3 תגובות וממיכה

חודשיים של אהבה5- הכלבה הזאת&_&

02/02/2013 1408 צפיות 6 תגובות
3 תגובות וממיכה

למרות שלא היו תגובות אני ימשיך כי עכשיו מגיעה כל העקשן וגם
סורי על הפרק הקודם שהיה סוטה

מנקודת מבט של מאי
שמעתי את הארי צורח אז רצתי לחדר שלו ואז ראיתי אותו מנשק משהי
אז יצאתי מהחדר ורק הצצתי לחדר שלו
או מיי גאד זאת טילור סוויפט הבת זונה הזאת שוכבת עליו (לא נישמע טוב 0.O)
והם מתנשקים ואו איך שכואב לי הלב!!! התחלתי להתלבש .
ואז שמעתי שהם מתחילים לדבר הצצתי והקשבתי:
"ואו אתה הכי הכי" אמרה טילור "אופי מפה יא סתומה אני מאי ואני לא רוצה שהיא תיראה אותך" אמר הארי "או איזה נסיך" חשבתי "אוי מה אתה מוצא בקטינה הזאת?! אני בשלה" היא אמרה לו.
אוקי עכשיו היא הסתבכה עם מרוקאית! ^-^ ניכנסתי כמו רוח סערה לחדר
"מאי זה לא מה שאת חושבת" הארי התחיל לבכות "אל תבכה נסיך שלי" אמרתי וליטפתי את הפנים שלו. "את לא רואה שאנחנו באמצע?!" צעקה עלי טילור (מטריד >~<)
"ובקשר עליך, את לא יודעת עם מי הסתבכת מאמי" צעקתי עליה בחזרה.
התקרבתי עליה ומשחתי אותה מהמיטה ונתתי לה כפה.
"יא חתיכת זונה קטנה למי את חושבת שאת מרביצה?!" היא צעקה על ובאה לתת לי כפה אבל התחמקתי והיא נפלה. "את יודעת שנימעס לי ממך לפני וואן דיי את הית הזמרת האהובה עלי ומה קרה לך עכשיו?!" צעקתי עליה. התקרבתי עליה ותפסתי לה בפוני משחתי אותה במדרגות למטה
ומה הארי עשה?! התחיל לצחוק ועקב אחרי עד שדחפתי אותה מהדלת ורוכב אופנים פגע בה
"ואל תחזרי כלבה רעה" צעקתי לה שהיא התחילה לקום (לא לדאוג לא קרה לה כלום)
"ואו אני פשוט אוהב אותך" הוא אמר לי והתחיל לנשק אותי.
עלינו למעלה במזן שאנחנו מתנשקים הוא הוריד לי את החולצה ואז את המכנסיים…
קיצר המבין יבין ^.^ חחחחחחחחח
בצהרים אחרי מה שעשינו ליאם הזמין את כולם לארוחת צהרים .
הארי התלבש ואז הקפיץ אותי לבית שלי כדי להחליף בגדים.
המשך יבו עם תרצו


תגובות (6)

תמשיכיייייייייייייי

04/03/2013 10:51

תמשיכי!!!!!!!!

07/03/2013 07:47

תמשיכי ;)

09/03/2013 05:03

תמשיכי ;)

09/03/2013 05:03

אני לא אוהבת שאת קראת לטיילור זונה.. גם אם זה רק בסיפור. זה קטע של דיירקשניות, לקלל ככה את החברות של הבנים? או שזה רק על טיילור? כי לפי מה שהבנתי אתן חולות על פרי ודניאל!
הסיפור חמוד ואני שמחה שהמשכת, רק.. בלי הקללות האלה על טיילור.. בסדר? היא האיידולית שלי ואני מרגישה כאילו זה פוגע בי אישית.

31/03/2013 02:57

תראי, יש לך שגיאות כתיב פה ושם, אבל מה שהפריע לי בסיפור הוא הקללות שלך כלפיי טיילור, את הופכת אותה לאדם נוראי, וגם העובדה שאת מתארת את הדברים-הסופר-גועליים שהארי עושה עם מאי.. כאילו, באמת? זה נראה כאילו את כותבת כדי לספק את עצמך עם המחשבות של "הדמות שלי מזד**** עם הארי" או משהו כזה.. זה לא נראה כמו סיפור, אלא יותר כמו פנטזיה סוטה שלך עם הבנים. לי, אישית, לא היה נעים לקרוא את זה.. אבל אני רואה שאחרות אהבו, אז תמשיכי בשבילן.

31/03/2013 03:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך