dragon lance
הסיפור המקורי נכתב על ידי "Big Mess" מאתר asstr בוצעו בסיפור מספר שינויים בשמות ובקטעים מעטים בתרגום לעברית זה הלינק לסיפור המקורי https://asstr.xyz/~leslita/stories/big_mess003.html

חופשה בדיסנילנד פרק 1

dragon lance 10/09/2022 386 צפיות אין תגובות
הסיפור המקורי נכתב על ידי "Big Mess" מאתר asstr בוצעו בסיפור מספר שינויים בשמות ובקטעים מעטים בתרגום לעברית זה הלינק לסיפור המקורי https://asstr.xyz/~leslita/stories/big_mess003.html

הסיפור המקורי נכתב על ידי "Big Mess" מאתר asstr
בוצעו בסיפור מספר שינויים בתרגום לעברית

הסיפור המקורי נכתב על ידי "Big Mess" מאתר asstr
בוצעו בסיפור שינויים בתרגום לעברית

שלום, שמי מיה ואני בת 36. ומעולם לא הייתה לי בעיה להיות נרדפת על ידי המין השני. התגרשתי מבעלי זמן קצר לאחר שביתי דניאל נכנסה לבית ספר יסודי. בעלי לא שם לב אלינו והוא נטה לאהוב את עבודתו יותר מאשר את משפחתו. כחצי לאחר הגירושין, שנה הוא התחתן במפתיע עם העוזרת האישית שלו. ולאחר מכן, קיבל קידום בעבודה שלו שנמצאת בניו יורק. הקשר שלו עם העוזרת, הסביר את סיבת היעדרותו מהבית, שלוש שנים של תירוצים למה הוא היה מאחר להגיע הבייתה. אבל עם הקידום החדש שלו, הגיעה גם קפיצה נחמדה בדמי המזונות שלנו . זה הקל עליי לעשות מה שאני רוצה עם דניאל ביתי היחידה.
גובהי הוא 1.75 ויש לי חזה גדול יותר מהממוצע ונראה שבגלל זה גברים מביטים בי כל הזמן. קיבלתי עבודה חדשה בחברת שיווק בסן פרנסיסקו והייתי במרכז תשומת הלב ברוב הפגישות. בשנה שעברה החלטתי שאקח את בתי היפה דניאל, לדיסנילנד. היא מעולם לא הייתה שם בעבר וגם אני לא. אחד הגברים שהזדיינתי איתו, היה סמנכ"ל של איזו חברה שאני ממש לא זוכרת איך קראו לה, סיפר לי על שהייה שהייתה לו באחד מבתי המלון הכי יוקרתיים בדיסנילנד והוא הצליח לסדר ולהזמין לי ולביתי סוויטה בקומה העליונה של המלון עם נוף לפארק ומיטת קינג סייז גדולה והכל בעלות של חדר רגיל באותו מלון יוקרתי.
נסענו לדיסנילנד ברכב שלי והגענו למלון לאחר הצק אין בדלפק הקבלה עלינו לחדר סידרנו את המזוודות ויצאנו אני ודניאל להנות במתקנים אשר נמצאים בפארק. עלינו על רכבת הרים, דניאל לבשה זוג מכנסי ג'ינס כחולים חמודים שהראו קצת יותר סקסיות מגופה בן התשע. האיש שהפעיל את הרכבת הסתכל על דניאל כמה דקות ולא שם לב לכך שאני רואה שהוא מביט עליה. השיער הבלונדיני הארוך של דניאל, היה יפה כמו שכל אישה הייתה רוצה. היא גם לבשה חולצה לבנה צמודה וחמודה שנצמדה לגופה הצעיר וחשפה את העובדה שהיא עדיין לא החלה לפתח שדיים.
לאחר כשעה של בילוי בפארק, חזרנו אל בית המלון עלינו לחדר והחלפנו בגדים. תכננו ללכת למסעדה נחמדה שהייתה בפארק. המיקום של המסעדה, אפשר לסועדים לצפות באנשים ששטו להן במתקן של סירות בפארק. אכלנו את האוכל שלנו והזמנתי כוס יין גדולה. לאחר שתיית כוס היין, התחלתי להרגיש רגועה יותר. מצדו השני של המסעדה הבחנתי באישה בלונדינית סקסית שיושבת עם הילדה הקטנה והמרשימה שלה. שתיהן אכלו את הקינוח שלהן בשקט.
"אמא, אנחנו יכולים לבלות כאן עוד קצת הלילה?" דניאל שאלה.
"אני מניחה שכן מותק, אתה לא רוצה ללכת לישון עכשיו לחכות עד מחר? כבר מאוחר"
"לא אמא, אני רוצה להישאר!" שילמתי את החשבון ויצאנו מהמסעדה. האם והבת שראינו קודם לכן כבר נעלמו.
"דניאל, מתוקה שלי, אני לא בטוחה שאני אהיה מסוגלת ללכת לכל המתקנים שאת רוצה, אני לא הרפתקנית כמוך."
"זה בסדר, אני מכירה אותך אמא, את יכולה פשוט לשבת ולחכות לי בירידה מהמתקנים כמו שאתה תמיד עושה. דניאל קיוותה ״שהבית הרדוף״ מתקן שהיא שמעה עליו מחברות שלה שהיו בדיסנילנד יהיה אפילו טוב יותר בלילה. כשמיה ודניאל הגיעו לכניסה, הן ראו את האישה הבלונדינית היפה ובתה שהם ראו מקודם במסעדה. הילדה הקטנה התייפחה ובכתה. דניאל ניגש אליה ושאלה ״הכל בסדר?״.
"אני רוצה לעלות על המתקן הזה, אבל אמא שלי אמרה שהיא לא רוצה." אמרה הילדה הבלונדינית הקטנה.
"מה שמך?" דניאל שאלה אותה.
"יסמין". היא אמרה והסתכלה על הבת שלי בעיניים בוכות.
הסתכלתי על אמא שלה וחייכתי. היא חייכה אליי והעיניים שלי חזרו לילדה הקטנה שלה. "בואי נלך יסמין, אני אעלה איתך למתקן. זו המתקן האהוב עליי!"
"בסדר! זה בסדר אמא?" האישה הנהנה לחיוב ושתי הילדות ברחו כמו הרוח.
ישבתי ליד האישה והצגתי את עצמי. שמה היה אורטל והיא הייתה צעירה ממני. היא הייתה בלונדינית סקסית עם תספורת קוקו. היא נראתה מטופחת מאוד ומחוטבת. דיברנו בזמן שהבנות עמדו בתור למתקן וחלקנו תחומי עניין רבים. דיברנו על קריירות ואמרתי לה שאני מנהלת משרד עורכי דין יוקרתי בסיאטל. היא נדהמה ואמרה לי שהיא בדיוק סיימה את לימודי המשפטים והייתה המזכירה המשפטית הבכירה ביותר בחברה הקטנה שלה בצפון קרוליינה. היא אמרה לי שברגע שהיא רק תעבור את המבחנים הסופיים אז היא תתחיל לעבוד כעורכת דין מקצועית.
דיברנו על חוסר חיי החברה שלנו והסתבר ששנינו היינו במצבים דומים, וחיינו בשני בחופים מנוגדים. היא הייתה מאוד פלרטטנית. היא הסתכלה על אנשים כשהם הסתובבו סביבנו ושמתי לב שמפעם לפעם מבטה היה משתהה על הבנות היפות. היה לי סוד שמעולם לא סיפרתי לאף אחד. אהבתי את הצפייה בנערות קטנות. אני חושב שזה נבע מדניאל. זה מכיוון שכשבעלי ואני התגרשנו ביליתי את כל הזמן שלי עם הילדה הקטנה שלי והתקרבנו מאוד.
אני מתענגת על זמן אמבטיה עם דניאל ואני אוהב לגעת בה כשאני עושה לה אמבטיה והדבר האהוב עלי בעולם הוא לשטוף את שיערה באמבטיה. הרגשתי כמה מאותם רגשות באורטל בקשר שלה עם בתה בהמשך הלילה והערצתי גם את יסמין בתה הקטנה. היא הייתה בלונדינית כמו אמא שלה, היא הייתה צעירה בשנה מדניאל בת התשע. שתי הבנות היו מאוד רזות אבל ליסמין היו רגליים סקסיות בדיוק כמו לאמא שלה.
אחרי כמה שעות שאלתי איפה הן שוהות והסתבר שהן שוהות באותו מלון שבו גם אנחנו שהיינו. אז הצעתי להן לחזור לקינוח בבית הקפה של המלון. אורטל הסכימה אחרי שיסמין התחננה בפניה לגלידה. הבנות אכלו את הגלידות שלהן ואורטל ואני שתינו יין טוב. לאחר מכן נפרדנו במעלית בברכת לילה טוב. אורטל ובתה ירדו בקומה ה-11 ואני ודניאל המשכנו לקומה ה-23. השכבתי את דניאל לישון וחזרתי לחדר הקדמי של הסוויטה, התיישבתי אחרי שפתחתי את המיני בר ומזגתי לעצמי עוד יין קטנה.
בדיוק אז הטלפון צלצל. הרמתי אותו וזו הייתה אורטל. היא אמרה לי שהיא כל כך שמחה שנפגשנו ויסמין לא יכלה להפסיק לדבר על דניאל. היא שאלה אם נוכל לבלות גם מחר כדי שנוכל לדבר עוד קצת, הסכמתי וקבעתי זמן להיפגש למטה לארוחת הבוקר.
"זה כל כך מגניב." אורטל אמרה. "כל האבות של דיסני, ישברו להם את הצוואר ויסתכלו עלינו מחר. תוודאי שאת ודניאל תלבשו משהו סופר סקסי ונהיה כוכבות הפארק!"
אורטל אמרה לי להלביש את דניאל שלי בצורה סקסית. הסכמתי והלכתי לישון עם מחשבות שובבות על אורטל ויסמין הקטנה. דניאל התגנבה למיטה שלי במהלך הלילה, התעוררתי והיא שכבה לידי לבושה רק תחתונים. העור שלה היה כל כך גמיש וחלק. שפשפתי את הצד העירום של פלג גופה. המגע בה הרגיש מדהים. שכבתי לידה עירומה, כי מעולם לא לבשתי בגדים בזמן השינה. חשבתי שבגלל זה היא הסירה את חולצת הלילה שהיא בדרך כלל לבשה במיטה שלה.
למחרת בבוקר דניאל התעוררה והתהפכה מחייכת אליי. "בוקר טוב אמא!"
"בוקר טוב מתוקה שלי, לכי להתקלח אנחנו אמורים לפגוש את יסמין ואמא שלה בארוחת הבוקר!"
"יש!" צעקה דניאל וברחה לשירותים. צפיתי בילדה הקטנה הכמעט עירומה יוצאת מהחדר. זה גרם ללב שלי לדפוק חזק. הייתה לי הרגשה שאני מתחילה לפתח רגשות מיניים כלפי הבת שלי.
הנחתי את בגדיה על המיטה. זה היה אמור להיות יום חם, אז זוג מכנסיים קצרים לבנים וחולצה לבנה צמודה. שמתי לה גם תחתונים אדומים, גרבים ארוכים וזוג נעליים נוחות. אני, התלבשתי בשמלה אדומה סקסית וזורמת. לא לבשתי חזייה והציצים שלי בהחלט הוצגו בולטות לראווה. למטה לבשתי ביגוד צמוד מאוד שהבליט את החריץ של איבר המין שלי.
כשהגענו למסעדה לארוחת הבוקר ראיתי מיד את אורטל ואת יסמין, הבת הקטנה שלה, יושבות להן בשולחן. יסמין לבשה מכנסי ג'ינס קצרים חמודים שהבליטו לה את כל החלק התחתון של הגוף, הרבה יותר נועזים משאני הלבשתי את דניאל שלי. יסמין לבשה חולצה עם שרוולים ארוכים שהייתה קשורה עם קשר גדול מקדימה. היא גרמה ליסמין מאוד מאוד שובבה!
יסמין לא יכלה להוריד את העיניים שלה מהציצים שלי. אכלנו את ארוחת בוקר ובכל פעם שהסתכלתי על יסמין היא פשוט בהתה בהם. היא הייתה מאוהבת לגמרי בשדיים שלי. אורטל ואני דיברנו על התוכנית להיום, הבנות אכלו ודיברנו על מה שהן רוצות לעשות היום. שתי הבנות היו גבוהות לגילן ויכולות לעלות על רוב המתקנים בפארק. כך שאורטל ואני הצלחנו לבצע את שרצינו, שאנשים יוכלו לצפות בנו וליהנות.
הבנות עמדו בתור להר החלל וישבנו במגרש האוכל, צפינו באנשים ודיברנו על כל מיני נושאים. שמתי לב שאורטל מסתכלת על בחורה ג'ינג'ית קטנה וחמודה שישבה במרחק של כ-3 מטרים מאיתנו. היא הייתה בסביבות 11 והיא לבשה גופייה רופפת, הנערה הייתה מאוד נרגשת ופעילה. בכל פעם שהיא התכופפה יכולת לראות את השדיים הקטנים שלה שהיו מכוסים בפטמות ורודות נפוחות.
היא חשפה אותם די טוב. החזרתי את מבטי לאורטל והיא חייכה ואמרה, "היא חמודה, נכון?"
"אה אהה…" אמרתי מחזירה לאורטל חיוך מגרה. "היא חמודה כמעט כמו יסמין." אמרה אורטל, חייכה ונתנה לי קריצה סקסית. המשכנו את היום שלנו ונהנינו מאוד זו מחברתה של זו. בערב, לאחר שעלינו לחדרים והתרחצנו, נפגשנו שוב לארוחת ערב. הסכמנו אני ואורטל להלביש את הבנות הכי נועז שאפשר לארוחת ערב. ברגע שסיימנו את ארוחת הערב הבנות שכנעו אותנו ללכת לבריכה של המלון. זו הייתה בריכה מקורה נחמדה והיה ג'קוזי ענק, נכנסו אליו ארבעתנו, וההבאנו איתנו לבריכה גם כמה כוסות יין גדולות. ישבנו לנו אני ואורטל בג׳קוזי וצפינו בבנות שלנו. התפעלנו מהגוף הסקסי שלהן כשהן יצאו מהבריכה וקפצו חזרה.
ברגע שסיימנו את המשקאות שלנו, הסתכלתי על אורטל והיא הסתכלה עליי כאילו אמרה "מה?"
"אני יכול להגיד לך משהו בינינו? אני מתכוונת, יש משהו שאני רוצה לומר לך ואם את תחשבי שאני מגעילה, את יכול פשוט לקום ולעזוב, אני לגמרי אבין אותך."
"בסדר". היא הגיבה ונתנה לי מבט מצחיק. "קדימה, זה בסדר ילדה תשפכי את הכל!"
הסתכלתי עליה וסיימתי את היין בכוס שלי והנחתי אותו מחוץ לג׳קוזי. י הציצים הרטובים הגדולים שלי נחשפו למבטה.
אז ככה… "יש לי רגשות כלפי הבנות שלנו."
"רגשות? איזה סוג של רגשות?"
"רגשות מיניים. אני רוצה לראות אותם עירומות… אני רוצה לראות אותן עירומות ואני רוצה ולעשות להם דברים. אני רוצה לנשק אותן ולגרום להם להיאנח. אני דוחה, נכון?"
"אלוהים אדירים, אני לא מאמינה שאמרת לי את זה!" אמרה אורטל, מתיישבת בג'קוזי והתקרבה לעברי. חשבתי שהיא תסטור לי. במקום זאת, היא עברה לשבת לידי, התקרבה אליי מאוד קרוב, שמה את ידה מאחורי ראשי, משכה אותי לעברה ונישקה אותי. עצמתי את עיניי. היא דחפה את הלשון שלה לפה שלי והתחילה לגלגל אותה סביב הלשון הוורודה הלוהטת שלי.
בסיום הנשיקה, אורטל דחפה אותי בחזרה, חייכה אליי ואמרה, "אני חושבת שאנחנו צריכות לקחת את הבנות ולעלות לסוויטה שלך. שנוכל לדבר עם הבנות על זה.
"בואי נלך!" הסכמתי ויצאנו מהג'קוזי ושכנענו את הבנות לעלות למעלה אחרי שהבטיחנו להן שהן ייהנו לצפות בסרטים שיש בחדרים ולשחק כמה משחקים שמעולם לא שיחקו לפני כן. כולנו נכנסנו למעלית עדיין נוטפות מהרטיבות של הג'קוזי . שהגענו לקומה שלנו הלכנו כולנו לחדר שלי. דניאל עשתה ליסמין סיור בסוויטה. זו הייתה סוויטה נחמדה וגדולה. היה בה חדר גדול עם מסך טלוויזיה גדול וחדר שינה נפרד עם מיטת קינג סייז ענקית.
"אוקיי בנות, שתיכן צריכות להתכונן לשינה! כולנו הולכים לישון כאן הלילה!" הבנות חגגו ואז יסמין הבינה שאין לה פיג'מה איתה.
"אמא, מה אני אמורה ללבוש למיטה? הפיג'מה שלי בחדר שלנו?"
"זה בסדר, פשוט תלבשי זוג תחתונים, אני בטוחה שתוכלי לשאול אחד מדניאל ואני בטוחה שנוכל למצוא לך חולצה קצרה ללבוש." אמרה אורטל כשהיא קורצת לי. מצאתי ליסמין חולצת טי רופפת שהייתה שייכת לדניאל, וזרקתי אותה לכיוונה. שתי הבנות התפשטו מבגדי הים שלהן ממש באמצע החדר ואורטל ואני צפינו בהן. התיישבנו אני ואורטל על הספה וחייכתי לבתה כשהיא ראתה אותי צופה בה מתפשטת.
שתי הבנות היו סקסיות מאוד ושתיהן עדיין לא התפתחו מינית. הכוס שלהן היו חשוף ובולט. ברגע שהם סיימו להתלבש, יסמין באה לאמא שלה ולחשה לה משהו באוזן. "את בטוחה שאתה לא יכול ללכת לישון בלי זה?" יסמין הנידה בראשה. אורטל חייכה והסתכלה עליי ואמרה, "בסדר, אז ליסמין ולי יש סוד קטן לספר לכן."
הסתכלתי עליה והכוס שלי היה רטוב מיד. "מה?"
"אני עדיין מניקה אותו גם בגיל הזה. הנקתי אותה מאז שהיא הייתה תינוקת ומשום מה לא הפסקתי להניק אותה עד היום. היא רוצה את הפינוק שלה לפני השינה. היא בדרך כלל מקבלת את זה לארוחת בוקר ולפני השינה. אז עכשיו היא רוצה את החטיף שלה."
"אלוהים אדירים", אמרתי. "היא בת שמונה?"
"כן, אני יודעת שהייתי צריך לעצור אותה לפני שנים רבות, אבל עכשיו שניכם יודעים סוד שלנו." אורטל ואני היינו עדיין בבגדי הים שלנו עם מגבת לבנה ונקייה כרוכה סביב המותניים שלנו. אורטל עברה לקצה הספה ושאלה, "זה בסדר אם היא תקבל את המשקה שלה?"
הסתכלתי על דניאל והיא חייכה אליי והנהנה לחיוב. "בטח… אנחנו יכולות לצפות בך מניקה אותה?״ שאלה דניאל…
"רק אם אתה רוצה. אמרה אורטל
כן! אני רוצה לראות!" ענתה דניאל בהתלהבות.
אורטל, משכה את בתה הצעירה לפניה. יסמין ירדה על ברכיה מול אמה כדי להביא את פיה למקום הנכון, ממש ברמה מושלמת. אורטל הורידה את החולצה החושפנית שלה של צד החזה הימני שלה. יסמין הביטה בכולם בחדר וחייכה. ואז משכה את שערה מעל אוזנה והלכה לכיוון החזה של אמה שנחשף. הפטמה של אמא שלה הייתה ענקית וורודה. שהיה כבר דולף עם טיפת חלב אם על הפטמה שלה. יסמין ליקקה את החלב שנזל ועברה לכסות את הפטמה של אמה לחלוטין עם הפה החם והרטוב שלה והתחילה למצוץ אותה.
"הו," אורטל התנשפה כשיסמין החלה למצוץ את החזה שלה. הפטמה שלה הייתה גדולה וקשה מאוד מהסיבה שהיא ממש התרגשה מ מה שקורה עכשיו. היא לעולם לא נתנה לבתה לינוק מול אף אחד מאז שהייתה בת ארבע שאז אנשים התחילו לבהות בה. היא הביטה בי ועיניה התגלגלו בראשה כשבתה ניזונה מהפטמות שלה.
דניאל עברה לידי והיא חייכה אליי וצפתה בחברה החדשה מוצץ את החזה של אמא שלה. "אני יכולה לעשות את זה גם אמא?" שאלה והצביעה על החזה השני של אורטל. "נראה לי שאת צריכה לשאול את יסמין אם אכפת לה לשתף אותך הזה. ואת גם צריך לשאול את אמא שלה אם זה בסדר. אם הם בסדר לתת לך לעשות את זה אז גם. אני בסדר עם זה."
אורטל שמעה אותנו, הביטה למטה ושאלה את יסמין, "זה בסדר?" יסמין הנהנה לחיוב שזה בסדר מצידה, עדיין לא מורידה את פיה מהפטמה של אמה. היא בלעה כששתתה מהשדיים הגדולים והגמישות של אורטל. "זה בסדר מגמור דניאל, קדימה בואי יש שם מספיק חלב לכולם." היא משכה את החולצה שלה מהחזה השמאלי, עצרה את עצמה והושיטה יד לאחור, התירה את החלק העליון והסירה אותה לחלוטין. "אני חושב שזה רק מפריע עכשיו!" היא ישבה ללא חלק עליון והבת שלי כרע ברך מולה בדיוק כמו יסמין. דניאל הסתובבה וחיכתה לאישורי. כשנתתי לה אישור, היא עברה ישר פנימה ונצמדה לציצי שלה בכוח רב ושאבה חזק את הפטמה של אורטל.
אורטל קפצה בהפתעה וצווחה. "בסדר מתוקה שלי, רק דבר אחד חשוב. תמצצי לי את הפטמות לאט. הוא לא הולך לשום מקום. תתחילי לאט למצוץ את הפטמה, ברכות יותר ואתה יכול להשתמש בלשון שלך כדי לעסות לי את הפטמה. ככה החלב יצא יותר בקלות, נכון יסמין?"
יסמין הורידה את הפה שלה מהחזה של אמא שלה והנהנה. "אהה. אם אתה משחקת עם הפיטמה בזמן שאתה מוצצת אותה, החלב פשוט זורם טוב יותר!" היא אמרה כשהיא גלגלה את הלשון שלה סביב הפטמה של אורטל מחוץ לפיה והראתה לילדה בת התשע איך למצוץ את הפטמה של אמה.
דניאל הנהנה ועברה שוב בלשונה על הפטמה של אורטל, רק שהפעם שיחקה בפיטמה ביותר רכות, עושה את זה בדיוק כמו שחברתה אמרה לה לעשות, מגלגלת את הלשון שלה סביב הפטמה של אורטל. אורטל הביטה בי שוב והאקסטזה בפניה הייתה ברורה כששתי הבנות ניזונות מגופה. הייתי כל כך מרוגשת מהסיטואציה הזאת שהפטמות שלי היו קשיות כמו סלעים מתחת לבגד הים שלי. עכשיו הבנתי למה יסמין כל כך התאהבה בשדיים שלי. היא הסתכלה עליהם כל היום ועכשיו הבנתי למה.
אורטל נראתה כל כך מאושרת כמו הילדה. עד מהרה אורטל כבר לא יכלה יותר, רעדה כולה על הספה, כשהיא מסתכלת על הבנות וגנחה, "אה, כן, הו, אה, תמשיכו! אהה כןןןן! היא משכה את ראשיהן של שתי הבנות לעברה כשהיא גומרת בעוצמה, רועדת כולה מהנאה.
דניאל הורידה את לשונה מהחזה של אורטל וניגבה את פיה בצורה חמודה וסקסית. היא הרימה את מבטה על האישה ושאלה, "את בסדר, אורטל?"
יסמין הורידה גם היא את הלשון שלה מהחזה של אורטל ואמרה, "כן, היא בסדר. זה קורה מפעם לפעם. היא אמרה לי שזה מההנקה. נכון אמא?"
"אה, כן, זה מה שזה…" אמרה אורטל כשהיא נשענת לאחור שוכבת על גב הספה רק המגבת שלה סביב מותניה.
יסמין התקרבה אליי על ברכיה והסתכלה עליי בעיניים הכחולות הכי חמודות שניתן לתאר. השיער הבלונדיני הארוך שלה כיסה את עיניה הסקסיות והיא משכה את השיער מהפנים שלה ואמרה, "אנחנו יכולים לאכול גם ממך?"
"הו יסמין, אתה לא יכולה לקבל שום חלב מהשדיים שלי! הפסקתי להניק את דניאל כשהיא הייתה בת שנתיים." דניאל ניגשה גם היא והתיישבה ליד חברתה.
"זה בסדר, אני עדיין רוצה לנסות. אני בטוחה שאוכל להוציא מהם חלב." אמרה יסמין
"כן אמא! אפשר לנסות?" שאלה דניאל.
"אני לא יודעת, זה לא אותו הדבר אם אתה לא באמת מניקה. זה ממש שונה ויותר מיני מאשר רק בת שמקבלת חלב."
"בבקשה?" ביקשה יסמין.
"כן, בבקשה אמא? אני צמאה!" דניאל אמרה כשהיא עברה ממש ליד חברתה והסתכלתי על אורטל שנרגעה בינתיים מהאורגזמה שחוותה לפני כמה דקות ועכשיו צפתה בסצנה מתקדמת.
"אוקיי, טוב, בסדר, אנחנו יכולים לשחק את המשחקים האלה איתכן בנות אבל אתן לא יכולות לדבר על זה עם אף אחד. אנחנו עלולות להסתבך בצרות. מה שקורה בדיסנילנד נשאר בדיסנילנד?" אורטל ואני צחקנו מההצהרה הברורה אבל הבנות פשוט הסכימו.
"אוקיי! מה שקורה כאן נשאר כאן!" אמרו שתיהן יחד. הנהנתי והבנות עברו להיות לידי כשעברתי לקצה הספה.
יסמין אמרה, "אני רוצה את השמאלי הפעם!"
"אוקיי" אמרה דניאל והן החליפו מקומות. הושטתי יד לאחור והורדתי את הבגד ים שלי. גיליתי לבנות את השדיים בגודל DD שלי. יש לי פטמות הגדולות. דניאל ראתה את הציצים שלי בעבר, אבל יסמין נדהמה מהם. גדולים לפחות בחצי מהשדיים של האמא הסקסית שלה. היא חייכה והסתכלה עליהם בתאווה.
"וואו מיה! הציצים שלך ענקיים! ומה הדברים האלה?" היא אמרה כשהיא הושיטה יד ונגעה בפטמה הזקורה שלי כשהיא מרגישה את מוט הפיטמה הקטן.
"אלה מוטות פטמות. תחשבי שהן טבעות אוזניים לשדיים שלך." אמרתי כשהיא התחילה לגעת לי בהם ולהרגיש את השדיים שלי. הבת שלי הצטרפה אליה ועכשיו היו לי שתי בנות סקסיות שליטפו ושיחקו עם הציצים העירומים שלי. אורטל עברה למיני בר והיא פתחה כמה בקבוקי בירה והתחילה להכין לנו משקאות.
יסמין הייתה הראשונה שהכניסה את הפטמה הגדולה שלי לפיה. צפיתי בה כשהיא נצמדה ולקחה את זה לתוך הפה שלה, תוך שימוש בשתי ידיה כדי להחזיק את השד משני צדי הציצים הגדולים שלי. כשהיא מגלגלת את הלשון שלה סביב הפטמה שלי ומוצצת אותו במומחיות מדהימה. זרקתי את הראש שלי לאחור ונאנקתי. "או אההה!" הסתכלתי על אמא שלה והיא חייכה אליי, נהנית המחזרה המרהיב. "היא ממש טובה בזה!" אמרתי והתיישבתי על השולחן הצדדי.
"היא התאמנה הרבה. תן לי לספר לך משהו. אם יש חלב בכל מקום בציצים שלך, היא תשלוף אותו, תאמיני לי.
דניאל הייתה זהיר יותר. היא הביטה בי ושאלה, "זה בסדר אמא? גם אני יכול לנסות?"
"כמובן שאתה יכול בייבי." אמרתי שמשכתי אותה כורכת את ידי סביב ראשה, מושכת אותה אל הפטמה שלי. עכשיו היה לי מה שהיה לאורטל קודם, שני נערות סקסיות מוצצות לי את הציצים בזמן שאני מנסה בכל כוחי לא לגמור. נדהמתי עד כמה זה הרגיש שונה מאדם שפשוט מוצץ ציצי. ממש מעט זמן כדי עד שהוא דקר את הזין שלו בכוס הלא רטוב שלי שגרם לי לכאבים.
הבנות האלה היו בקטע של מה שהן עשו. יסמין ניסתה בכל כוחה לגרום לי לגמור. ידעתי את זה! דניאל רק עקבה אחריה. אבל יסמין ידעה יותר ממה שהיא סיפרה. היא גרמה לאמא שלה בכוונה לגמור כשהיא ליקקה ושאבה לה את הציצים. היא הסתובבה וסחטה את השדיים שלי מהצדדים ומדי פעם היא הורידה את הפה שלה מהפטמה שלי וצבטה אותו באצבעות הקטנות שלה.
עד מהרה, הייתי בדרך לאורגזמה. התחלתי להיאנק כשהם מצצו אותי ואז זה קרה. אני גמרתי בעוצמה כזאת אדירה מהילדה הזאת שממש ראיתי כוכבים. הכוס שלי התעוות כשהפטמות שלי פעמו. משכתי את הפה של שתי הבנות על הציצים שלי כשהן גרמו לי לגמור, עוד ועוד אורגזמות באותה שנייה. הכוס שלי היה רטוב לגמרי ושמחתי שאני עדיין מכוסה במגבת.
שתי הבנות הסתכלו אחת על השנייה כשהן עוזבות לי את הפטמות וחייכו להן חיוך שובב. "האם זה הרגיש בסדר אמא?" דניאל שאלה. כאשר נפלתי על הספה מותשת מאפיסת כוחות.
"אה, כן בייבי. פנטסטי!" אמרתי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
32 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך