עוד אחת
תודה על כל התגובות מהפרק הקודם אוהבת מלא מלא❤️

חטופה פרק 17- נקמה

עוד אחת 02/07/2014 4966 צפיות 27 תגובות
תודה על כל התגובות מהפרק הקודם אוהבת מלא מלא❤️

כמה ימים עברו, אני לא אקרא להם ימים טובים, כי הם לא היו כאלה.
ליאן הכלבה שהתבררה כחברה שלו עזבה שלשום אך בהצהרה ברורה שהיא עוד תחזור.
אני ורועי חזרנו לנקודת ההתחלה, אני שונאת אותו, הוא קר אליי וככה זה מתמשך, הגעתי להחלטה שגם אם ירו בו כדור בבטן אני לא אעזור לו ואתן לו לדמם למוות.
אני לא זזה מהמיטה וגם אם כן זה בכדי להביא לי כוס מים או משהו קטן לאכול, מדי פעם כשאני יוצאת מהחדר רועי לוטש בי מבט קר לכמה שניות וחוזר לעיסוקיו.
~~

״מותק, את חייבת לאכול משהו, תראי איך את חיוורת.״ אמיליה אמרה וליטפה את פניי בדאגה.
״אני לא רעבה.״ אמרתי והתחפרתי עוד יותר בכרית שלי, החברה הכי טובה שלי במקום הזה, ״הכתף״ שעליה אני יכולה לבכות.
״את רוצה לספר לי מה קרה?״ היא שאלה והתיישבה על המיטה, מלטפת את זרועי, הנדתי בראשי לשלילה.
אני בעצמי לא ידעתי למה אני ככה, בהתחלה תירצתי לעצמי שזה בגלל ליאן, אבל היא עזבה ותחושת המועקה שלי לא.
״אמיליה תשאירי אותנו בבקשה לבד.״ רועי נעמד במפתן החדר ואמיליה יצאה, הסתובבתי כולי כך כשגבי אליו.
״את רוצה להסביר לי למה את ככה?״ קולו של רועי נשמע קרוב יותר בכל מילה שהוציא מפיו, לא הגבתי.
״קדימה רוני…״ הוא דירבן אותי והתיישב על מיטתי.
״צא מפה רועי.״ חצי ביקשתי חצי דרשתי.
״אני לא זז מכאן.״ הוא אמר נחוש בדעתו.
״אמרתי צא מכאן!״ חזרתי על דבריי בקול רועד, מספיק שהוא רק יסתכל עליי ואני אתחיל לבכות.
״אמרתי שאני לא זז מכאן!״ גם הוא חזר על דבריו, מדבר באותו הטון שלי.
הוא התיישב על המיטה וזרק את הג׳ינס שלו עליי, תפסתי אותו (את הג׳ינס) בעצבים וזרקתי אותם על הרצפה, הוא נכנס תחת השמיכה וכרך את ידו סביבי.
״תזוז ממני!״ צעקתי ודחפתי אותו, אך הוא לא זז.
קמתי מהמיטה והלכתי לפינת החדר, מתיישבת ומושכת את ברכיי לבטני, קוברת את ראשי בניהן.
רועי התקדם אליי והתיישב לידי, רגלו התחככה בשלי, זזתי עוד יותר לצד והוא התקדם אליי עוד יותר.
״מה קרה?״ הוא שאל ונגע בזרועי, העפתי את ידו והרמתי את ראשי בחזרה.
החלטתי לאזור אומץ, להראות לו מה הוא באמת, נעמדתי ופשטתי את חולצתי.
״זה מה שקרה!״ קראתי והראיתי לו את גבי החבול והמעוטר בשטפי דם סגולים/כחולים וחבורות.
״א… אני…״ הוא גמגם ולבשתי בחזרה את חולצתי, הוא נעמד והתקדם אליי, התרחקתי ורמזתי לו בצעדיי ומבטי שלא יתקדם.
״אני עוד אגיד לך מה קרה?״ קראתי וקולי החל לרעוד, כך גם רגליי.
״כשהחברה הזאת שלך נתנה לי סטירה במקום להגן עליי ולומר לה משהו בעניין הלכת ודחפת את הלשון שלך לגרון שלה!״ צעקתי והתחלתי לדמוע גם בלי שהתכוונתי, הוא נאנח והתקדם אליי, התרחקתי עד שנתקעתי בקיר ולא היה לי לאן ללכת יותר.
רועי עטף אותי בשתי ידיו הגדולות וקרסתי בניהן, כאילו הרגליים שלי לא הצליחו לשאת את כובד משקלי.
״אל תיגע בי.״ מלמלתי חלושות והוא התעלם, מתיישב על הרצפה ואני מכורבלת בתוכו, בוכה ללא הפסקה.
״הרגשתי כאילו הבן אדם היחידי שאני מכירה כאן במקום הזר הזה, מקור הביטחון שלי במקום הרעוע הזה מתפרק, הרגשתי…״ דיברתי בקול רועד ודמעותיי הרטיבו את חולצתו של רועי שהעביר את אצבעותיו בשיערי במטרה להרגיע אותי.
עצרתי לרגע, מחפשת את המילה המתאימה שתגדיר את ההרגשה שלי.
״נבגדת.״ אמרתי לבסוף ופרצתי בבכי חזק יותר, נושכת את קצה האגוד שלי.
״לא ידעתי שאת מרגישה ככה.״ הוא אמר בשקט וליטף את גבי בחמלה, רציתי לחבק אותו, להגיד לו תודה על הדאגה וההבנה, אבל התסריט של אותו הערב בו הוא דחף אותי ונישק אותה רץ בראשי וכיפר על כל הדברים הטובים, ויותר מכך.
״אני מצטער.״ הוא אמר סוף סוף את שתי המילים שחיכיתי לשמוע, אך במקום הקלה חשתי מועקה גדולה יותר.
הוא הרים אותי והניח אותי על המיטה, נשכב לידי ומחבק אותי, פניי היו אל מול החזה המקועקע שלו והעברתי את אצבעותיי על כל מיני מהכיתובים שהיו שם.
״המצטער הזה לא מעלים את השטפי דם שעל הגב שלי.״ אמרתי ועצמתי עיניים, עייפה, רעבה ובלי חשק לזוז.
רועי השחיל את ידו תחת חולצתי ונרתעתי לאחור, הוא קירב אותי בחזרה וליטף את גבי באיטיות, רציתי לדחוף אותו ממני אבל במקום זאת עצמתי את עיניי שוב והתמסרתי למגע שלו.
״אני מרגישה זונה.״ אמרתי כשעיניי עדיין עצומות וגיחכתי.
״גם אני מרגיש זונה.״ הוא אמר וגיחך גם, זזתי מעט והרחתי את הבושם החזק שלו שהיה מהול בזיעה עקב החום ששרר בחוץ.
גם אני הזעתי קצת, אבל אני לא יודעת אם זה מהחום או מהלחץ שנבע מכך שרועי נוגע בי.
״את סולחת לי?״ הוא לחש באזני ואחזתי בזרועו, מוציאה אותה מחולצתי ומחזירה אותה חזרה לחיקו.
״אני סולחת לך, אבל אני עדיין דובקת בהחלטה שלי שאם תחטוף כדור אני לא אעזור לך ואתה תדמם למוות.״ אמרתי בקול תוקפני והוא חייך.
״נשמע הוגן.״ אמר ועטף אותי בחזרה.

אפשר לומר שזו הנקמה הקטנה שלי בליאן, אני מכורבלת בתוך חבר שלה מבלי שהיא יודעת.


תגובות (27)

פששששששש גוו רוני בייבי. ליאן מאמי נקמה מתחילה ווואווו.
בנוגע אלייך אהובתי היפה במיוחד בשביל אני אביא גם את ג'סטין ביבר לחתונה שלנוו חחח בפעם השלישית.
איזה חמודים הם כאלה נושי בשושי (לא לשאול מה זה כי אני לא יודעת) אני אוהבת אותך יווובללה ורווני ורועיי !!!!!!!!!

02/07/2014 18:56

איזה חמדמדים הם! מושלם תמשיכי ;)

02/07/2014 18:59

חחחחחחחח רועי מרגיש זונה ;-)
XD
רוני כזאת חמודה 3:
תמשיכיייייי

נ.ב
אני חייבת להגיד לך שזה בין שלושת הסיפורים המועדפים עליי באתר (-;

02/07/2014 19:06

הווו איזה חמודים הם! ♥
כבר חשבתי שלא תעשי פרק היום… =O
אז תמשיכי ♥♥♥

02/07/2014 19:09

וואווווווווו מושלםםם
יש לי סיפור חדש אשמח אם תקראי!

02/07/2014 19:18

תמשיכיייייייייייי

02/07/2014 19:49

הם כאלה חמודיםם 3>
תמשיכי דחוףףףף

02/07/2014 20:19

מושמושמושלםםםםם!!!!!!
חולה עליהם!!!

02/07/2014 20:27

חחחחחחחחחחחחחח אני מתה עליהם חחחחחחחחח שיבין כבר שהיא אוהבת אותו ויאללה חפלההההההההההה חחחחחחחחח
תמשיכייייייייייייי מושלם ומה הסיפור השני אני עדיין במתחחחחחחחחחחחחחחחח

02/07/2014 21:08

תמשיכיי!!

02/07/2014 21:24

גאד זה מושלם!!!!!!! איך את עושה את זה? תמשיכי!!!!!

02/07/2014 21:28

פספתי הרבה פרקים… אפשר לומר שפרשתי… אבל לפספס את זה?! חזרתי רק בשבילך אהובתי ובשבילי בבקשה תעשי אותם יחחדדד
רועי כלב בן כלב מעצבן ומתאים במדויק לרוני התמימה והפגיעה.
בקיצור? סיפור אהבה מושלם.
זה מדהיםםםםם והכתיבה מעולה!
פשוט תמשיכי ולכולם יהיה יותר טוב ;)

02/07/2014 21:44

אהבתי ואיכשהו שאני בן ואני מגיב פה
ישלך עתיד גדול

02/07/2014 21:48

תמשיכייייייי

02/07/2014 22:51

אני מאוהבתתת בסיפור ה ז ה !!! רועי הפך לחמדמד ורוני מושלמתת שליי3>
אבל מה אני היחידה שתקועה על זה שאורי לא באא אני רוצה את אורי ורוני ביחדד התאהבתי באורייי אבל הוא בשתי פרקים באסה -,- טוב תחזירי את אורי לסיפור ובגדוללל שהוא ורוני יהיו ביחד3>3>
כתיבה מעולהה שאני מתהה עליהההה תמשיכיי 3> *~*

03/07/2014 03:27

חחחחח צחקתי בקול שרועי אמר גם אני מרגיש זונה.
ואיזהההה נושייייםם רועי ורוניייי שיהיו כבר ביחד וליאן הזאתי תעוףףף!!
התאהבתי בסיפור והכתיבה שלך מדהימהההה תמשיכייי ♥♥

03/07/2014 05:42

איזה חמודים הם!!!! סיפור מווווווושלם מאוד אהבתי את הכתיבה שלך. מחכה שתמשיכי

03/07/2014 07:52

פאקקק תודההה לאללל האתרר הזההה נתן לי להיכנס!!
יובייייי הפרקק מושלם. בין היפיםםם שיצאו לךך!! והיו לך מלאאא מהממים.
אוהבתת מלאא מלאאא ואת סופררק מוכשרתתתת

03/07/2014 12:21

    אחממממ זכור לי שאמרת שתמשיכיי היום!!

    04/07/2014 19:38

    צודקת :-| עפתי להמשיך לכתוב

    04/07/2014 19:39

    יאייייייייייייייייייי

    04/07/2014 19:40

וואווו מדהים תמשיכייי ❤️❤️❤️❤️

03/07/2014 17:24

לא מדברת איתך יותר יייובללל !!!!

03/07/2014 17:41

אוקי, אז הסיפור השני שלך היה דבר בשתי עונות והרבה יותר מידי לקרוא בשבילי, אז החלטתי לקרוא את הסיפור הזה ודי אהבתי.
זה בהחלט לא סיפור ערסים, ואני הולכת להשלים פרקים. ואת תמשיכי.

04/07/2014 19:29

    תודה ומקווה שתאהבי❤️
    הלכתי להמשיך לכתוב

    04/07/2014 19:42

יובללל פרק מהממם!!!
כבר אמרתי שאני אוהבת את רועי?? כי הוא מושלםםםם♥♥
כמעט כמוך, על מי אני עובדת את הרבה יותר♥
תמשיכי כשאת יכולה יפה שליי

04/07/2014 19:45

אהבתי… יש לי התפתחות עלילתית מעולה. בואי נראה אם היא תתאים החל מהפרק הבא :>
אם לא כתבת את האחרים XD

05/07/2014 13:50
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך