אוףףף פספסתי!!!! את האישור!!!!
טוב, מה אתם חושבים על הפרק?
♥ יו :)

חיים בהוליווד – פרק 15 – אני יודעת שלא העלתי הרבה זמן

19/05/2012 1078 צפיות 14 תגובות
אוףףף פספסתי!!!! את האישור!!!!
טוב, מה אתם חושבים על הפרק?
♥ יו :)

אני ורינת נשים פלפל שחור בקולה, וכפית סחוג בקרקעית הכוס, רק בכוס של ג'סטין! ואז הוא ישתה ויצא לו זיקוקים מהאוזניים… אנחנו שתי שובבות!!!
אז עשינו את זה, ושמנו את זה לצד הצלחת של ג'סטין.
את האמת? זה היה בין נייל לבין ג'סטין… מדאיג…
"בישראל, אנחנו נוהגים להרים את הכוס ולהפגיש אותה עם כוסות אחרות, ולומר: 'לחיים', בואו נעשה את זה, כי אני קצת מתגעגעת לישראל…" אמרתי להם בעודי אוחזת בכוסי.
הם הסכימו ועשו כן.
כוסו של ג'סטין התקרבה אל שפתיו ואני ורינת כל כך ציפינו לתגובתו…
אבל כשהוא החל להטות את הכוס לכיוון פיו, קורן הבחינה בכך שמשהו לא בסדר.
הסחוג בקרקעית הכוס בלט.
"ג'סטין! עצור!" אמרה לו קורן, "משהו לא בסדר במשקה שלך! תסתכל עליו!" היא אמרה והצביעה על המתיחה שלי ושל רינת.
"איזה יופי…" אני ורינת מלמלנו באכזבה…
ג'סטין הרחיק את הכס מפיו במהירות, "תודה." הוא אמר לקורן ואז הסתכל עליי ועל רינת במבט של: "אתן רוצות למות?!?!".
אז החלטנו על נשיקה בין שלושת הזוגות.
זאת אומרת שאני מנשקת את הארי, קורן מנשקת את ג'סטין ונייל מנשק את רינת באותו הזמן.
קרבנו את שפתינו זה אל זו, ו… התנשקנו.
לאחר שהנשיקה הסתיימה, ולאחר שהדייט נגמר, עלינו לחדרים.
אני ורינת תמיד עולים לחדר של הבנים, זה נהיה הבית השני שלנו.
בכל אופן, למרות שהיה מעט קריר, כל חברי הלהקה, החליטו שהם יורדים לבריכה, גם ג'סטין ירד, וגם דמי לובאטו, וגם ליידי גאגא, וגם ברונו מארס.
אני יודעת שזה נשמע הרבה, אבל הם היו היחידים בבריכה, אני, קורן ורינת, לא הצטרפנו אליהם.
מה שכן, תכננו לטפל בהם לאחר שיחטפו וירוס.
הם שיחקו שם ביחד, משחקים מפגרים ולא חינוכיים.
למשל, להטביע אחד את השני, ראינו הכל מהמרפסת של החדר.
ואז? נייל עלה ראשון כאשר יש לו כאבי ראש.
"נודלס!" קראה רינת לעברו כאשר היא עוטפת אותו בשמיכה, מיד לאחר שנקש על הדלת.
קורן גם חיכתה להם איתנו בחדר…
בכל אופן, בסופו של דבר, כל חברי הלהקה חלו, וזה כולל גם את הילד הלא קשור הזה – ג'סטין.
הבנים, כולל תירס (זה כינוי שהמצאתי לג'סטין, פופקורן… תירס… הבנתם??), היו בחדר של הלהקה, חולים.
תסמינים? בחילות, הקאות, כאבי ראש, כאבי בטן, השתמשו בשירותים כל שנייה… אני חושבת שכדאי שאעצור פה.
ואז החלטנו לעשות חשבון, שישה בנים ושלוש בנות, כל בת תטפל בשני בנים.
הבנים שרינת מטפלת בהם:
נייל, לואי.
הבנים שקורן מטפלת בהם:
ג'סטין, זאין.
הבנים שאני מטפלת בהם:
הארי וליאם.
מה חשבתי לעצמי? זה סיוט לטפל בילד מגודל בן 18, במיוחד כשהוא חולה… אני מצדיעה לאמא של ג'סטין, ומצדיעה לקורן, ג'סטין בהחלט נודניק לא קטן…
עוד נודניק חמוד? – הארי, הוא הרגיש הכי פחות טוב, הפשוש הקטן שלי… סליחה.
מי שהיה במצב הכי טוב, יחסית, זה נייל.
כשקורן הייתה עסוקה בלהכין לג'סטין תא, הארי היה עסוק בלהקיא, וליאם היה תקוע בשירותים (שהמבין – יבין), אני התקרבתי אל ג'סטין בעודי אומרת לו: "אתה לא מתבייש? ככה מטרטר את החברה שלך?".
הוא הביט בי, פניו היו מאוד חיוורות, הוא נראה כמו חייזר עם שיער-קסדה, "מה את רוצה ממני?" הוא שאל במבט מסכן.
"אתה מנצל אותה!" אמרתי לו בכעס.
"אני לא מנצל אותה, אני חולה, קשת הבנה." הוא אמר לי.


תגובות (14)

אני…אני וג׳סטין התנשקנו !!!! אעאעאעאעא !!!

20/05/2012 10:40

תשמחי מזה כל עוד אתם חברים פופ, כי בהמשך… טוב מה אני מגלה??? את כבר תראי בפרקים הבאים מה יקרה XD

20/05/2012 10:43

אנחנו ניפרד ?! לתמיד ?! לא פייירררר !! אז למה רינת נשארת עם נייל ?!
~שביתה~

20/05/2012 10:44

אני לא אומרת כלום, רייני… גם לך אני לא אומרת כלום! מועחעחעחע
קורן? אל תדאגי ;)

20/05/2012 10:46

פופקורן?????? הדסיקה???????????
אני ונייל טוגבר פוראבר!!
אז שקט!!!

20/05/2012 10:52

אוקע אני היחידה שלא קשורה בתגובות כי אני לא אוהבת אף אחד מהזמרים האלו ><
תשמיכיי סיפור מדהים ^ _ ^

20/05/2012 11:42

מעשה בהדסיקה בפופקורן בין נייל ורינת טוגדר פוראבר בין קורן והתראה ואזהרה מהדסיקה מג'סיקטיקה "תראי מה הולך לקרות בפרקים הבאים יאני תלבשי את השכפ"ץ ותהיי מוכנה לקרב ואוו גדולה מהחיים אני ואללה מה דעתכם ??????

הכל בגדר הצחוק איש לא יעלב פליזזזזזזזזזזזזזזזזז

ממני בקי שהחליטה להשתובב ♥♥♥♥♥

20/05/2012 11:42

וחזרתי לחפור שוב מה קורה האם אני משתלבת בתגובות אין לי מושג איזה תגובות אם זה לטובה תצרפו אותי אם לא ממש אז אני בחוץ תחייכו חברות וחברים שלי ♥♥♥♥♥

20/05/2012 11:45

תודה כולם!!! הפרק הבא ממתין לאישור ;)

21/05/2012 05:56

ג׳סיקה תשלחי לי את הפרק במייל D:
פלייייייייייייייייייייייז :>

21/05/2012 06:04

טוב פופ :)

21/05/2012 06:26

שלחתי XD

21/05/2012 06:29

איזה חמודות אתן…
פרק מדהים גסיקה :)

21/05/2012 07:38

תודה ♥

21/05/2012 08:12
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך