זה סודי ואני לא אגלה
זה הסיפור הראשון שאני כותבת.
אז תגיבו ואם יש הצעות לשיפור תגידוו
תגובות וממשיכה...

חוזר הביתה אך הכל שונה פרק 1(הסיפור הראשון שלי)

זה הסיפור הראשון שאני כותבת.
אז תגיבו ואם יש הצעות לשיפור תגידוו
תגובות וממשיכה...

"נו, די תפסיק" אמרתי צוחקת, כשאשר רוכן מעלי ומנשק לי את הצוואר. "לא" אמר צוחק, וחזר לנשק אותי.
"נו אנחנו צריכים ללמוד למבחן בביולוגיה" אמרתי משתחררת מנשיקותיו. "עברנו על החומר למבחן מיליון. פעם נעשה הפסקה ואז נמשיך ללמוד" אמר.
"אוקי" אמרתי, והוא נישק אותי על שפתיי, עד שנשמע רטט . "אל תעני" אמר, אמר בין נשיקה לנשיקה. "ומה אם זה משהו חשוב" אמרתי מוציאה את האיפון מכיס האחורי של מכנסי. ועל הצג מופיעה קתרין. "אני צריכה לענות" אמרתי מתנתקת מהנשיקה.

"הלו" אמרתי מבעד לאיפון. "אמילי את לא תאמיני דרו חוזר" צעקה קתרין משמחה."רציני ? או מי גאד כל כך התגעגעתי אליו" אמרתי, ואשר תקע בי מבט עצבני. "דרו חוזר" הסברתי לאשר. "את עם אשר?" שאלה קתרין מבעד לפלאפון. "כן" אמרתי. "אה, טוב בכל אופן חייבים לארגן לו מסיבת ברוכה השבה" אמרה מתרגשת, ואשר מצידו לקח את האיפון מידיי "קתרין, אמילי תדבר איתך אחר כך" אמר, וניתק את השיחה.
"עכשיו בואי נמשיך מאיפה שהפסקנו" אמר, וחזר לנשק אותי, ואני שקעתי במחשבות.
דרו חוזר, הוא עזב לפני שנה וחצי ללוס אנגלס, כי ההורים שלו נסעו לשליחויות באנגליה אז הוא עבר לגור עם הדודים שלו למשך אותה תקופה (עד שהוריו יחזרו). ועכשיו הוא חזר כל כך התגעגעתי אליו, לא חשבתי שזה הגיוני להתגעגע ככה לבנאדם. דרו הוא הידיד הכי טוב שלי. היינו מדברים כל יום הוא היה נותן לי עצות ואני לו, הוא האדם שאני הכי קרובה אליו או הייתי קרובה טוב נו מה זה משנה. כל כך התגעגעתי אליו ועכשיו הוא חוזר, אין יותר שמחה ממני.
רק שלא ניראלי שהכל יחזור לקדמותו, כי יום לפני שהוא עזב הוא די סיפר לי משהו שאני מקווה שלא ישנה את המצב בינינו.

—-
פלאשבאק-לפני שנה וחצי.
"וואי אני כל כך הולכת להתגעגע אליך" אמרתי, וחיבקתי את דרו חזק. "אני יחזור לפני שתשימי לב" אמר צוחק, שהתנתקנו מהחיבוק. "אוף, מה אני יעשה בלעדיך תגיד לי" אמרתי מבואסת, והוא חייך חיוך קטן.
"תקשיבי אני רוצה להתוודות על משהו שיושב לי בלב כבר הרבה זמן, ובגלל שאני עוזב לשנה וחצי אז עדיף לאמר זאת עכשיו" אמר. "אוקי" אמרתי מחכה שימשיך. "אני…אני אוהב אותך, ואני כבר מאוהב בך מהרגע הראשון שפגשתי אותך את האדם הכי חשוב לי בעולם" אמר דרו, ואני השתתקתי לא ידעתי מה לאמר אני אוהבת אותו אבל כידיד ולא יותר מזה.
"זה בסדר, אני יודע שאת לא מרגישה ככה כלפי פשות הייתי צריך לאמר את זה לפני שאני עוזב".אמר נשק לי במצחי והלך….
——

לא סיפרתי לאף אחד על מה שדרו אמר לי, למרות שאני באותו זמן לא הייתי עם אשר עדיין זה לא הרגיש נכון לאמר זאת לכולם.
הקשר ביני לבין אשר התחיל אחרי שדרו עזב. זה התחיל מדייט קטן והתגלגל לכך שאתהבנו אחד בשני…


תגובות (5)

מהממם המשך

23/02/2014 10:19

מהמם וברוכה הבאה לאתר
תמשיכי!

23/02/2014 10:25

תמשיכי

23/02/2014 11:06

תמשיכי ממש אהבתי וברוכה הבאה :-)

23/02/2014 11:23

המשכתי ותודה על התגובות

24/02/2014 10:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך