מקווה שאהבתם, תודה לכל הקוראים :)
הארי באמת אוהב את מלי, אבל פה ושם היא מרגישה דברים כלפי ג'סטין, החבר של קורן (קורן, לא לצרוח XD אני יודעת שאת רוצה... אבל לא XDXD טוב, את יכולה לצרוח, נכנעתי D:).
האם מלי באמת תעזוב הכל ותחזור לישראל? יחד עם הארי? ושניהם יותירו את השאר מאחור? מי ינצח במשחק?
הכל יהיה ידוע בפרקים הבאים :)

חיים בהוליווד – פרק 16 – ג'סטין? אני מתגעגעת!

20/05/2012 1404 צפיות 10 תגובות
מקווה שאהבתם, תודה לכל הקוראים :)
הארי באמת אוהב את מלי, אבל פה ושם היא מרגישה דברים כלפי ג'סטין, החבר של קורן (קורן, לא לצרוח XD אני יודעת שאת רוצה... אבל לא XDXD טוב, את יכולה לצרוח, נכנעתי D:).
האם מלי באמת תעזוב הכל ותחזור לישראל? יחד עם הארי? ושניהם יותירו את השאר מאחור? מי ינצח במשחק?
הכל יהיה ידוע בפרקים הבאים :)

"אתה מנצל אותה!" אמרתי לו בכעס.
"אני לא מנצל אותה, אני חולה, קשת הבנה." הוא אמר לי.
גלגלתי את עיניי, "אני קשת הבנה?" אמרתי לו, הבטתי עמוק בעיניו, "היא אוהבת אותך אז היא מוכנה לעשות הכל בשבילך, מה אתה מוכן לעשות בשבילה?" שאלתי אותו.
"הכל." הוא אמר.
"את זה אנחנו עוד נראה…" אמרתי לו באופן מסתורי והתרחקתי ממנו לכיוון המיטה של הארי.
הארי בדיוק חזר למקומו, כאשר הוא נראה מעט יותר טוב ממקודם.
אבל אז, נייל אמר משהו, שהוכיח לכולנו שהוא לא חולה יותר, והמשהו הזה הוא: "רינתי? אפשר משהו לאכול? אני מת מרעב…".
כן, זה הנייל שלנו.
ירדנו לארוחת הערב, תפסנו שולחן, ממש ליד שולחנם של האחים ג'ואנס, וישבנו שם.
קורן וג'סטין גם ישבו איתנו בשולחן.
"בחיי, זה לא וואן דירקשן (כיוון אחד), זה וואן מיוטיישן! (מוטציה אחת)" קרא ג'ו ג'ואנס לעבר הבנים.
"אתה מוטציה!" אמרתי לו בכעס, "וכל האחים שלך!" הוסיפה קורן.
"למי אתן חושבות שאתן מדברות?" קם ג'ו מכיסאו.
הבטנו בו במבט מזלזל, "אין לנו חשק לדבר איתך." אמרנו לו והלכנו לקחת מנות.
לאחר שכולם לקחו מנות, וישבנו סביב השולחן על מנת לאכול, הבחנתי במשהו.
אף אחד מחברי הלהקה, וגם לא ג'סטין, שמו בצלחתם לובסטר או חזיר.
"מדוע אינכם אוכלים חזיר או לובסטר?" שאלתי מעט תוהה.
ליאם חייך מבעד לפניו החיוורות ואמר: "אתן מטפלות בנו כל כך יפה, זה המעט שיכלנו לעשות…".
אכלנו בתיאבון את האוכל, לאחר הארוחה הבנים נראו הרבה יותר טוב, ופחות חיוורים.
ישבתי בין הארי לג'סטין, זה הסתדר ככה.
וכשהבטתי בג'סטין הרגשתי משהו חם בתוכי, פרפרים בבטן שלכודים שם ומשתוללים על מנת למצוא פתח כדי לצאת.
האם אני… מתאהבת בו?
לא! איכס! אני לא אתאהב בו!
אם כך למה אני עדיין מרגישה את ההרגשה הזו?!
הוא שם לב שאני מסתכלת עליו, "מה קרה?" הוא שאל.
"כלום…" שיקרתי, הורדתי את ידי אל מתחת לשולחן והוא תפס בידי, "מה קרה?" הוא שאל שוב.
אכפת לו ממני.
אני מפלצת.
הוא מתנהג כלפי באצילות, ואני… מתנהגת כלפיו זוועה.
אני לא חושבת שאני מאהבת בו, אני חושבת יותר שאני מגלה אשמה כלפיו.
"תודה שאתה שואל אבל, זה שום דבר…" אמרתי לו.
לא רק ג'סטין הטריד אותי, גם הגעגועים למשפחתי הטרידו אותי מאוד.
לאחי הקטן, רון, בן ה-16, ואמא, שכל החיים טיפלה בשנינו.
ואז, פשוט עזבתי הכל, כדי להשתתף בתוכנית בידור, עם כל האנשים שהערצתי.
בעבר.
פתאום אני מבולבלת, האם אני עדיין מעריצה את להקת וואן דירקשן? או שאני רואה את האנשים בה בתור חברים לכל דבר?
האם אני רואה את ג'סטין בתור "כוכב נוער" או בתור אדם שאני גרה בסביבתו?
האם רוברט פטינסון, טיילור לאוטנר, ברונו מארס, ליידי גאגא, מיילי סיירוס, ריהאנה, שקירה, ביונסה, בריטני ספירס, ביג טיים ראש, האחים ג'ואנס, ד'ה וונטד, אשר, סלינה, דמי, אדם לאווין, ג'סטין טימברלייק, קריסטין סטיוארט, אדל, וכולם, האם אני רואה אותם בתור "כוכבים" או בתור בני אדם לכל דבר?
ג'סטין מרח על שיערו ג'ל, שהעמיד את שיערותיו כמו קוצים, כמו איזה שחקן כדורגל או כדורסל מפורסם… התסרוקת הזו הזכירה לי את שון.
איך הנער נראה? שתני, עם שיער בדיוק כמו זה של ג'סטין, בהיר, עם עיניים כמו אלו של ג'סטין, נחמד, עם המבטים בדיוק כמו אלה של ג'סטין.
פתאום התחלתי לראות את שון בג'סטין.
זה היה מוזר.
"שון…" מלמלתי לעבר ג'סטין, הוא הביט בי במבט תוהה, בדיוק אותו המבט התוהה של שון.
ואז… מרוב שהתגעגעתי, ולא שלטתי בעצמי, חיבקתי את ג'סטין בחוזקה בעודי דומעת ולוחשת: "אני מתגעגעת אליך שון, אח קטן ומעצבן שלי!".
"מי זה שון? מיילי? הכל בסדר איתך?" הוא שאל אותי, והרגיש לא נעים לחבק אותי חזרה כי הארי היה שם.
כמובן שהארי לא היה מרוצה מכך שחיבקתי את ג'סטין ככה.
"לא!" עניתי לו בפירוש, מתנתקת ממנו, "אני לא אוהבת אותך! אני מתגעגעת אליו…" אמרתי בעודי מנגבת את דמעותיי.
"אחיך שון?" שאלה רינת.
"כן, אני מתגעגעת… בבוקר הוא היה בא אליי להדליק לי את האור כדי להעיר אותי, היה משתמש בג'ל כדי להעמיד את שיערו, הוא תמיד טען שג'סטין סתם עלוב, אבל הוא היה מנסה לחקות את ג'סטין… אני מתגעגעת לשון." אמרתי בוכה.
הארי קם ממקומו, והתקרב אליי, הוא חיבק אותי חזק ולחש לי: "אם את רוצה לחזור לישראל, זה בסדר, אני אחזור איתך.".


תגובות (10)

חחחח זה נשמע כמו הצצה לסרט ><
תמשיכייי איזה חמודה מיילי ^ _ ^

21/05/2012 09:04

אעאעאעאעא אני צורחת !!!! אני חברה של ביבססס D:
אעאעאעא ביבר פיבר !!! איי אמ מייס ביבר X_X

21/05/2012 10:25

אעאעאעאעאעאע !!
תמשיכי (:

21/05/2012 10:49

תודה כולם, אוהבת אתכם♥♥♥
חחחח קורן? שמת לב לאי מייל ששלחתי לך?

21/05/2012 13:05

חח שנייה אני אבדוק XD

21/05/2012 22:27

מישהו רוצה את הפרק הבא?… אין לי כוח להמתין עד שיאשרו אותו ;)

22/05/2012 06:13

אני רוצה D:
I WANT I WANT

22/05/2012 06:19

סבבי פופקורן :)

22/05/2012 06:23

אני רוצה גם!!!!
[email protected]

22/05/2012 06:26

סבבי לינוש :)

22/05/2012 06:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך