אני אמרתי שאני לא דיירקשנית אני כע אבל לא אבל לא יודעת בקיצור הבטחתי לכמה חברות שאני ימשיך תסיפור עד שאני יגמור אז כל מי שחושבת שאני צבועה שתרגיע כי אני רק מקיימת הבטחות

התאהבתי בך בגלל תמונה פרק 20 חלק א

04/12/2012 1012 צפיות 11 תגובות
אני אמרתי שאני לא דיירקשנית אני כע אבל לא אבל לא יודעת בקיצור הבטחתי לכמה חברות שאני ימשיך תסיפור עד שאני יגמור אז כל מי שחושבת שאני צבועה שתרגיע כי אני רק מקיימת הבטחות

(השורה הראישונה היא חלק מנקודת המבט של רום)
שוב היתעוררתי בחדר לבן שוב הייתה אותו דמות מטושטשת"זאין?"אני אוהב אותך"הוא אמר ונישק אותי…."

מנקודת המבט של זאין
" לא באמת יכלתי ללכת למועדון חזרתי לבית החולים ובאתי לחדר של רום ליבדוק מה איתה אנחנו בסוג של ריב עדיין אני אוהב אותה אני לא מסגול להיות רחוק ממנה שנייה ליפני שניכנסתי לחדר דמעה זלגה מעייני וניכנסתי רם פקחה את עייניה לאחר כמה שניות ופשוט נישקתי אותה בלי יותר מידי דיבורים מיותרים"אז מה איתנו?"היא שאלה אחרי שהיתנקתי בגלל הצורך המטופש הזה לנשום "אני אוהב אותך"אמרתי לה ביזמן שידי על צווארה"אני גם"היא השיבה"מה קרה?"היא הוסיפה"האמת שאני לא יודע כל הבאלגנים האלה"היא נישקה אותי שוב לאחר כמה שניות הינתנתקנו והיתיישבתי על מיטתה"איך את?"קשה אבל עכשיו יהיה יותר קל"היא אמרה וחייכה ולפתע עייני נעצמו…..

מנקודת המבט של רום
"אז סוג של הישלמתי עם זאין אבל רואים שמשהו מטריד אותו ואותי הוא לא אוהב אותי? הוא כן אבל עדיין משהו מרטיד אותו אני מקווה שהכל יסתדר חשבתי על זה בין נשיקה לנשיקה עד שלפתע הרגשתי כאבים ניסיתי לזוז לדבר לא יכלתי והרגשתי שעייני נעצמות"את לא נחה?"שטני זאת את?"לע"היא אמרה בציניות הפעם ההייתי בחדר שחור בלי אור בכלל והפעם לא היה מלאך"אז זה גורלך?"אממ… אני רק בת 18 איך כל כך מהר…?למה….? אני עשיתי משהו רע….? לא סמכתי על מישהו? פגעתי במישהו?"כן"במי?"בך לא האמנת בך לא סמכת עלייך וזהו גורלך"לפתע בבת אחת נגלה אור לבן"אני כבר כמעט מסכימה עם שטני"קול אחר נשמע"מלאני?"כן לא פעם ולא פעמים שאת כאן את לא אוהבת את חייך?"אני אוהבת אבל לא בטוח שהם אוהבים אותי"הם כן תאמיני בך וגם עוד כמה פעמים תוכלי להגיע לרצף הזמן שבראש שלך"רגע אני בראש שלי אז למה אני לא מצליחה להיתעורר?"כי אנחנו שולטות בראש שלך את ברצף הזמן בחוץ העולם נשאר אותו דבר ממשיך להיתקיים בראש שלך זה אחרת"מלאני אמרה"אבל זה הראש שלי אני רוצה לשלוט בו"אז תאמיני בעצמך"מאלני אמרה לפתע החדר הלבן והענקי עם המבאוי הסתום חזר ללבן והופיעו שם שלוש דלתות היה שלט הפוך מאחורי כל דלת הדלתות היו סגורות"עכשיו יש לך את הבחירה שני בחירות כאן לתמיד ובחריה אחת היא זמנית…"מי אמר את זה מלאני או שטני?" הקול ששמעתי לא היה מוכר"את אמרת"היא ענתה"אני?"אני זאת את ואת זאת אני"הסבר…?"אין זמן ביחרי את גורלינו" היה שלוש פתקים אחד ליד כל דלת הפכתי פתק אחד בצד שמאל היה רשום בו גהנום פתחתי את הדלת ועיניי חשכו היה שם דם מפלצות אש ודברים שלא הבנתי מהר סגרתי את הדלת ונישענתי עלייה מתנפת בכבדות לאחר כמה שניות הלכתי לדלת הימנית בפתק היה רשום גן אדם פתחתי את הדלת והיו שם ציוצי ציפורים מלאכים מתעופפים ברכות ממתקים וכל טוב וריח ממכר למרות שזה היה מקום באמת יפה וטוב וטהור סגרתי את הדלת פתחתי את הדלת האחרונה ורק אז הרמתי את הפתק היה רשום בו "בחירה שלך…" ישר ניכנסתי לשם ובום ההיתעוררתי בישיבה שמישהו מחזיק לי את היד ובוכה"קרה משהו.?" שאלתי את אותו הזר שלא זיהיתי"רום את בסדר נכון?"אני חושבת"אמרתי והוא נישק אותי"את זוכרץ נכון?"לא עניתי לכמה שניות ואז ניזכתרי במה שמלאני ושטני אמרו לי בראשי שאני בוחרת את הגורל שלי"כן זאין"עניתי והוא נישק אותי…."

מנקודת המבט של הארי
"עדן נוסעת לישראל לשבוע מה אני יעשה בילעדיה? יש לה שם את כל המשפחה היא כבר הלכה להיארגן היא שולחת לי כל מיני הודעות שהיא מיתגעגת ושנדבר בסקייפ אבל זה ממש לא יהיה אותו דבר אבל שהיא חוזרת החלטתי שאני חייב להראות לה כמה שאני אוהב אותה…"


תגובות (11)

עד שאני מעלה ]רק אתם לא טורחות לבקר לי הפרופיל ואתם כאן רואים תתגובות האחרונות!!!!!
ואז אתם אומרות שהסיפורים שלי טובים ושאתם חברות בולשיט כניראה לא הייתי צריכה להמשיך אני ימחק עוד מעט שיהיה לי כוח

05/12/2012 10:00

למהההה ?!
אני מאד אוהבת את הכתיבה שלך ואת הסיפור הזהה !!!
את לא מוחקת שום דבר !
נ.ב :
תמשיכי !

05/12/2012 10:07

חח אני כאן בתקופה לא טובה ולא רציתי לצאת מניקאית ולא לגמור תסיפורים אז עד שאני יגמור אני פע והם (אור שחף ליאור ועוד) לא טורחות להיכנס לי לפרפויל כי הם חושבות שאני יעלה סיפור מטומטם על רוצחים או על ערפדים שהם בכלל לא מטומטמים אני לא אוהבת סיפורים על וואן אבל לא בא לי לתצאת מניקאית

05/12/2012 12:25

אסתי היקרה – אני פשוט לא מבינה מדוע הכעסים העצורים בתוכך חבל לכעוס חבל להתעצבן בפרט שאנו כותבים לבשביל הכייף.

אני נכנסתי לבלוג שלך והבעתי את דעתי על הסיפור שלך מקווה שראית זאת ואנא מדי פעם שובי אלינו חזרה –

אוהבת אותך ומאחלת לך רק טוב אמן ואמן ממני בקי ♥♥

05/12/2012 13:34

עכשיו אני פסיכית ואני משוגעת על השכל ואני יודעת את זה סליחה
לא הייתי עצמי כל השנה אני עושה גלגלונים בבוץ ואני דפוקה ואני פאדיחה !

06/12/2012 02:19

ואני קוראת לעצמי אסתי יא אסתי ופאדיחה ונגיעה (:

06/12/2012 02:20

שחף אלמתתיחסיי אני מפגרת אני טובלת את עצמי בבווץ פעם בשבועיים זה כיף אני נגיעה מהלכת אני תמיד נוגעת בחברות שלי המהממות המושלמות האלה
אני מחותמת בכתמים לכל החיים אמאלהה!! תעזרי לי לעבור את הגיהנום הזה!!
אני כותבת עכשיו מבית משועים!!!
תוציאיי אותייי מפהה!!!
אני חולה לכל החיים ואני אוהבת לאכול כליפות ביציים עם מלח! יאמיי!!!

06/12/2012 02:30

שחף אלמתתיחסיי אני מפגרת אני טובלת את עצמי בבווץ פעם בשבועיים זה כיף אני נגיעה מהלכת אני תמיד נוגעת בחברות שלי המהממות המושלמות האלה
אני מחותמת בכתמים לכל החיים אמאלהה!! תעזרי לי לעבור את הגיהנום הזה!!
אני כותבת עכשיו מבית משועים!!!
תוציאיי אותייי מפהה!!!
אני חולה לכל החיים ואני אוהבת לאכול כליפות ביציים עם מלח! יאמיי!!!

06/12/2012 02:30

אס?? מתי הספקת להעלות את זה?? פרק מהמם וסליחה דלא ראיתי.. ומה יש לך???? הכול טוב?? תריגישי טוב מאמי למרות שזה צריך להיות ההפך אני חולה לא את אבל בסדר מה שתגידי..

06/12/2012 03:18

אס?? מתי הספקת להעלות את זה?? פרק מהמם וסליחה דלא ראיתי.. ומה יש לך???? הכול טוב?? תריגישי טוב מאמי למרות שזה צריך להיות ההפך אני חולה לא את אבל בסדר מה שתגידי..

06/12/2012 03:18

העלתי אתמול(יום רביעי) ולא אני כתבתי את התגובות דנה אורלי ועוד חברה שלנו כתבו את זה הם דפוקות ואני באמת חולה אבל בשפעת חחחח דנה אורלי ומ את מתות בחופש חחח ושחף תודה תיהיהי בריאה :)

06/12/2012 12:01
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך