לורין
פרק ממש ארוך יצא לי...
אני מקווה שלא עייפתי אתכם מהאורך של הפרק, וגם מזה שאני קופצת מתמונה לתמונה כל הזמן..
מקווה שאהבתם!
תגובות בבקשה:)
לורין♥ -שמחר יש לה בוחן בחזקות מעצבנות ושכתבה כל היום את הפרק הזה... אז בהצלחה לי!-

חיבוק קטן, אהבה גדולה- פרק 9

לורין 05/11/2011 905 צפיות 6 תגובות
פרק ממש ארוך יצא לי...
אני מקווה שלא עייפתי אתכם מהאורך של הפרק, וגם מזה שאני קופצת מתמונה לתמונה כל הזמן..
מקווה שאהבתם!
תגובות בבקשה:)
לורין♥ -שמחר יש לה בוחן בחזקות מעצבנות ושכתבה כל היום את הפרק הזה... אז בהצלחה לי!-

שני הסתובבת אחורה.
"ידעתי שאת מוכרת לי!" חייכה נערה גבוהה, עם שיער שטני ארוך ועיניים ירוקות.
'קארין!' קראה שני במוחה.
"אמ.. כן… יכול להיות.." -"את פה לבד?" שאלה קארין.
"אמ… האמת לא ממ.." -"קדימה, בואי, אני אכיר לך את החבר'ה" חייכה קארין.
"אני מצטערת… אמ… אני לא ממש יכול.." -"קדימה! אל תתביישי! בואי, אני לא יכולה לקבל סירוב.." אמרה קארין וגררה אחריה את שני, לעבר נוגה, לירי ויוני.
********************************************************************************************
"וואי אופיר, המקום הזה ענק!" קראה ליבי וחיבקה את אופיר חזק, חזק.
"רוצה שאני אביא לנו לשתות?" שאל אופיר.
"כן בטח, למה לא?" אמרה ליבי והתרווחה על הפופ.
"אמ… אופיר?" קראה לו ליבי, "ראית את שני?" אופיר הניד בראשו לשלילה והמשיך לעבר הבר.
"איפה היא?" מלמלה ליבי. היא הוציאה את הפאלפון שלה והתקשרה אליה.
"הלו?" שאל הקול של שני, -"שני? איפה את?" שאלה ליבי. "הלו?" שאל שוב הקול של שני. "שני? שני? את שומעת אותי? שני?!" -"סתאאאם בצחוק! אני לא יכולה לדבר כרגע, טוב… אתם יודעים מה לעשות עכשיו, נכון? יאללה ביי!" אמר הקול "ביייייייייפ" "כמה פעמים אמרתי לה למחוק את המשיבון האדיוטי הזה!" מלמלה ליבי בעצבנות.
היא ראתה מרחוק את אופיר עם שתי כוסות גדולות עם אורנג'דה- כמו שהיא אוהבת.
"אופיר" אמרה וקמה לעברו, "אני הולכת לחפש את שני, טוב?" שאלה. "אמ.. בסדר רק…" -"יופי! שניה אני חוזרת טוב?" אמרה ליבי ומיהרה לכיוון השני.
"אמ.. אוקי.." מלמל אופיר ולגם מהכוס שלו.
*********************************************************************************************
"תכירו, זאת… איך אמרת קוראים לך?" -"שני" -"תכירו, זאת שני" אמרה קארין.
"היי!" ענו לה החבורה, "זאת לירי, זאת נוגה, וזה יוני" אמרה קארין והצביע על כל אחד מהם.
"היי אני שני" מלמלה שני.
"בואי, שבי, מה את עומדת?" שאלה לירי, והזיזה את הכיסא שלצידה.
"מאמי, אתה תביא לי בבקשה קולה" אמרה קארין למלצר והתיישבה ליד שני.
"אז שני, מאיפה את? את בטוח לא מבית הספר שלנו, נכון?" שאלה נוגה ולגמה מהספרייט שלה.
"כן, נכון… אני מ'בן-יצחק' " אמרה שני.
" 'בן-יצחק'? מה זה?" שאלה לירי. זה, אה… הוסטל לילדים עזובים…. פנימייה כזאת" אמרה שני.
"אה… אוי.." אמרה נוגה -"לא! זה… זה בסדר" חייכה קארין.
היא הביטה לעבר יוני, משמאלה, ששתק כל השיחה. היא שמה לב שהוא מסתכל עליה. ממש ממוקד בה.
"אמ.. סלחו לי" אמרה שני.
"לאן את הולכת?" שאלה קארין. "אמ.. לשירותים" חייכה שני והלכה.
***********************************************************************************************
"שני! אני התקשרתי אליך כבר עשר פעמים!" קראה ליבי.
"אה? באמת? אוי…. שחכתי את הפאלפון בחדר!" אמרה שני.
"כן… ונתקלתי בתרגיל המסריח שלך עם התא הקולי המפגר הזה.." אמרה ליבי וגלגלה עיניים.
"נכון זה גדול?" ציחקקה שני.
"כמה זמן לוקח ללכת לבר, להזמין שתיה ולחזור? מה, פגשת איזה חתיך?" שאלה ליבי וקרצה.
"לא ממש…" אמרה שני והתיישבה על הפופ הקרוב.
"את לא תאמיני מי כאן!"
*************************************************************************************************
הפאלפון של אופיר רטט.
"הלו?" -"אחי, מה קורה?" שאל יוני.
"הכל טוב" -"תגיד, אתה בא ל-'קאמיקזה'?" "אני כבר ב'קאמיקזה' " -"מה? ולא קראת לי?" -"אחי… אני בסוג של דייט.." אמר אופיר. שני וליבי באו לעברו. מצחקקות. "נראה לי..:" -"זה לא העניין, גם אני פה ו.." -"מה? ואתה עוד כועס עלי??" -"סתום שניה! אתה יודע עם מי אני כאן?" -נו, עם מי אתה כאן, שזה אמור כל כך לעניין אותי?" גיחך אופיר ולקח שלוק מהאורנג'דה שלו, -"עם קארין" -"קארין?!" נחנק אופיר. "אתה רואה? אמרתי לך שזה חשוב…" -"שתוק שניה, איחפה היא?" -"מה אתה בלחץ? לא נראה לי שהיא דרדוף אחריך כבר… ובמיוחד לא כאן עם כל ה…" -"זה לא העניין! אני עם ליבי…"
"ליבי? אה! ליבי!" קרא יוני, "אה… ליבי! אוי ואבוי!!"
**************************************************************************************************
"משהי ראתה את שני?" שאלה קארין כאשר חזרה מהבר עם עוד כוס קולה.
יוני תחב במהירות את הפאלפון שלו לכיס. 'מה קורה כאן?' תהתה קארין והתיישבה לצידו.
"היא עוד לא חזרה מהשירותים…" אמרה לירי וחיפשה סביבה במבטה אחר שני.
"טוב… חבל…." אמרה קארין.
"היי חבר'ה!" קראה שני מאחוריה.
"שני! כבר חשבתי שברחת לנו" ציחקקה נוגה. קארין במבטה הלא שיגרתי סימנה לה לשתוק.
"סורי…. קצת… איבדתי את הדרך… חזרה.." אמרה שני
***************************************************************************************************
-5 דקות קודם-
"קארין?!" קראה ליבי.
"אההא…." אמרה שני.
"אוי…" מלמלה ליבי. "איך בדיוק דיברת איתם? פשוט… סתם ככה?" שאלה ליבי.
"לא בדיוק…. קארין אמרה לי שאני מוכרת לה…. ואז היא הבינה מאיפה ו… היא הזמינה אותי לשבת עם החבר'ה שלה…" סיפרה שני -"בינגו!" קראה ליבי. "מה? מה בינגו?" נבהלה שני, "פעם אחרונה שאת קראת 'בינגו!' זה ממש לא נגמר טוב!" נלחצה שני, "זוכרת?!" -"סליחה כן?, אבל לא ידעתי אורית האחראית יוצאת בערב מההוסטל כי היא בדייט לוהט עם קובי המורה לספורט!" הכחישה ליבי, "וחוץ מזה! הייתי בת תישע!" -"כן! בת תישע, שריגלה אחראי האחראית של ההוסטל שלה, יחד עם חצי הוסטל, וגרמה למשטרה לחפש אחריה באחד בלילה…" אמרה שני והשתעשעה מהמחשבה על כך.
"טוב טוב טוב…. זה לא העניין! אני רוצה שתחזרי לשם! ו.." -"לא לא לא! ליבי! את בדייט!" -"בדיוק! בגלל שאני בדייט, קארין תהרוס אותו… אז, תלכי לשם, ותתנהגי כמו פלוצרית! ברור?" -"אבל…" -"בלי שום אבאל יאללה!" אמרה ליבי ודחפה את שני.
"ליבי!" סיננה שני.


תגובות (6)

אהבתי לורין, אש מוזמנת לקרוא גם הסיפור שלי ולהגיב :)

06/11/2011 10:40

תודה מיפי♥

06/11/2011 12:53

אהבתי מאד את הסיפור שלך לורין תמשיכי ♥♥בקי♥

08/11/2011 04:11

תמשיכ סיפור יפה כל כך!!!

15/11/2011 11:21

תודה בקי ומישהי מיוחדת:)
חיממתן לי את הלב כשאני קופאת כרגע למוות
חח….
עוד כמה תגובות ואני ממשיכה

16/11/2011 07:19

לורין החביבה ראשית כל אני שולחת לך אנרגייה חיובית שתחמם אותך פיזית ושנית אני מגיבה פעם שנייה ומבקשת כי תמשיכי דחוף דחוף ♥♥♥ תודה בקי♥♥

16/11/2011 07:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך