנים שלך…..חחח
בקיצור, כשאני עצבנית עלייך אני משיגה תשובות יותר מהר'
אני: 'לא נכון! אני תמיד עונה לך ישר להודעות כשאני רואה אותן.'
נוני שלי: 'אין מצב שאת תסתכלי בטלפון אפילו פעם אחת באמצע שיעור…. אלא אם כן אני עצבנית'
אני: 'צודקת, אני מתחילה להבין לאן את חותרת.
ולגבי מה שהיה בהפסקה אני אספר לך בערב…'
נוני שלי: 'סגור!'
החזרתי את הטלפון לתיק והסתכלתי על המושב הפנוי לידי. זה מוזר… רוי עדיין לא נכנס לשיעור. חשבתי לעצמי למה הוא לא נכנס ובסוף החלטתי שכנראה נמאס לו ללמוד. גלגלתי עיניים, זה באמת מתאים לו.

נ.מ ריאן
חיכיתי לאליסון וקליאו בסוף היום והם נכנסו לרכב.
התחלתי לנסוע ומדי פעם הגנבתי כמה מבטים לקליאו… בלי שהבנות ישימו לב. אחרי שהורדתי אותה בבית שלה, המשכתי לנסוע לבית שלנו ואליסון שאלה פתאום:"אז כמה זמן?" הסתכלתי עליה לא מבין ואמרתי:"כמה זמן מה?" היא הסתכלה עליי בהבעה שאומרת שאני ממש דפוק כי אני לא מבין על מה היא מדברת, אבל בסוף רק אמרה:"כמה זמן אתה מתכנן להגניב לה מבטים באמצע נסיעה לפני שתגיד לה מה אתה מרגיש?" החלטתי להכחיש ואמרתי:"למי?" היא גלגלה עיניים ונאנחה בקול:"לקליאו" היא אמרה. עצרתי מול הבית ואמרתי:"אין לי מושג על מה את מדברת" היא הסתכלה עליי ושאלה:"אתה באמת מנסה לעבוד עליי? על אחותך הקטנה??"נאנחתי ואמרתי:"בסדר אני מודה הסתכלתי עליה פעמיים שלוש" שיקרתי, הסתכלתי עליה הרבה יותר. אבל כמובן שאליסון חייבת לדעת הכל והיא אמרה:"אני יודעת שהסתכלת עליה יותר ממה שאתה מודה אבל זה מספיק טוב" היא חייכה ואמרה:"אז אתה מתכוון לדבר אתה?" לא הייתי צריך לחשוב הרבה ועניתי לה ישר:"לא!" היא הסתכלה עליי בהבעה מופתעת ושאלה:"למה לא?" ועניתי בלית ברירה:"אני לא הולך לדבר איתה רק כי את חושבת שיש לי משהו אליה למרות שאין לי" שיקרתי לאחותי במצח נחושה. היא נראתה כאילו היא מפקפקת במה שאמרתי. פתאום עלה לי רעיון גאוני לראש, החלטתי לצאת מהרכב תוך כדי שאני אומר:"ועכשיו השיחה נגמרה" קליאו יצאה מיד אחרי, נאנחה כשהבינה שלא תוציא ממני יותר מזה והוסיפה:"לבינתיים". נאנחתי גם בידיעה שהיא לא תרד מהנושא הזה.

נ.מ אליסון
קליאו באה אליי ואחרי שסיפרתי לה הכל עליי ועל רוי, היא שמחה בשבילי וכמובן אמרה:"אמרתי לך!" גלגלתי עיניים וחייכתי לעצמי, היא באמת אמרה לי שיהיה משהו ביני לבין רוי והיא צדקה.
"טוב, כדי לחגוג את זה שצדקתי אנחנו הולכות למסיבה הערב, ברור?" קליאו שאלה אותי. החלטתי לא להתווכח איתה כי יש לי מצב רוח למסיבה, אבל רק ליתר ביטחון שאלתי:"זה ליד הים?" קליאו ענתה לי ממש מהר ואמרה:"לא!" אולי הייתי צריכה לחשוד, אבל לא היה לי זמן כי קליאו התחילה בארגונים.

נ.מ ריאן
כשאליסון הודיעה לי שהיא וקליאו הולכות למסיבה אמרתי:"אין מצב שאני נותן לכן ללכת לבד למועדון בלי השגחה" יכול להיות שאת החלק של זה שאני רוצה לבוא קשור לזה שאני מחבב את חברה שלה קליאו השמטתי, אבל היא שאלה:"תענה בכן ולא, אתה מחבב את קליאו?" איך היא יודעת???,"אל תראה כל כך מופתע, המבטים שנעצת בה היום בבוקר, יותר מדי שקופים", היא אמרה. טוב, אין ברירה, אני חייב לומר את האמת. "כן" הודיתי, והיא חייכה ואמרה:"ידעתי!, ודרך אגב אנחנו לא הולכות למועדון, אנחנו הולכות למסיבה", אמרתי לה:"יהיו שם בנים ואלכוהול, במה זה שונה ממועדון??" היא גלגלה עיניים ואמרה:"בסדר, אתה יכול לבוא אתנו, אבל תענה לי על שאלה אחת" הסתקרנתי:"מה השאלה?" שאלתי. "אתה הולך לדבר אתה?" נאנחתי בקול ואמרתי:"יכול להיות" ראיתי שהיא רוצה להרוג אותי בגלל התשובה המעורפלת אז אמרתי לה:"את לא צריכה להמשיך להתארגן?" היא גלגלה עיניים ועלתה למעלה. אין על האחות הזאת!


תגובות (4)

יפה. כתוב יפה מעניין כל הכבוד

15/08/2016 05:46

תודה רבה????

15/08/2016 06:02

קראתי את כול מה שכתבת עד הפרק הזה וזה מדהים

15/08/2016 22:20

    תודה???? למעשה, התגובות ממש עושות לי חשק להמשיך לכתוב… אני עכשיו כותבת את הפרק הבא????

    25/08/2016 07:55
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך