עוד אחת
סורי שחיכיתן הרבה, אוהבת מלא❤️❤️❤️

חטופה פרק 19- הלם

עוד אחת 10/07/2014 4750 צפיות 53 תגובות
סורי שחיכיתן הרבה, אוהבת מלא❤️❤️❤️

הפרק מוקדש לאישתי היחידה, ולאלין הנסיכה.
—————–

״לא.״ רועי הביט אל תוך עיניי וליטף את שיערי, אני לא יודעת למה אבל האמנתי לו.
לרגע כל כך הודיתי לאלוהים שיש לי אותו, למרות כל הפאקים שבו אני יודעת שיש צד טוב יותר, רך יותר.
״אני לא רוצה לחיות בעולם בלי אבא שלי.״ יללתי ופרצתי בבכי חזק יותר, רועי משך אותי בחזרה אליו והעביר את ידו על גבי מעלה ומטה באיטיות.
״יש לך אותי עכשיו.״ הוא אמר בחמלה ולבי החסיר פעימה, התכווצתי עוד יותר, רוצה להיות כמה שיותר קרובה אליו.
מי היה מאמין שבחור מכוסה קעקועים והורג כל מה שזז עכשיו יושב איתי על הספה וסובל את ההתיפחויות והבכי שלי.
״רועי?״ צייצתי את שמו, הוא לא הגיב אבל ידעתי שאני צריכה להמשיך לדבר.
״אתה הולך להרוג אותי?״ שאלתי בחשש ועיניו התרחבו, פחדתי מהמוות אבל פחדתי עוד יותר לחיות רחוקה מהחיים שלי, והפעם לתמיד.
״לא, אני סידרתי איזה משהו, אני אשמור עלייך, מבטיח.״ הוא המשיך ללטף את גבי ומדי פעם את שיערי.

ישבנו ככה במשך חצי שעה, מאגר הדמעות שלי נגמר והתעייפתי מלבכות, רק מדי פעם התייפחתי.
״אני הולך להביא כמה דברים מהאוטו.״ רועי אמר בשקט והנהנתי כשעיניי עצומות ופניי תחובות בחזה שלו, בלית רצון או ברירה קמתי ממנו, הוא נעמד על רגליו ונשק למצחי, מתקדם ליציאה מהבית, נזרקתי על הספה בחזרה והבטתי בטלוויזיה הכבויה.
תהיתי מה אני הולכת לעשות עם החיים שלי אחרי זה, רציתי להשתחרר מהמקום הזה ביידיעה שיהיה לי לאן ללכת, לאן לחזור, אבל אין לי לאן.
האקדח של רועי היה על השולחן ונראה בזווית עיני, התמקדתי בו, מסובבת אותו על השולחן, תפסתי בו לרגע וכיוונתי אותו לראשי, הנחתי את אצבעי על ההדק אך ידי רעדה מדי בכדי ללחוץ עליו, הזזתי אותו מראשי והנחתי אותו על ברכיי, בוהה בו ועוד דמעה נופלת לה.
״רוני קומי!״ רועי נכנס נסער לבית ואני מיד החזרתי את האקדח לשולחן, מסתובבת ורואה את רועי מתקדם אליי כשמבט מבוהל על פניו, הוא תפס במפרק ידי ומשך אותי אליו.
״אל תיבהלי, אני אסביר לך הכל.״ הוא אמר והרצין את פניו, הוא דחף אותי חזק לאחור והכנתי את עצמי למכה הכואבת שגבי יחטוף בפעם השלישית, אל זה לא קרה, רועי הניח את ידו מאחורי גבי והיא ספגה את המכה במקומו.
״את הזונה שלי.״ הוא אמר בפשטות ורוע נסוך על פניו, קולו והבעתו לא התמזגו וכל אחת הייתה נראית ונשמעת שונה.
כיווצתי את עיניי ובאתי לסטור לו בעוצמה, אך שנייה לפני שידי פגעה בלחיו הוא תפס בה והדביק אותה לקיר.
״זה היה הסידור שלי ושל אבא שלי, את נשארת בחיים בתנאי שאת הזונה שלי.״ הוא הסביר והחל לנשק את צווארי, ניסיתי לדחוף אותו ממני בעזרת ידי החופשיה אך הוא לא זז אלא רק עצר לרגע, תופס בידי השנייה ומטיח גם אותה בקיר.
״אם תעבירי מבט חטוף תוכלי לראות את אורי עומד בחוץ, אל תתמקדי בו, אבא שלי שלח אותו בשביל לראות מה אני באמת עושה איתך, אז אני מראה לו.״ הוא המשיך להסביר וכרך את ידו סביבי, מוחץ את החזה שלי לשלו.
״תהנהני בפחד.״ הוא דרש ממני והנהנתי בפחד, בדיוק כמו שביקש, הייתי מבולבלת ועדיין טיפה בהלם אבל כן זיהיתי את אורי עומד בחוץ כשעל עיניו הורכבו משקפי שמש שחורים.
״תורידי את החולצה.״ הוא ביקש ונעצתי בו את מבטי הכעוס.
״חשבתי שזו רק הצגה ואתה לא באמת מתכוון לדפוק אותי.״ אמרתי בזעם והוא תפס בעצמו את שולי חולצתי ומשך אותה מעליי.
״אני צריך שזה יהיה אמין,״ אמר ותפס בגבי התחתון, אצבעותיו גלשו מעט לישבני (אלוהים המילה הזו מצחיקה אותי).
״אני לא מאמין שאני מתאמץ כדי לא להתכל לך על הציצי.״ הוא אמר בקול מתייסר וחיזק את אחיזתו בתחת שלי, פלטתי זעקת כאב קטנה והוא התנצל שוב ושוב.
״תורידי את החזייה.״ הוא ביקש ופערתי את עיניי.
״אני נשבע שאני לא מסתכל ואני אסתיר אותך.״ הוא אמר בכדי לדרבן אותי והנדתי בראשי לשלילה, אך זה לא עצר אותו, תוך שנייה, עוד לפני שקלטתי מה הוא עושה, הוא מצא את סוגר החזייה שלי ושנייה אחרי היא כבר הייתה על הרצפה.
״תפסיק רועי…״ מלמלתי בקול רועד והתחלתי לפחד ממנו, הוא הצמיד את החזה החשוף שלי לשלו והרים אותי, הוא עלה במדרגות ונכנס ל״חדר הזיונים״, ככה אני קראתי לחדר הזה, אבל אף פעם לא באמת נכנסנתי אליו, וכן הוא היה בדיוק כמו שדמיינתי, מבחיל.
רועי הוריד אותי וישר הסתובב, פושט את חולצתו, הסתרתי את עצמי בעזרת ידיי, עדיין מפוחדת, הוא זרק אליי את חולצתו והיא נחתה עליי.
״מכאן הוא לא יוכל לצפות בנו,״ הוא אמר ולבשתי את חולצתו שהסתירה אפילו את המכנס מרוב שהייתה גדולה עליי.
״פחדתי שתעשה לי משהו.״ התודיתי ופרצתי בבכי מחודש, הוא הסתובב ונאנח.
״את כזו בכיינית,״ הוא הקניט אותי וקירב אותי אליו, חיבקתי אותו ומחצתי את לחיי לחזהו.
״הבטחתי אני אשמור עלייך, וזה מה שאני אעשה.״ הוא ריכך את קולו ומשום מה הרגשתי בטוחה.
~~

הלילה הגיע אחרי כמה שעות מייסרות שבהן לא הפסקתי לחשוב על אבא שלי, והפעם גם על אימא שלי, מה שלא קרה כבר הרבה זמן.
התהפכתי במיטה במשך שעתיים והשעה כבר הייתה אחת בלילה, לרגע קפצה לה תמונה בראשי, אני מחזיקה את האקדח, כדור אחד קטן ואני ביחד עם ההורים שלי, שם למעלה.
הסטתי את השמיכה ממני והלכתי בשקט לחדרו של רועי, שרק היום בשבילי השאיר את דלת חדרו פתוחה.
עיניי התרגלו לחשיכה וזיהיתי את האקדח על השידה שעל יד ראשו של רועי הישן, נשכתי את פנים פי והתחבטתי מה לעשות עם עצמי.
בחיים לא חשבתי שאני אגיד את זה אבל באמת טוב לי עם רועי, אבל אני לא רוצה לחיות בפחד שאבא שלו יגלה שהוא לא באמת משתמש בי לצרכים שלו ומשם רק אלוהים יודע מה יקרה לשנינו.
מצד שני אני מפחדת ללחוץ על ההדק, אני פשוט צריכה לקבל אומץ ולעשות את זה.

התקדמתי בשקט לעבר השידה הקטנה, נעמדתי מולה וכל פעם העפתי מבט לרועי בכדי ולוודא שהוא עדיין ישן, הושטתי את ידי לאקדח אך יד תפסה בפרק ידי וצרחתי.
״מה את עושה רוני?״ רועי שאל כשעיניו עדיין עצומות, הסתכלתי עליו בהלם וניסיתי להעביר את תחושת הבהלה שהשתלטה עליי.
״אני, כאילו אני…״ לא ידעתי מה לומר והוא פקח את עיניו השחורות שהתמזגו עם צבע החושך, זה היה נראה כאילו האישונים שלו התמזגו עם צבע העיניים שלו, זה היה מפחיד.
״אני יכולה לישון לידך?״ פלטתי מחשבה שחלפה בראשי ואמורה להציל אותי מהמצב המבהיל.
הוא לא הגיב אלא רק זז מעט, מפנה לי מקום, נכנסתי למיטה ונשכבת על ידו.
שנייה לפני שהוא כיסה אותי ואותו בשמיכה הוא תפס באקדח ושם אותו בשידה שהייתה בצד השני של המיטה, כאילו ידע מה אני מתכוונת לעשות, עצרתי את נשימתי לרגע ורועי כרך את ידו סביבי, קברתי את ראשי בשקע צווארו ועצמתי את עיניי.
״אני יודע מה ניסית לעשות, שלא תעזי אפילו.״ הוא אמר בקול צרוד, בנימה קלה של איום והלב שלי החסיר פעימה מהבהלה.
הוא נשק למצחי וחזר לישון.


תגובות (53)

אומייגאד אלין זה בשבילנו ועכשיו אני הולכת לקרוא

10/07/2014 20:18

    אעעעע הם ביחד כיאלו חברים לזיון הלא אמיתי ווואוו אהבתי חחחחח מאיפה זה באלך אני רוצה עוד פרק נונונ ש לי חצי שעה לטיסה פלייזייי טייזיי
    אורי מה אתה מסתכל על אנשין באמצע סקס??? ידוחה..הם היו שנייה מזיון והרסת חצוף סההה
    תמשיכי היון עוד פרק שנהיה כבר בפרק 20

    10/07/2014 20:23

    רק בשבלנווווו
    אני.שמחה.מידי.
    (:

    10/07/2014 20:24

    כןןןן ראיתי מה זה אלינה לי ולך זה הכול בזכות העצומה (זה השם שלך מהיום יש לי קטע לשמות חיבה) יובליישין פירפירושה חדשדושה ליסה עמיתיוש (עם היוד חחח)
    השיר העצומה שלי ושל אלין
    להמשיך כי זה לא מספיק
    רוצים עוד פרק וגם פרה
    היא תעשה מו ואת תעשי מהה
    ואז תמשייכייי כי אנני לא כותבת שירים
    רוצה תפוזים ?
    חרוזים?
    מרק עוף?מרק עגבניות עם טחינה ?
    תודה תודה אני יודעת אני כותבת מעולה

    10/07/2014 20:28

    גאדדד את כשרוניתתת
    טחינה זה לנצח:)
    טוב כולם לפרק תהפגנה כי כבר עשתה פרק תחפפו הביתה צרך לקרואאאא
    חחחחחחח נווו
    אגב, כולם קוראים לי אלין או אלינה. אני קוראת לעצמי אכזרלין או אליפחד. אני ממ-רעההה! אני *מתה* על אקשן וכאלהה והווו
    אני.מושפעת.מסרטי.מתח.
    חחחחחח באלי רקטה בחדררר!XD אני צריכה אקשןןןן
    ישלי חיים משעממים:(
    נמנמנמ תהני בטיסה, נדמה לי(?)

    10/07/2014 20:35

    אלינז זה השם,מיוחד, רק אני קוראת לך ככה

    10/07/2014 20:40

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בונגע לטיסה היא מחר סתם רציתי שיובל תמשיך אממממ אופסי

    10/07/2014 22:06

    חחחחחחחחחחחחחחח איזה ילדה חכמההההה
    אני גם ימציאא טיסה והיא תעשה עוד פרקקק!
    חחחחחח מצחיקולהה

    10/07/2014 22:18

    רוני יחתיכת… *פרצוף עצבני* אין זהו עכשיו שבוע אין פרק! (משקרת לעצמי)

    10/07/2014 22:19

    לאאאא
    רוניייי תראי מה את עושה! דמאטטט

    10/07/2014 22:22

    היא אשמה בהכל!

    10/07/2014 22:24

    לאלאלאלא אבל זה שקר ורוד או שזה אדום רגעעע זה שקר סגול!! הוא לא אמיתי אבל הוא בא מהלב מה שאומר שהוא אדום ?

    10/07/2014 22:32

    יאוו את ממשיכה ולא שואלים אותך

    10/07/2014 22:33

    לבן. שקר לבן -,-

    10/07/2014 22:34

    לאא רוצה לבןןןן אני רוצה צבעוני בשלל צבעי השקת

    10/07/2014 22:52

אווו זה כ"כ מושלם!!!!!!
מתי תעשי מרתון???? אני כ"כ מחכה לזה….

10/07/2014 20:22

    אוהבת♥

    10/07/2014 20:22

את לא יודעת איך התחלתי לחייך כל הפרק שהוא מוקדש לייייייי!
יואווו תודהההה
ועד כמה שרועי סוטה הוא עדיין חמודדד:-*
תמשיכיייי דחופפפ
אחד הסיפורים היפים שקראתייי! אמרתי לך כבר!

10/07/2014 20:23

אלין מחייכת *^*

10/07/2014 20:24

    חחחחחחחח זה נססס!

    10/07/2014 20:35

גאדדדדדדדדדדדד!
אני אמות. למה מחקת את חמישה ימים? (ככה קראו לזה?)
תמשיכי!
איזה חמודדד, ואיזה חמודההה.
תמשיכי במידיי.

10/07/2014 20:27

אבאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא חיימשלי רועייייייייייייייייייייייייייייייייייי
די תהיו ביחדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד!!!!!!!!!!!!!!!!!1
\תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
פרק מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

10/07/2014 20:28

יואוווו איזההה סיפוררר מושלםםם ואת בעצמךךךך מושלמתתתת ואופפפפ באלי גם תגובות כמו שלך

10/07/2014 20:30

וואו פרק מושלם!! התגעגעתי לסיפור הזה חח תמשיכי ;)

10/07/2014 20:35

אני סובלת מפיצול אישיות עזבו

10/07/2014 20:39

לא שאני אבין יש איזה חרא קטן אחד שתמיד מדרג לי אחד, שלא רק ידרג אחד שיגיד מה הפאינג בעיה שלו עם הסיפור שלי ושלא יהיה מזדיין פחדן!
בתודה אני והסיפור המזויין הזה.

10/07/2014 20:40

    חחחחחחח שילך להזדייןXD
    קבלי ממני דירוג חמש (נוסף) במקומו:-)
    אדיוט.

    10/07/2014 20:45

אני דרגתי 5 לא להסתכל עליי אני הדירוג השלישי חח

10/07/2014 20:42

אני אוהבת אתכן❤️

10/07/2014 20:46

אני מאוהבת בסיפורים שלך… מצטערת שלא הגבתי מלא זמן הייתי בחו"ל אבל עדיין עקבתי אחרי כל הסיפורים שכתבת.
התחלתי ממש לחבב את רועי XD

10/07/2014 20:53

גאד זה מושלם!!!! אני רוצה את רועי!!!!!!! וגם המשך!!!!!!! (אני מתכוונת לומר שאת צריכה להמשיך!)

10/07/2014 21:02

Awwwwww!!!
עד כמה שרועי אמור להיות הבאד בוי הרע והמניאק…
הןא כזה חמודדדדד!!!!!
איך הוא שומר על רוניי3>
באלי כבר שיהיו ביחד!

10/07/2014 21:14

זה כזה מושלםםםםם
אני פשוט מאוהבת בסיפור הזהה
תמשיכייייי דחוףףףף

10/07/2014 21:27

שמעי שאני מאוהבת בסיפורים שלך ובחטופה במיוחד !!
אני חולה על רווועי כפרה עליו הוא מושלם ותעשי מרתוון פלייז :(
תמשיכי אהובה

10/07/2014 21:31

אעעא אניי פשווט מאוהבתת בסייפוור שלךך בבקשה תמשייכי !!

10/07/2014 21:38

פרק מדהים!
תמשיכיי (:

10/07/2014 22:02

ממה קרה לסיפור שהעלת ומחקת

10/07/2014 22:04

יאא תודה רבה יקח לי זמן לכתוב את שאר הפרקים אז אני לא רוצה להבטיח סתם מרתון :-)
בקשר לסיפור ״חמישה ימים״ אני אסיים את הסיפור הזה ואז אעלה אותו.

10/07/2014 22:11

טוב, עוד אחת.
אני לא חושבת שנשארו עוד מילים בכדי לתאר את יצירת השלמות הזו.
כולם כבר אמרו הכל, והכל נכון!
תאמת אני התחלתי לקרוא את הסיפור שלך לפני שבוע(?) וסוף סוף הצלחתי להדביק את הפער! *פיוווווווו מרגישה הקלה*
במילה אחת – וואו .
מה זה הדבר הזה את מוכנה להסביר?!
שמחה שיצא לי להיתקל בסיפור הזה, כי לא נתקלתי בסיפור כזה טוב! באמת טוב!
העלילה מתקדמת יפה, התיאורים מדוייקים וממחישים את הכל, רוני אהובתי ורועיקייייייי?! עוד יותר!
הכתיבה שלך יוצאת מן הכלל, באמת … ואת צריכה להיות גאה בעצמך, את לגמרי סופרת.
אם היית מוציאה ספר הייתי הראשונה שרצה לקנות!
אז נותר לי לאחל לך להמשיך לכתוב מדהים, כי את עושה את זה אחלה!
מחכה כבר להמשך, אוהבת מלא♥

10/07/2014 22:19

    אומייגאד את זו שאני קוראת תסיפור שלה! (כל כך שונים) אני בדיוק לקראת סיום, איזה כיף שאת קוראת ותודה רבה על התגובה המרגשת את מדהימה אוהבת יותר מדי❤️

    10/07/2014 22:21

    שקרניתתתתתתתתתתתת
    הלכתי להנשים את עצמי.
    ביי

    10/07/2014 22:27

דיייייי אניייי מאוהבתת ברועיייי וברוניייי זהה כזהה מושלםםם.
יובלייייי מוכשרתתת שליייי אוהבתת מיליוניםםם מדהימההה אחתתת

10/07/2014 22:25

    אני אתאהב בך רק אם תמשיכי תסיפור שלך❤️
    תודה אהובתי

    10/07/2014 22:29

נמנ גם אני רוצה הקדשה.
דאמט, אני מרגישה כמו מילקי. כתוב לי על המצח – ״אל תשאירו אותי לבד.״
אופ אני אוהבת את רועי, הוא נסיכי כזה.

10/07/2014 22:27

    אין זהו אני בוכה קיבלת הקדשה… את לא מילקי יותר.
    בלופ

    10/07/2014 22:28

    יחח יש! אני כל כך אוהבת אותך עכשיו!
    – בלופ! – בלופ! – בלופ!

    10/07/2014 22:30

אוף כולם לקחו לי את המילים מהפה!! חוץ ממשו אחד.
אורייי סוףסוף הופיע בסיפורררר (למה רק אני אוהבת אותו?!)
חשבתי ששכחת את אורי אבל לא! הוא פה הוא הופיעע
למה רק אני אוהבת את אורי יותר מרועי -,-
אבל רועיי עדיין הכי מושלם!!!! וגם רוניי טוב חפרתי ;)
קיצר הפרקקק מושלםםםםם כמו תמידדד תמשיכי מתי שתוכלי❤️ולילה טוב ;)

10/07/2014 22:53

פרק מדהים, תמשייכייי! אני מתה על הסיפור שלך ואוהבת את רועי, הוא כזה חמוד ^_^

10/07/2014 22:58

אולי שהיא תתאבד ורועי יהיה רק שלי?

10/07/2014 23:50

    אני אוהבת את המחשבה שלך.

    11/07/2014 16:06

רועי, הפעם אתה טיפה מגזים. כאילו, אורי שם ואתה מוריד לה את החזייה? למה היא זאת שערומה ואתה לבוש? לא פייר :( אבל זה היה פרק טוב, ואני רואה שהם מתחילים להתקרב :) זה עושה לי הרגשה טובה. ומסכנה רוני, היא יתומה. אבל היא אמרה שאין לה אף אחד, אז זה לא נכון. יש לה עמרי (שהיא כנראה כבר שחכה ממנו בגלל רועי שהוא לדעתי ה ר ב ה יותר טוב), וגם מה עם סבתא וסבא, דודים, שכנים, יש עוד אנשים בעולם הזה! אבל רוני, תישארי חזקה :')

11/07/2014 02:55

    תביני הכל בקשר למשפחה שלה בהמשך ❤️
    חחח את תמיד הורגת אותי עם התגובות שלך

    11/07/2014 02:57

היי, תמשיכי!

11/07/2014 09:32
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך