בנות אין תגובות, ואני לא יודעת אם להמשיך...

חוסר אונים – 4 בנות תקראו ותגיבו, בבקשה!!

13/01/2014 1025 צפיות 2 תגובות
בנות אין תגובות, ואני לא יודעת אם להמשיך...

פתאום הדלת נפתחה בחוזקה…
״ נו אחי איך הולך?״ אמר מייק
״ היא קשה אחי, אבל בקרוב היא תתמסר לי״ אמר דין בכזה ביטחון שרציתי להביא לו סטירה!!!
״ תתמסר לאן? לך? אתה חי בסרט, תשחררו אותי בבקשה! אני מתגעגעת למשפחה שלי תבינו!״
אמרתי בכזה כאב שרציתי כבר לבכות…
״ די יפה אחת, תביני ככל שתעזרי לנו יותר, אנחנו נעזור לך ואם לא אז זה פשוט יהיה בכוח וחבל…״.
שמעתי את זה והתפרקתי, ידעתי שהסיכויים שלי מולם הם אפסיים, אבל לא הסכמתי לוותר.
פתאום השתחררתי מהאחיזה של דין ופשוט רצתי לכיוון הדלת, אך מה? עוד ניסיון שנגמר בכישלון, אחד הבנית פשוט קלט אותי ורץ אליי.
״די! תשחררו אותי, אני לא יכולה יותר, בבקשה, אני מתחננת!!״ צעקתי בייאוש, כאילו שזה עזר במשהו.
״אני מבין שאת רוצה בכוח- תוותרי, אני אומר לך ככל שתתנגדי יהיה לך יותר קשה פה, והנה עכשיו את תשאי בהשלכות.״ הוא אמר בצער.
לא הבנתי למה הוא מתכוון, אך לא היה לי יותר מדי זמן לתהות, ומיד הבן שהחזיק אותי אמר לדין לקום מהמיטה.
הוא הרים אותי ופשוט קשר אותי למיטה במצב שאני כמו מרותקת, רגליים צמודות לסוף המיטה וידיים לצדדים.
״מה אתם עושים?!?״ אמרתי תוך כדי שהוא קושר אותי, ואני מתנגדת בכל כוחי.
״אני מצטער״ אמר בעצב ובהבנה, ״זה יהיה המצב עד שנוכל לסמוך עלייך.״
״הצילו, שמישהו יעזור לי״ צרחתי בתקווה שמישהו ישמע אותי, אך לשווא.


תגובות (2)

תמשיכייייי

13/01/2014 10:22

אוקיי אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע המשך איזה מושלם

14/01/2014 08:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך