עוד אחת
אוהבת מלא מלא עוד חמישה פרקים הסיפור נראה לי יגמר, ומי שמדרג אחד שיגיד למה בעיניו הסיפור כל כך חרא ושלא יהיה פחדן מזורגג, בתודה אני.

חטופה פרק 20- אמפתיה

עוד אחת 11/07/2014 4524 צפיות 70 תגובות
אוהבת מלא מלא עוד חמישה פרקים הסיפור נראה לי יגמר, ומי שמדרג אחד שיגיד למה בעיניו הסיפור כל כך חרא ושלא יהיה פחדן מזורגג, בתודה אני.

הפרק מוקדש לשנהבה שהתחננה להקדשה ולא יכולתי לסרב לבלופ שלה.
——————-

-נקודת המבט של רועי-
״יש לי תיק חדש בשבילך…״ אבא שלי אמר ונאנחתי בעצבנות, שכחתי שאני נמצא בעסק הזה מאז שרוני הגיעה אליי, התרגלתי אליה.
״אבל הפעם זה יהיה תיק טיפה שונה.״ הוא אמר והחליק את תיק עשוי קרטון, פתחתי אותו ופערתי את עיניי.
״אתה לא רציני.״ צחקתי בקולי קולות והושטתי לו את התיק בחזרה.
״אוהו אתה לא יודע כמה אני כן.״ הוא זרק בחזרה והושיט לי שוב את התיק, הבטתי בו במבט כועס.
איך אני הולך לעשות את זה לעזאזל?
~~

-נקודת המבט של רוני-
״רוני אני צריך את העזרה שלך!״ רועי נכנס לבית וקול טריקה של דלת נשמעה, קמתי מהכיסא שבו אכלתי את ארוחת הצהריים שלי, מלאה בתהיות ומחשבות על המשך החיים שלי, ועל אתמול.
״מה קורה?״ קראתי, קולי הדהד והתקדמתי עד שראיתי אותו שולף את האקדח שלו ומניח אותו על השולחן, הוא הסתובב ושפתו התחתונה הייתה חתוכה ודם מילא אותה, גם הגבה שלו נפתחה ונשימתי נעצרה מהבהלה.
״רועי,״ אמרתי בבהלה. ״מה קרה לך?״ שאלתי ונגעתי בפניו החבולות, דם לכלך את אצבעותיי והוא אחז בפרק ידי בעדינות.
״אבא שלי, תיק חדש.״ הוא אמר ושיחררתי את ידי מאחיזתו, נועצת בו את מבטי, מישהי חדשה תגיע לכאן?
״אתה הרסת חיים לעוד מישהי? לרגע שכחתי מי אתה.״ אמרתי בכעס וזרקתי את ידי באוויר, חוזרת למטבח ושוטפת את ידיי, מרטיבה חתיכת בד וחוזרת לרועי שלא היה על כדור הארץ.
״אתה כזה מפלצת!״ צעקתי עליו והוא לא התייחס.
התחלתי לנקות את הדם מפניו וכשהגעתי לפצע לחצתי עליו והוא נאנק, כעסתי שעוד מישהי תהיה רחוקה מהחיים שלה, ואולי תתפוס את המקום שלי כאן.
רועי מצץ את שפתו התחתונה ובעזרת ידי הוצאתי אותה מפיו, שפתו הייתה לחה ועדיין מדממת, הנחתי את הבד הרטוב והמגואל בכתמי דם על שפתו, מביטה בו כמה שניות.
״איפה היא?״ שאלתי בקרירות.
״אין שום היא.״ הוא אמר ושלף מזרק משומש מכיסו האחורי, זורק אותו בפראות על הקיר, הבטתי בו בפחד וניסיתי לחשוב למה התכוון כשאמר מה שאמר.
״יש הוא.״ אמר לבסוף והביט בי, עכשיו הבנתי מאיפה כל החבלות האלו על פניו.
~~

״הי,״ אמרתי בלחישה כשנכנסתי למחסן, אור עמום האיר את החדר ובקצהו, כנגד הקיר ישב אדם, על פי מבנה גופו יכולתי להסיק שהוא בגילו של רועי, פניו היו קבורות בין ברכיו והן היו משופשפות.
״אני רוני.״ הצגתי את עצמי והנחתי את ידי על חזי, שיערו הבלונדיני המלוכלך היה פרוע והוא סוף סוף הרים את פניו, שפתו היה חתוכה בדיוק כמו של רועי, התקדמתי אליו והתיישבתי מולו על ברכיי, מסיטה את שיערו מפניו, עיניו הירוקות היו קרירות וריחמתי עליו, אני הייתי בדיוק איפה שהוא היה.
״סער.״ הוא אמר בקול מחוספס, הגשתי לו מים והוא שתה אותם בשקיקה, על צווארו היה סימן של מחט, עשיתי אחד ועוד אחד, המזרק שרועי הוציא מכיסו, הסימן שעל צווארו.
״אתה רעב?״ שאלתי והוא לא הגיב, אלא רק נשכב על רצפת הבטון הקרה והקשיחה.
״משהו מיוחד, צמחוני טבעוני?״ המשכתי, מנסה להתחבב עליו.
״אני נראה לך כמו אחד שאוכל דשא?״ הוא שאל בארסיות והידקתי את לסתי במבוכה והשפלה, לא כעסתי כי הבנתי את המצב שלו.
״אני הולכת להביא לך משהו לאכול, חכה כאן.״ אמרתי וקמתי ממקומי, מתקדמת לעבר היציאה.
״נראה לך שיש לי לאן לברוח?!״ הוא צעק וקפאתי, רציתי לפרוץ בבכי ולצעוק לו בחזרה שיעבור את מה שאני עוברת ואז נראה אם הוא יוכל לדבר.
״לא. אין לך לאן לברוח, אתה בדיוק כמוני, כלוא פה, אז ברוך הבא לגיהנום של רוני אליסון גריי.״ אמרתי בקרירות, יורקת את מילותיי בכעס, פניו נרפו והסתובבתי בחזרה.

״איפה הוא ישן לעזאזל?!״ צעקתי על רועי שישב בנינוחות, צופה בקרב איגרוף מטופש כשבידו כוס וויסקי.
״במחסן.״ אמר בפשטות ומשך בכתפיו, פערתי את פי ולקחתי את הכוס מידו, הולכת למרפסת וזורקת אותה, היא נחתה על האדמה הקשיחה והתנפצה לרסיסים.
״מה את עושה?!״ רועי יצא אחריי בצעקות והסתובבתי אליו, נועצת בו מבט קדחתני.
״משיגה קצת תשומת לב,״ השבתי. ״עכשיו, איפה סער הולך לישון?״ שאלתי בשנית והנחתי את ידיי על מותניי.
״תקשיבי רוני, את לא הולכת לנהל לי פה את העניינים.״ רועי התעלם משאלתי ודחף אותי מעט, מעדתי לאחור וניסיתי לייצב את עצמי בחזרה.
״את סך הכל זונה קטנה שאני מציל לה את התחת.״ אמר בגועל ודחף אותי שוב, רגלי דרכה על מפתן הבריכה ומילותיו פגעו בי, פגעו חזק כל כך עד כדי כך שדמעה ירדה מעיני.
״זונה שאם אני רוצה אני עכשיו הולך להרוג את מבינה?״ הוא שאל וצמצמתי את עיניי, נכנסתי לבית, מרימה את האקדח מהשולחן וחוזרת בחזרה לבחוץ.
״קח!״ צרחתי ודחפתי לו את האקדח, נעמדתי מולו.
״תירה בי! קדימה!״ המשכתי לצעוק, חסרת פחד, הוא כיוון אליי את האקדח והניח את ידו על ההדק, עצמתי את עיניי בחזקה וניסיתי לשחזר כמה רגעים יפים בחיים שלי, שנייה לפני הסוף.
קול יריה נשמע וקיבלתי פיק ברכיים, התמוטטתי והתחלתי לבכות, אני עדיין בחיים, ראיתי את רועי ואקדחו היה מכוון לאוויר.
״את יודעת שאני לא הולך להרוג אותך, לא עכשיו ולא אף פעם.״ הוא אמר ונכנס לבית, ישבתי שם עוד כמה דקות, ממשיכה לבכות.
~~

״אני מצטערת שהתעכבתי.״ גמגמתי והגשתי לסער את הצלחת שעליה היה מונח סנדוויץ׳ מאולתר.
״זה בסדר, אני מצטער על ההתפרצות של מקודם, אני פשוט לא מבין מה קורה פה, או למה אני פה.״ הוא אמר בהתנצלות וגירד את שיערו בבלבול.
״תן לי להסביר לך, אחד ההורים שלך הסתבך עם העולם התחתון, אתה תגור כאן עד שהם יחזירו את הכסף, אני מנסה להשיג לך מקום נורמלי לישון.״ הסברתי לו והתיישבתי לידו, מגישה לו כוס מיץ תפוזים, הוא הודה לי ושתה ממנה מעט.
״אף אחד מההורים שלי לא מסובך עם העולם התחתון.״ הוא אמר בכעס וגיחכתי בזלזול.
״זה בדיוק מה שאני חשבתי על אבא שלי, ועכשיו הוא בקבר.״ אמרתי בכעס מסווה, פניו של סער התאבנו, חיבקתי אותו חזק והרפיתי.
״אתה תצטרך את החיבוק הזה, אני אגיע עוד חצי שעה לראות מה שלומך.״ הודעתי לו וקמתי ממקומי, יוצאת וסוגרת אחריי את דלת הפלדה, נועלת אחריי.

״רוני!״ רועי קרא לי שנייה לפני שנכנסתי לחדרו, צעדתי לאחור עד שראיתי אותו בזווית עיני, שכוב על הספה כשבקבוק חצי ריק של ג׳ק דניאלס על השולחן.
״אני צריך מסאז׳.״ הוא אמר בפינוק וקימטתי את מצחי, הבן אדם עמד מולי לפני רבע שעה עם אקדח מולי ובהצהרה ברורה שאני לא יותר מזונת השעשועים שלו.
״קדימה אהובתי, השרירים שלי לא יחכו עוד הרבה זמן.״ הוא דירבן אותי בגסות ופשט את חולצת הטי שירט שלו, בלית ברירה התקדמתי אליו והתיישבתי על גבו התחתון, התחלתי לעסות את גבו, משחררת את הכעס שהצטבר בתוכי אל תוך גבו.
״גאד רוני.״ רועי אמר בהנאה וחשתי אי נוחות קלה.
״זה נשמע כאילו אנחנו עושים סקס.״ אמרתי ברצינות והוא צחק, ניצלתי את הפרק זמן הקצר בו הוא משועשע והחלקתי את ידיי במעלה גבו, נשכבת עליו.
הצמדתי את לחיי ללחיו וליטפתי את זרועו החסונה והמקועקעת.
״היה לי כיף לישון איתך אתמול.״ מלמלתי, מפתחת מניפולציה קטנה בכדי לסדר לסער מקום נורמלי שישן בו, ולא על רצפת בטון קשיחה.
״מה יש רוני?״ הוא קטל אותי ונאנחתי, אחד המתאגרפים בטלוויזיה הטיח את אגרופו בפניו של מתחרו התשוש והוא נפל על הרצפה, נוק אאוט.
״אני רוצה שסער ישן בחדר שלי.״ ביקשתי והמשכתי ללטף את גבו, המחשבה שסער ישן בחדר שצבוע בורוד עדין והמיטה מוצעת בסדינים בתבע ורוד בייבי קצת הצחיקה אותי, אך בלעתי את הצחקוקים שלי ושמרתי על קור רוח.
״ואיפה את תשני?״ הוא שאל ומשכתי בכתפיי בתמימות.
״במחסן.״ אמרתי בקלילות, כאילו זה לא מפריעה לי, למרות שידעתי שהוא לא יתן לי לישון במחסן.
״אין מצב.״ הוא קבע והסתובב תחתיי מרים אותי ממנו ומתרומם למצב ישיבה.
״בבקשה.״ אמרתי ועשיתי פרצוף חמוד, נעצתי את סנטרי בכתפו וחיבקתי את בטנו החשופה והמוצקה.
״למה כל כך אכפת לך ממנו?״ הוא שאל כלא מבין ועיקם את פרצופו.
״אני פשוט, מזדהה איתו.״ השבתי ומבטו התרכך, הוא נאנח ופתח את פיו בכדי לדבר.
״תשני איתי הלילה הזה, מחר נראה כבר מה לעשות.״ הוא מצא פשרה שעליה חשבתי ולחצתי בסמוי עליו, הקרב נגמר בניצחון למטופש עם המסיכה האדומה ורועי קם מבלי להסתכל לאחור.
~~

״תודה.״ סער אמר וחייך חיוך קטן כשהראיתי לו את חדרו לזמן הקרוב.
״אני מקווה שאתה אוהב ורוד.״ אמרתי וצחקקתי, הוא גיחך וחיבק אותי, חיבקתי אותו בחזרה.
אני לא יודעת איך נקשרנו מהר כל כך, הרגשתי הזדהות עם המצב שלו, חוסר ביטחון, כעס על ההורים, כעס על העולם ושנאה מוזרה כלפי רועי.
אבל ההבדל בין שנינו הוא שאני לא שונאת את רועי.

״הי.״ אמרתי בשקט כשנכנסתי לחדרו של רועי, יבשתי את שיערי בעזרת המגבת ומשחק כדורסל הוקרן על מסך הטלוויזיה הגדול.
רועי עמד מול הטלוויזיה וניסה לסדר משהן עם הסאונד שנדפק לרגע, וכשהצליח הוא נשף בהקלה ופשט את חולצתו ואת מכנסי הטרנינג, נותר בבוקסר.
התביישתי להיות טיפה עם רועי בחדר מאחר והפיג׳מה שלבשתי חשפה מעט מהחזייה שלי, אך ניחמתי את עצמי בכך ששנינו הולכים להיות תחת שמיכה והוא לא יחוש בכך.
״את באה?״ הוא שאל בחיוך ונכנס תחת הפוך הגדול והמזמין, זרקתי את המגבת עליו והלכתי לעברו בקופצניות, מתיישבת עליו כשכל רגל שלי בצד אחר של גופו וחיבקתי אותו חזק.
״תודה, אתה לא יודע כמה זה חשוב לי שנתת לו לישון בחדר שלי.״ אמרתי ומחצתי את לחיי לבטנו, הוא זרק את המגבת על הרצפה ותפס במותניי, מעלה אותי לגובה פניו.
״אחרי שהרסתי לו את החיים? זה המעט שאני יכול לעשות בשבילו הוא אמר בכנות ורכנתי בכדי לנשק את לחיו.
נכנסתי תחת הפוך ורועי חיבק אותי.
אם אנשים מהצד היו מסתכלים עלינו הם בטח היו חושבים שאנחנו חברים, או נאהבים, לא חוטף ונחטפת.
״הגעתי למסקנה שאתה לא מפלצת, אתה סך הכל קרבן של אבא שלך.״ הרמתי את מבטי וליטפתי את לחיו שבצבצו עליה זיפים דוקרניים.
״את לא כזו נוראה, את סתם קורבן של רועי.״ הוא אמר והנדתי בראשי בביטול.
״אני לא מאמינה שאני אומרת את זה אבל,״ התחלתי לומר ולרגע השתהיתי.
״החטיפה הזו היא בין הדברים הכי טובים שקראו לי.״ המשכתי והבטתי בעיניו, דמעה של כאב נפלה על חולצתי ורועי מיהר למחות את שביל הרטיבות שהיא השאירה.
״אני מצטער על כל מה שקרה היום, הירייה, המילים הקשות, הדחיפה, היה לי יום לא טוב כמו שאת רואה, סער הזה לא פראייר,״ אמר וחייכתי בהבנה. ״אני שמח שאנחנו בסדר.״ הוא הוסיף וחייך חיוך צדדי קטן, אנחנו לא בסדר.
״אנחנו הרבה יותר מבסדר.״ תיקנתי אותו וריפרפתי את שפתיי על שלו ברכות, כאילו מבקשת את רשותו, הוא תפס בי והניח אותי עליו, אוחז בפניי ומצמיד את שפתיי לשלו בחזקה.
הוא משגע אותי מהיום הראשון שהגעתי לכאן, כל יום אני מרגישה קרובה יותר אליו, ואני אוהבת את זה.
״מה ליאן הייתה אומרת על זה?״ שאלתי אל תוך הנשיקה ולקחתי אוויר.
״היא סתם זונה ששילמתי לה קצת יותר.״ הוא אמר בגיחוך והצמיד את שפתיו לשלי בשנית, העברתי את ידיי על בטנו והוא אחז בישבני, חופן אותו בשתי ידיו.
״אני לא הולכת לעשות איתך סקס היום.״ פוצצתי את הבועה שהוא ניפח לעצמו.
״שיט!״ הוא קרא וצחקתי, הנחתי את ראשי על כתפו וכל כמה שניות קמתי בכדי לנשק את שפתיו הממכרות שוב ושוב.
״סוף סוף את לא שיכורה מהתחת.״ הוא ירד עליי והכיתי את בטנו בעוצמה שלא הזיזה לו.
״זה מוזר מה שהולך בנינו.״ אמרתי ובהיתי בנקודה בקיר.
״לגמרי, את האמת אני בכלל לא אוהב אותך.״ הוא הסכים איתי והוסיף, לא הרגשתי כאב כשאמר זאת בגלל שגם אני לא אהבתי אותו.
״גם אני לא.״ אישרתי והוא ליטף את גבי התחתון.
״אז מה קורה לנו?״ שאלתי באי הבנה והרמתי את ראשי.
״נצטרך לחכות בכדי לראות.״ ענה והנהנתי בשפתיים חתומות.

זה היום הכי מוזר שהיה לי בחיים, אני פוגשת מישהו חדש מזה שישה חודשים, רועי מכוון אליי אקדח אבל לא הורג אותי ואחרי כמה שעות אנחנו מתנשקים.

כבר אמרתי שזה היום הכי מוזר שהיה לי בחיים?


תגובות (70)

יואו רק עכשיו קלטתי שזה 18 דקות איזה מלכה!

11/07/2014 23:52

    יואוו איז המלכה את!!!! (מוחאת כפיים ונותת לך כתר של 'כותבת סיפור באורך 18 דקות')
    הפרק האחרון שלי הוא 20 (צוחקת צחוק מרושע ולוקחת את הכתר) מוחעחעחעחעחעחעחעחעחעחע!!!
    סתם, בצחוק! אבל באמת, יש לי עשרים דקות פרק. אז ניצחתי. ייאיי
    (מאוד מקווה שלא העלבתי, אני פשוט לא אוהבת לרדת אנשים אבל הייתי חייבת! זה מתחיל להיות כיף לעשות את זה לאחרים חוץ מאחותי)

    12/07/2014 05:17

שיפרדו כבר איזה דביקים.
יובלי, אני דורשת עוד פרק! מיידית. דורשת! *מחזיקה סכין ומרימה גבה*

11/07/2014 23:59

    דורשים אלימווותתתת!
    אקשןן!
    בגידות בראבקקק
    חחחחחחחחחח מעיין את כמונייי ><

    12/07/2014 00:00

    וואי וואי וואי בהמשך בגידות רצח סקס סמים אלכוהול אששש

    12/07/2014 00:03

    אש אש מדורה תחתונים של בחור רעע (אני לא אוהבת בחורות אני מעדיפה בחורים,אני מעדיפה את רועי)

    12/07/2014 00:05

    יש!
    אני רוצה מוות של מישהו. או לפחות עינויים של מישהו.
    אני רוצה להתחתן עם סער! (בלונדינים עצבניים עם חולצית מלוכלכות זה חולשההה!)

    12/07/2014 00:07

    המוות של מישהו אחד יוביל למוות של מישהו אחר

    12/07/2014 00:09

    אני גם רוצה לענות מישהו עד מוות!!
    הו הייתי מענה את רועיייי
    כןכןכןכן
    אני אוהבת אותוו אבל לפעמים צריך לסבול גם… מוחעחעחעחע
    מעיין ורוני אתן באות איתייי?
    ~חיוך ממזרי~
    -אלימוות-
    -עינוילין-
    אה הא! כינויים חדשים שהמצאתי לעצמי :) אני רעה מנשמתייי תבינווו

    12/07/2014 00:10

    לענות רועי??? נעעע הייתי מעדיפה לענות מישהו אחר את אבא שלו! הוא חייב משיכה בביצים

    12/07/2014 00:22

    חחחחחחחחח נכפכף אותו עם הקרוקס של רועייייי
    רעיון טובב!
    למרות שעדיין באלי לענות את רועייי! אז מהה, שיסבול קצתת ;-)
    ~~נחמדה, אה?XDXD~~
    נשליך אותוו ממשאית נוסעת!! נזרוק עליו חצילים!! נעשה אותו במשך שבוע עציץ!!
    מי איתייייי?

    12/07/2014 00:26

    אני! אבל קודם אני צריכה לרשום עוד רעיון לסיפור שהרגע חשבתי עליו. (יש חי יותר מידי סיפורים, אני חייבת לכתוב את זה עם מישהי. *רמזרמז*)

    12/07/2014 00:32

    אני לא מכירה אותך אבל בכיף אני אעזור… ואלינז למה רועי מה הוא עשה

    12/07/2014 01:11

    הו הו מעיין אם את זה צריכה עזרה אני גם מוכנה :)
    ורוני, אני פשוט מרושעתתת בלי סיבהה
    ~מבט זדוני~
    מוחעחעחע
    ~צחוק מרושע~
    כיף להתעלל באנשים! זה הכל!
    ~מתחילה להכין את מכונות העינויים במרתף של רייצ'ל~
    אמרתי כבר שאני רעה?
    ~תוהה~
    :O
    -מנפנפת בשיער וממשיכה לנקות את הדם-
    מוחחעחעחעחעחעחע
    ~משהו עובד עליי, לא להתייחסססס~

    12/07/2014 01:14

    *עובר

    12/07/2014 01:15

    יאוו הכי מצחיק זה אלה שיענו משחקים אותה רעים עושים מוחעחעחע ותוקעים גארפס (ככה כותבים)

    12/07/2014 01:37

    אללה תראו את אלה… פתחו לי צ׳אט על הסיפור.

    12/07/2014 01:43

    יווובללה קיניתי לך דובייי מתנה ליום הולדת שהיה לך (מעבירה נושא יענו)

    12/07/2014 01:46

    יובל, בכיף;-) חחחחח נו כיף להתנחל אצל איזה מישהו תמים ולפוצץ לו את המיייללל.
    ורוני, אל תעשי גראפסים בחברההה שמעת על ניסמוסים פעם?!XD. חחחחחחחחחחח ~גראפס~
    אני משועממת טיליםםםם
    הכרית שלי מנחמת….
    להת'

    12/07/2014 01:47

    אני לא עושה גארפסים נתתי דוגמה חחחחח שאני אתקע (לא נשמע משהו) אני אגיד לך

    12/07/2014 01:49

    אל תודיעי לי.
    אני אוותר. תודה.
    חחחחחחחחח ;-)

    12/07/2014 01:53

    אה טוב חבל הייתי שולחת לך את זה עם צלצול חח

    12/07/2014 01:55

    עוד תגובה אחת ואני מזיינת את שתיכן מכות (הופה מילים גסותתת)

    12/07/2014 01:56

    וולאק יובלה ערסית הולכת לזיין אותנו!!!רגעעע (עם מבטא רוסי) מה זה לזייין את שנינו את רוצה לזיין את אלינז מה זההה ???

    12/07/2014 02:00

    אם צריך לזיין את אלינז אני אזיין את אלינז!

    12/07/2014 02:01

    בלייי זיוניםםם אני מבקשתתת
    אם כבר אז מכות ועינויים!

    12/07/2014 02:03

    אחד רק אני קוראת לה אלינז!!! מספיק לקחת לי את פירפירושה וטוליליישין !!! שנית כול תהני אני אזיין את איתי לוי שלי

    12/07/2014 02:03

    היום התגרשתי מנתי שלי:(
    בגדתי בה עם אנסל אהובייייי
    יובל תזהריייי אני מזדיינת רק איתווו
    אפ אפ אפ כולםםם רק רוני קוראת לי אלינזזזז! ושתקווו

    12/07/2014 02:07

    גם ככה דפקת לה וואחד שם חחח אז רק אני קוראת לה ככה אלינז יש לי פה מיונזה אם את רוצה

    12/07/2014 02:10

    איכסס מיונזזז><
    טוב אני לא דוגמא… אני שונאת כל דבר שקשור בשוקולד:P
    ~מוזרה לחלוטין~
    היית שמה אותי עם חציל או משהווו
    אגב, אליפחד זה אחלות;-)

    12/07/2014 02:12

    גם אני לא אוהבת מיונז משמין טאפי חחחח

    12/07/2014 02:15

    רונוש שתהיה לי בריאהההה
    חחחחחח נו חנקת אותי עם כל התגובות שלך פהההה
    חחחחחחח XD

    נ.ב
    אל.תאכלו.מיונז.
    וואלק אחד הדברים המגעילים שטעמתיייי

    12/07/2014 02:17

    אבל יודעת כמה שומן זה יהרוס לי את הקוביה בבטן חחחחח (למרות שאין לי) זה גם בצבע לבן חיוור למה לא וורוד..??
    גם פירפיר אומרת שאני מצחיקה בתגובות היא כתבה בפרופיל איזה מאמי היא

    12/07/2014 02:20

    מיונז קטן נחמד
    מקיא עם כל אחד
    מיונז כזה לבן
    רבאקקק זה כמו שפן!
    מיונז לא טעים בעליללללל
    פיחסה! איזה מגעיללל!
    מיונז שנתקע לי באמצע החייםם
    מה אתה עושה פה?! כל קוראיםםם

    אני מוכשרת בשירים, אה?

    12/07/2014 02:26

    גם אני אלינז
    להלהלהלהלה
    נהנהנהנהנהנה
    מיונז
    זזזזזזזזזז
    בזבזבבזב
    זבובב שמן
    סופרמןןן
    ג'לטמן

    תודה תודה אני יודע אני כותבת מוכשרת בעליל

    12/07/2014 02:28

    יאאא תשאלי לי קצת מהכישרון שלך?? :0
    הוא כבר נוטף לך מהאוזניים מרב שיש לך ממנוווו

    נ.ב
    נהנהנהנהנה- שורה מלאת עומקקק, אהבתיייי

    12/07/2014 02:31

    אחחמממ תתיחסו לשייר שכתבתי

    12/07/2014 02:31

    נהנהנהנהנה מסמל נהנהנהנ שזה מסמל נה כלומר נ-ה שני אותיות

    12/07/2014 02:32

    את קולית בולית מאגניבוליתתת
    ממש כמוניייי!
    מוכשרת שכמותךךך:)
    תשלחי את השיר להראל סקעת שילחין אותווו!
    ~לה לה לה לה~

    12/07/2014 02:43

    לא איזה יש לי את גרי המבורגרי עם הניניניני זה יותר עמוק אפילו

    12/07/2014 02:45

    קישטה לכו מכאן לסיפור ערסים שכתבתי ותצוטטו שם כמה שבא לכן

    12/07/2014 02:47

    העומק שופע ממךךךך!
    את כל כך מוכשרת ןחכמהההה!
    אני צריכה ללמוד ממך יותר על מיונז, שנקל ושיריםםם באמאשליייי

    12/07/2014 02:48

    אני יודעת אפילו שהרגתי שני דמויות בסיפור הרגתי כי רציתי לגמור אותו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא היה לי המשך אז הרגתי פתאום כולם אמרו לאורנדו ויוליה הרגשתי מיוחדת וזרמתי

    12/07/2014 02:55

    רעיונות מדהימים ישלךךךך
    אמאאאלהה
    את מפחידה אותייי
    תהרגייי אותייי גם ונסייםם עם הלילה המוזרר הזהה
    שיואווו איי אמ אקסייטינגגג! (איך שלא כותבים את זה, וואט אבררר)
    ~תעזבי כבר את הסיפור הזה ותעבירי את הצאט לערסים, מסכנההה היא פה מלאת תגובות ספאםםם~

    12/07/2014 02:58

חחחחחחחחח נו רועיי חמוד כזה ועצבניייי, אני מתה עליוו♥
וסוף סוף הם התנשקוו, יואוו כאלה נושיםםם^~^
הוא אשכרה כמעט השכיב אותה שם >< סוטההה [וציני וחמוד:)]
נמנמנמנמ
רוני אוהת את רועיייי- היא פשוט לא מודה!
סיפור מדהים!
תמשיכי.הכי.מהר.שאפשר.
לילה טוב יובל ;-]

11/07/2014 23:59

    אבל אני מודה שאני אוהבת אותו סההה

    12/07/2014 00:04

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מלכה מלכה תקשיבי אני כולי צוחקת סער הזה חחחחחחח עלאק מרביץ לרועי שבאמת יכין קדיש עכשי. והם זוג אהבלים מתאהבים אחד בשני כמו סתומים ולא מבנים כלום איזה סתומים חחחחח באלי שהיה משהו בין סער לרוני ואז רועי יהרוג אותו והוא יקנא ואז הם באמת ישכבו

12/07/2014 00:03

וואייי יובליי אהובההה שלייי זה מושלם. מלכההה!! איזה תיאוריםם מושלמים יש לך!!
שמעי שלקרוא פרק שלך זו חוויה בכל פעם מחדש!! אוהבת מלא מלא ומקווה שיש לך סיפור חדש בפתחחח

12/07/2014 00:20

קולולולולולולולולולולולולולו הם התנשקו והיא לא הייתה שיכורה! ואני בטוחה שמשהו הולך לקרות בין סער ורוני, אני צופה את זה. אה כן, אני רואה עתידות, אז אני יודעת מה הולך לקרות. סתם. אבל זה נכון. חלקית. אבל נכון. ורועי, שמתנשקים, לא תופסים בתחת שלה, זה ברור? בנים, לכי תביני אותם. אה, ותתגלח רועי. אני לא אוהבת לא מגולחים. רוני, אני מקווה שגם את. אני לא אוהבת לא מגולחים, זה נראה לי שעיר מדי. וסער, חמוד שלי היה בסדר! אני האהבתי בו o~o סתם. אבל הוא נשמע חמוד, ואם הוא דפק מכות לרועי, אז גם אמיץ וגם שרירי. סער, אני מחכה לך ;) חחח סתם אבל תשאירי אותו לי, בסדר יובל?

12/07/2014 00:40

    לא! יש לי דיבס על סער! אל תפרי את הברו קוד!

    12/07/2014 00:42

    וואלק את אלמוגה ורעיונותיך הפורים… חחחחחחחח את צריכה לכתוב סיפורי פנטזיה את…
    וסער שמור רק לך!
    ושל מעיין

    12/07/2014 01:47

    הכי יפה לא מגולחים היה לי פעם ידיד בכיתה י'א (לא מדבר איתי עכשיו אנה עראף) וזה עשה אותו חתיך ואז הוא הוריד והוא היה מוכער..

    12/07/2014 01:52

    ייייייייייייייייייישששששששששששששששש סער! ראר o~o אוקי אני מתחילה להפחיד את עצמי. אבל סער, אני בא!!!!!!!!!!!!!!!! והאמת שאני כן כתבתי סיפור פנטזיה, אבל לא פרסמתי אותו

    12/07/2014 02:02

מטורף ותעשי את זה ארוך בבקשה

12/07/2014 01:00

    אבל שמונה עשרה דקות זה ארוך

    12/07/2014 01:47

לא שאפחד לא ימות!! ואם חייב אז שזה לא יהיה רוני או רועי ואני יגזים.. גם לא סער חחח אם מישו ימות שזה יהיה אבא של רועי בגלל שהוא המנייאק בסיפור חחח מחכה להמשך ;)

12/07/2014 01:23

    חחחח אבא של ועיי הכי מניאק ואת כל כך תשנאי את רועי בהמשך

    12/07/2014 01:48

אני רוצה שסער יתאהב ברוני, שרועי יהרוג אותו מקנאה ואז שהם לא ידברו, ואז שהם ישכבו.
עאלק לא מאוהבים.
אי מתפקעת פה מצחוק.

12/07/2014 01:38

    *אני

    12/07/2014 01:38

    חחחחחח זה התגובה שלי!! או שהצחקתי אותך,אה מיכל ?נכון חחחח שמחה שאני מצחיקה או שאת גנבת לי את התגובה

    12/07/2014 01:48

תקשיבי, את לא מבינה את הטירוף שלי!
אני כל כך אוהבת את הכתיבה שלך, שהשלמתי את שני הסיפורים האחרונים שלך (כלומר את כל הפרקים) ביום אחד או יומיים!
חולה אני, פשוט חולה!

12/07/2014 01:39

    יואוווו אני גם מתמכרת לסיפורים מהר אז אני מבינה את גודל המחמאה… תודה רבה לך❤️
    וואלה אני חושבת על אורגיה עם אמיליה ושיסגרו סיפור ;-)

    12/07/2014 01:42

וואו זה יפה!!!!! תמשיכי!!!!! רועי יש לך פיצול אישיות או מה?! תחליט אתה רשע או אתה נחמד!!!!!

12/07/2014 03:05

אניי חושבתת שהצלחתיי לדרגג עשייתי 5, פרקק מדהיים !!!

12/07/2014 07:15

שישארו ביחד הם מושלמים פלוס

12/07/2014 10:02

האאאאאאאאאא פרק מושלםםםםםםםםם
באמת מוזר מה שהלך שם
והוא עלק לא אוהב אותה הו מת עלייההההההה
וגם היא עליו אז יאללה שהיו ביחד
ועכשיו הוא חטף גבר שה באמת מוזרררררר!!!!!!!

12/07/2014 10:59

מושלםםםםם סוף סוף הם יתנשקו בלי שהיא שיכורה
הגיע הזמן באמת
ואם משהוא מת אז שזה יהיה אבא של רועי אני שונאת אותו

12/07/2014 13:43

אניי לא מצליחהה להיכנס לפרק הבא את יכולה לעלות אותוו שובב ??

12/07/2014 18:38

    אם אני אשלח לך במייל זה יהיה בסדר? כאילו בצור קשר או שאני אעלה מחדש

    12/07/2014 18:48

קרדיט על הרעיון! 0-0
מדהים ומקסים ועפה לקרוא עודדד

12/07/2014 21:40
18 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך