מלאכית האהבה
הפרק מוקדש לבקי, שבכל סיפור (כמעט) היא הגיבה ועודדה, ולמרות שלא רציתי להמשיך לכתוב על הסדרה הזאת, קיבלתי רעיונות בזכות בקי. תודה!

חזרה לריקוד – פרק 3 (סוף כל סוף! בקי מוקדש בשבילך)

מלאכית האהבה 23/02/2012 842 צפיות 8 תגובות
הפרק מוקדש לבקי, שבכל סיפור (כמעט) היא הגיבה ועודדה, ולמרות שלא רציתי להמשיך לכתוב על הסדרה הזאת, קיבלתי רעיונות בזכות בקי. תודה!

נכנסתי, ברגע שאבא ראה אותי הוא נראה טיפה חושש. הוא הסתכל עליי במבט מוזר, וגלגל עיינים. "איפה הייתם? היה בסדר?" הוא שאל. הססתי טיפה. "הייה מעולה! הייתי איתו באיזה.. אה.." ידעתי שלא יכולתי לספר לאבא. הבטחתי למרק שאני לא אספר על המקום על זה לאף אחד. מפני שהוא אמר שזה מקום סודי. לא הבנתי איך זה יכול להיות מקום סודי, אם היו שם עוד זוגות מאושרים ומאוהבים, אבל כששאלתי אותו הוא אמר שהוא לא יכול לומר לי, לא ביינתים. "היינו בחנות פיצה, בסניף חדש שנפתח לא מזמן." אמרתי בחשש. "טוב עדי, אני מקווה שנהנית, הכול בסדר? את מתנהגת קצת מוזר.. בכל מקרה, אמא לא תבוא הלילה הביתה." עיניו התחילו להתמלות דמעות. "למה, למה היא לא באה?" הוא לא רצה לענות לי. חזרתי לכיוון חדרי, עצובה. "עצרי" הוא אמר. הסתובבתי לכיוונו. "אולי כדאי שאמא תספר לך, חייגי אלייה.." רצתי לחדרי ולקחתי את הנייד שלי. אמא, אמא, אמא, אוף איפה אמא בכל האנשי קשר האלה? או הנה! חייגתי אלייה. "הלוו? עדי? זאת את?" אמא שלי מדברת אתי בנייד, אמא שלי שכל הזמן הזה לא טילפנה כדי לשאול איך היה, לא טילפנה לשלומי, ולא טילפנה כדי להודיע לי למה היא לא באה! "אמא? למה את לא באה הלילה? את מוכנה להסביר לי?" אני כל כך כעסתי עליה. שתיקה נשמעה בצדו השני של הטלפון. "עדי, אל תכעסי. אני אדבר איתך יותר מאוחר על זה, נדבר מחר." הפנים שלי נהיו אדומות. "לא אמא את תספרי לי מה קרה עכשיו! נמאס לי עם המסתורין!" אמי נשפה חזק ואמרה: "את לחוצה וכעוסה. אני לא יכולה לספר זאת עכשיו. נדבר מחר."
לאט לאט הורדתי את הנייד שלי מהאוזן והדמות של מיקי מאוס שחיברתי לנייד נתפסה באוזני.
תוך כדי שחרור מיקי, חשבתי, מה קרה? יצאתי לאט לאט מהחדר. אבא שלי עדיין עמד במטבח.
הסתכלתי עליו: "אמא לא אמרה לי למה היא לא באה הלילה."
אבי הזיז כסא מצדו של השולחן והתיישב. אוי עדי מתוקה שלי….. אני אוהב אותך.
אבל…………. ובכן אני באמת מצטער, אבל אני לא מצליח להאמין לזה שהיית עם מרק.
"מה הקשר בכלל לכל זה עכשיו?! – למה אתה לא מאמין לי?! אתה מוזמן להתקשר אליו לשאול אותו.
"עדי מתוקה, אני לא יכול לשאול אותו." "מדוע? מה הבעיה להרים טלפון ולחייג א המספר שלו, הרי הוא בחיוג מהיר אצלך לא?" "עדי, אמא דרסה את מרק!"

מה?!?!?!?!?!?!


תגובות (8)

למלאכית האהבה היקרה שלי ערב מצויין

ריגשת אותי ברמות על כשאת מקדישה לי פרק שלם פרק שמתמזגים בו העצבואי הוודאות תקשיבי לי מאמי את כותבת מדהים אהבתי כל מלה בפרק המושלם הזה ושוב תודה ממני באהבה בקי ואינני זוכרת באם הזכרתי לך כי יום המשפחה היום ☺☺☺ עדיף פעמיים מלא כלום, חג שמח מתוקה והמשיכי בכתיבה.
ממני בקי ♥♥♥♥

23/02/2012 10:25

אוקי לאחר קריאה של שלושת הפרקים הגעתי לכמה מסקנות.
א. את חייבת להאריך, תקצרי ככה וזה לא יהיה פרק (ולא אמרתי שזה חייב להיות 10 עמודים גם שתי עמודיי וורד זה מצוין)
ב. את כותבת מהר מידי, את לא מפרטת ואז קשה יותר להבין את הסיפור יותר טוב.
ג. את צריכה לעשות רווח בין משפט למשפט, לדוגמא:
"אני הולכת לקניון," אמרה שירי.
"תבלי בנעימים," ענתה אימי.
בתכלס יש לך רעיון טוב ואם תתקני את מה שאמרתי לך הסיפור שלך יהיה מושלם!!

23/02/2012 11:10

למלאכית האהבה שבתי לקרוא את הפרק פעם נוספת (אל תשכחי שהקדשת אותו לי ☺☺ ואהבתי אותו מאד מאד מאד מקווה שתמשיכי ובגדול הסיפור שלך והכתיבה שלך מושלמים ♥♥
שבת שלום ממני בקי ♥♥

24/02/2012 10:35

תודה בקי, בקרוב סיפור נוסף יגיע תמשיכי לעקוב.

22/03/2012 02:39

ב11:00 אסיים, תבואי לקרוא? קוראים לסיפור מלחמה ושלום.

22/03/2012 02:40

למלאכית המתוקה שלי

אני לא מאמינה כיצד הגעתי בדיוק לסיפור שלך שבו את מקדישה אותו לי. כנראה שמישהו מלמעלה הרגיש כי מצב רוחי לא משהו ודאג לכך כי אקרא את הסיפור המדהים שלך וכי את מקדישה אותו לי.

תודה רבה מתוקה שלי קלעת בול אוהבת אותך ומודה לך.♥♥♥♥

לאחר ההתרגשות הגדולה אני מיד אבדוק באם אינך ממשיכה לכתוב ואם אכן צדקתי אבקש ממך בכל לשון של בקשה שתחזרי לכתוב פליז למעני מלאכית יפהפיייה♥♥♥♥♥

13/06/2012 11:40

מלאכית שלי

בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכי לכתוב פליזזזזזזזזז אין לך מושג איך השפיעה עלי בעיתוי הזה הסיפור שהקדשת לי אז תנסי בבקשה לשוב ולכתוב כאן באתר סיפורים בבקשה לפחות תחזרי אלי אם תרצי אתן לך את המייל שלי כי אני מאד רוצה לדעת מה שלומך בסדר מאמי ????

ממני באהבה ובתודות בקי ♥3♥♥

13/06/2012 11:45

בקי היקרה, הודות לך חזרתי לכתוב! הקדשתי לך מכתב, אנא קראי אותו. שמו הוא "בקי היקרה והאהובה". ולא סקי אל תדאגי אני לא עוזבת. :)))))))))))))

20/06/2012 07:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך