עוד אחת
אוהבת מלא מלא❤️

חטופה פרק 21- סקס

עוד אחת 12/07/2014 10937 צפיות 36 תגובות
אוהבת מלא מלא❤️

היי וואו לפני הכל, יש קטע סקס (שיט גיליתי לכם הכל) אני אסמן אותו ומי שרוצה יכולה פשוט לדלג עליו.
ושלא תחשבו שאני איזו חרמנית זה הכל מרומנים! (אסון יפהפה, אהבה ברחוב דבלין, חמישים גוונים וכו׳).

נ.ב גם אם ישרף העולם אני לא ארשום ישבני, זו מילה מצחיקה מדי.
—————-

-כעבור שבועיים-
״הוא גדול!״ סער קרא והתחלנו לצחוק, ישבנו אני והוא מול הטלוויזיה צפינו במופע סטאנדאפ.
סער התגלה כלא נורא בכלל, הוא מצחיק ואכפתי, ממש כמו האח הקטן שבחיים לא היה שלי, הוא בן שש עשרה וגר בתל אביב.
כל עניין לקשר רומנטי אבד מאחר ולו יש חברה ולי יש את רועי.
״תגידי מה יהיה עם רועי הזה? הוא תמיד יהיה קשה כזה?״ הוא שאל כשעיניו עדיין נעוצות בטלוויזיה והוא חופן כמה צ׳יפסים בידו הגדולה.
הוא נראה הרבה יותר גדול ממה שהוא באמת, יש לו מבנה גוף גדול והוא שרירי כמעט כמו רועי.
״כן בהתחלה הוא יהיה נאחס, ולאט לאט הוא מתרכך.״ אמרתי בתור אחת שמנוסה ולקחתי צ׳יפס מידו, אוכלת אותו.
השקיעה החלה ודאגתי כששמתי לב שרגלו של רועי עדיין לא דרכה בבית, הוא עובד עד שעות הצהריים המוקדמות, לא עד השקיעה.
״איך את יכולה להתקרב לבן אדם שהרס לך את החיים?״ הוא שאל וקימט את מצחו באי הבנה, פעם ראשונה שאני נתקלת בשאלה כזו.
״הוא דואג לי, הוא אכפתי, הוא מצחיק וקשוח כמו שאני אוהבת, אני אוהבת שאנחנו רבים ואיך שאני יודעת לגרום לו לסלוח לי.״ אמרתי בחיוך חולמני ומניתי אץ הדברים על ידי.
״שאני לא אתאהב בו גם בטעות.״ הוא אמר בציניות ונשכב ברכיי, צחקתי והתחלתי לשחק בשיערו, פניו היו חלקות מזיפים לעומת רועי שהיה מתגלח כמה פעמים בשבוע אך תמיד היו הזיפים הקטנים האלו שביצבצו ונתנו לו מראה גברי יותר.
לרגע כל חלק בו היה נראה לי כל כך מושך, הקעקועים, השרירים, הבטן המוצקה והדיבור המלוכלך.
״נכון הוא חתיך?״ שאלתי את סער שהחזיר אליי מבט מבולבל.
״אני נראה לך כמו בחורה שאת יכולה לרכל איתה על חתיכים?״ הוא שאל בקול מעט נעלב וצחקתי, מנידה בראשי.
״אם היית הומו-״
״ואני לא.״ הוא קטע אותי.
״אבל נניח שהיית הומו, היית עושה אותו? שאלתי והתפקעתי מצחוק, סער הסתיר את פניו בשתי ידיו והתאמצתי בכדי להזיז אותן משם.
״כן הייתי עושה אותו מרוצה?!״ הוא צעק וצחקתי בקולי קולות, הבעתו הייתה מובכת ונישקתי את לחיו במחווה חברית.
״בבית!״ שמעתי את קולו של רועי והרמתי את ראשו של סער ממני, אך הוא התנגד ונשכב שוב על ברכיי, נעצתי בו מבט מזהיר אך הבעתו נשארה שלווה ומתגרה בו זמנית.
רועי נכנס לסלון וראה את ראשו של סער על ברכיי,פניו הקשיחו והוא זרק את המפתחות על השולחן, משאיר את האקדח בכיסו כמו שעשה כל יום מאז שסער הגיע לכאן.
״היי.״ אמרתי וקמתי מהספה, מזיזה את ראשו של סער המתגרה בכוח, הוא לא התייחס אליי והלך לחדרו, העפתי מבט כועס לסער והלכתי אחריי רועי.

״מה קורה?״ שאלתי בחיוך וסגרתי את הדלת אחרינו.
״את יודעת, שגרה.״ אמר בקול אדיש, לא מייחס אלי יותר מדי חשיבות, נעלתי את הדלת אחרינו.
״התעכבת, דאגתי לך.״ אמרתי וחיבקתי את עצמי בעזרת ידיי, מתיישבת על קצה המיטה, הוא שלף את האקדח שלו והחל לגלגל אותו בעזרת ידיו.
״זה לא נראה כך.״ אמר בקול קשה וזרק את האקדח על השידה הגדולה שהייתה מול המיטה, תחת הטלוויזיה.
״מה זאת אומרת?״ צמצמתי את עיניי, למרות שידעתי טוב מאוד למה התכוון.
״את יודעת טוב מאוד מה זה אומר.״ הוא ענה בעצבים ונשמתי בכדי להירגע.
״סער? הוא לא יותר מסתם ידיד.״ ניסיתי להרגיע אותו, שרירי הזרועות שלו התקשחו והוא לא הגיב.
״יופי רועי, שבועיים שאני ישנה איתך באותה המיטה, נותנת לך נשיקת לילה טוב בכל לילה ומתעוררת מוקדם כדי לראות שאתה לא מוריד את הג׳ינס כמו איזה קוקסינל, אז שלא תעז להוציא עליי מילה אחת רעה אתה מבין?!״ לחשתי בצעקה עצבנית, אני שונאת הצגות ואני שונאת שמתעלמים ממני.
״עובר עליי יום לא טוב רוני, תעזבי אותי.״ הוא אמר מבואס ונשכב על המיטה, מה אני הולכת לעשות עם הילד הזה אני לא יודעת.
״אולי אני אוכל לעזור?״ שאלתי והוא הניד בראשו לשלילה, ראשו היה טמון בכרית והוא היה נראה כמו כוסית שבוכה לכרית אחרי פרידה.
גיחכתי והורדתי את הפיג׳מה שלי ונשארתי בהלבשה תחתונה, פעם ראשונה שאני עושה משהו כזה מול עיניו של רועי שבכלל לא רואה אותי.
התקדמתי למיטה והתיישבתי על גבו התחתון, מחליקה את החולצה במעלה גבו ונשכבת עליו, בטני נדבקת לגבו והחזה שלי נמחץ לגבו העליון, נעצתי את סנטרי בעורפו ושיחקתי בשיערו השחור.

~כאן מתחיל הקטע~
״מה קרה לחולצה שלך?״ הוא שאל אך קולו התעוות בגלל שדיבר את תוך הכרית.
״אתה עדיין חושב שאני לא יכולה לעזור?״ שאלתי והוא הסתובב תחתיי, חצי חיוך תלוי על פניו ואגני צמוד לאגנו, התחכחתי בו מעט בהתגרות והוא הרחיב את חיוכו.
״כדאי לך לחשוב על זה טוב כי אני לא מתנגד כשמציעים לי סקס.״ הוא הזהיר אותי ושיחקתי את עצמי חושבת לרגע.
״גם אני לא מתנגדת.״ השבתי בחזרה וחייכתי, הוא אחז במותניי והעלה אותי מעט כך שפניי מול פניו.
״אבל אנחנו נצטרך להיות בשקט כדי שסער לא יקנא.״ אמרתי וטפחתי באצבעי על לחיו.
״הכל תלוי בך, את זו שעומדת לצעוק הערב.״ הוא הקניט אותי ופערתי את פי, מכה את חזהו במעט מבוכה, הוא צחק והפך אותנו, הורדתי את חולצתו והעברתי את ציפורניי על ריבועי הבטן שלו.
הוא רכן אליי ונישק אותי, חופן את אצבעותיו בשערי, עובר לנשק את צווארי, הטיתי את ראשי לצד בכדי לתת לו כמה שיותר גישה.
״אני חייב להתוודות,״ רועי הפסיק לרגע וצחק. ״מהיום שחטפתי אותך והיית בשמלה ההיא שלך רציתי לזיין אותך.״ הוא אמר והמשיך לצחוק, זה היה קצת מביך, סטרתי לו והוא אחז בלחי.
״זה הגיע לך.״ משכתי בכתפיי והמשכתי לנשק אותו, הוא זרם איתי והחליק את ידיו אל סוגר החזייה שלי אך עצרתי אותו.
״עוד לא.״ מלמלתי והפכתי את שנינו שוב בעודי ממשיכה לנשקו.
הזדחלתי עם ידיי במורד בטנו עד שהגעתי לכפתורי הג׳ינס שלו, התחלתי לפתוח אותם והחלקתי את הג׳ינס מטה, עלית בחזרה את רועי והוא בעט את הג׳ינס מרגליו.
הוא החליק את ידיו במורד גבי ואחז בתחת שלי.
״ואותי הלחיצה המחשבה שאני אצטרך להתחתן איתך בשביל שנעשה סקס.״ הוא אמר וצחקתי.
״אתה לא היחיד שאוהב סקס רועי…״ אמרתי ועצרתי לרגע, מנסה להיזכר בשם משפחתו, אך לא עלה בראשי שום דבר.
״מה השם משפחה שלך?״ שאלתי וקימטתי את מצחי.
״אם אין משפחה, אין שם משפחה.״ ענה והנחית את שפתיו בחזרה על שלי, כאילו מנסה להתחמק, שתקתי וזרמתי איתו בנשיקה שהפכה אגרסיבית.
בעזרת יד אחת והרבה מיומנות הוא פתח את סוגר החזייה שלי, הוא הוריד אותה באיטיות וזרק אותה על הרצפה, החזה שלי נחשף בפניו ומעט התביישתי, הסתרתי את עצמי בעזרת ידיי.
רועי ליטף את גבי והתיישב כך שאני עדיין עליו.
״את יפייפיה, אל תעזי אפילו להתבייש בגוף שלך,״ הוא לחש באוזני והסיט קבוצת שיער שנפלה מפניי אל מאחורי אזני.
״במיוחד לא בפני, אני מעריץ אותך רוני.״ הוא המשיך ללחוש ונישק אותי ארוכות, מניח את ידיו על מותניי ומקרב אותי עוד יותר אליו, הזזתי את שיערי המתולתל והסבוך לצד והבטתי בעיניו השחורות של רועי, שכרגע היו הכי יפות בעולם.
הוא השכיב אותי ועלה מעליי, אוחז בתחתוניי, עוצר לרגע ומרים את מבטו אליי, מבקש את רשותי, הנהנתי והוא משך אותם מטה.
ברגע זה הייתי חשופה לחלוטין את מול רועי, לא רק פיזית אלא גם נפשית.
~כאן נגמר הקטע~

״פאק…״ מלמלתי וקרסתי על רועי, התנשמנו שנינו כמו שני אנשים אחרי מרתון, הייתי תשושה אך מרוצה.
הוא הניח את ידו על גבי התחתון ונישק את שיערי, הנחתי את ידי על חזהו והתגלגלתי למיטה, אך ראשי עדיין על חזהו.
״עכשיו אתה מאמין שאין ביני לבין סער כלום?״ שאלתי בלחישה והוא חייך חיוך מתנצל, מלטף את גבי שוב ושוב.
״הייתי בטוח שאת בתולה.״ הוא אמר ומעט הובכתי, יצרתי רושם של ילדה טובה ובאמת הייתי אחת כזו, אבל הגיע שלב שאני ועמרי היינו מוכנים לכך.
״עד לפני חצי שנה הייתי בטוחה שאני והוא נתחתן, אבל אז מישהו הרס לי את התכניות.״
״מישהו…״ חזר על דבריי.
״אני לא סתם מישהו, אני הסקס הכי טוב שהיה לך.״ אמר בהשתחצנות ונישקתי אותו כשחיוך מרוח על פניי.

למרות כל מה שקרה כאן היום עדיין לא התוודנו על האהבה שלנו אחד לשנייה.


תגובות (36)

התחלתי אותו אבל נטשתי כמו שאני תמיד עושה…

12/07/2014 18:03

    כוסאמק אייפון מטומטמם למה זה הגיב לסיפור שלי -.-

    12/07/2014 18:04

סקס???

12/07/2014 18:06

חחחחחח אמלה שרוטה.
והגבתי על הפרק הקודם וזה לא העחה לי אופפפ.
רועי כזה קנאי.
מממ וסער חמוד.
ורוני, זונה?
מעניין אם הוא שמע אותם חחחחח

12/07/2014 18:09

    חחחחח רוני זונה חרמנית אבל חמודה… פרק הבא יהיה מצחיק

    12/07/2014 18:10

אני ידעתי שהפרק היה עם סקס אני אמרתי סער איי לאב יו אבל עד רוני

12/07/2014 18:13

יפה מטורף!!!!!!1 ובכלל לא היה קטע ממש חושפני של סקס לא חדירה ולא גניחה XD חחחחחחחחחח ממש אוהבת את הסדרה ואתך *~* תמשיכי דחוף!!!!1 ותעשי סדרה ארוכה פליז!!!!!!!1111

12/07/2014 18:16

    כן… לא רציתי להפוך את הפרק לאיזה סיפור סקס מטורף 0-0.
    בשבילך אני אנסה להאריך את הפרק הבא כמה שיותר❤️
    אוהבת

    12/07/2014 18:26

מושלםםםםםםם
תמשיכי דחוףףףףף

12/07/2014 18:20

כתבתי שיר-
רוני ורועי
להלהלה
טוגדר ביחד
דיי ווואנט טו דו סקס
ואז סער נכנס
נהנהנה (זה רגע דרמטי)
ויש אורגיה אללה מסיבה
נהנהנהנהננהנהנהנהנהנה
רוני החמודה
טובה במיטה
כנראה שהיא לא ילדה טובה
אה אה היא צווחה
כי לה יש שעלת כמו של אלינז
הסוף זהו סיימתי אין אני דה וי צ'י הבא שנינו משורירים

12/07/2014 18:21

    לא אשתי פשוט תהיי יפה ותשתקי הרסת את כל הרומנטיקה של הפרק…

    12/07/2014 18:23

    מה הקשר תראי איזה יפה תשאלי את אלינז

    12/07/2014 18:25

    כי יש לה שעלת כמו של אלינז
    והיא רוצה מיונז*** זה נמחק לייי סההה

    12/07/2014 18:29

    אחמ ראיתי את זה אחמ

    12/07/2014 18:38

    אלינז את רואה אמרת שיש לך שיעולים הזכרתי את זה עכשיו את ורוני חברות טובות

    12/07/2014 18:42

    רונייייי
    יש הבדל בין להשתעל ללגנוחחח!

    12/07/2014 18:43

    לא הבנת היא גנחה ונהייתה צרודה ושהתעלה ואז היא הלכה לבית חולים וראתה אותך ואז לשינכם יש שעלת
    יש מבר גלוי או צפוי או מוסתר

    12/07/2014 18:48

:o יובלהההה זההה כזההה יפהההה!!
מושלמיייי.
זה הייתרון בלהיות בת 16 חחחחח אני יכולה לקרוא מה שבאלי :))
את מוכשרתת בטירוףף והכתיבה שלךך סוחפתתתת רצחיםםם.

12/07/2014 18:22

    פירפיר זה לא הגיל אלה התרגיל של המורה המזדיינת במתמטיקה סמעק אני בחיים לא אבין את המשפט הזהה

    12/07/2014 18:24

    נעעע אני אוהבת אותך פירפירושה❤️

    12/07/2014 18:25

    חחחחחחחחחחחחחחחח רונצהההה אני מטורפתת עלייךךך!! גם עלייך יובלה!!

    12/07/2014 18:26

    פירפיר תקראי את השיר שכתבתי תביעי את דעתך בנושא חחחח ח

    12/07/2014 18:27

    הופה היי רונצ׳ה שלא תעזי לפתוח צ׳אט על הסיפור שלי למה אני אתביית על שלך ויעשה שם קרחנה.

    12/07/2014 18:29

    את מוזמנת חחחחח ואני לא פותחת אמרתי לה שתקרא את השיר שליייי

    12/07/2014 18:30

יאיייי זה מושלם פלוס ושהתוודו על אהבתם כבר כוסעמק שונאת את זה

12/07/2014 18:32

חחחחחחחחחחחחח רועיייי הקנאייי הקטןןן
סערר חמודד בלונדינייי חחחח
רוני מרגישה לי כמו זונהה
יובלה תמשיכיייי:)

12/07/2014 18:37

לא אכפת לי שרוני ורועי הרגע שכבו. לא מעניין אותי שרועי מקנא. לא מעניין אותי שרועי חרמן. לא. פשוט כלום לא מעניין אותי. ולמה?
סססססססעעעעעערררררר!!!!!!!!!!!!!!!! הא מעניין אותי!!!!!!!! שחברה שלו תעלם איכשהו והוא היה שלילילילילילילילילילי!!!!!!!!! סער, תחכה לי!!!!!

12/07/2014 19:46

איזה חמוד רועי כשהוא מקנא!!!!!!!!!!! כזה נושי!!! תמשיכי!!!!!!

12/07/2014 21:14

זה כזה מושלםםםםםםםם
תמשיכיייייייייייי

12/07/2014 21:24

אימאלללללה מושלמים!
רועי כזה חמודדדדדדדד אהההההההההההההההה אבל למה משהו בי אוהב את סער?!
תמשיכי מיידד עם הסיפור הסוחףףףףףף הזהההההההה מוכשרת אחת ♥

13/07/2014 01:05

פרק אחד המושלמיייםםםםםם יצא לך פרפקט!!!!!!!
איזה חמוד סעררר וחתיך *~*
רועייי המושלםםםם תעשה לי ילד^_^ בעצם לא אתה של רוני:(
איזה חמודים רועי ורוני ביחד אבל הבעיה שהם לא אוהבים אחד את השני
ומההה עם אוריי שכחת אותו שוב :(:( טוב נראלי אורי יצא מהסיפור:(
לפחות יש את סער החתיכוש והחמודדדד הוא ורוני כל כך מתאימים שזה משו!
תמשיכייייי אהבתייי מושלםםם כרגיללל תמשיכייי❤️❤️

13/07/2014 05:01

מאוהבת ברועי הוא נראה לי כזה מושלם התיאור שלך… הפרק מהמם והתיאור של הסקס לא היה חושפני בכלל אבל בכל זאת פרק מושלםםםם

13/07/2014 10:46

את יודעת מה נראה לי מוזר בפרק הזה?!
שהסקס לא היה בחדר הסקס של רועי!!!!
חחחחחחחחחח
הסיפור היחיד בעולם שאני יכולה לומר עליו שהוא מושלם (שעוד לא נגמר בכל אופן… השני הוא גם שלך)
מיכל 3>

13/07/2014 14:35

אני קוראת חדשה ועכשיו קראתי את כל הפרקים ומאוד אהבתי ^-^
אני הולכת עכשיו לקרוא גם את הסיפור השני
תמשיכי כשתוכלי :))

13/07/2014 15:14

אמאלה תמשיכיייייי!! אני מאוהבתתתת ♥

14/07/2014 19:36

מדהים.
לא יכולתי לקרוא עדיין כי זה לא נכנס לי~~

15/07/2014 14:54