הם נשארו שם לבד

07/11/2016 719 צפיות אין תגובות

הוא היה שיכור אז, כשלרגע עצר את הכל, את המונית ואת העולם, רק כדי להסתכל לה בעיניים ולומר שהוא אוהב. הוא היה שיכור אבל היא יכולה להשבע שזה היה אמיתי.

***

הם נפגשו באיזה חמישי, בדקות האחרונות שהיו בר. הוא יצא אחריה כשיצאה, תפס בידה וחייך. הוא הצמיד אותה לקיר הקרוב ונישק לשפתיה ואז לחש "סוףסוף" ורק שבועות אחרי זה היא הבינה למה התכוון. ובזמן שהיא הייתה בטוחה שזה קטע שיגמר תוך כמה הימים, הוא כבר ידע שהוא אוהב.

הם דיברו ורבו במשך שבועות. היא למדה לדעת שיש לו חומה בנויה סביבו, שאותה הוא ממש דואג לשמר. הוא התקרב צעד אחד והתרחק חמש. ובזמן שהיא הרגישה נשיקה מתשוקה, הוא נישק עם כל האהבה שהייתה בו, אבל לעולם דאג שלא תדע את זה.

היא הרגישה את החומה. היא ידעה שהיא קיימת. היא ידעה שבעוד רגע היא תתפורר והוא יוותר עליה אבל הוא לא. הוא לא ידע את זה. הוא המשיך להלחם כדי להשאיר אותה קיימת, וכל צעד מצידה כדי להפיל אותה נתקל בדחייה גסה והסתגרות שלו.

הוא שם איתה מסכה. הוא אמר משפטים שידע שירחיקו, אבל היא לא התרחקה. הוא עשה מעשים שידע שיכעיסו אבל היא רק צחקה וחיכתה בסבלנות שהוא ירגיש מספיק בנוח להוריד לידה את המסכה. הוא לא ידע איך להתמודד. הוא דחף אותה לקצה והיא נשארה עומדת. לבסוף הוא לחש "אני לא יודע מאיפה נפלת עליי" וצחק. גם היא צחקה, ידעה שהוא קרוב מאיי פעם לתת לחומה פשוט להתפורר.

היא אמרה לו "תוריד את המסכה הזו, תפסיק לומר מה שאתה חושב שאני מצפה לשמוע. תגיד כבר מה שאתה רוצה לומר," אבל הוא גימגם לה כמה מילים על זה שהוא לא רוצה חברה ושהוא התרחק במכוון כדי שיוכלו לדבר ולהתקרב ולא יסיימו כסטוץ מזדמן. היא חייכה ואמרה "תגיד מה שבאמת אתה רוצה לומר" אבל הוא פשוט נאנח ומלמל שוב שמה שהוא רוצה לומר זה שהוא לא מחפש חברה. היא נאנחה גם ונאזרה בסבלנות. הבינה שזה ייקח קצת זמן.

הוא איבד את עצמו, הוא אהב אבל האגו היה חזק יותר. הוא כל כך פחד להתקרב אבל בו זמנית כל כך רצה את זה. ואפילו, פעם, כשהיה שיכור מידי, הוא פשוט הניח לאגו ותפס לה ביד חזק כשאמר "אני אוהב אותך" אבל היא פשוט צחקה במבוכה ונשקה לשפתיו הרטובות לפני שהמונית נסעה לדרכה והשאירה אותה שם, מחייכת.

הוא לא רצה שתעזוב, רצה שתבטיח שתשאר. פחד כל כך לעשות משהו שירחיק אותה. היא הייתה הבחורה הכי חזקה שהכיר אבל בו זמנית כל כך שבורה. ונדמה כאילו השברים שלו משלימים את אלו שלה ויוצרים משהו שלם. אבל האגו.. חזק יותר מכל לב שלם שקיים.

הוא ידע שהגיעו כל כך רחוק עם כל הקטע הזה, ורצה כל כך שתהיה שלו. אבל היא מצידה גם לא וויתרה על האגו. אז הם פשוט נשארו שם, שתי ילדים בתחפושת מבוגרים, עם לב שבור ואגו גדול. ויותר מזה?

הם נשארו שם לבד.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך