חזרה מהחיים פרק ~3~

דמיטריה 02/08/2014 659 צפיות 3 תגובות

"אני יודעת איך נמצא את יוליה!" אמרתי ועלה על פני חיוך.
"איך?" שאל קי וראיתי שגם על פניו עלה חיוך קטן.
"זוכר את הסיפור של יוליה?" שאלתי, "לא" אמר קי, "נו…. זה עם האדס, זוכר?" שאלתי.
"כן, אבל מה זה קשור?" שאל קי והיה נראה כאילו מתחרט על מה שאמר.
"אוקי, הפרי האהוב על יוליה הוא ליצ'י,נכון?" שאלתי
"כן" אמר קי מבולבל.
משכתי את ידו של קי ורצתי לחדר שלי, איתו.
"תקשיב, לפני שיוליה הלכה היא נתנה לי מפה לאיפו תלך, אוקי, עכשיו תראה יוליה הלכה לכיוון צפון" אמרתי והרגשתי בטוחה בעצמי.
"ו….?" שאל קי מבולבל יותר מתמיד, נזכרתי בעוד שורה מהסיפור : היזהרו לא ללכת צפונה מכוון ששם האדס גר.
"יוליה" אמרתי ופני נהיו לבנות, "יוליה הלכה להאדס, היא נמצאת אצלו!" אמרתי.
"טוב אני מבולבל בואי נלך להארוחת הצהריים ונשמור הכל בסוד, אוקי?" אמר קי, נשכתי את שפתי ועניתי "בסדר. אבל, צריך לחפש את יוליה בהקדם האפשרי." "אוקי" אמר קי וירדנו לארוחת צהריים.
כל אחר הצהריים קראתי, "את באה?" קראה ענת המדריכה, "לאן?" שאלתי, "מה לאן? לארוחת ערב קראתי לכולם לפני עשר דקות. קדימה עוד מעט נגמר הנודלס שהכנתי. קדימה" אמרה ענת "אני באה" אמרתי.
נודלס זה המאכל האהוב עלי אני תמיד אוכלת נודלס עם המקלות.
התיישבתי לאכול, לקחתי את המקלות ושמתי לי נודלס.
הנודלס היה טעים מאוד, נזכרתי ביוליה שתמיד שהיה נודלס היא אכלה את הנודלס עם מזלג ולא הבינה איך עושים עם המקלות ותמיד ניסיתי להסביר לה אבל היא לא הבינה. ביום ראשון שמתי בגדי בית ספר. וחיכיתי לקי שיבוא וניסע באוטובוס. כשקי הגיע התחלנו לדבר על מתמטיקה, שפה, מדעים ואנגלית.
"בוא נראה שש בחזקת ארבע" אמר קי. השיעור האהוב על קי הוא מתמטיקה ועלי זה עיתונאות.
"היום צריך לתכנן איך נציל את יוליה" אמרתי לקי.
"אני כבר חשבתי על התוכנית" אמר קי והוציע מתוך התיק…..
המשך יבוא…


תגובות (3)

למה אין תגובות?

02/08/2014 12:59

תמשיכי

02/08/2014 13:08

עוד מעט

02/08/2014 13:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך