עוד אחת
אוהבת❤️

חטופה פרק 18- מוות

עוד אחת 04/07/2014 4249 צפיות 28 תגובות
אוהבת❤️

-נקודת המבט של רועי-
התעוררתי מוקדם כמו תמיד, השעון הביולוגי שלי יודע שאני צריך לקום בזריחה בכדי לצאת לעבודה.
ראשה של רוני היה מונח על החזה שלי ועיניה סגורות, נשימותיה סדירות וידה הייתה כרוכה סביב בטני ברישול.
הבטתי בה כמה שניות והזזתי אותה בעדינות ממני, מניח את ראשה על הכרית.
היא כמעט התעוררה אך תוך כמה שניות היא חזרה למצבה הקודם, נשקתי ברכות למצחה ויצאתי מהחדר.
׳מה זה היה עכשיו?׳ שאלתי את עצמי והסתובבתי חזרה, מביט אל תוך חדרה, אני כרגע הייתי נראה כמו נקבה.
נכנסתי ליחידה שהייתה בתוך חדרי ושם היו שירותים ומקלחון.
פשטתי את תחתוני הבוקסר ונכנסתי למקלחון, מותח את המים ונכנס תחת זרם המים הקרים, חפפתי את שיערי, ונשארתי עוד כמה דקות תחת המים, מוודא שכל טיפת זיעת שהייתה על גופי נעלמה.
יצאתי מהמקלחת כשהמגבת כרוכה סביב מותניי ושלפתי מהארון חולצת טריקו שחורה עם ג׳ינס כהה משופשף.
לבשתי בוקסר שחור ואת הג׳ינס עליו, מוריד את הג׳ינס טיפה כך שהגומי של הבוקסר מציץ.
רוני תמיד צחקה על זה וטענה שזה מטופש להוריד את המכנס בצורה כזו.
אני לא אשקר, אני מרגיש מוזר לידה, היא בכיינית ומפונקת, וגם מעצבנת אבל היא מצליחה לגרום לי להפוך לחמאה, להזכיר לי את העבר שלי על הקטע הטוב ולהוציא ממני את הצד הטוב יותר שלי.
הצעד הכי מטומטם שלי היה כשגרמתי לה לחשוב שליאן ההיא חברה שלי בזמן שהיא סתם עוד זונה שמצאתי במועדון.
אהבתי כשהיא קנאה ואהבתי שהיא הודתה בכך, היא לא מפחדת להסתיר רגשות ואני אוהב את זה, היא לא רואה אותי כמו חוטף או רוצח, היא פשוט רואה אותי כמו בן אדם.
״רועי?״ ראיתי אותה עומדת בכניסה של החדר שלי, מנומנמת.
״מה את עושה ערה בשעה כזו, מוקדם.״ אמרתי והתקדמתי אחיה כשחולצת הטריקו עדיין אחוזה בידי.
״לא יודעת, חם לי.״ היא אמרה ונפנפה בידה על מנת ליצור אוויר, גיחכתי ופערתי את שיערה בשובביות, היא דחפה את ידי מעליה ושפשפה את עיניה.
״לכי תדליקי מזגן ותחזרי לישון.״ אמרתי וסובבתי אותה בחזרה לכיוון חדרה, היא התנגדה ונעצרה, מסתובבת שוב.
״המכנס…״ מלמלה והרימה את הג׳ינס עד שלא רואים את הבוקסר, צחקתי והרמתי אותה, לא היה לי זמן, אני צריך להיות עוד חצי שעה במשרד של אבא שלי והנסיעה לשם לוקחת רבע שעה לפחות.
הנחתי אותה על המיטה וכיסיתי אותה עד לבטנה התחתונה, היא חייכה חיוך עייף והצביעה על המזגן הלבן והמבריק שהיה על הקיר, תפסתי בשלט והדלקתי אותו בשבילה, הסתובבתי והתקדמתי ליציאה מהחדר.
״רועי!״ היא קראה שוב והסתובבתי על עקביי.
״יום טוב, ואל תוריד את המכנס!״ היא אמרה בחיוך ושלחתי גם אני אחד כזה.
~~

״מה היום?״ נכנסתי למשרדו של אבי כמו בכל יום ודחפתי את צרור המפתחות של המכונית לכיס האחורי של הג׳ינס.
״גרי עשה לנו קצת בעיות.״ הוא אמר בקול מחוספס ונשען על כיסאו.
״אוקיי ומה אני קשור?״ שאלתי והרמתי גבה, דוחף את ידיי לכיסים ומאבד את הסבלנות שלי.
״חיסלנו אותו.״ הוא אמר באדישות וכמעט פערתי את פי, שמרתי על פנים אדישות למרות שמבפנים הייתי די בהלם.
״ולמה לא קראת לי כשזה קרה?״ שאלתי בעצבים והנחתי את ידיי על משענת הכיסא שהיה מעבר לשולחן העץ המגולף.
״אם היית טורח לענות לפלאפון שלך באמצע הלילה אז היית שם לב שכן קראתי לך!״ הוא גם התעצבן ונעמד על רגליו.
״עכשיו לעיקר,״ הוא הוסיף והניח את ידיו על השולחן.
״אני רוצה חיסול מהיר ונקי של הבחורה הקטנה.״ הוא התחיל להתקדם ברחבי החדר, מה לעזאזל?!
״אין דרך אחרת להשיג תכסף שלו?״ ניסיתי להציע רעיונות, אני לא יכול להרוג אותה.
״לא, יש לו איזה חשבון בנק בשוויץ שבמקרה והוא מת הכל הולך קיבינימט.״ אבי אמר בעצבנות וגירד את שיערו המאפיר.
״טוב יש לי מה לעשות, אני מקווה עד סוף היום היא כבר לא איתנו.״
הוא התקדם לכיוון היציאה והייתי צריך לחשוב מהר בכדי להוציא אותה מזה, להציל אותה ממוות.
״אבא!״ קראתי והוא הסתובב בחוסר סבלנות, נשכתי פנים פנים הלחי שלי לשנייה ושיחררתי.
״זה קצת מביך…״ אמרתי והנחתי את ידי על עורפי.
״אני רוצה אותה בשבילי.״ ניסיתי להימנע מעוד יותר מבוכה ששטפה את החדר בגל, בחיים לא דיברתי עם אבא שלי על חיי המין שלי, ואני גם לא רוצה.
״מה זאת אומרת?״ הוא צמצם את עיניו, כאילו דרש שאגיד את המילה הזו, לא יכולתי להתמהמה, יש לו פגישה ולי יש עשר שניות להציל את רוני.
״אני רוצה אותה בתור הזונה שלי.״ אמרתי לבסוף בביטחון, אבי בהה בי כמה שניות והעברתי את משקלי מרגל אחת לשנייה באי נוחות.
״טוב קיבלת אותה, על זה אנחנו נדבר אחרי הפגישה שלי.״ הוא אמר בבילבול ונעלם אל תוך המעלית.
נשמתי לרווחה, רוני כל כך חייבת לי.
איך אני הולך לספר לה שאבא שלה מת, היא יתומה.
~~

״בבית!״ קראתי וסגרתי אחריי את הדלת, זורק את צרור המפתחות על השולחן.
הטלוויזיה הייתה דולקת וקולות עמומים נשמעו.
רוני ישבה עם גבה אליי צופה בטלוויזיה, יותר נכון חדשות ושם הודיעו על ״התאבדותו״ של אביה.
״סוכן הנדל״ן המפורסם, קארל גריי נמצא מת בביתו ליל אמש, החוקרים משערים שזוהי אכן התאבדות.״ הקריינית דיברה ואני עצרתי את נשמתי, גבה של רוני עלה וירד בקצב לא סדיר והיא התייפחה.
״רוני…״ אמרתי בקול שקט והיא הסתובבה אליי, עיניה אדומות מבכי ודמעות יבשות ורטובות מעטרות את לחיה הסמוקות.
״רועי…״ היא לחשה ופרצה בבכי, רגליי אוטומטית הלכו לכיוון הספה והתיישבתי עליה, לוקח את רוני בין שתי ידיי והיא כמעט נעלמת בתוכי, מנסה למצוא טיפת נחמה בין כל הצער.
״אני, אני לא יודע מה לומר.״ אמרתי בכנות וליטפתי את שיערה הפרוע.
״אל תאמר.״ היא מלמלה והניחה את שתי ידיה על כתפיי, מרימה את ראשה ומיישרת אליי את מבטה.
״רק תאמר לי דבר אחד,״ היא הרצינה.
״אתה קשור לזה?״ שאלה ופניי התאבנו, מה אני הולך לומר לה?


תגובות (28)

שהוא יהרוג אותה.
או שהיא תהרוג אותו.
אלימות!

04/07/2014 22:47

מסכן רועי…הוא מרגיש אשם :(
תמשיכי נסיכה♥

04/07/2014 22:47

איזה סיפור מדהיםם
תמשיכייי

04/07/2014 22:52

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא האאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
אני מתה מושלם מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
די רועי זונה משהו יותר טוב לא היה לך להגיד?
די ואבא שלו בן זונה למה??????????????
רוני חיימשלי לאב אותך תהיה חזקה
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי בדחוףףףףףףףףףףףףףףףף

04/07/2014 23:04

מושלם! איזה חמוד שמציל אותה ממוות :) תודה על הנקודת מבט שלו! בטח יהיה עכשיו בלאגן.. תמשיכי דחוף ;)

04/07/2014 23:30

באלי להרוג את אבא של רועי ורועי ביחד מה נראה לו שהוא לוקח את רוני בתור זונה אין מתחילת הסיפור שנאתי את רועי ואשנא אותו עד עכשיו אוחח שימות כבר

04/07/2014 23:50

    רועי אמר לאבא שלו שהוא רוצה את רוני בתור זונה רק כדי שאבא שלו לא יהרוג אותה -,-

    04/07/2014 23:53

איזהה נסייךך רועיי שהוא רצה לשמור עלייה כדי לא להרוג אותו♥
יובלייי אני מאוהבתת בסיפור הזהה!!
כרגיל פרק מושלם!!

04/07/2014 23:51

אוקיי, הרגע קיבלתי התקף לב בגללך, כשראיתי את השם של הפרק!
חשבתי שהוא הרג אותה. (נושמת לרווחה).
פרק מדהים, תמשיכיי ❤

05/07/2014 00:01

יאווווווו איזה חמודי רועיי הוא כזה מושלממימימממיי
דייי הסיפור שלךךך כזה מושלם אני רוצה לקרוא 200 פרקים באורך של 20 דקות זה כזה ממכררררררררר פרק מושלם סוףסוף רועי החמוד יוצא 3>3>
תמשיכי אני מאוהבת בסיפור הזה יא מכושרת !!!

05/07/2014 00:17
Me Me

מושלםםם תמשיכייי!!

05/07/2014 00:55

זה הגיוני שאני עם דמעות בעיניים כרגע?! זה מושלם שאין דברים כאלה!!
מדהים בצורה מטורפת!! יובלה כבר אמרתי שאת מודל לחיקוי בשבילי?
אוהבת!!

05/07/2014 01:42

שמישהו ירצח מישהו!! אני רוצה יותר אקשן!! ואלימות!!! מוחעמוחעמוחע

05/07/2014 07:49

אחחח לא!
רועי אל תשקר! אל תשקר ואם תשקר אני אבוא וארצח אותך עם מבט משוגע (וסקסי) בעיניים!
תמשיכי :'(
אוףףף
אני אהרוג אותך. למה? אוף -,-
גם "אהבה מילה פשוטה משמעות מסובכת" וגם "חטופה"?!
זה מוגזם!!!
אוףף תעשי שישלימו -,-
אוף, אוף, אוף!!!
~הרסת לי את השבת!~

05/07/2014 09:32

אאאווווווו היא הולכת למעוך אותו!!!!!! את כותבת מדהים תמשיכי!!!!!!!!

05/07/2014 11:22

או מי גאד
או מי פאקינד גאד!!!
אני פשוט לא מאמינה!!!!!
רועייי חיימשלי תמיד ידעתי שהוא לא יפגע או יהרוג את רונוש וגם תמיד אהבתי אותו
(ואני ממש לא אמרתי שהוא חרא ועוד כאלה דברים חחח)
תמשיכייי דחוףףף פרק מושלםםםםם
לאב יווווו

05/07/2014 13:53

יש לי רעיוןןןן!!!!!!!
אני יכולה לבקש ממך אותו D:
התפתחות רצינית!!
יש לי איך לומר לך בפרטיות?! *פרצוף מאושר*

05/07/2014 13:56

    שלחתי לך הודעה :-)

    05/07/2014 16:59

    אני לא זוכרת את הסיסמא :'<
    אמממ… אני אשלח לך הודעה מאימייל שאפתח :)

    05/07/2014 17:05

    זורם ;-)

    05/07/2014 17:06

תמשיכי
עכשיו.

05/07/2014 17:10

בבקשה תמשכי זה מושלם היוום

05/07/2014 17:10

היי תמשיכייייי ):
או שאני ארצח אותך!!!
תמשיכי עכשיו!! אני יודעת שאת כאן. כי ראיתי אותך מגיבה.
תמשיכי!!!!!!

05/07/2014 18:23

ואוו ממש יפה !! אהבתי ! דירגתי 5 ! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

05/07/2014 19:38

תמשיכיייייייי דחוףףףףףףף
זה כזה מושלםםם

05/07/2014 20:50

אעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!! מזל שמהתחלה אהבתי את רועי ואתן לא נהנהנה בננה תחת של אלינה (ולא אילנה המורה שלי כי אני לא רוצה לדעת איך הוא נראה יאאכ) אוומייגאאד אבא שלה מת????? רועי תשקר תשקר פלייז ושרוני והוא התחתנו ויבאו ילד לעולם. אוומיייגאדד אני צועקת כמו מטומטמת ואח שלי צועק איתי מהמודיאל חחח (הוא היה צריך להקחת אותי לסרט אז הוא עצר בגלל זה..) וראיתי את גוסטבו מאקס פקטור תעשו לייק באינסטוש. חחחחחחחחחחח עזבו את זההה הוא אוהב את רוני נהנהנהנהנהבנננהנהנה ואני ידעתי את זה והיא הולכת להיות הזונה שלו והם הזדיינו להם ננהנהנהנהנהנה בתחת של רוני חחחחחחחחחחחחחחח אני מסוממת בלילה לא להתייחס יאלללה תמשייכיי ולא לשכוח הקדשה להאישתך היפה

06/07/2014 02:03

מתי תעלי את הפרק הבא? ):
אני מחכה מלאא זמן!
אני מתה על הסיפורים שלך 3>

10/07/2014 00:22

וווווואי מושלםםם!! בבקשה תמשיכי מהרררר :)

10/07/2014 15:50
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך