עוד אחת
אז וואו פרק אחד לפני האחרון... תודה לכולן על התגובות מהפרק הקודם אוהבת אתכן כל כך❤️ מקווה שתאהבו❤️

חטופה פרק 24- רגע לפני הסוף

עוד אחת 18/07/2014 4012 צפיות 69 תגובות
אז וואו פרק אחד לפני האחרון... תודה לכולן על התגובות מהפרק הקודם אוהבת אתכן כל כך❤️ מקווה שתאהבו❤️

-נקודת המבט של רועי-
צלצול טלפון העיר אותי, הזזתי את ידי מראשה של רוני וקמתי בשקט.
הזמזום לא פסק, כאילו צלצול טלפון, אך זה לא היה שלי, השמיים היו בצבע כתום כחול, הסימן לזריחה, גופתו של סער עוד הייתה על הרצפה ושלולית הדם התפרשה ונגעה בשטיח הגדול והיוקרתי.
הוצאתי את הפלאפון מכיסו והודעה התנוססה על המסך ממספר לא מזוהה.
-עברו שתים עשרה שעות מבלי תגובה, אנחנו בדרך אליך.״
קראתי את ההודעה שנשלחה לפני כרבע שעה.
״פאק!״ מלמלתי לעצמי יזרקתי את הפלאפון על הרצפה.
״רוני!״ קראתי כשנכנסתי לחדרי והיא קפצה מבהלה ונרגעה לרגע כשראתה אותי.
״תכיני ת׳תחת שלך לתזוזה, אנחנו הולכים להיעלם מפה.״ הודעתי לה והוצאתי מזוודה מהחלק העליון של הארון שלי, פותח אותה ומוציא כמה חולצות טריקו ואת הג׳ינסים האהובים עליי, כמה בוקסרים.
הרמתי את ראשי, מביט ברוני שמביטה בי בהלם.
״מה את בשוק? קומי כבר!״ הפצרתי בה ונעמדתי בחזרה, מרים אותה על כתפי ומעמיד אותה אל מול המראה שבשירותים.
״יש לך שתי דקות להתארגן, דקה להתלבש ושתי דקות לארגן את הדברים שלך, קדימה.״ אמרתי במעין צעקה וטפחתי לה על התחת בכדי שתתחיל לזוז.
העמסתי כמה מאכלים יבשים ודחפתי אותם לתיק קטן יותר.
רוני נכנסה עם ערימת בגדים והגישה לי אותם, היא לא הייתה צריכה יותר מדי ואהבתי את זה שהיא לא מהכוסיות שיביאו לי שלוש מזוודות מלאות עד הסוף כך שסיכה לא תוכל להיכנס בהן, אלא היא רק כוסית בכיינית.
היא התלבשה מולי במהירות ונתתי לעצמי עשר שניות לבהות בגופה.
״היית צריך לעשות איתי סקס אתמול, עכשיו אני לא יהיה לך זמן לזה, תאכל ת׳לב.״ היא אמרה בהתגרות ולבשה חולצת וי צמודה ולבנה.
״לכי תזדייני.״ אמרתי בגיחוך ונישקתי את ראשה.
עליתי לקומה העליונה ונכנסתי לחדר שבו נהגתי לעשות בנות מדי לילה, הזזתי את התמונה שהוצאה ממגזין ״פלייבוי״ ובה בחורה ערומה למחצה שכבה בתנוחה שגרמה לי בשנייה ללכת ולהביא בחורה לאותו החדר.
פתחתי את הכספת אחרי שהקשתי את הקוד, הוצאתי את כל המזומנים שצברתי במשך השנים אל תוך תיק שחור ומרופט ששכן במחסן יותר מדי שנים.
ירדתי חזרה אל הקומה התחתונה ורוני פיזרה על עלה חסה מעט מלח ודחפה אותו לפיה.
״את הבן אדם הכי דוחה שאני מכיר,״ אמרתי וצחקתי עליה.
״קחי את המזוודה מהחדר ובואי נצא כבר.״ הוריתי לה בחיוך והיא מילאה את בקשתי, נכנסת לחדרי ויוצאת אחרי כמה שניות עם המזוודה עשוית הבד ועם התיק הקטן.
״מוכנה?״ שאלתי והיא נאנחה, מהנהנת לרגע, נישקתי את פיה במהירות בכדי להרגיע אותה ויצאנו, משאירים חיים שלמים מאחורה.
~~

-נקודת המבט של רוני-
״ביי בית.״ אמרתי בחיוך עצוב והלכתי אחרי רועי לחנייה המקורה, רק שהוא פנה לכיוון שונה, לא שאלתי והלכתי אחריו.
לא ידעתי במה מדובר, או למה אנחנו עוזבים ככה פתאום, אבל אני יודעת שזה לא סתם, אני יודעת שקרה משהו, ואני סומכת על רועי.
״רועי, הג׳יפ שלך שם.״ הזכרתי לו והצבעתי על הצד השני.
״ששש!״ הוא השתיק אותי ונעצר לרגע, מביט לצדדים ומוודא שאף אחד לא רואה אותו, הוא נכנס דרך פירצה צרה שהייתה בגדר התיל שהייתה במרחק כמה מטרים מהבית ושמרה שלא אברח.
נכנסנו למקום מקורה ודרכתי על רצפת בטון, בקצה החדר הגדול שדמה לחנית קניון ניצב ג׳יפ לבן, האמנם פחות מפואר מהשחור, אך עדיין מפואר.
רועי תפס בידי ועזר לי לעבור, העברנו את הדברים והוא פתח את המכונית בעזרת השלט הרחוק והמזערי.
הוא הכניס את הדברים המועטים שלנו לתא המטען וסגר אותו, נכנסתי למושב שעל יד הנהג והוא נכנס לשלו, מתניע את המכונית ויוצא מהיציאה הקטנה שככל הנראה הותאמה בדיק למכונית.
היה לי מעט מוזר, זו פעם ראשונה שאני יוצאת מהמקום שהפך לבית שלי מזה כמה חודשים, כמעט שנה, הכל כל כך השתנה בחודשים האלה.
נשכתי את קצה האגודל שלי ונשענתי על החלון, מקפלת את ברכיי לבטני ומשתדלת לא להילחץ.
״אבא שלי עלה עלינו, הוא יודע עליי ועלייך.״ רועי החל לדבר, אולי גם להסביר מדוע המצב ככה, למרות שלא הבנתי למה הוא ככה.
״למה אנחנו בורחים? למה זה כל כך מרגש? ולא במובן הטוב!״ אמרתי בעצבים ובלחץ, רועי לעומתי שמר על קור רוח והניח את ידו על ירכי בזמן שעיניו נעוצות בכביש.
״לי ולאבא שלי יש שלושה חוקים, בלי מגע, בלי מין, בלי רגשות,״ אמר והפניתי את מבטי אליו, הוא שיחרר אויר לרגע ופתח את פיו בשנית.
״ואנחנו עברנו על כולם, היה מגע, היה מין ויש רגשות.״ אמר והאיץ מעט את הרכב, עלינו על כביש מהיר ושומם, רועי הביט במראה בכדי לראות שאין אף אחד מאחורינו.
״למה יש לכם את החוק הטיפשי הזה?״ שאלתי וצמצמתי את עיניי כלא מבינה, רועי העלה חיוך צדדי על פניו ונאנח.
״בוא נגיד שהעסק הזה עבר הרבה דורות, אבא שלי מילא את התפקיד שלי ואימא שלי מילאה את התפקיד שלך, הם התאהבו התחתנו, החתיך שלידך בא לעולם,״ הסביר ופערתי את פי, אימא של רועי הייתה חטופה?
״הם עברו לגור יחד, התחתנו למרות שסבא שלי לא אהב את זה, וסבא שלי היה איש חכם,״ המשיך לספר וגיחך באמצע. ״אימא שלי עזבה את אבא שלי, דפקה את כל העסק והשאירה אותי עם גבר שבור לב, מאז שאבא שלי קיבל את המקום של סבא שלי זה מה שהוא אומר לי בכל פעם שאנחנו חוטפים מישהי, ואני מניח שכאן משהו קצת השתבש.״ התוודה וגירד את אמצע ראשו במבוכה, הייתי קצת בהלם ולא הצלחתי להחזיר את הלסת שלי חזרה למקומה, כנראה שיש סיפור מאחורי רועי בלי שם המשפחה.
״ולא הייתה לך אימא כל השנים האלו?״ שאלתי מופתעת והוא הניד בראשו לשלילה, עכשיו אני מבינה למה הוא יצא כזה… כעוס על העולם.
״גם לי לא הייתה אימא אם זה יעודד אותך.״ אמרתי, מנסה להזדהות איתך.
״אימא שלך מתה, לא הייתה לה זכות בחירה, לאימא שלי הייתה.״ הוסיף וסתמתי את פי, הנחתי את ידי על זרועו וליטפתי אותה באיטיות.
״רוני, אני שונא שמרחמים עליי.״ אמר בקשיחות והמשכתי ללטף את זרועו.
״אני לא מרחמת עליך,״ שיקרתי. ״אני פשוט אוהבת אותך.״ הוספתי והופתעתי עד כמה קל היה לומר את זה.
״אתה מפחד?״ שאלתי בדאגה.
״לא.״ אמר בכנות והחליף את ידו על ההגה.
שמחתי שיש לי מקור ביטחון במצב שבו אנחנו נמצאים.
צליל הודעה נשמע ואני ורועי הבטנו אחד על השנייה, יודעים שזה לא סימן טוב.
הרמתי את הפלאפון מתיבת ההילוכים וקראתי את ההודעה בקול.
״אם אתה חכם תעצור בצד.״ הקראתי לרועי ולבי החל להלום בחזקה, הייתה לי תחושה לא טובה, רועי הביט במראה וג׳יפ שחור וגדול נסע אחרינו.
״אל תעצור.״ ביקשתי מרועי בקול מתחנן והבטתי בו בעיניים דואגות אל הוא לא הקשיב לי, הוא סטה מעט מהמסלול ונעצר בשולי הכביש.
״לא, בבקשה.״ חזרתי על דבריי, עכשיו באמת פחדתי, על החיים שלי ושלו, במיוחד על שלו.
״אל תדאגי אהובתי,״ אמר והוציא מתא הכפפות אקדח שחור. ״תישארי במכונית ואל תצאי.״ פקד עליי והתחלתי לדמוע מבלי שרציתי, הבטתי לאחור והג׳יפ השחור נעמד גם הוא בשולי הכביש.
״אני ברור?״ שאל והנהנתי כשהדמעות זולגות במורד לחיי.
״את כזו בכיינית,״ הקניט אותי וגיחך, הוא נשק ארוכות לשפתיי. ״הבטחתי שאני אשמור עלייך וזה מה שאני אעשה.״ אמר לבסוף ויצא מהמכונית, דאגתי שהנשיקה הזו תהיה האחרונה בסיפור שלי ושלו.


תגובות (69)

אמאאא איזה פרק מושלם תעלי כבר עוד פרק את חייבת יווואו את כותבת מושלם וכלכך נהנתי לקרוא את הסיפורים שלך ורק חיכיתי ואני מחכה שתעלי פרקים את הכותבת הכי מושלמת באתר הזה אין דברים כמוך את כותבת נדיר ותעלי עוד סיפורים חוץ מזה את חייבת את כותבת מהמם את פשוט הכותבת הכי טובה באתר !!!!!! תעלי את הפרק האחרון כברר יואוו

18/07/2014 02:49

    יאא תודה רבה כמה שני אוהבת אותך או אתכן אני עדיין לא סגורה אם את/ן אחת או שתיים.
    אבל בכל זאת תודה רבה מאוהבת בך או בכן❤️

    18/07/2014 03:14

והו והו והווווווו ואט הפנדדדדדדד?
הוא לא מת נכון?
תעשי שהקרציה תמות ורועיקו יחייה!!
נו אני שונאת רוני.

18/07/2014 02:55

    ואייי סתמי על כל דבר יש לך מה להגיב

    18/07/2014 03:09

    סליחה, יש לך בעיה אם זה שיש לי על כל דבר מה להגיב?

    18/07/2014 03:10

    הי וואו לא לריב, נפתור הכל בדרכי שלום.
    לא להתעצבן, אנא מכן ;-)
    אוהבת את שתיכן❤️

    18/07/2014 03:12

את לא מבינהה כמה מחכים לקרוא את הפרק האחרון עכשיו .

18/07/2014 03:09

    הלוואי והייתי יכולה לכתוב בשנייה את הפרק האחרון❤️
    את מוכנה להסביר לי איפה מצאת שם כזה גאוני? אני בוכה פה!

    18/07/2014 03:13

כן

18/07/2014 03:15

התגעגעת אליי? כי אני התגעגתי אלייל ולסיפור שלך מליונים למרות שלא הרגשת שאני לא פה (שלחתי לך משהו במייל וזה דחוף) נעבור לאיום
חחחחחחח את חיייה בסרט אסור לך להרוג דמויות זה פשוט עברה על החוק ואם הורגחם אז תרעים את אבא שלו אני אשמח מאוד אשמח לא באלי סוף רעעע נוווו אני גם ככה עוזבת לזמן לא מוגבל (עמיתוש תעלה את הפרקים במקומי חחח) ואני לא רוצה סוף רעע ממש לא (הידעת שאיתי לוי עשה לי סירטון כפרה שלי הוא) הקיצר את הורגת אותם ואת מתה !!!! ואת ממשיכה תסיפוא הזה עם הזונה בתודה אני ❤️

18/07/2014 03:18

    חחחחחחח אשתי היחידה קראתי את מה שכתבת לי במייל ואני קצת כועסת, אני תיכף אענה לך מה אני חושבת על הכל ואני מקווה שתעני לי.
    וכן שמתי לב שלא היית כאן זמן מה אבל לא היה לי איפה לרשום את זה :|
    קיצר אני מאוהבת בך ואני שמחה שאת אישתי ויש לי עוד הרבה זמן עד שאני אחליט על איך לכתוב את הסוף ואת ״חמישה ימי״ אני אכתוב בשבילך כסיפור פרטי כי אני לא ממשיכה אותו❤️
    אוהבת❤️

    18/07/2014 03:23

    יאיייי אז תשלחי לי בסיפור פרטיי!!! יאייי גם אני שמחה להיות אישתך את מדהימה יובלהההה שליי אני אתייחס לכול הודעה שתשלחי ואת לא מבינה איזה כיף זה לקרוא את הסיפורים שלך שתהיי מפורסמת אני מצפה שתגידי ״אני מודה לאישתי,החכמה והיפה שאני אוהבת עותר מעומר אדם חחח״
    לאב יוו יובלה שליייייי המוניים (כמו פירפירושה חחחחח) ואת שולחת לי את הסיפור הזה עם נוי אני אוהבת כאלה -.-

    18/07/2014 03:30

    היייייי גם אניי רוצה לקרוא את הסיפור חמישה ימים. אווופ אולייי כן תמישיכיייי אותו? אוופ כלכך אהבתיי אותווו! נאמ אם לא נכון שממש באלך לשלוח לי גםם? נכון? נכוןן! והו

    21/07/2014 09:10

    ודרך אגב תמשיכייייי ונאמ כלכך לא באליי שהם ימותו :0

    21/07/2014 09:13

אני כל כך אוהבת אותך יובל!!!
סוף סוף אחרי כל הנשיקות הקיטשיות, המילים הרומטניות, הפילרטוטים והסקס…. מתחיל האקשןןןןן
יאללה באלגןןןן
אוקיי. אז ככה. תשאירי את אבא של רועי בחיים ושיהרוג את רוני הפחדנית ויענה את רועי עד שהוא יתן לא מידע ואחר כך יהרוג אותו בדם קר.
אני צריכה קצת עניין- זה צורך בהרבה דם! ומוות! ומלחמה!
ראררר אני מתה על המתח הזההה
עדיין לא שכחתי לך את המוות של סער!! לעולם לא הורגים בלונדיני חתיך!!
קודם מזיינים אותו ואחר כך הורגים:)
חסה במלח שליטעעעע זה טעיםםם וזה לא מוזר בכלל!! תמיד כשאני אוכלת חסה (צמחונית גאה) אמא שלי צוחקת עליי ואומר לי שאני נראת כמו ג'ירפה רעבה במיוחד… דמאטטט היא לא מבינה שזה עם טעם ממש טוב?><

אני מצפה להרבה אקשן!! יש לי מלא רעיונות אם תרצי. כל כך דרכי מוות בתוך מתח שופעים ממני.. הם כבר נוזלים לי מהאוזנייםםם הצילווווו
טוב פשוט תמשיכייייי!! (שיהיה סוף עם אלימות! בבקשה ממךךך)

18/07/2014 03:25

    לא תהיה אלימות! בחייך אלין אני נראית לך סדיסטית? יהיו הרבה דיבורים ומחשבות ובכי… אני שונאת דם ומכות, חוץ מהמסור… אני אוהבת את המסור!

    18/07/2014 03:29

    לא צריך אלימות ודם… העיקר שאחד מהרכיכות האלה ימות כברררר
    למען השםםם
    הבדיחות של רועי כבר יצאו לי מהאף ביחד ביחד עם העצבנות שלוווו
    ורוני הבכיינית הזאת כבר נמאסה עליייי !!
    דמאטט
    אני בעד אבא של רועי בכלל… כיאלו הוא מעסיק את הבן שלו ומשלם לו אז למה הוא לא צריך תגמול אה?
    בבקשה תרצחי מישהוווו אפילו את שתיהםםם !!
    אני אבוא לקבור אותם בלילה- יהיה מצוין. מצטרפים?

    18/07/2014 03:33

    אני נדחפת כהרגלי ואני אומר-לא חובה אלימות!!!אלימות זה לא הפיתרון !!!! תלוי מתי פה לא צריך אלימות הוא דם.. אני רוצה את רועי חיי מקסימום אני אחליף את רוני

    18/07/2014 03:37

    רוני, את באה לרצוח איתי את רוני לקחת את הגופה לזרוק אותה לפח זבל שכונתי ואז לקחת הכל לגריסה עד שכל הדם ישפריץ ממנה החוצה (מה שנשאר לפחות) ואז לדקות אותה בלי הפסקה בסכין קצבים חדה לזרוק את הכל ביער נטוש? יהיה כיףףף

    18/07/2014 03:42

    יאללה באלע להרוג את רוני(לא אותי) חחחח אני זורמת אלינז

    18/07/2014 03:44

    יאללה לכן תגרסו את רוני ותעזבו את הסיפור המסכן והעלוב שלי בשקט

    18/07/2014 03:45

    טוב אז מחר בשעה שתיים עשרה בלילה תהיי איפה שרוני גרה, נחסל אותה בכמה עינויים קטנטנים. את יודעת- זריקות סכינים, נעיצת נעצים בחזה, שריטות מלאות דם… הדברים הקטנים. אחרי זה נעשה מה שכתבתי למעלה:))

    18/07/2014 03:46

    אני בחיים לא אעזוב אני אהרוג את עצמי ולא אעזוב !!!

    18/07/2014 03:47

    לא מחר,יש לי מסיבה בריכה אצל חברה,היה אוכל!!!אההה אני יודעת נשים לה פצצה בתחת !!! אללה באלך ???

    18/07/2014 03:49

    פצצות בתחת הכי שווהההה
    מסיבה פיצוץץץ!!!

    18/07/2014 03:58

בבקשה בה בבקקששההה אני מתחננת תעשי סוף רע כמו שרצית אבל תעשי גם סוף אחד טוב שיעשה לנו שמע על הלב אני מתחננת טת לא יכולה לגמור את הסיפור האהוב עלי בסוף רע

18/07/2014 03:40

    אני עדיין לא סגורה מה לעשות בתור סוף :-( אבל אני מקווה שלא תתאכזבי❤️

    18/07/2014 03:42

חשבתי על כמה רעיונות המשכים (יש לי בשפע):
1. אבא של רועי משתלט על הרכב של רועי ותופס אותו ואת רוני. מכאן יש לך כמה אופציות:
-רוני נותרת לבד ברחוב כשאבא של רועי מחסל את רועי. היא מתחילה לבכות כמו בכיינים ומבינה שזוהי סופה של תקופה יפה.
-אבא של רועי חוטף כדור בראש מאחוריו מידי אבא של אחת החטופות הקודמות (שנרצחה) ורוני ורועי מתחילים לברוח עד שאו אחד מהם נהרג מהעוזרים של אבא של רועי או ששתיהם מתים וכמה עוברי אורח לוקחים אותם לבית החולים (זו יכולה להיות התחלה לעונה 2#)

2. מסתבר שה- SMS לרועי לא היה מאבא שלו אלא מעוזר ומפה הוא מבריח אותם לחו"ל עג שבמהלך הטיסה אבא של רועי מוצא את השתיים, מכאן יש לך כמה אפשרויות:
-אבא של רועי רוצח את הבן שלו במהלך הטיסה. עוצרים את האבא והוא מבטיח נקמה לרוני.
-אחד מהעוזרים של אבא של רועי מוצא את השתיים במלון בחו"ל והורג את שתיהם או אחד מהם.

את יכולה לבנות פה המוני רעיונות יש לי עוד כמה ללא כוח לכתוב אותם…
תפני אליי במייל אם את צריכה עזרה:))

18/07/2014 03:57

    יש לך רעיונות ממש טובים, אני אולי אשתמש באחד מהם למרות שכבר יש לי רעיון מובנה בראש.
    עונה שנייה לא תהיה כי מיציתי תסיפור הזה כבר ויש לי שני סיפורים חדשים כשאני עוד רוצה להעלות (חמישה ימים ill take care of you) אז כן… זהו

    18/07/2014 04:02

    אלו לא רעיונות טובים! נא לא להעליב!
    (טוב=חיובי, חיובי=מחליא אותי)
    אלו יותר רעיונות בעליי מוות וסופניות מרה. זה ממש הסגנון שלי.
    אני לא התכוונתי שתשתמשי בהם ברצינות כי אמרת מראש שיש לך רעיון מראש><
    פשוט הייתי חייבת להראות לך (ולעצמי) עד כמה סופים יכולים להיות רעים ומדהימים!!!
    והווו
    אקשן ומתח בראבקקקק
    מי איתייי?

    18/07/2014 04:08

דייייייי נוו בקשה סוף טוב וקיצי

18/07/2014 04:04

    ללאאללאאלא
    בלי סופים קיטשייםם
    תחסכו ממני הקאות, תודה.

    18/07/2014 04:05

וואו פרק מושלם! מסכימה עם מישהי שכתבה שעכשיו כולם במתח ורוצים את הפרק האחרון חח סיפור מדהים! לא מאמינה שזה עוד שניה נגמר.. אולי תוסיפי בפרק האחרון מפגש של רוני ורועי עם אמא שלו? סתם רעיון.. מחכה להמשך ;)

18/07/2014 08:27

בבקשה לא להרוג את רועי עד שאני אוהבת אותו נו באמת

18/07/2014 08:42

תעשי מוווווותתתתת.. אני עם אליןן.
רצח. רצח. חסה זה לא טעים. רצח. מוות.
אבל אני ואת נעשה סיפור?! הלוואי, כי את האלילה שלי.

18/07/2014 08:48

מה פרק אחד לפני האחרון אני לא יכולה להתמודד עם סוף לסיפור הזה.
זה כמו סם בשבילייי את לא יכולה לגמור אותו ככה סתם.
אני מאוד מקווה לעונה 2!!!
ויצא לךך פרק מושלםם עכשיו אני אוהבת את רועי סופייי❤️❤️❤️
הלוואי שהיה לזה ספר ל 100 עונות אני הייתי קונה הכל מבטיחה!
אבל (תמיד יש אבל) את לא הורגת אף אחד אני לא מסכימה לזה בשום פנים ואופן
לא את רוני לא את רועיקי(תמיד רציתי לומר אתזה) טוב את יכולה להרוג את אבא שלו רק לזה אני מסכימה ישלך אישור ממני.
ואניי לאאא מאמינהההה עדייןן שזהו זה נגמר אחרי שתסיימי אני הולכת לקרוא הכל עוד פעם מהתחלהה כי זה כזהה מושלםם!!!
מקווה לסוף טוב :) אוהבת ❤️

18/07/2014 09:10

ואוו זה כל מה שיש לי להגיד
אני פשוט בהלם עדיין מימה שקרה עכשיו בפרק
זה היה פשוט מושלםםם
תמשיכי דחוףףףף

18/07/2014 09:26

אני לא רוצה לגמור לקרוא את זה פשוט….
זה כזה מושלםםםםם!!!
מחכה לסוף
אוהבת♥

18/07/2014 10:01

פליזזז על תעשייי סוף רע אני שונאת סוףף רעע
וזה כזה מושלםםםםםם
תמשיכייייי

18/07/2014 10:30

יובלהההה זההה מושלמיייייייי
אני מאוהבתת מאוהבת מאוהבת!!
תמשיכי דחוף!!

18/07/2014 10:48

סווף טווב הכוול טוב ?? בבקשה !!! אני שוונאת סיפורים עם סוף עצוב תמשייכיי פרק מוושלםם !!

18/07/2014 10:49

כדי לך שרועי לא ימותתתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!! אני רוצה אותם ביחד!!!!!!!!!!!!!
תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!
אם אבא שלו כזה זבל הוא יהרוג את הבן שלו אבל אם לא אז לא!!!!!!!!!!

18/07/2014 11:06

תעשי סוף עצובב..אם תעשי סוף טוב זה יהיה
כזה צפוי וקיטשי..תהרגי את רוני! כי אני לא אוהבת אותה..
חחחח אבל באמת אל תעשי סוף טוב כי זה יהרוס את כל הסיפור!!!
וזה מושלם! תמשיכי דחוףףףףףףף!

18/07/2014 11:11

אמאלה מווושלם :) אבל בבקשה תעשי סוף טוווווב!!

18/07/2014 11:16

לאלאלאלאלאלאאא אל תקשיבי לילדה הסתומה שמוכנה אליןןן!!!
בלי סוף רעעע.
דאמטט זה אחד הסיפורים האהובים עלייי. אל תהרסי לייי!!!

18/07/2014 14:51

    הדר תשבי בצד ותשתקייייייי!!
    אמןןןן שהיא תקשיב ליייי
    ושאש

    18/07/2014 16:02

תעשי סוף טוב

18/07/2014 15:02

סןף טוב!!
המלצה: הג,יפ השחור זאת המשטרה. הם חושבים שהכל יהיה בסדר והם יוכלו לחיות ביחד הרחק מכל זה.. הם נכנסים לרכב ואז:
1. תאונה, הנהג של הג'יפ השחור מת והם לא יודעים איפה הם..
2. הנהג הוא בעצם שליח של: א. אבא של רועי. ב. ארגון סודי שעקב אחריהם כל הזמן ורוצה שיצטרפו לשורותיהם.
DONEֱֱֱֱֱ!!!

18/07/2014 15:49

בנות, אני לא מבינה אתכן….
סוף קיטשי ויפה זה אומלל. זה סוף לא שווה.
בטח לא אחרי כל האקשןןןן!
אני נגיד באשמת הכוכבים גם לא רציתי שאוגוסטוס ימות (סליחה מי שקיבלה ספויילר) אבל אם לא זה העלילה בסוף לא הייתה מעניינת ומרגשת.
אני רוצה דם, מוות, מלחמה, מתח בראבקקקק
גלי ורוני נהרוג את רוני הבכיינית
יובל תדאג לרכיכה השנייה
מוחעחעחעחע
נחסל אותםםםםם

18/07/2014 16:01

    יא מפחידה מה יש לך הבנו אקשן אבל נראלי את רוצה גם מוות כמו במסור

    21/07/2014 04:51

    יובלה, אנשים מפחדים ממני *0*
    המממ אני פסיכופוטית במשרה מלא! וחעחעחעחעח
    תגידו עליי מה שאתם רוצים…. אני תמיד אשאר כזאת :P
    ~אכזאית גאה~

    21/07/2014 09:21

אקשןןןן!
אולי שפתאום פצצה תיפול ותמחק את כל האנושות?

18/07/2014 16:14

    לא… כי אז גם אבא של רועי ימות והוא הדמות היחידה עם קצת שכל -,-
    שתיפול על רוני הסתומה הזאת!! ואז גם על רועיייייי!!
    יאללה בלגןןןן

    18/07/2014 16:19

אמאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא אין לי אויררררררררררררררררררררר אני לא נושמתתת
יובלי בבקשה שלא יקרה לו כלום אני מתחננת !!!!!!!!!!!!! בבקשהההההה כי אם יקרה לו משהו אני לא יוןדעת מה אני יעשההההההה
פרק מושלםם אהבת חייי תמשיכעייייייי לפני שאני מפסיקה לנסום סופיתתת

18/07/2014 20:02

:( אחד לפני אחרון? איך אני אחיה בלי רועי?!?!?!?!?!?! תמשיכי!!!!!!!

19/07/2014 01:29

לאאאאאאאאאאא אל תהרגו את רועיקיייייי!!תהרגו את רוני הבכייניייתתתת
ותעשייייייי כבר פרק אני מחכה לזההה!ושיהיה אקשן,הרבה אקשן,ולא סוף צפוייי תעשי שיקרה משהו לרוניייי ;)
חחחחחחחח סתם אולי תעשי שירו ברוני ואז היא עומדת למות?ואז היא מתה?ואז רועי יהיה שלי?כן?כן.סגרנו.

20/07/2014 21:05

את כותבת מדהיםם! ממש אהבתי את הסיפור שלך. תמשיכייייי!!!

21/07/2014 04:41

    איןןןןן עלייךךךך אפשר לעשות מהסיפור שלך סרט והוא יזכה באוסקר מילהההה!!!!!!

    21/07/2014 04:43

רק שתדעי חמש עשרה ילדים גם בנים וגם בנות מחכים שאני יעביר כבר תפרק אחרון אליהם .. ככה שאם את לא כותבת את הפרק האחרון בקרוב אני לא יהיה אחראית לפציעות שלך …

21/07/2014 04:46

    אויי גם אצלייי! כל הזמן שואלים על הסיפור שלך!! הם מתים לדעת מה יקרה עם רועייייי ורוניי. את חייבת להמשיךךך

    21/07/2014 04:49

    חחח גאד באמת? אל תדאגו הפרק האחרון צריך רק כמה שיפוצים קטנים והוא עולה.❤️

    21/07/2014 08:30

    אני מחכה כבר יותר מידי זמן יובל… אני אתפגר פה!!!

    נ.ב
    בינינו, זה לא יגמר בטוב. בכלל לא.

    21/07/2014 08:34

    אני לא אתן לך להתפגר!
    ושתי הבנות החמודות למעלה… לא הבנתי מזתומרת ילדים שואלים על הסיפור שלי :|

    21/07/2014 15:52

התחלתי לעשות מרתון של כל הפרקים של חטופה תקשיבי זה ממכר *~*

21/07/2014 08:41

    תודה נסיכה… אנחנו צריכות לסגור מעגל<3

    21/07/2014 15:55

יובלית, אני מתחברת למייל אז נדבר ^.^
ותשפצרי ת'פרק מהר.

21/07/2014 15:59

אני לא יכולה לחכות עוד זה כזה מושלםם
אני כמו מפגרת כל שתי שניות בודקת אם העלת פרק
תמשיכייי דחוף :*

21/07/2014 19:25

הו גאדדדדד
את חייבת להמשיך.
וכן, אני יודעת שאת שונאת שאומרים לך את זה, אבל את באמת חייבת להמשיך לפני שאני משתגעעעעעת פה

21/07/2014 19:31

ואייי תמשיכי כבר…

21/07/2014 19:35
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך