עוד אחת
חחחחחחחחחחחחחח דיי נו אני אוהבת למתוח אתכן, מחר הפרק האחרון (והפעם באמת), אני מודיעה מעכשיו שהוא קצר, ממש קצר, אבל אני חושבת שיהיה סוף דבר. ועכשיו לשאלה העיקרית, מה נראה לכן שיהיה סוף טוב או סוף עצובי?

חטופה פרק 25- שנייה לפני הסוף

עוד אחת 21/07/2014 3515 צפיות 36 תגובות
חחחחחחחחחחחחחח דיי נו אני אוהבת למתוח אתכן, מחר הפרק האחרון (והפעם באמת), אני מודיעה מעכשיו שהוא קצר, ממש קצר, אבל אני חושבת שיהיה סוף דבר. ועכשיו לשאלה העיקרית, מה נראה לכן שיהיה סוף טוב או סוף עצובי?

דלגו לרציתי להוסיף אחרי שתסיימו לקרוא <3
מאחלת שיתקעו מברשת שיניים בתחת למי שמדרג אחד ולא מסביר לי מה הטעות בסיפור שלי.
~~

-נקודת המבט של רועי-
״אני חכם ועצרתי בצד.״ אמרתי וגלגלתי את האקדח על ידי.
״איפה היא?״ אורי שאל והוריד את משקפי השמש השחורות מעיניו.
״איפה מי?״ שאלתי בטיפשות למרות שידעתי טוב מאוד למי התכוון.
״הזונה שלך.״ אמר וזקף את סנטרו לעבר המכונית, שמרתי על קור רוח מבחוץ, מצמצם את עיניי בקשיחות ובוער מבפנים על הכינוי המגנה שאורי הדביק לרוני.
״הזונה שלי איתי, למה אתה שואל?״ הודעתי לו כאילו זה לא היה ברור מאליו, התחכמויות תמיד עצבנו את אורי.
״הבוס שאל.״ הוא אמר באיפוק שנראה לעין.
״לאבא שלי אין ביצים בכדי לבוא ולהתעמת איתי בעצמו?״ שאלתי והרגשתי שאני מתחיל להתעצבן על כך ששלח את אורי, עם אקדח, אני בכל זאת הפאקינג בן שלו.
״היו לו כמה דברים לעשות.״ אורי השיב תירוץ מטומטם, כאילו הגן על אבי שיושב שם וצוחק עליו מלמעלה.
״טוב זה קצת מעליב שהוא שולח מישהו כמוך.״ אמרתי בהתגרות והשפלתי את מבטי לאקדח השחור שבו למדתי להשתמש מגיל שש עשרה, מהיום בו הפסקתי ללמוד בבית הספר, מהיום בו התחלתי ללמוד להיות רוצח.
אני לא זוכר כמה הרגתי, הם לא היו מאות אך הם גם לא היו אחדים, הרגתי כמה עשרות.
בעשיריה הראשונה התייסרתי והתמלאתי ברגשות אשם על כל אדם שכדור ננעץ בלבו או בכל חלק אחר בגופו ורוח החיים יצאה ממנו.
בעשיריה השנייה הלב התכווץ במעט כאב למראה העיניים הריקניות ולגוף שפלט דם והחל מתקרר בכל רגע ורגע.
בעשיריה השלישית הלב שלי כבר דפק כמו שצריך אך הראש אמר שחבל על הבן אדם, שהיה אמור להיות לו עתיד.
בעשיריה הרביעית הלב והראש היו ריקים ממחשבות, לא הציק להם שנטלתי חיים אך זה גם לא היה יום רגיל.
ובעשיריה החמישית? בעשיריה החמישית הלב שלי דאג להזרים דם לכל חלקי הגוף בזמן שהראש שלי התעסק בקרב האגרוף שאני מפספס בגלל האיש ששוכב מולי מדמם.

״כמו שזכור לי השארתי אותך עם חתך שגרם לך לשתוק,״ הוא החזיר בחיוך מדדי ויהיר. ״הוו אני רואה שיש לך מזכרת ממני.״ אמר ובשלב הזה הוא כבר צחק, הוא התכוון לצלקת שנשארה בלחיי, זאת שרוני תמיד אהבה לגעת ולנשק.
״אתה יודע הזונה שלי חושבת שזה סקסי.״ אמרתי בשחצנות והעברתי את אצבעי על הצלקת.
שנאתי לקרוא לרוני זונה, אבל אני עדיין צריך לשתוק ולא להסגיר את מה שיש בנינו.
״אז הזונה שלך מפגרת.״ אמר ונאנח, מתיישב על קדמת הג׳יפ בזמן שאני נשען על הצד האחורי של הג׳יפ שלי.
״הזונה שלי גם טובה במיטה.״ התגריתי בו עוד יותר, יודע שהוא לא נגע בבחורה כמה חודשים מאז שאבא שלי הפיל עליו את התיק של הבחורה מהדרום.
״מה הוא רוצה ממנה?״ שאלתי בקשיחות, ניגש לעניין, יודע שאורי לא בא לכאן לשחק איתי קלאס.
״הוא רוצה אותך חזרה בעסק ואותה מתה.״ הודיע וצחקתי צחוק מזויף.
״אני לא מתכוון להרוג אותה.״ הודעתי לו את המובן מאליו.
״אז אני מתנדב במקומך.״ הציע בציניות וירד מקדמת המכונית שלו, עדיין נשאר במקומו.
השיחה הזו הייתה כל כך מאופקת בידיעה שבעוד כמה דקות האקדחים יטענו וכדורים יעופו.
״שלא תעז.״ סיננתי מבין שיניים חשוקות והוא חייך בארסיות.
~~

-נקודת המבט של רוני-
ישבתי שם כשברכיי מקופלות לבטני ואני קובעת לעצמי בלב לא להילחץ.
״אל תבכי רוני, הוא יצא מזה!״ אמרתי לעצמי בקול, משכנעת את עצמי.
״תירגעי כבר תירגעי!״ פקדתי על עצמי וכססתי את ציפורניי בלחץ.
הדבר האחרון שאני רוצה זה את רועי מת, אני אוהבת אותו, אני כל כך אוהבת אותו, אני כועסת על עצמי שהבנתי את זה כי הוא הולך לקראת המוות, ואני יודעת את זה.
דמעות הציפו את גרוני וסללו דרך אל עיניי.
״אל תבכי!״ צעקתי על עצמי ובלעתי את הדמעות, מחכה לשובו של רועי.
~~

-נקודת המבט של רועי-
״אני רואה שמישהי שם נלחצת.״ אורי אמר כששמענו את רוני צועקת על עצמה.
״טוב כשהסקס הכי טוב שלך הולך להתעמת עם מישהו שאוחז באקדח זה קצת מלחיץ.״ אמרתי והוא נעץ בי מבט זעוף.
״אתה קצת עף על עצמך אתה לא חושב?״ הוא שאל והטה את ראשו לצד.
״אתה קצת מדבר כמו כוסית אתה לא חושב?״ שאלתי באותה הנימה המעוצבנת והטיתי את ראשי לצד, בדיוק כמוהו.
״טוב נמאס לי מהבולשיט הזה!״ הוא קרא והחזיר את ראשו למצבו הקודם, מתקדם שני צעדים ועוצר כשכיוונתי את האקדח אליו.
״למה?״ אמרתי בקול נעלב. ״היה לנו כל כך נחמד.״ הוספתי וטענתי את אקדחי.
״רועי, זוז ותן לי לסיים את העניין איתה, אבא שלך אמר שאתה יכול לחזור לעסק למרות הכל.״ הודיע והנדתי לראשי בשלילה, הנעתי את ראשי באטיות מצד לצד כשחיוך קטן נסוך על פניי.
״תגיד ל״אבא שלי״ שהוא יכול ללכת להזדיין.״ אמרתי בנינוחות קטלנית ואורי החל להתחמם.
"אל תדבר עליו ככה, זה אבא שלך!" הוא צעק עליי והרמתי את אצבעי השלישית.
"זה מה שאני שם על אבא שלי!, צעקתי גם אני והוא התחמם, מהדק את לסתו.
אורי שנא שאני מדבר על אבא שלי בזלזול שכזה, הוא אהב את אבא שלי, אולי בגלל שאבי התנהג אליו יפה ואולי בגלל שהוא התנהג אליו כמעין בן שני, הוא ממש אהב את אורי, עד כדי כך שהוא הסכים לו להיכנס לעסק המלוכלך הזה רק השנה בכדי שלא יפגע או יהרג, אני שנאתי את היחס המועדף של אבא שלי לבן שהוא בכלל לא שלו.
"לך לעזאזל, אתה ואבא שלך!"צעקתי ואורי הרים את אקדחו, ישרתי את ידי ועמדנו כך שנינו.
שני החברים הכי טובים, אלו שגדלו ביחד ועשו הכל ביחד, עומדים אחד מול השני עם אקדחים טעונים.
"תוריד את האקדח." פקדתי עליו בנימה מאופקת ויחסית רגועה, והוא צקצק בשלילה.
"תחשוב לרגע עלינו בתור חברים, לא עליך ועל אבא שלך, תיזכר בזה לרגע ובבקשה תן לי ולרוני ללכת." ביקשתי ממנו והוא צחק צחוק מאולץ.
"מי עכשיו מדבר כמו כוסית?, הוא שאל והתחלתי להתרגז, באמת שהתחלתי להתרגז.
הבטתי בעיניו והוא בשלי. ואחרי שנייה נשמעה ירייה.


תגובות (36)

נראה לי שיהיה עצוב

21/07/2014 22:10

וואי וואי את לא יודעת מה הייתי עושה לך אם זה היה הפרק האחרון!!!!
וחסר לך אם זה לא סוף טוב!! חסר לך!!!

21/07/2014 22:15

    אה ובכל זאת נכתוב את זה כמו תמיד:
    אוהבת פרינססה♥

    21/07/2014 22:15

הו, תמשיכי מהר

21/07/2014 22:16

פרקק מווושלםם כרגייל לא העלית פרק כבר כמעט 3 ימים בבקשה תעליי בהקדם האפשריי !! ותעשיי סווף טווב אני מתחננת בבקשה בבקשה סווווף טווב כיי סוף טוב הכול טוב לא ??
אזז תהרגיי אתת האורי המטומטם הזה תעשיי שהםם יברחוו יתחתנוו ויהיו להם 3 ילדיים חמודים וכלב ☺️☺️☺️

21/07/2014 22:20

הלוואיי וסוף טוביייי אני שונאת סופים עצובים

21/07/2014 22:26

אה, אוקי, ולדעתי יהיה סוף חצי טוב-חצי עצוב.
למרות שאני אעדיף סוף עצוב טיפה יותר משמח.
את יודעת… רצח חמוד כזה לדרך…
אולי להרוג את רועי?
מה את אומרת?
אולי את רועי ואורי? אולי את כולם? אולי לשלוח אותם למרתף עינויים? לאינקוויזיציה? לרצוח בייסורים נוראיים! גיוליטינה! רצח! מוות! אימה! טרור!
הידד!

21/07/2014 22:31

אומיגאדדדד !!
סוף סוף אקדחים טעונים!!! יאפ. אני מתה על זה.
כיאלו, רוני יצאה שם בכיינית. אבל האמת שאני כן מבינה את הלחץ שלה.
לחץלחץלחץ~ טכנית, כל אחד היב מתנהג ככה (אני זה לא כולם).
אפעם לא אהבתי אותההההה!!! דמאט><
ניחוש? המממ ניחוש?
ההוא שמדבר כמו כוסית הורג את רועי ולוקח את רוני.
-#הסוף-
למרות שאני יצירתית יותר ברעיונות בדרך כלל היום אני לא (חמש וחצי שעות עם דור בפרטי ואני רכיכה ליומיים שלמיםםםםם) (בלי קשר ליום קשה).
הממפפ~ [הוא משפיע עלייי]
בלופ. [עכשיו שנהב/דילן עם הפיצולללל]
ובארור שרוצים סוף רע עם מוות! הכי הכי.
סליחה על החפירה.
הייתי פה.

נ.ב
תמשיכי! *מכוונת לך אקדח לרקה*

21/07/2014 22:42

יש! שרועי ימות כבר!
יובלי, אהובתי, תמשיכי או שאני אתאר לך בפרטי פרטים את הרצח העתידי שלך. (אכזרי מידי? אולי)

21/07/2014 23:30

אומיגאדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד שרועי לא ימות למה את מתה כדי שלא היה סוף עצובבבבבבבבבבבבבבבבבב!!!!!!!!!!
אני רוצה את רועי ורוני ביחד ושאורי הבן זונה ימות לא רוצה שרועי ימותתתתתתתתתתתתת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי כברררררררררררררררררר

21/07/2014 23:38

גאדדדדדדדדדדד איזההה מתחחחחחח !!!!!!!! בסוףף רוני תצא עם אקדח ותירה באורי או אוווו שאורי ירה לאוויר אווו שאורי ירה לכתף של רועייי וואיייי פרקק אחרון דחוףףףףףף
ה15 ילדים משתגעים כבר העברתי להם את הפרקקק וכולםם היינו בשוקק ןבמיוחד במתח

21/07/2014 23:45

אני מקווה שטוב..
אני חושבת שזה או שרוני ירתה או שמישו ירה בה;(
אבלל הלוואי ואורי הזה ימות!
תמשייכי..

21/07/2014 23:46

את לא יכולה להשאיר אותנו עוד פעם במתח למלא זמןןןן! תמשיכייייייייייייי. ‎
וסוף טוב בבקשהה :)

21/07/2014 23:47

אה וכמה שאני שונאתת סופיםם עצובים לכייי על זהה תפתיעעיי אותנו בסוף שאף פעם לא היינו חושבים עליו ;)

21/07/2014 23:49

דאאמ אני מטורפת על רועי!
ותעשי תעשי שהוא יירה באורי,
לא!
בעצם תעשי סוף עצובבבבב!!
אבל אני לא רוצה את רועי מת.
אבל זה יהיה קיטשי מידי אם לא, לא?
לא!!!
טוב די.
מה שבטוח הוא שאני רוצה כבר לקום למחר!!!
אז יאלה יובבב, תפתיעי אותי. אוהבת♥

22/07/2014 00:16

איתך והסיפורים שלך אני לא מסוגלת לנחש *~* אני בעד שאורי ירצח את רועי יאנוס את רוני יתעלל בה ואז ירצח אותה!!!!!! (פרצוף מתלהב תוך מכיאת כפיים בקצב מהיר)
תעלי את הפרק האחרון מהר בבקשה אני מתה לדעת מה יקרה!!!!!!!!!

22/07/2014 00:21

פרק מהמם תמשיכי

22/07/2014 00:34

פליזז לא סוף עצוב
שונאתת סופים עצוביםם

22/07/2014 00:45

אני קוראת חדשה ובבקשה שלא יהיה פרק עצוב אני יבכה ממש ויקח לי מלא שמן להתאושש משה כן אני רגשי לאללה ואיזה בןזונה אוריי בבקשה שרוני ורועי יחיו ומי שירו בו זה אורי בבקשה!

22/07/2014 02:26

לאאאאא לא להרוג את רועי זה מה שחסר לי עם רועי מת זה יהיה טראגי

22/07/2014 08:44

יופי יופי אני שמחה מאוווווד שזה לא הפרק האחרון.
רקק אבל רקקק חסר לך שאורי מתת חסרר לך!!! שומעת אורי שלי ורק שלי וזהו לא הורגים לא מתעללים לא נוגעים בו הוא שלי. טוב אחרי שסיכמנו שאורי שלי אז נחליט שגם לא הורגים את רועי החמודי מודי והחתיכוש *~*
הפרק יצא מותח אקשן דרמתי עם ציניות מתוקה ;) אהבתי מאוד.
והסוף של הפרק הוא ככ טובב זה מושלם המתח הזה הורגגג לי תנשמה.
אוהבת מאוד מאווד מסוממת ❤️❤️❤️(≧∇≦)

22/07/2014 10:49

יהיה פרק עצוב, זה כל כך צפוי :(

22/07/2014 12:16

    מי אמר שיהיה צפוי? בואי, אני אתן לך עכשיו עלילות שלמות.
    נשמעה ירייה, מה יקרה?
    – אורי ימות.[ואז רועי ורוני יברחו]
    – רועי ימות. [ואז אורי יהרוג את רוני]
    – אבא של רועי יצא מהמכונית וירה באורי כי הוא הבין שהוא מאוהב ברוני (?) ואז זה, לא כמו שחשבת.
    – רוני, תמצא אקדח בתא האחסון ואז תירה באורי. היא ורועי יברחו. היא תרגיש אשמה על זה שרצחה את אורי ותבכה לו כל כך עד שתתאבד. / רועי ירצח אותה מרוב שהיא חופרת.
    – עומרי! יגיח משום מקום וירה ברועי/ אורי או שניהם. ויחשוב שהוא מציל את רוני.
    או שאורי, יראה את עומרי מכוון אקדח על רועי וירה בעומרי.
    לא ציפית? לא.
    יפה, אז אני יכולה להמשיך ככה עד מחר בבוקר.
    ויובלההה, תמשיכי כבר!!!

    22/07/2014 13:33

    זה פסיכולוגיה הפוכה!
    חח אם הייתי אומרת "אומייגאד, תמשיכיי! אני פאקינג מרעידה את הירח מרוב מתח!" (אשש חרוז), יכול להיות שהיא באמת הייתה הורגת את רועי ואז גם את רוני. אבל עצם כך שאמרתי שזה צפוי, יכל לגרום לה לשנות את הסוף לטוב במטרה להראות לי "שטעיתי".

    יובל! אם את רואה את זה, אני עדיין חושבת שזה צפוי שיהיה סוף עצוב, אנא ממך תוכיחי שטעיתי!

    23/07/2014 01:42
Bar Bar

זה אכזרי.

22/07/2014 14:30

סוף מעולה:
הירייה פיספסה (אורי לרועי) ואז רועי בורח כמו כוסית ורוני לא מבינה מה הולך והם נוסעים ואז קרב מכוניות! ואז איכשהו מישהו יחטוף את רוני (אבא שלו) ורועי ינסה להציל אותה והוא יעשה "לאאאאא" ויקפוץ למקום של הירייה וימות ואז האבא יהרוג גם את רוני והיא בשנייה האחרונה תהרוג אותו את רועי וליאן שתצוץ משום מקום וכולם ימותו! סוף טוב הכל טוב :)

הפרק היה מדהים! עוד עוד עודדד ♥

22/07/2014 15:33

    או שעומרי יהרוג את את אורי בטעות ואז מכות עם רועי!
    אוקיי. אני עם הרעיון שרוני תמצא אקדח בתא האיכסון ותירה באורי, ובאמצע הדרך היא תראה את עומרי והוא יירה ברועי או משהו ><

    22/07/2014 15:37

    כל כך מושלם ><
    ובקטע של ה- "לאאאא" שיהיה כמו סלומושיין (איך כותבים את זה?0.0)

    22/07/2014 15:48

    כן, הכי מגניב סלוומושאיין?! איך כותבים באמת?

    22/07/2014 16:29

    כותבים 'סלואו מוושן' -,-

    22/07/2014 17:53

או מיי גאדדד אסור לך למתוח אותנו ככה!!
אני בלחץ רצחחחח בא לי שאורי ואבא של רועי ימותו בני זונות אני שונאת אותם!
תמשיכי דחוףףףףףף

22/07/2014 16:26

קוראת חדשה !! :))
הכתיבה שלך מהממת והלוואי שתיהייה עוד עונה לזה ;)
תמשיכי! ♥

22/07/2014 17:09

טוב, זה מהמם. ובתור סוף? ברור שעצוב!! שלפחות 3 אנשים ימותו

22/07/2014 17:55

פליזזז שמחחחח אני אוהבת סופים שמחים!!!

22/07/2014 21:52

את ממשיכה היום?3>

22/07/2014 22:02

למה אבל סווף עצובב :/
אולי תעשי עוד סוף שהיה שמח ?:)
אבל הסיפור הזה עדיין מושלםם♥

27/07/2014 07:01
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך