חולות תשוקה

Bloddy bomb 29/08/2023 160 צפיות אין תגובות

כותרת: חולות תשוקה

ז'אנר: רומנטיקה/סיפורי אהבה

סגנון: נרטיב מגוף ראשון

מתווה:

1. הקדמה
– הציגו את הגיבורה, שרה, עיתונאית צעירה ושאפתנית מניו יורק.
– לשרה ניתנת הזדמנות לסקר את התסיסה הפוליטית בלוב, מדינה שסועה במלחמת אזרחים.
– חוסר הרצון הראשוני של שרה לקבל את המשימה בגלל חששות בטיחות אבל בסופו של דבר מחליט לצאת למסע משנה חיים זה.

2. הגעה ללוב
– שרה מגיעה לטריפולי, בירת לוב, ונשבה מיד בתרבות התוססת וההיסטוריה העשירה.
– היא פוגשת את עלי, צלם לובי מקסים וחידתי, שהופך למדריך ולחבר שלה.
– שרה מתחילה לחקור את העיר, לשקוע באווירה הייחודית שלה, ולתעד את סיפוריהם של האנשים שנפגעו מהסכסוך.

3. מפגשים בלתי צפויים
– שרה עדה לזוועות המלחמה ממקור ראשון ומושפעת מאוד מהסבל של העם הלובי.
– במהלך הסיקור שלה, שרה פוגשת את אמירה, צעירה לובית אמיצה שאיבדה את משפחתה בסכסוך.
– שרה ואמירה יוצרים קשר חזק כשהן תומכות זו בזו דרך החוויות המשותפות שלהן.

4. אהבה בתוך כאוס
– החברות של שרה עם עלי מתפתחת לקשר רומנטי עמוק ככל שהם מבלים יותר זמן ביחד.
– שרה ועלי מנווטים את האתגרים של מערכת היחסים שלהם, נקרעים בין אהבתם לאי הוודאות של המלחמה.
– סיפור האהבה שלהם הופך לסמל של תקווה בתוך הכאוס, ומעורר את הסובבים אותם להאמין בכוחה של אהבה וחוסן.

5. מאבקים וקורבנות
– עבודתה העיתונאית של שרה הופכת מסוכנת יותר ויותר ככל שהיא חושפת שחיתות והפרות זכויות אדם.
– נאמנותו של עלי עומדת במבחן כאשר הוא נאלץ לעשות בחירות קשות כדי להגן על שרה ועל אהבתם.
– שרה חייבת להחליט בין המחויבות שלה לקריירה שלה לבין הרצון שלה לעתיד עם עלי.

6. רזולוציה
– מלחמת האזרחים בלוב מתעצמת, מאלצת את שרה לקבל החלטה קשה לעזוב את המדינה לביטחונה.
– אהבתם של שרה ועלי נבחנת על ידי המרחק הפיזי ביניהם, אך הם נשארים מחוברים דרך הזיכרונות והחוויות המשותפות שלהם.
– שרה חוזרת לעיר ניו יורק, שם היא ממשיכה לתמוך בעם הלובי ומעלה את המודעות למאבקם.

נקודות מפתח:

1. הגיבורה, שרה, היא עיתונאית מניו יורק שנשלחה לסקר את הסכסוך בלוב.
2. שרה פוגשת את עלי, צלם לובי, שהופך למדריך ולעניין האהבה שלה.
3. שרה יוצרת קשר עמוק עם אמירה, צעירה לוב שאיבדה את משפחתה.
4. סיפור האהבה של שרה ועלי מתפתח בתוך הכאוס של המלחמה.
5. עבודתה העיתונאית של שרה חושפת שחיתות והפרות זכויות אדם.
6. עלי נאלץ להקריב קורבנות כדי להגן על שרה ואהבתם.
7. שרה חייבת להחליט בין הקריירה שלה לעתיד עם עלי.
8. מלחמת האזרחים מתעצמת, מאלצת את שרה לעזוב את לוב.
9. אהבתם של שרה ועלי נבחנת במרחק, אבל הם נשארים מחוברים.
10. שרה ממשיכה לסנגר למען העם הלובי עם שובה לעיר ניו יורק.

הערה: מתווה זה משמש כמדריך כללי וניתן לשנות או להרחיב אותו כך שיתאים להתפתחות הסיפור ולקצב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך