Lolly girl
שמחה לחזור (: תגובות !!!

חייה של סופיה . פרק 4

Lolly girl 05/07/2013 946 צפיות 3 תגובות
שמחה לחזור (: תגובות !!!

וווואו ! באמת לא כתבתי מלא זמן .. סוריסוריסורי :( נו מה … תהרגו אותי :>
מקווה שהקוראים נשמרו לי :<
לאלה שלא זוכרים מה קרה תקציר מקוצר : סופיה הלכה לשחייה לילית בערום .. שם התחילה לטבוע .. וניצלה בידי ראין , שחשב שהיא קייט .
___________________________________________________________
"יואו !! " צעקה אנה על כל החדר אוכל .
"ששששש…" ניסיתי להשתיק אותה .. "את רוצה שכולם ישמעו ?! "
" למה לא סיפרת לי את זה לפני ?! אז את וראיין זוג עכשיו ? " שאלה כאשר התיישבנו ליד השולחן הקבוע שלנו ..
"לא .. ממש לא ! את לא עוקבת אחריי מה שאני אומרת לך ?! הוא חשב שאני קייט .. "
סיימנו לאכול , והתחלנו להתקדם אל עבר כיתתנו החדשה . בדרך ראינו קבוצה שהתקהלה באמצע המסדרון .. התקרבנו כדי לראות מקרוב מה קורה , ובמרכז עמדה קייט ביחד עם ראיין ..
"מי זאת הייתה ? את מי חיבקת במים ? " צעקה עליו לפני כולם .
"אף אחת , לא חיבקתי אף אחת .." ניסה ראיין להתחמק ..
"כן ?! בריטני היא החברה הכי טובה ושלי ! והיא בחיים לא תשקר לי ." אמרה והתקרבה אל ראיין . "בריטני " פנתה קייט לחברתה השמנמנה בריטני .. " אם תראי את הכלבה עוד הפעם , תצליחי לזהות אותה ? "
"אמ .. אני חושבת שכן .. " היססה בריטני .
"תסתכלי טוב טוב .. אולי תזהי אותה .. " אמרה בריטני בקול רם . בריטני העבירה את מבטה על כל הבנות שהיו סביב .. הבנתי שזה הזמן שלי ללכת , תקעתי מרפק בבטנה של אנה שהייתה שקועה בריב , וסימנתי לה שנתרחק . בריטני המשיכה לסרוק את כולן עד שמבטה נפל עליי .
"זאת היא !! זאת היא .. " צעקה בריטני בכל כוחה והצביעה עליי ..
"אז את הזנזונת ?! " קייט החלה להתקרב אליי …. פתאום נשמע קול מהרמקול המותקן על הקיר :
" כולם להיכנס לכיתות . שנת הלימודים החלה ! " .
קייט נעצה בי מבט אכזרי , והתרחקה .
התחלתי להתקדם במהירות לכיוון הכיתה , לפתע שמעתי שמישהו קורא בשמי : "סופיה … חכי רגע ." הסתובבתי וראיתי את ראיין . "מה ? " שאלתי
"למה לא אמרת לי באותו לילה שזו את ?" שאל וישר את מבטו אליי .
"אני …. רציתי שתחשוב שזו קייט.. ששום דבר לא ייהרס בינכם .." אמרתי
" שום דבר לא ייהרס , זאת בסך הכל קייט … " ראיין אמר והחל ללכת .. 'אבל את יודעת .. " הסתובב לעברי " עד שסוף סוף חשבתי שאני מתחיל להבין מי זו קייט .. מתגלה שהכל היה שקר .. "
"אני מצטערת .." אמרתי . "באמת .." . הוא משך בכתפיו והמשיך ללכת ..
_____________________________________________________
כל אותו היום המצב רוח שלי היה על הפנים ..אחרי סיום הלימודים .. הלכתי וננעלתי בחדרי .
ישבתי על יד החלון,והבטתי לעברו של הנוף הנשקף ..
לבסוף החלטתי ללכת אל עבר היער .. יצאתי מהפנימייה , והחלטתי ללכת באותה הדרך שהלכנו ל "טבילה" . כאשר הגעתי לאותו נהר החלטתי להתרחץ .. הרי מי יסתובב פה ? ועוד בשעה כזו ?
פשטתי את בגדי אבל נשארתי עם חזייה ותחתונים . בהתחלה המים היו קפואים , אבל עד מהרה התרגלתי והתחלתי לצלול כאשר השמש השוקעת מחממת את גופי …


תגובות (3)

קראתי עכשיו את כל הפרקים ^___^
אז.. תמשיכי! D:

05/07/2013 13:18

וואיי יפה תמשיכייי!

05/07/2013 14:34

תודה אני ממשיכה ;)

06/07/2013 04:05
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך