עוד אחת
אל תהרגו אותי שיש עוד פרק של חטופה ולא של אהבה מילה פשוטה, אני תקועה בלי רעיונות אז בינתיים אני מנסה לא ליבש אתכן ולהעלות פרק של חטופה. אוהבת ומצטערת❤️

חטופה פרק 8- אורי

עוד אחת 12/06/2014 4037 צפיות 26 תגובות
אל תהרגו אותי שיש עוד פרק של חטופה ולא של אהבה מילה פשוטה, אני תקועה בלי רעיונות אז בינתיים אני מנסה לא ליבש אתכן ולהעלות פרק של חטופה. אוהבת ומצטערת❤️

המשך הלילה עבר בסדר, החברים שלו צחקו בניהם, השתייה זרמה כמו מים ורועי היה שיכור עד כדי כך שזה לא היה נעים.
הוא חיבק אותי מהצד במשך כל הערב, לא במובני חיבה אלא כאילו ניסה להראות שאני חפץ או רכוש שלו, לפעמים הוא ירד עם ידו מעט ונגע לי בקימורי החזה, השתדלתי לא לזוז או לבלוט יותר מדי, עניתי בקצרה כששאלו אותי שאלות, השפלתי את מבטי כשהחברים שלו בהו בי וסירבתי בנימוס כשניסו לדחוף לי משקאות אלכוהוליים.
״אז רוני, איך זה לחיות עם רועי״ אורי שאל ונעץ את מרפקו בקטנה בצלעותיו של החבר השני בכדי שיסב אליי את תשומת ליבו, לא הרגשתי בנוח וגם לא ידעתי מה לענות בדיוק, הוא צוחק עליי?
״בסדר״ אמרתי בשקט, לא מפרטת יותר מדי, רועי פרץ בצחוק שיכור והניע את ידו על זרועי מעלה, מטה.
״היא מתה עליי, שמלה אחת אתה מביא לה וקנית אותה״ הוא אמר מתחיל לא רק לשתות כמו שיכור אלא גם לדבר כמוהו, רציתי לקום ולצעוק שזה לא נכון ואף שמלה שבעולם לא תקנה אותי, אבל אם הוא עצבני כשהוא צלול אני לא רוצה לדעת מה קורה כשהוא שיכור.
״נכון רוני? את אוהבת ששולטים בך״ הוא פנה אליי בקול מגעיל ושיקע את אפו בין תלתליי, מסניף את שיערי ומשחיל את אצבעותיו תחת כתפיית החזייה שלי, החברים שלו בהו בנו בחיוך בזמן שרועי כבר ירד עם ידו השנייה לכיוון התחת שלי.
״שאלתי אותך שאלה!״ הוא קרא וצבט את התחת שלי, בלעתי זעקה קטנה והנהנתי, החברים שלו התפקעו מצחוק חוץ מאורי שהביט בנו ברצינות, שותה מהכוס שלו ושותק, עיניו הכחולות תפסו את עיניי ולרגע לא הרגשתי את מגעו הנורא של רועי, הוא הסיט את מבטו ממני והסתכל על רועי השיכור.
״דיי!״ אורי צעק ורועי הפסיק את עיסוקיו בי.
״מה יש לך?״ רועי אמר וצחק צחוק חצי מבוהל.
״חשבתי שאבא שלך אמר שאסור לך לגעת בה״ הוא ניסה להיחלץ מהבור אליו נקלע, רציתי להודות לו שככה הוא מנסה להוציא אותי מזה, רציתי להודות לו על כך שאכפת לו.
מהצד אורי נראה בן אדם לא טוב, זאת אומרת פלרטטן כזה, אחד שלא אכפת לו לדפוק אותי ובטח שלא לראות אותי במצב הזה עם רועי, אבל הופתעתי כשהתנגד למעשיו של רועי בזמן ששני החברים שאיני ידעתי את שמם נהנו מזה.
״אתה יודע מה אני שם על מה שאבא שלי אמר״ הוא אמר במעט עצבנות וחזר להתעסק בי, מטייל עם ידו לבטני ומתחיל לנשק את צווארי, הוא שתה יותר מדי.
״רועי, תפסיק, בבקשה״ אמרתי בביטחון אך בתוך תוכי רעדתי, ידעתי שהוא לא יפסיק אבל שווה לנסות, עשיתי כמה תזוזות קטנות שמראות שאני לא רוצה שיגע בי.
״תשתקי״ אמר בקרירות וחזר לנשק את עורי, עצמתי את עיניי, מתפללת שהוא לא יגע בי מול כל החברים שלו ובמיוחד התפללתי שלא יגע בי בכלל.
רועי כבר לא היה איתי במגע, כאילו נתלש ממני, פקחתי את עיניי וראיתי את אורי מושך אותו ממני.
״הבחורה אמרה שהיא לא רוצה שתיגע בה״ אמר אורי ושיחרר את ידיו מרועי ההמום והשיכור, חייכתי חיוך קטן בכדי להודות לו, הרגשתי מפוחדת מעט אך זה נעלם במהרה כשאורי משך את רועי ממני.
״אבא שלך לא ישמח לדעת שאתה נוגע בחטופות״ אורי אמר בחיוך ורועי נעמד מולו עצבני, שני החברים האחרים נעמדו, המומים מקרב האחים שמתקיים בחדר.
״אבא שלי לא ידע מזה״ רועי אמר בבטחון ואורי הטה את ראשו לצד בהתגרות, קופץ את ידיו לאגרופים ומרפה לאחר שנייה.
״אה באמת?״ שאל בהתגרות ורועי הבין את המסר.
״אם אתה לא תסתום את הפה המזוין שלך אני נשבע לך שהיום אתה תיקבר״ רועי איים בקשיחות והוריד בצווארו בלט, נעמדתי מפוחדת בצד צופה בחוטף שלי רב עם החבר הטוב שלו שלא מכיר אותי בכלל ומנסה להגן עליי.
״אני מזכיר לך שלא רק אתה בעסק הזה, אתה אולי גר איתה אבל אין לך שום זכות לגעת בה״ אורי התחיל להתחמם, לא הבנתי כשאמר ״אני מזכיר לך שלא רק אתה בעסק הזה״ הוא גם יודע שנחטפתי? הוא חלק מזה? למה הוא מגן עליי בכלל?, המון שאלות התרוצצו בראשי.
״אל תנהל לי את החיים״ רועי אמר בעצבנות ואיגרף את ידיו.
״אני לא הולך לדפוק את העניינים בנינו כשאתה שיכור״ אורי מחק את החיוך מפרצופו והתקדם צעד אל רועי, שני החברים האחרים מיהרו להסתלק ולי לא נותרה ברירה אלא לעמוד בצד ולפחד.
״גם כשאני שיכור אני יכול למחוק אותך מעל האדמה בלי להתאמץ״ רועי אמר במלוא הביטחון, הוא התנודד מצד לצד עקב היותו שיכור, אני חייבת להתערב לפני שיקרה משהו.
״אורי?״ שאלתי מפוחדת, עיניו של אורי נישאו אליי בזמן שרועי עדיין נעץ את מבטו בו.
״בבקשה תפסיק, אני אסתדר״ אמרתי בלחישה, שריריו של אורי נרפו והוא נראה נינוח יותר, הוא שלח אליי חיוך ניחומים קטן ושלף את המפתחות לרכבו מהכיס, חייכתי אליו חזרה בקטנה והוא הלך לדלת הכניסה.
״זה עוד לא נגמר״ אורי סינן לרועי בארסיות ויצא מהבית, רועי חיזק את אגרופיו ונראה כאילו בכל רגע שיבוא הוא עלול לרוץ לעבר רועי ולרסק אותו, אבל לא, הוא פשוט עמד שם.
שקט שרר בחדר ורועי עדיין נעמד במקומו שלו ולא זז, עיניו נעוצות בדלת הסגורה ורק קול מנוע הרכב של אורי נשמע מתרחק מהמקום, ניסיתי ללכת לחדרי בצעדים קטנים ומפוחדים מבלי לתפוס את תשומת ליבו, עברתי על פניו והוא עדיין בהה בדלת.
״רוני״ הוא אמר בקול שקט אך תקיף, נעצרתי והרמתי את ראשי אליו.
״מה?״ צייצתי והוא הסתובב אליי, מתקרב בצעדים גדולים ומאיימים ואני התרחקתי בצעדים קטנים ומפוחדים, גבי נתקע בקיר כמו כמה שעות לפני כן והוא חסם אותי משני הצדדים.
״מה את מנסה לעשות, אה?״ הוא שאל בקול מאיים ופניו התקרבו לשלי, ולא במחווה רומנטית, אלא במחווה מאיימת.
״אני לא עושה כלום״ אמרתי בתום והוא צחק בלעג, מפסיק לאחר שנייה ומסתכל עליי באותו המבט המאיים.
״לא עשית כלום?״ הוא שאל ברטוריות.
״לא עשית כלום, בגללך אני רב עם החבר הטוב שלי, כי את רוני הקטנה והמסכנה משחקת אותה סובלת״ אמר בזמן שהתעסק עם כתפיית השמלה שלי, הנשימות שלי האטו והתקשיתי לנשום מהפחד שיעשה לי משהו.
״ואחר כך רוני המלאך מבקשת שנפסיק לריב בטענה שתסתדרי, כמה נחמד מצדך״ אמר בציניות והרים את מבטו לשלי.
״השאלה האמיתית גריי, האם את באמת תסתדרי איתי?״ הוא שאל ופלט גיחוך תוך כדי, הוא מחץ את הקיר כאילו דמיין אותי במקומו, פניו התקשחו ולא ידעתי אם הוא שאל אותי באמת או סתם בציניות מגעילה.
״שאלתי שאלה!״ הוא צעק והתכווצתי, עצמתי את עיניו בחזקה ופחדתי לפקוח אותן ולראות אותו שוב, אז רק הנדתי בראשי לשלילה ובלעתי את גוש הדמעות שעלה בגרוני.
״ככה חשבתי״ אמר ושמט את ידיו מהקיר, מטיח את אגרופו בקיר בחזקה ועוזב לחדרו, כשוידאתי שהוא סגור ונעול בחדרו קרסתי כנגד הקיר והתחלתי לבכות.


תגובות (26)

את כותבת מדהים והסיפור מדהים גם הוא
אני חושבת שאם לא באים לך רעיונות זה רק לטובה אולי יבוא רעיון גדול יותר ומוצלח שיבוא עוד מעט
בכל מקרה בהצלחה ותודה על הכל

12/06/2014 15:15

דייי אני מתה איזה זבל הרועי הזה זבל!!!!!!
חיימשלי אורי אוהבת אותךךךךך
רוני חיימשלי המסכנה אם הוא יפגע בה אני ידאג שיתיהיה לו פגישה צמודה עם המיטה בחדר מיון !!
פרק מושלםםם אני מכורה פשוט מכורהההה
תמשיכייייי דחווףףף וגם את אהבה מילה פשוטה פליזושששש
אוהבת המון מוכשרת שליייי ❤️

12/06/2014 15:19

ואו. ואו. ואו. בבקשה תעלי עוד פרק היום, בבקשה ^_^
יש לך כתיבה מדהימה!

12/06/2014 15:20

מאוהבת בך.

12/06/2014 15:35

אני מאוהבתת יובל!!
רוני החיים בלבבב איזה נסיכה היא, מסכנה שלי.
רועי יחטוף מכות!!
אורי? הוא בסדר אבל גם הוא זבל.
בקיצור אני מאוהבת בךך אז תמשיכיי דחופיםםם

12/06/2014 15:35

איכס, איך הוא מתייחס אליה…
אין עלייך בעולםם!
תמשיכייי מדהימהה, ופיספסת פרק של מלודיות!

12/06/2014 15:37

אין אימלהההההההה מושלםםם אני רוצה עוד אחד של חטופההה

12/06/2014 15:38

מהממם !!! פליזזז תמשיכי היום!!!!

12/06/2014 15:40

תמשיכי! אין, אני פשוט מאוהבת בסיפור הזה❤️

12/06/2014 15:51

    זה סיפוור מושלם אבל תעשיי איכשהוו שהרועי הזה יתאהב בה !!!
    תמשייכי ..

    12/06/2014 15:54

וואי דווקא אורי שחשבנו שזבל ייצא אחלה גבר! חח ומה נכנס ברועי? אוהבת את הכתיבה המושלמת שלך! :) בבקשה אם תוכלי תעלי היום עוד פרק =)

12/06/2014 15:54

את האמת אני קצת יותר שמחה(שהמשכת את הסיפור הזה).בחיים לא התמכרתי לסיפור כמו שלך! זה שאת הכותבת האוהבה עליי מבין כולם את כבר יודעת הכתיבה שלך ברמה מושלמת ואת עצמך מדהימה את כול זה את יודעת(יש עוד מחא כותבות מדהימות לא קשור) אבל זה שזה הסיפור האוהב עליי את גם יודעת? כי זה הסיפור האהוב עליי הוא מושלם בכול מובן אפשריי
תמשייכיי אותו דחוף אהובתי.. ואני עדיין אוהבת את רועי חוץ מי זה שזה היה הרעיון של אורי להביא את החברים אז אשמתו ! רוני חמודה כזאת בכיינית חחחחח כול כך לא אני חחח היא צריכה לתפוס אומץ כ כול עוד את חטופה על תנאי-אסור לגוע בה לפגוע בה לנשק אותה שתפתח את הראש אה ותמשיייכיי היווןם את שניהם

12/06/2014 16:06

אני מאוהבת בסיפור הזה פשוטטטט
תמשיכייייי

12/06/2014 16:57

יואוו הייתי בטוחה שאורי חרא אבל הוא כזה מושלם

12/06/2014 17:04

מתה על הסיפור הזה ועליךךך♥:))
תמשיכי נסיכה שלי^_^

12/06/2014 17:19

רועי פשוט דוחה בהתנהלות שלו שזה גועלי…. כבר רציתי להריד לך מלא זמן את כותבת מושלם אני גם משלימה את הסדרה שנייה שאת כותבת וזה פשוט מ-ו-ש-ל-ם-ם-ם-ם-!

12/06/2014 17:20

איזה זבל רועיייייי
באלי להרוג אותוווווו
תמשיכיייייייי

12/06/2014 18:57

לא נהרוג אותך נעשה מסיבה יששש עוד פרק של חטופה
בבקשה תעשי עוד פרק אני מ כ ו ר ה !!!!!!!
עוד לא ראיתי מישהי כותבת כמוך !! יש לך סגנון מיוחד
את מוכשרת ברמות על הלוואי עלייי תנצלי את זה
ותמשיכי מתי שתוכלי ❤️❤️❤️❤️

12/06/2014 20:24

אוווו, אני יודעת!!!! לאהבה מילה פשוטה את יכולה לעשות פרק על אלה ורון? הרי אמרת שהם זוג, נכון? אז תתני לנו עוד רקע עליהם! אין אני גאונה!!!! חחח סתם :) אבל אני כן.
פרק ווב, ומעכשיו אני יודעת שלא להתעסק עם רועי השיכור, ואורי זה לא מי שחשבנו שהוא. הרמת שבא לי איזה אוויסט קטן בעלילה, זה יוסיף קצת לסיפור :)

12/06/2014 21:15

יאוו אני מכורה לסיפור הזהה תמשיכיייי מהררר

12/06/2014 21:25

תמשיכיייי נו אני משתגעת פה

12/06/2014 21:42

האמת אני אוהבת את הסיפור הזה יותר מהשני אז אני ממש לא מתנגדת לזה שאת מעלה פרק של חטופה,תעלי כמה שיותר:)

13/06/2014 01:16

לא אכפת לי מאיזה סיפור את מעלה את הפרק הכי חשוב לי זה שאת מעלה כי הסיפורים שלך מושלמים והכתיבה שלך מדהימה
תמשיכי דחוףףףףף

13/06/2014 07:06

תמשיכי.!!!

13/06/2014 20:49

הו. השלמות.
אני אוהבת את רועי אבל יותר את אורי XD
אוווחחחח אני מדמיינת את כולם בתור אנשים מעצבנים מאיזו סדרת טלוויזיה C:

24/06/2014 21:28

אל תעלןבי אבל זה פשוט מחרפן אותי שהיא נותנת לרועי הזה לגעת בה והיא לא עושה עם זה כלום חוץ מלהתפלל.
אפילו לא מכה אותו
זה מ ח ר פ ן.
תעשי עם זה משהו >_<

10/07/2014 13:17
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך