A DREAM ADI
אני ממשיכה מהר אז תגיבו <3

חיים אחרת פרק 1

A DREAM ADI 23/04/2013 919 צפיות 2 תגובות
אני ממשיכה מהר אז תגיבו <3

-בוקר-

הרגשתי ידיים עוטפות אותי מתחת לשמיכה , פתחתי את עייני וראיתי את דורי..
"בוקר טוב נסיכה" אמר ונשק לראשי.. קמתי, צחצחתי שיניים שטפתי פנים והתקרבתי לדורי.. נישקתי אותו נשיקה ארוכה.. "בוקר טוב גם לך" אמרתי.. "הנשיקות שלך עושות לי את היום" התקדמתי לכיוון הארון ולקחתי בגדים … הרגשתי ידיים מאחוריי מנשקות בצווארי "דור לא עכשיו תכף מתחילים ללמוד" אמרתי והסתובבתי אליו .. "יודע , היום תבואי לחדר שלי מתי שאת גומרת" אמר ונשק קלות בשפתיי .. "טוב עכשיו תצא אני רוצה להתלבש" אמרתי וחייכתי ..
"לא רוצה" אמר והסתובב … כדיי שהוא לא יראה .. נכנסתי מהר לאמבטיה והתלבשתי , עשיתי קוקו גבוה ולמרות שהקוקו גבוה , השיער הגיע לחצי הגב שלי… יצאתי , יצאנו והלכנו לכיתות … דורי בן 18 כיתה יב' ואני כיתה י' (בת שש עשרה וחצי). "יום טוב" אמר ונשק לשפתיי "מקסים" אמרתי והסתובבתי לכיתתי .. גמרתי ברבע לאחת והתקדמתי לאזור של הבנים (כל הבנים בחלק וכל הבנות)
חיפשתי את חדר 232 (החדר של דורי) התחלתי להתקדם במספרים .. 230,231 או הינה ! 232..
דפקתי בדלת החדר ואף אחד לא פתח …חשבתי לעצמי 'הוא בטח עדיין בכיתה' חזרתי לביתן של הבנות ונכנסתי לחדרי … "תולי אני חייבת לספר לך משהו" אמרה דנה , חברה הכי טובה שלי ..
התקדמתי לעברה והתיישבתי מולה … היא הייתה חיוך מאוזן לאוזן מאושרת מתמיד , (דנה היא אחת הבנות הכי יפות כאן , שיער שטני עד התחלת הישבן , עיניים ירוקות-חומות מחליפה בנים כמו גרביים) "יש לי חבר" אמרה מאושרת , כאלו זה הראשון שלה.. צחקתי , "וזה חדש? חחח סתם מזל טוב" אמרתי וחיבקתי אותה .. "איך קוראים לו ?" שאלתי .."עומר" אמרה וחייכה .. נשמעה דפיקה בדלת "לכי זה בטח עומר" אמרתי והיא קמה מהמיטה בהתרגשות… הדלת נפתחה וזה היה דורי "דורוש" אמרתי ורצתי לחבק אותו .. נשקתי קלות על שפתיו .. "את באה לחדר שלי?" שאל , "לא נו בוא נישאר פה" לא היה לי כוח.. בלי לישון , אני ישנונית! "לא , בואי לחדר שלי" אמר והחזיק ביידי..
"טוב אני זזה לעומר" הדגישה את עומר ,היא לקחה מפתח ויצאה "ביי דנוש" "ביי תולי" אמרה , קרצה וסגרה את הדלת … "עומר ?" שאל וחייך … צחקתי , הוא יודע איך היא עם בנים.
"יש מבחן" אמר , הוא דואג נורא שאני יצליח , גם כלא היינו בייחד הוא תמיד עזר לי במבחנים.. "נו ו…" "צריך ללמוד" אמר .. יודע בדיוק מתי המבחנים שלי מתקיימים.. "במה מבחן?" שאלתי ,"בהיסטוריה" אמר והתיישב על מיטתי ,הוא הוציא ספרים מן התיק שלי ופתח בעמודים.. אחריי שעתיים למידה שהרגישו נ-צ-ח ,הוא יהיה מורה שהוא יגדל.. "טוב אחרי שגמרנו עם הדיבורים בואי נעבור למעשים" חייך ונישק אותי נשיקה ארוכה על שפתיי .. האייפון שלי צלצל באמצע זה היה..


תגובות (2)

תמשייכיי נשמע טוב:))

23/04/2013 13:37

שאח שלה ייגלה שהיא יוצאת איתו ושהם יגוננו עליה תוסיפי אותם גם

23/04/2013 13:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך