חזרה לריקוד – פרק 1

מלאכית האהבה 01/01/2012 822 צפיות 12 תגובות

שמי: עדי. תכונה: נחשבתי בתור הנערה הכי מקובלת, עד שגמרתי את י"ב. גיל: 19
החבר שלי: מרק. תכונה: נחשב בתור הילד הכי מקובל, עד שגמר את י"ב. גיל: 20
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
אהה!! צעקתי בקול, "איפה הנייד שלי ?!" מרק אמור לבוא כל רגע! ואני? אפילו לא לבושה כמו שצריך! "אל תדאגי" אמר אבא בקולו הנעים. יהיה בסדר, את פשוט מתרגשת. "ראית במקרה את הנייד שלי?" אמרתי ונכנסתי לחדר. ביינתים, אבי חיפש את הנייד שלי. כעבור 10 דקות הייתי מוכנה, שערי הבלונדיני היה פזור ומסורק, לבשתי את החולצה הלבנה עם החגורה והמכנס סקיני ג'ינס השחור. נעלתי נעלי עקב לבנות, והפצתי ריח בושם בכל פינה שעברתי בה. צלצול נשמע בדלת. מיד ירדתי למטה, והסתכלתי דרך העינית שבדלת מי זה. "זה מרק!" אמרתי. "אבא אני צריכה למצוא את הנייד". בשנייה שעמדתי מתחת למשקוף של חדרי, עצר אותי אבא. את מתכוונת, לזה? ראיתי אותו ליד המקרר, מחזיק את הנייד שלי. "אבא, מצאת אותו!" איפה הוא היה? "במקרר ליד המילקשיק שלך מאתמול" הוא אמר. נבהלתי ושאלתי: "הוא עוד חיי??!" כן, אמר אבי. פיו, איזה הקלה. איבדתי את הניידים הרבה פעמים, ולאבד עוד פעם, זה יהיה פשוט אסון. שוב נשמע צלצול בדלת, ו2 דפיקות. אוי, מרק מחכה בחוץ! פתחתי את הדלת מיד והתנצלתי, אחר כך שאלתי: "לאן אנחנו הולכים?" הוא כיסה לי את העיינים במטפחת ואמר: "זאת הפתעה". הוא הוביל אותי לרכב שלו. שמעתי אותו מתניע, ונותן גז. הרגשתי את כף ידו על ידי. הוא אחז בי. כמה שידו נעימה. לפתע שמעתי חריקה, הוא בלם, ואמר "הגענו, אני אוציא אותך מהרכב, אך אל תורידי את המטפחת מעייניך" חשבתי לעצמי, מעניין איפה אנחנו. שמעתי אותו אומר למישהי: "שתי פיצות, ולשתייה.. אמ.. אני אקח קולה, ובשבילה.." ואז הוא לחש, לא שמעתי מה הוא אמר, אבל אז הוא דיבר אלי: עדי??, בואי, חוזרים לאוטו. נו באמת, חשבתי, לאן עכשיו?! הוא ליווה אותי לאוטו. כעבור 20 דקות הוא שוב עצר, ואמר: "זהו, הגענו." הורדתי את המטפחת, ריח הפיצה היה בכל מקום, הסתכלתי מסביבי, ראיתי פארק, ריק לגמרי, מלא פרחים. היה בו גם אגם קטן, עם 2 ברבורים לבנים ויפים. התיישבנו בקרבת האגם, מרק לקח איתו מין סלסלה גדולה, והוא הוציא ממנה את הפיצה, הקולה שלו, והמשקה שהוא הזמין בשבילי, אשר לא ידעתי מהו, הוא השאיר בסלסילה. הוא נתן לי את הפיצה שלי. ואז אמר: "עדי, רציתי לומר לך, שאני אוהב אותך, מאוד." והוציא לי את המשקה, זה היה המשקה האהוב עליי: מיילקשיק וניל עם סירופ שוקולד למעלה ועוגיות פיצפוצים טחונות.


תגובות (12)

אהההההההה נראה לי אני צריכה טישו או משהו כי סיפורים כאלה גורמים לי להתרגש יותר מדי אההההההה תגידי לו שאת אוהבת אותו ואז הנשיקה הגדולה! אההה לפני שאני אתחרפן!!

01/01/2012 12:15

יואו סיפורונת זה בדיוק מה שיהיה בחלק 2 אבל הוא עוד לא אישר לי איזה קטע בדיוק בחלק 2 אני אומרת לו ואז הנשיקה הגדולה חחחחח

01/01/2012 22:10

התרגשתי מאד מהסיפור המדהים שלך תמשיכי דחוףףףףף בהצלחה בקי ♥♥♥

02/01/2012 00:51

תודה בקי! טוב לשמוע :) חחח יש לכם רעיונות בשבילי איך להמשיך?

02/01/2012 09:38

יוווו זה נראה התחלה מבטיחה של סיפור! ת-מ-ש-י-כ-י!

02/01/2012 13:33

תוווווווווווווודה :)

03/01/2012 05:18

אהבתיי נורא ……..

03/01/2012 13:33

תודה תודה תודה!!!!!!!!!! איזה כיף לי :)

04/01/2012 11:32

המשכתי חלק 2 אבל אין לי רעיונות…

11/02/2012 02:09

מי שיהיה לו רעיון יהיה פשוט גאון!

11/02/2012 02:09

אמ.. יש לי מליון רעיונות, אבל כדי שלא יגנבו לך, אולי אני אתן לך אותם במקום פרטי יותר (האימייל) 

11/02/2012 03:04

אוקיי….. בסדר נראה אמ…. יש לך סקייפ?

12/02/2012 07:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך