A DREAM ADI
הייי אז תגיבו <3 זה חלק א':) יש עוד פרק:)

חיים אחרת פרק 2 חלק א'

A DREAM ADI 24/04/2013 773 צפיות 2 תגובות
הייי אז תגיבו <3 זה חלק א':) יש עוד פרק:)

האייפון שלי צלצל , לא בדיוק הצלחתי לקרוא .. "האייפון יחכה" אמר וחייך , חייכתי בחזרה ונשקתי לשפתיו.. אחרי דקות ארוכות של נשיקה נעימה התנתקתי , קמתי לאייפון שלי שנח על השידה וראיתי מי התקשר אלי.. אוי לא! על הצג 'לא לענות' שזה האקס שלי , הוא בן 18 וקוראים לו רון , היינו חברים 5 חודשים ונפרדנו מזה שהוא התנשק עם חברה שלי , הוא פשוט בגד בי.. מה הוא רוצה ומאיפה הוא השיג את המספר שלי ?! החלפתי מספר טלפון שיפסיק להטריד אותי, אז מי הביא לו? הוא לא יודע שיש לי חבר? הוא שלח לי הודעה 'אנחנו צריכים לדבר בדחיפות , אני מצטער על הכל ואני יכול להסביר לך בבקשה תעני לי , אוהב אותך <3 ' "מי זה ?" שאל דורי ושכב על המיטה .. הייתי בהלם.. איך? לא יכולתי לזוז , עבר צמרמורת בגופי.. דורי התקרב ולקח ממני את הפאלפון . הוא קרא. נ.ב. הוא קנאי . מאוד. "ומי זה לא לענות?" שאל ומבטו על הפאלפון.. "האקס שלי" , "מה הוא רוצה ולמה הוא רושם לך 'אוהב אותך'?" "הוא מטומטם נו דורי אני החלפתי מספר בגללו אתה לא זוכר?" שאלתי הייתי לחוצה.. הוא התיישב על המיטה ולא דיבר , הוא קנאי , עד שאני לא יעשה משהו הוא לא יעשה כלום.. באתי לכיוונו והפלתי אותו אחורנית ונישקתי נשיקות .. הוא התנתק ואמר "זה לא אומר שאני סולח" וחזר לנשק אותי , אחרי כמה זמן, (עדיין התנשקנו) התנתקנו , "בואי אליי" אמר , "לא רוצה" אמרתי וחיברתי את ידי הקטנה בידו הגדולה , "בלי רצון" אמר ונשק בראשי , הרים אותי לגבו ועשה לי שק קמח.. הוא הרים אותי עד לחדר שלו " נו דורי תוריד אותי" אמרתי ודפקתי על גבו..
נק' מבט דורי-
הרמתי אותה לחדרי בזמן שאני מרגיש שהיא מדגדגת אותי בגב, היא לא שוקלת כלום.
החזקתי את רגלייה חזק ככה שלא תרד ונכנסתי לחדרי , התקדמתי לכיוון המיטה והורדתי אותה שם , "אתה תשלם על זה" אמרה ותפסה ביידי , דחפתי אותה למיטה ושכבתי מעלייה וידיי תומכות בשביל לא ליפול עלייה .. "איך בדיוק?" שאלתי והצמדתי לה נשיקה בשפתיים "א…." התחילה להגיד משהו אבל עצרתי אותה בנשיקה ארוכה .. היא ניסתה לזוז אבל חסמתי את דרכייה..

נק' מבט נטלי-
מעצבן אחד ! יש לנו טיול שנתי תכף , זה מין מחנאות כזאתי , רק שכבת י'..
"מה אני יעשה בלעדך 3 ימים?" שאלתי וחייכתי . "אל תצאי" אמר והדביק לי נשיקה…
"זה לא שאני לא יוצאת , אתה תבוא" אמרתי וניסיתי לקום אבל הוא חסם אותי..


תגובות (2)

תמשיכייייי

01/06/2013 08:30

יש לך אחלה סיפורים!!!! למה את מפסיקה אותם באמצע????????????????? תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

26/01/2014 04:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך