vikosh
הי מה נישמה זה סיפור הראשון שלי פו ואני חדשה 
אז אני ישמח לתגובות יום טוב חברה אוהבת ויקושש =]

חזרה למוזיקה=] -פרק 1

vikosh 31/12/2011 703 צפיות 13 תגובות
הי מה נישמה זה סיפור הראשון שלי פו ואני חדשה 
אז אני ישמח לתגובות יום טוב חברה אוהבת ויקושש =]

אריאל ישבה באוטו לא היה לה חשק לצאת
אבא שלה בנאל יצא מהאוטו ופתח לה את הדלת שהיא תצא…
ואמר צאי מתוקה זה רק לטובתך… את יודעת!
אני לא רוצה לצאת אמרתי לא בלי להיות בפנימיה !
אבא מה אני נראת לך !? פושעת? עברינית? למה אני צריכה לישאול בכלל אני כזאת?
תקשיבי מתוקה זה לא שאת פושעת או עברינית פשות מאותו רגע שנהפכת להיות חברה של הערס  המטומטם הזה הוא דירדר אותך ועזב אמרנו לך שהוא יעזוב אותך !
וקדימה ציאי מהאוטו לפני שאני מוציא אותך! מיד בלי שטויות מיוטרות דיברנו על זה בבית!
נו טוב אני יוצאת.

~על עצמי~
קוראים לי אריאל אני בת 14 וחצי יש לי צבע עניים כחול עמוק שער בלונדיני גבוה לא שמנה ולא רזה אן לי אחים היה לי חבר ערס האורים שלי אומרים שהוא דיריר אותי ואני חושבת שהם מגזימים ברמות ! ורוב  האנשים אומרים שאני מושלמה =].

אני ואבא שלי נכנסנו לפנימיה אני אומרת לכם הפנימיה פשוט ענקית אן לי אך לתאר את זה – 
טוב יש לי אבא שלי  סיפר לי לפני זה באוטו שיש שם בריכה ,חדר מוזיקה, מיגרש כדורסל, מגרש כדורגל, חדר מחשבים,ספרייה ענקית ,דשה פינות ישיבה, קיוסק ענק ,חדר אוכל ,חדר כושר!
ראיתי ילדים מדברים -צוחקים.
ניכנסנו למזכירות המזכירה שאלה מה נישמה?
אמרתי בנימוס בסדר ושאלתי אותה איזה כיתה אני ואיזה מ'ס חדר אני?
היא אמרה שאני ט-2 וחדר מ'ס 50 אמרתי סבבה ויצאתי עם אבא שלי מהמזכירות וניפרדתי מימנו  ופניתי  לעבר חדרי הבנות חיפשתי את החדר 50 פתחתי את הדלת היו בחדר 3 מיתות שולחן 2 כיסאות ארון  בנוני.
שמתי את 2 המזוודות שלי על המיתה.
שמתי צילצול הלכתי לכיוון כיתה ט-2 כשפתחתי את הדלת המורה כבר היתה בפנים היא אמרה לי  לשבת.
ישבתי בשולחן האחרון ומזלי אף אחד לא ישב לידי  עד שפיתאוום ניכנס לכיתה ילד שער שחור צבע  עניים אפורות  -מעלפות גבוה .
המורה אמרה לו לשבת לידי לפי הפרצוף שלו אבנתי שהוא לא שמח לשבת לידי אבל הוא ישב בגלל  שלא היה עוד מקום לשבת בו.
המורה שלנו דיברה איתנו על ערב כיתה בבריכה כולם התחילו לדבר והיא ביקשה שקט הילד שישב לידי רשם משהו בפתק והעביר נראה לי לחבר שלו והחבר שלו צחק מעניין מה הוא רשם שם.
ואז המחנכת שאלה את גיל [לפי אך שהבנתי שקוראים לו] למה הוא צוחק? סתם ניזכרתי במשהו  מצחיק גיל החבר של הילד שישב לידי רשם משהו והעביר למי שישב לידי  והוא התחיל ליצחוק  אמורה שאלה מה מצחיק אופק [ככה קוראים לו]  הוא אמר סתם . היה צילצול המחנכת אמרה לא לישכוח היום בערב בברכה משוחררים.


תגובות (13)

קודם כל ברוכה הבאה לאתר! (:
דבר שני.. אין סימני פיסוק והסיפור מבולבל מעט, נסי להוסיף אותם בכל פעם שאת מרגישה שיש צורך בעצירה קטנה לפני המשפט הבא.
דבר שלישי, בדיבור ישיר יבואו מרכאות (ואמר "צאי מתוקה זה רק לטובתך… את יודעת!"
"אני לא רוצה לצאת" אמרתי "לא בלי להיות בפנימיה !"
חוץ מזה הסיפור נשמע נחמד, מקווה שתהני פה (:

31/12/2011 08:49

שלום לכותבת,
הסיפור חביב ביותר, ואני מצטרפת לכל הערותיה של לוסי ומחזקת אותן.
את צריכה לעבוד על מרכאות וסימני פיסוק, ואולי גם על תארים, רק כדי לאמת את הסיפור. כל הכבוד ובהצלחה!

ממני, ליסה.

31/12/2011 10:19

ברוכה המצטרפת לאתר הסיפורים. אהבתי את הסיפור שלך ומאחלת לך הרבה בהצלחה בהמשך תמשיכי לכתוב במלוא המרץ. שבוע טוב ושנה אזרחית מדהימה שתהיה לך ממני באהבה בקי ♥♥

31/12/2011 11:23

ברוכה הבאה לאתר !(כמו שלוסי כבר אמרה)
הסיפור מאד נחמד וגם אני מצטרפת למה שלוסי וליסה אמרו על התארים וסימני הפיסוק .
חוץ מזה יש משהו ששכחתם לכתוב : שגיאות כתיב .
השגיאות מעט הקשו עליי לקרוא את ההסיפור ….
אז בהצלחה בהמשך !
-מאיה-

31/12/2011 11:38

מצטרפת לכל הבנות פה, יש לך שגיאות, אך אל תמנעי מהן להמשיך.

01/01/2012 04:21

טוב אני אהיה מאת שונה מהתגובות הקודמות:
הסיפור מאוד יפה,
נהניתי מאוד בקריא!
תמשיכי בהקדם, מעניין לדעת לאן זה יתפתח:)
אז בהצלחה בהמשך (ותאמיני לי שבאתר הזה צריך הרבה הצלחה)

01/01/2012 06:27

תודה לכולם על התגובות!  אוהבת ויקושש

01/01/2012 07:55

ויקי אני מתה עלייךך יצא מעלףף …

אוראלושש…

03/01/2012 13:49

♥♥

04/01/2012 06:06

יאא זה ממש יפה התלונה היחידה היא שגיאות הכתיב שבקלות ניתן לתקן

04/01/2012 07:21

יצא יפה מאוד אבל אם את רוצה שנבין שיש דיאלוג אז את צריכה להוסיף מרכאות דוגמא:
"היי! מה נישמע?" שאלה המזכירה
"הכל בסדר" עניתי בחביבות מזויפת
ככה תישדלי להוסיף מרכאות טוב?
אחרת לא יבינו מי מדבר אם מי

04/01/2012 07:31

תודה לכולם על התגובות! ,תודה אנאבל אני יעשה בפרק ה2 והשגיות בגלל שכתבתי מאר .
אוהבת ויקושש ♥♥

04/01/2012 07:38

מתי תמשיכיי . ????

05/01/2012 12:09
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך