כי רוני זה שמי (:
היי (-:
אני יודעת, הבטחתי להעלות פרק של 'להיות מאוהבת' וזה באמת יקרה, עוד השבוע.
מקווה שאהבתם את הפרק השני, ואשמח לתגובות (-:

חיה את החיים שלה /פרק 2/

היי (-:
אני יודעת, הבטחתי להעלות פרק של 'להיות מאוהבת' וזה באמת יקרה, עוד השבוע.
מקווה שאהבתם את הפרק השני, ואשמח לתגובות (-:

היא שכבה במיטה. מבטה תקוע בתקרה הלבנה.
"קייט, תשחקי איתי" שמעה את קול אחיה הקטן. "אמרתי לך כבר, אין לי חשק עכשיו" אמרה בקול קר.
"אבל קייט.. משעמם לי. אז לפחות תרדי איתי לבריכה, בבקשה"
עבר חודש מאז אותו המקרה. הם שכרו חדר בבית מלון לחודשים הקרובים. כסף לא היה חסר להם..
בכל החודש הזה דרק תמך והביע דאגה כלפי קייט, וקייט כל הזמן רק בכתה, שוכבת בין זרועותיו.
"אוקיי. קח מגבת, בוא נרד" מלמלה קייט וקמה מהמיטה.
"יאייי! תודה קייטי" אמר שון וחיבק את רגלה של קייט. קייט חייכה חיוך קטן ואחזה בידו של שון.
"בוא, נרד למטה" אמרה והם יצאו מהחדר.
"קייט… מתי טיילר יגיע הבייתה?" שאל אותה שון כאשר ירדו במעלית.
"בערב שוני, טיילר עובד." אמרה קייט וחייכה אל שון הקטן.
"ומתי אמא ואבא יבואו לבקר אותנו? אני מתגעגע אל אמא ואבא." אמר שון.
קייט קפאה. "שון.. אבא ואמא לא יחזרו." מלמלה קייט. הם יצאו מהמעלית. "למה הם לא יחזרו?" שאל שון.
"שון, בוא ללובי. אני אקח לנו כוס עם קולה" העבירה קייט נושא, והם התחילו הולכים אל עבר הלובי.
"אוקיי קייט" אמר שון וחייך אליה. "קייט? את יודעת שאני אוהב אותך? את אחות טובה" חייך שון.
קייט הביטה בפניו של אחיה הקטן. "שון? אתה יודע שאני אוהבת אותך? וגם בכל העולם לא נמצא אח כמוך?" חייכה אליו. "אני יודע" חייך שון. קייט צחקקה מעט.
"2 כוסות קולה עם קרח" אמרה קייט לברמן. הברמן הנהן ומזג לכוסות קולה.
"we like na na na we like-" "הלו?" ענתה קייט לטלפון.
"היי" שמעה את קולו של טיילר. "אני לא אגיע היום למלון, תרדו בשמונה ללובי. "
"אוקיי.. למה לא תגיע?" שאלה קייט. "בבקשה" הברמן שם את הכוסות על הבר. קייט חייכה אליו ועזבה את ידו של שון. "חכה דקה טיילר" אמרה לאחיה והניחה את הטלפון על הבר. "שון, נכון אתה ילד גדול?" שאלה אותו וחייכה. "נו ברור!" חייך שון. "אז תחזיר את הכוס" חייכה אליו ושמה בידו את כוס הזכוכית.
"איי איי קפטן" חייך והחזיק את כוס הזכוכית. קייט לקחה ביד ימין שלה את כוס הקולה השניה ועם יד שמאל הצמידה את הטלפון לאוזנה. "אז למה אתה לא מגיע?" שאלה שוב, והיא ושון התחילו להתקדם אל עבר הבריכה. "אני הולך.. אל מישהי" אמר טיילר, וקייט ידעה שהוא נבוך. "מי זאת?" שאלה, וחיוך קטן וזומם עלה על שפתיה.
"סתם.. מישהי. בקיצור, אני אגיע מחר בערב." אמר. "מחר בערב? אוקיי קח את שון הוא רוצה לדבר איתך"
אמרה קייט ולקחה מידו של שון את כוס הקולה ושמה בידו את הטלפון "זה טיילר" אמרה.
"הלו?" הצמיד שון את הטלפון אל אוזנו. "היי טיי" חייך שון. "למה אתה לא מגיע היום? עבודה? אוקיי. בסדר טיי. גם אני אותך. ביי" שון ניתק. "שים לי בכיס" אמרה קייט . שון שם לה את הטלפון בכיס.
הם התיישבו על הדשא, ושון הוריד את חולצתו ונשאר עם בגד הים.
"בואי" תפס בידה. קייט הורידה את שמלתה ונשארה גם היא עם בגד ים.
"תחרות ריצה, מי שמגיע אחרון ביצה סרוחה!"


תגובות (1)

תמשיכי

22/10/2013 05:25
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך