עוד אחת
אוהבת את כולכן מלא מלא שניים או שלושה פרקים לסיום הסיפור!

חטופה פרק 22- שיחה

עוד אחת 15/07/2014 4669 צפיות 31 תגובות
אוהבת את כולכן מלא מלא שניים או שלושה פרקים לסיום הסיפור!

הפרק מוקדש לגלוש ותודה ענקית לה שנתנה לי את הרעיון להכניס את סער לסיפור, גלוש תודה רבה❤️
———————–

התעוררתי לאט לאט והתמתחתי, הרגשתי כאב חד בין הרגליים ופלטתי אנקה קטנה, טוב אחרי חצי שנה בלי סקס אין פלא שכואב לי.
״הכל טוב שם?״ רועי שאל חצי מנומנם והניח את ידו על גבי.
״אולי תעזור לזו שזיינת אתמול לעבור לאמבטיה, או שתשיג לה כיסא גלגלים.״ אמרתי בכאב.
״ותעביר לה גם את החזייה והתחתונים על הדרך.״ גיחכתי והתיישבתי כשהשמיכה עדיין מכסה את גופי, הוא הגיש לי את ההלבשה התחתונה שלי ונישק את גבי, חייכתי ולבשתי את תחתוניי.
״מה השעה?״ שאלתי ורועי הסיט את מבטו לשידה שעליה הונח השעון הדיגיטלי והספרות זהרו באור לד כחול.
״ארבע וחצי לפנות בוקר.״ הוא ענה ועיקמתי את פרצופי.
״למה אנחנו ערים כל כך מוקדם?״ שאלתי אותו וחזרתי לשכב כשאני לבושה חלקית.
״לא יודע ולא אכפתי לי.״ הוא מלמל ונישק את כתפי, הסתובבתי על צדי והתחפרתי בתוכו, עדיין עייפה מעט, רועי חיבק את גבי ומשך אותי אליו, הצמדתי את מצחי לחזהו והרגשתי אותו עולה ויורד בקצב סדיר.
״אני צריך עוד מעט ללכת.״ הוא אמר ונאנחתי, בתכניות שלי להיום היה להתקלח, לאכול משהו קל ולבלות כל היום בין זרועותיו בזמן שאנחנו צופים בקרב איגרוף או בטנלובלה קיטשית וחרושה.
״אולי תהיה חולה? רק ליום אחד?״ שאלתי בפינוק והוא התכופף כך שפניו אל מול שלי, חיוך משועשע התנוסס על פניו והוא ליטף את שיערי.
״מה קרה את לא יכולה בלעדיי?״ שאל בהתנשאות וסתמתי את אפו בעזרת שתי אצבעותיי.
״אולי.״ עניתי בחיוך.
״הלוואי ויכולתי להישאר איתך.״ הוא אמר וקולו הפך מצחיק מאחר וסתמתי את אפו.
״אני אחזור מאוחר היום,״ הוא הודיע והורדתי את ידי מאפו וקולו חזר להיות צרוד, גברי ומחוספס.
״את יודעת מה יעודד אותי?״ הוא שאל והנדתי בראשי לשלילה.
״את, ערומה על המיטה הזו.״ אמר בגסות ופערתי את פי.
״זה היה חד פעמי!״ צעקתי בלחישה והוא הנהן בזלזול, עליתי עליו ואחזתי במפרקי ידו.
״אם לא תשתוק אני לא אשחרר אותך.״ איימתי והוא צחק, זה היה מטומטם, הוא רק מתעטש ואני עפה לאחור.
״לעזאזל! איך אני אוכל לזוז עכשיו?״ הוא אמר בצחוק ואחרי שנייה הייתי על הגב ופרקי ידיי היו אחוזות בידיו של רועי.
״אתה מטורף!״ צווחתי, אחוזת בהלה והוא סתם את פי בעזרת ידו.
״ששש, שסער שלנו לא יתעורר.״ לחש לאוזני וירד לנשק את צווארי, ריסיו הארוכות דיגדגו אותי וצחקתי, מנסה להדוף אותו ממני אך ללא הועיל.
״יאללה בואי אני ארים אותך.״ הוא קם ממני והרים אותי כשהוא תופס יריכיי ביד אחת ואת השנייה מניח תחת ראשי ואני צמודה לחזה שלו.
נכנסנו ליחידה שהייתה בחדרו והוא הוריד אותי, הנחתי את ידיי על השיש והבטתי במראה, שיערי היה פרוע ועיניים עייפות נראו בהשתקפותי, רועי נעמד מאחוריי ואחז במותניי, מנשק את צווארי ואני עוצמת את עיניי, מתענגת על מגעו.
״רועי…״ מלמלתי והזזתי אותו ממני בכוח.
״אוקיי עזבתי.״ הוא אמר מובס והתנתק ממני, הוצאתי את המברשת שיניים שלי, מורחת עליה משחה בעייפות.
הרמתי את עיניי למראה וראיתי את רועי מוריד את תחתוני הבוקסר שלו.
״רועי!״ צעקתי וסגרתי את עיניי, שומעת את צחוקו המתגלגל.
״כנסי איתי.״ ביקש בקלילות והנדתי בראשי לשלילה כשעיניי עדיין עצומות והמברשת תחובה בפי.
״כנסי איתי.״ חזר על דבריו והרים אותי אל תוך המקלחון, סוגר את דלתות הזכוכית אחרינו ופותח את המים.
״אתה לא נורמלי.״ המשכתי לצעוק והוא המשיך לצחוק, הוצאתי את המברשת מפי וחפנתי מים בשתי ידיי, מגרגרת בפי ויורקת את המים לרצפה והם זורמים אל פתח הניקוז.
״איזה כיף לפתוח ככה את הבוקר.״ רועי אמר משועשע ודחף אותי לקיר בעדינות, תופס בסוגר החזייה שלי ומשחק איתו מעט כשחיוך ממזרי עדיין על פניו והמים שוטפים את שנינו.
אחרי כמה שניות, כשראה שאני לא מתנגדת הוא פתח אותו והשחיל את הכתפיות דרך זרועותיי.
״ממש כיף.״ אמרתי בסרקיסטיות ומשכתי אותו אליי.
״זה היה חד פעמי.״ הוא חיקה אותי והעפתי אותו ממני, צוחקת, מתקרבת אליו שוב ומנשקת אותו.
~~

״בוקר טוב.״ אמרתי בחיוך לסער שנכנס למטבח כשלגופו רק בוקסר לבן וגופו הבהיר נחשף לעיניי, חפנתי את כוס התה בין ידיי וסער התיישב על הכיסא, נשכב עם פלג גופו העליון על השולחן.
״לא יכולתם להיות אתמול יותר בשקט?״ הוא התלונן והלשון שלי נכוותה מהתה, הנחתי מהר את הכוס על השולחן ונשכתי את לשוני, הייתי עד כדי כל קולנית אתמול?
״מה היה אתמול?״ שאלתי בתום.
״את באמת רוצה שאני אשחזר לך מה היה אתמול?״ הוא שאל בהרמת גבה והיה נראה רציני למדי.
״מצטערת באמת שרועי טוב במיטה.״ התודיתי בהתנצלות מזויפת והרמתי את ידיי בגובה כתפיי.
״אז כן קורה בניכם משהו.״ הוא אמר עצבני, זה היה נראה כאילו הוא היה, נבגד.
״כנראה.״ אמרתי בחיוך ומשכתי בכתפיי.
הדלת נפתחה ואישה קטנה נכנסה לבית.
״אמיליה!״ אני וסער קראנו בשמחה.
״דיי, דיי יש מספיק אמיליה לכולם.״ אמרה והמבטא הדרום אמריקאי שלה התגלגל על לשונה.
״שמעת את החדשות המרעישות?״ סער שאל ואמיליה הרימה גבה והניחה את החומרי ניקוי החדשים על השיש.
״רוני ורועי השתעשעו אתמול.״ אמר כמו אח קטן ומעצבן ונשען לאחור על הכיסא, אמיליה הסתובבה מופתעת ולטשה בי מבט מוזר, ורק אני שתיתי מהתה שלי, מובכת מכל צד אפשרי.
״מה?״ שאלתי בתמימות והם לא הפסיקו להביט בי.
״בפעם האחרונה שהייתי כאן עברת לישון איתו רק בשביל שיהיה לסער מקום לישון.״ היא אמרה בהתגרות וצמצמתי את עיניי בכעס.
״וזה באמת היה בשבילו!״ צווחתי בהתגוננות ואמיליה חייכה חיוך צדדי וספקן.

אחרי יום מלא בצפייה של קומדיות רומנטיות ו״מופע שנות ה-70״ החלטתי שהגיע הזמן שאזוז לישון, השמש כבר שקעה לפני שעה, קמתי מוקדם היום ולא היה טעם לחכות לרועי שכבר הודיע לי בבוקר שיחזור מאוחר.
״לילה טוב.״ אמרתי לסער שהיה בחדרו הורוד וצפה בסרט פעולה.
״אני מקווה שהפעם זה באמת יהיה לילה טוב.״ הוא ענה בהתחכמות והסיט את מבטו אליי.
״תהיה בטוח.״ אמרתי והטחתי את ידי על המשקוף בקטנה, הסתובבתי והתכוונתי לצאת.
״תגידי,״ סער אמר ועצרתי, מסתובבת על עקביי. ״את אוהבת אותו?״ הוא שאל ונשימתי נעתקה, נשכתי את שפתי התחתונה בהיסוס.
״כן.״ אמרתי לבסוף בחיוך קטן ונמלטתי לחדר שלי ושל רועי.
~~

-נקודת המבט של סער-
״הלו? בוס?״ אמרתי בשקט ויצאתי לגינה, סוגר את הדלת אחריי.
התיישבתי על אחד הכיסאות ושלפתי את האקדח מהכיס האחורי של מכנסי, מניח אותו על השולחן.
״צדקת, יש כאן הרבה יותר ממה שחשבנו.״ הוספתי והבטתי על הכוכבים שנצצו בשמיים.
״הבן שלי הפך לכוסית מאוהבת נכון?״ הבוס שאל בצד השני של קו הטלפון. המהמתי בהסכמה.
״הוא בדרך הביתה, יש לך כמה דקות לחסל אותה ולברוח.״ הוא אמר וניתק.
נשמתי עמוק וקמתי מהכיסא מתקדם לכיוון הדלת ומופתע לראות את רועי נשען על המשקוף.
״רועי… מ… מה אתה עושה פה?״ שאלתי מופתע וטיפה לחוץ, אולי הוא שמע את השיחה.
״אתה יודע,״ הוא אמר ומשך בכתפיו. ״זה הבית שלי.״ הוסיף והנהנתי בהגזמה.
״סער,״ קרא בשמי בנוקשיות ולבי התחיל להלום חזק בחזי. ״לילה טוב.״ הוסיף ונרגעתי, הוא הסתובב ונכנס לבית.
נכנסתי אחרי דקה והרגשתי משהו מכה בי, אחרי שנייה הייתי על הרצפה עם כאב חזק בראש.
״תראה אני לא כועס בגלל שאתה עובד עם אבא שלי, ואני לא כועס בגלל שהייתי צריך לגרור את התחת שלך לכאן ולחטוף ממך מכה או שתיים, אני כועס בגלל שאתה רוצה לגעת באישה שלי.״ רועי התכופף כשאקדחו בידו.
הוא כן שמע את השיחה.


תגובות (31)

והוווו רועי מלךךךך
מלך שלי! חונך הייטב!

15/07/2014 01:55

סער הבן זונהההה!!
חשבתי שהוא חתיך בלונדיניייי! דמאטט ><
תמשיכייי כברר!

15/07/2014 01:56

מחושלםם תמשיכיייי

15/07/2014 01:57

הופה הופההה האישה שליייי הוא אמר האיש ההה. שלי

15/07/2014 02:01

מהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמההמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמה??????????????????????????????????????? :O
סער? סער שלי?! בוגד?! למה????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (צורחת בכאב) סערת למה, למה?! חשבתי שאתה סתם מישהו חתיך וחמוד ומהמם שאני מתה עליו ורצה להיות איתו אפילו שהוא לא אמיתי, ואתה בעצם בוגד?! איך יכולת?! שברת לי את הלב. זהו. אין. פגעת בי. אני אומרת לך. שמעת אותי?!
אפילו שאתה בוגד, אתה עדין שלי, שהיה לך ברור. הבנת? יופי. אני אוהבת באד בוי ;) וכדי לך מאוד לא לוותר עלי, לא תצטער, אני אומרת לך.
יובל, למה? עד שיש מישהו חמוד ותמים הוא בעצם סוכן כפול? בחייאת, אני רוצה להתאהב בדמות. אף פעם לא קרה לי (חוץ מפרסי ג'קסון, אבל זה משהו אחר)! תעשי אותו טוב בסוף, בסדר? בשבילי (תדמייני אותי עושה את הפאפי פייס הכי טובים שאי פעם ראית)???

15/07/2014 02:27

    חחחחחחח הוא כבר הרוס אבל אם את רוצה להתאהב בבאד בוי תקראי את אסון יפהפה ;-)

    15/07/2014 02:29

קוראת -חדשה- מושלם תמשיכי סיפור נדיר ואיזה חמוד רועי ממש סיפור יפה מקווה שתחליטי לעשות יותר משלוש פרקים לפרק אחרון כי זה סיפור פשוט מושלם .

15/07/2014 04:27

עאעאעאאאא יובלההההה ימפתיעהההה מה עובדד אצל אבאשלו?!
מושלם מושלם מושלם!!
מדהיםםם אהובההה שלייי אוהבת מלאאא

15/07/2014 06:46

עכשיו גרמת לי להתאהב ברועי חיחיחי המשך

15/07/2014 07:51

איכ סער בן זונה, שרועי ילחץ על ההדק וירה בו ושרוני לא תעצור אותו!
פרק מדהים, תעשי עונה 2!
וכדאי לך לחשוב פעמיים לפני שאת סוגרת את הסוף, למה אם רועי או רוני נפגעים, את הבאה בתור! (סמיילימאיים)

15/07/2014 08:01

אבל אף אחד לא מתתתתת!!! שמישהו ימות כבררר )':
(אני כזאתי שאוהבת סבל וכאב של הדמות הראשית ואוהבת שהדמות הראשית נפגעת כי כזאת אני מוחעחעחעחע)
אז תהרגי מישהו!!! אוי יש לי רעיון גדול מי ימות *-*

15/07/2014 08:16

מוושלםם !!!!! המשךך בבקשה

15/07/2014 08:31

ואווו וואואו אוה אמר אישה שלי!!!
רועי מאוהב כמו כוסית!!!
חח תממשיכי מאמי ועכשיו אנ י ולא רק א ני במתח
אוהבת מלא
פרינססה♥

15/07/2014 09:56

אמאלהההההההההההההה סער עובד עם אבא שלו יאווווווווו , זהו אני כבר לא אוהבת אותו!!!
רועיקי כפרה עליך, 'אני כועס בגלל שאתה רוצה לגעת באישה שלי' איייייי איזה מושלם.
תמשיכי מהרררר

15/07/2014 10:03

פרק מושלם.
תמשיכי דחוף.
ויש לך כתיבה מאוד יפה
+5

15/07/2014 10:19

הסיפור הזה כזה מושלםםםם
תמשיכיייייייייייי דחוףףףףף

15/07/2014 10:50

יאאא איזה מפתיע
מושלםם כמו תמיד תמשיכי :)

15/07/2014 11:06

אין זה פשוט מושלםםם תמשיכייי מידדדד!!

15/07/2014 11:19

פרקק יותר ממושלםם תמשיכיי!

15/07/2014 14:38

אוווו תודה ♥
את מעולה! אין משהו יותר כיף מלעזור לך :)
אהמ.
את לא הורגת את סער. שרועי ירחם עליו או משהו, את חייבת לשנות אותו איכשהו!!!
~רצח. רצח. מוות. של יובל. בשמה הבדוי.~

15/07/2014 15:01

אמאאאאאאאא מושלםםם פשוט מושלםםםםםםםםםםםםםםם
אעעע אני כבר מתה שרוני ורועי יהיו היחד באופן רישמייייייייי הם כול כך מושלמים ביחדדדדד סער יא כלב פעם אהבתי אותך אבל עכשיו כלום (האמת שאני עדיין אוהבת אבל תתעלמו )
תמששיכייי דחוף יפה שליי דחוףףףףףףף

15/07/2014 15:30

אווווו

15/07/2014 15:36

מה?! שניים שלושה?!?? את אותה לרצוח אותי אני מבינה…. מה זה שניים שלושה זה כלום!!!!! אוף אני בוכייה עכשיו… :( אני מקווה בשבילך שאת כותבת סיפור חדש או שלפחות יש לך רעיון לאחד כזה!!! תמשיכי!!!

15/07/2014 15:47

יייאיייי הם הזדיינוווו שוווב הוא קרא לה האישה שלו אוווו זה כול כך חמוווד אני מאוהבת ברועי… יאללהל תטלוש לסער את הביצים ותגמור אותו חראם על הזמן חחחחח אני מאושרת היווםם

15/07/2014 15:47

מה זאתתת אומרת שניים שלוש פרקיים?למה לחייות בטלונובה בנשקל היה עונה שנייייה עם חתונה ואני הרב ואת הרבנית (אז גם אנחנוווו נתחתן) פירפירושה דיי ג'יי ואני אכתוב להם שיר.
הם הזדיינו במקלחת נהנהנה
אבא שלי רועי גילה הכול להלהלה
סער הוא רע חרא חרא רא
אמן אמן אמן
הוא ימות
רוני ורועי פוראבר עד הקבר אנד ויי לאב דם גם מעבר
נהנהננהנהנהננהנ
סוף – אני יודעת אני משוררת

15/07/2014 15:52

שניי שלושה פרקיםםםםם?!?!?!!

15/07/2014 15:59

לא! לא! לאאאאאאא!
הו סער, למה?
תמשיכי, מהר!

15/07/2014 16:15

מעולם ולעולם לא אהבתי ולא אוהב את סערוש'קה.
אני סומכת על תחושות הבטן שלי. וכשרועי ורוני עושים דברים אינטימיים בחדר שלו, אז הבטן שלי אומרת לי להקיא.
המשיכי כך!
נ.ב
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
נ.ב.מ
דיר באלק יש רק עוד שניים-שלושה פרקים! אני התחלתי לקרוא את הסיפור הזה ממש לא מזמן, ולא בא לי (וכל מה שבא לי קורה) שהוא יסתיים עכשיו.
ברור?!?!??!!!?!?!?!

15/07/2014 18:33

מהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהמהממההממהמהמהמהמה??!?!?!
אני חשבתי שסער הוא חמוד וחתיך ומהמם ומושלם ומדהים ווו…בסוף הוא רע:(
ומהההה עוד שניים שלושה פרקיםםםםםם אני לא מאמינההההה תמשיכייי עכשיו.
אני.רוצה.פרק.עכשיו.פליז.בבקשה.:)

16/07/2014 01:55

אהאהאהאה והעליתי את הפרק השלישי של הסיפור שלי אחרי הרבה זמן חחח
מקווה שתקראי ואפילו תרשמי לי מה דעתך על הפרק:)

16/07/2014 02:48

תגידי מה עם הסיפור המשותף שלך ושל אנג׳ל?

16/07/2014 04:21
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך