חייה של נערה גותית פרק 2

הנערה הגותית 15/01/2016 739 צפיות 2 תגובות

גסטין קפץ עליו דין קם והתחיל להרביץ לגסטין גסין קם כל החולצה שלו נקרעה וחשפה גוף מושלם עם קוביות כולו הייה שריטות והשער הסגול שחור שלו התבלגן דין והוא רבו מכות ואני באתי לדין וביקשתי יותר התחננתי שיעזוב אותו ואז הוא אמר אין בעייה אני יפסיק להרביץ לו ולהתעלל בכם רק אם תיצאי איתי לדייט גסטין אמר שהוא מעדיף שירביצו לו כל יום בחייו ושאני לא אצא עם "המלאך" הזה דין אמר שתוק והרביץ לו שוב הסכמתי דין אמר פריקית תתלבשי יפה ולא ככה!ידעצי שאני ילבש מה שאני רוצה ולא שואלת אותו, גסטין אמר תודה ובא לנשק אותי ושוב שני ודן קטעו אותנו חשבתי לעצמי שהם עושים את זה בכוונה כל פעם שבאנו להתנשק שני דן נועה עצרו אותנו.
~הגיע הערב~
דין אסף אותי לבשתי חצית עור שחורה קולר עם שלד חולצת בטן עם ציור של שטן ונעלי עור הוא זרק לי איזנ עקיצה באוויר איך הוא אמר את זה:"את כל כך יפה שאם לא היית פריקית מוזרה היית חברה שלי"נעלבתי ועניתי לו:"א. אני ממש לא פריקית
ב.מי רוצה להיות חברה שלך,אני עושה את זה בישבל גסטין.
דין התקרב אליי ואמר:"תזהרי במילותיך את שוכחת מי קובע פה את סתם עוד גותית קטנה בובת משחק שלי.דין בא התקרב אחיי נישק אותי דחקתי אותו ואמרתי לו שאני גותית והוא מה שזה לא יהייה "נורמלי"ושאני בכלל לא מעוניינת בו.
~בוקר~
אני וגסטין נפגשנו הוא דאג לי ואמרתי לו שהכל בסדר התחבקנו ונועה באה ואמרה שדניאל ודין רבים מכות בחצר בגלל שהוא נישק אותך, אבל אנחנו בכלל לא זוג עניתי.ראיתי את המבט העצוב של גסטין בעיינים וצעתי שבישבל להתעודד נלך למסיבה השחורה בערב הגענו למסיבה השחורה ו..


תגובות (2)

וואו אהבתי

15/01/2016 13:26

מעניין אני כבר רוצה לקרוא את הפרק הבא

15/01/2016 13:27
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך