הרבה זמן לא כתבתי אותו כי לא דעתי מה לכתוב
אז הנה פרק קצר אבל זה משהו לפחות XD
תהנו ^_^

חייה של נערה מקסיקנית פרק 12

29/07/2012 826 צפיות 3 תגובות
הרבה זמן לא כתבתי אותו כי לא דעתי מה לכתוב
אז הנה פרק קצר אבל זה משהו לפחות XD
תהנו ^_^

נתקעתי באנרי "אני מצטערת" אמרתי ודמעות צצו בעייני "מה קרה אנה?" הוא שאל אותי בקול המתוק שלו אך לא עניתי ורצתי רחוק,רחוק ככל האפשר משם.
הוצאתי את הפלאפון שלי וחייגתי לג'ק "הלו" נשמע קול מהקו השני
"ג'ק אתה יכול לבוא לאסוף אותי?" אמרתי בנימה עצובה "בסדר אבל אנה מה קרה?"
"אני לא מרגישה טוב" נשמע דממה מהצד השני של הקו והבנתי שהוא לא קנה את זה "אני בדרך".
לאחר חמש דקות הגיע ג'ק במכונית רגילה ולא הלימוזינה "איפה הלימוזינה ?" שאלתי אותו כאשר נכנסתי והוא אמר "זה היום החופשי שלי"
"סליחה שהטרדתי אותך ביום החופשי שלך " אמרתי בעודי מחניקה את הדמעות המאיימות לצאת.
"זה בסדר אבל עכשיו תגידי את האמת" הוא אמר והביט בי לרגע "איזה אמת?"
"מה באמת קרה לך?" ולא ידעתי מה לענות רציתי פשוט להגיע הביתה,להירדם ובמקרה הטוב לא לקום לעולם "סיפור ארוך" אמרתי "אני מקשיב" ג'ק אמר אבל למזלי רונה נכנסה למכונית
והפסיקה את השיחה שלנו "סוף סוף מצאתי אותך אנה" היא אמרה ושאלה "למה את בוכה ?"
"כלום" אמרתי "זה בגלל זאי.." אך קטעתי אותה ולחשתי לה "נדבר בבית לא עכשיו ליד ג'ק סבבה?" והיא ענתה בחיוב וג'ק התניע את המכונית והתחיל לנסוע….
שהגענו פתחתי את הדלת ויצאתי בריצה לכוון הבית לפני שג'ק ישאל אותי את אותה שאלה "מה קרה?" פשוט אין לי כוח לשאלות אני רוצה להיות לבד.
שהגעתי לחדר שלי נעלתי את הדלת והלכתי לכיוון הגיטרה שלי וניגנתי את השיר "because of you" והתחלתי לשיר ביחד הם המנגינה.
הייתי עצובה יותר נכון פגועה אבל זה כבר לא משנה כי מה שהיה היה ועכשיו אני צריכה להוכיח לנטלי הפוסטמה הזאת שהיא לא מזיזה לי ושתנשק מי שהיא רוצה.
הלכתי לחדר האמבטיה,פשטתי את בגדי ונכנסתי למים הקפואים כקרח,הרגשתי שכל הרגשות,הבגידות,הכאב והעצב נשפכו לתוך הביוב.
שיצאתי מהמקלחת הרגשתי כמו חדשה רק יותר פורחת ושמחה.
רונה דפקה על הדלת כל כך חזק שכמעט הדלת יצאה מהמקום.
"את בסדר?איך את מרגישה?הוא אידיוט" היא אמרה ישר אבל קטעתי אותה ואמרתי "אני מרגישה כמו חדשה ואני מוכנה ליהנות מהחיים שוב" היא הסתכלה על במבט מוזר ואמרה "במקרה לקחת סמים?" וישר עשיתי פרצוף רציני אבל התפוצצתי מצחוק ואמרתי "הבנתי שזאין מגעיל ולא שווה שהבכה בגללו" והיא השיבה "כל הכבוד זה הגישה"
"נחשי מה?" אמרתי "מה..?" וישר קפצתי עלייה "אנחנו הולכים למועדון היום"
"באמת איזה?" שאלה "אנגל'ס" היא נדהמה "זה המקום הכי חם שיש באזור בטוח לא יתנו לנו להכנס"
"אל דאגה שאני בסביבה יכניסו אותנו לכל מועדון" ובתגובה היא זרקה לי את הכרית הקרובה עלייה על הפנים.
שהגיע הערב התלבשתי בשורט גינס וגופייה לבנה יפה ומגפי עקב בגזרה קצרה ורונה בשמלה בגוון אפרסק ונעלי עקב שחורות.
התקשרנו לג'ק ואמרנו לו לבוא לאסוף אותנו והם ירצה שיצטרף והוא אמר שיביא את חבריו
ונסענו חמישתנו אני,רונה,'גק ושני חבריו אריק וליאור.
שהגענו למועדון ישר הכניסו אותו וישר ראיתי אותו בבר עם…..


תגובות (3)

מישהו קורא אותו בכלל??
XD

29/07/2012 12:28

תמשיכי!

30/07/2012 08:18

תמשכייי , אממ סלייחה שלא הייתי על המחשב !!!!
תשמכיייי ^^

30/07/2012 13:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך