טולי
אז זה הסיפור החדש שלי... ואני מקווה שתאהבו אותו.

חיים בלעדייך – הקדמה <3

טולי 25/05/2014 2372 צפיות 10 תגובות
אז זה הסיפור החדש שלי... ואני מקווה שתאהבו אותו.

"לחיות הוא דבר נדיר ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים." אוסקר ויילד
"לאהוב פירושו להרוס, להיות נאהב פירושו להיהרס." ג'ייס ווילנד
"אין דבר בלתי אפשרי למי שינסה" אלכסנדר מוקדון.
"התענוג הגדול ביותר בחיים הוא לעשות מה שאנשים אומרים שלא תוכל" וולטר בגהוט.
"קשה לומר מהו הבלתי אפשרי, כי החלום מאתמול הוא התקווה של היום והמציאות של מחר." ר.ה גודאר.
"אין מספיק אהבה בעולם כדי שנרשה לעצמנו לבזבז ולו טיפה ממנה, ולא משנה איפה מוצאים אותה." אנדרו ניקול.
חיים הם לא חיים אם לא תחייה אותם כמו שצריך.
החיים יכולים להיגמר בשנייה, אתה היחיד שאחראי על החיים שלך, אתה מחליט מה יקרה, אתה כותב את הסיפור שלך.
בחיים לא חשבתי שדבר כזה יכול לקרות, שבלילה אחד הכל יכול להשתנות.
אני לא בטוחה מה באמת קרה, אולי כי אני בעצמי לא יודעת.
***

אליאן בן חיים- בת 17 וחצי. כיתה י"א.
יש לי שיער ירוקות, שיער שחור עד אמצע הגב ובלונד בקצוות, טבעי.
אני גבוה, ורזה.. מלאה במקומות הנכונים. לדעתי? רזה מידי זה מגעיל.
אני אמיתית, כנה, אני שונאת שקרנים, צבועים, בנות עפות על עצמן ושמדביקים לי סטיגמה.
אני ילדה מאומצת אבל זה לא כל כך מזיז לי, כן יש את השאלה של למה? למה הם לא רצו אותי אבל לבסוף החלטה שלהם, אני חיה טוב. אני באה ממשפחה טובה, יחסית עשירה, אבל אנחנו צנועים, אתם לא תראו אותנו הולכים וזורקים את הכסף כאילו אין לו ערך. אמא שלי הביולוגית גדלה ברחוב, עברה הרבה בחייה, מה שגורם לי להעריך את מה שיש לי יותר. יש לי אח גדול, הוא היה בחול עד עכשיו הוא חוזר. הוא נזכר בי אחרי 5 שנה! עדיף שלא יכיר בכלל!
אני שומרת טינה אבל לא לכולם, אני עצבנית רק כשמעצבנים אותי ולוקח לזה הרבה זמן כי אני רגועה יחסית.
אני מתה על בובות פרווה כאילו זה כזה חמוד!!

אופיר בן חמו- בת 17.
שיער שחור עם פסים בלונדינים, עיינים חומות אולי זה נשמע רגיל אבל הצורה שלהן מיוחדת.
לא היה לי כל כך ביטחון עצמי אבל על מי אני משקרת? אני ילדה הורסת!! התחלתי לאהוב את עצמי לפני שנה. הבנתי שמי שיאהב אותי, יאהב אותי בזכות מי שאני.
אני שונאת שקרים, צבועים, פרחות שעפות על עצמן, סטיגמות מטומטמות שמגדירים מישהו לפי החיצוניות או כל דבר אחר, תלמדו מאחורי כל אחד יש סיפור!! וכל אחד בפני עצמו!
אני ילדה חייכנית, אבל עצבנית… קיצור פיצול אישיות, אני חכמה, ומפונקת. חחח אני לא עושה כלום.. בשביל זה יש את אחותי הקטנה, נוי.
פו הדב זה בעלי לעתיד, יש לי בובה ענקית שלו!! וכל החדר שלי בדובונים קטנים וחמודים! :)
החברה הכי טובה? אליאן, תהל ואופל ז"ל..

תהל תדהר- בת 17.
בלונדינית עם עיינים כחולות, הכינוי שלי זה בלונדי <3 .
אני ילדה מצחיקה, אני אוהבת לחייך, אני אוהבת לטייל, אני ילדה טובה מבית טוב. אני ילדה אמיתית אני מכורה לקיטי!!!! יש לי מגבות, בובות, עטים, מפיות בקיצור הכל.. קיטי זה אהבה <3
הדבר הכי קשה שקרה לי? לאבד את אופל, היינו רביעיה כזאת, ואז באותו לילה הכל השתנה.

אופל יהלום ז''ל – בת 17, נרצחה.
שונה משאר הבנות, היא הייתה מאמינה שהשקרים מחברים בין הבנות ולא החברות והסודות.
שיער חום בהיר עיינים שחורות, לבנה, שפתיים עבות, גבוה ורזה, מידי.

רזיאל פרץ- בן 18, כיתה י''ב.
תקראו לי רז. שיער שחור, עיינים ירוקות לבנות, שחום, גבוה, תספורת מארינס.
ילד בעייתי ממשפחה בעייתית, אחותו התעוורה בגיל צעיר ומאז הוא התחיל עם הבעיות, אחותו בת 5, לין היא הכל למענו.
אהבה? בחיים לא הייתה, כשתבוא האחת… מברוק עד אז.. אם היא לא באה למה שאני אחפש אותה?
חבר הכי טוב? דניאל.

יהב בן חיים- בן 18. כיתה י''ב.
אח של אליאן.
שיער שחור עם גלאח בצד, שחום, שרירים, קוביות, עיינים חומות דבש.
בקיצור חלום של כל אישה סיוט של כל גבר.
עזבתי את הבית בגיל 13, עברתי לגור בחו''ל אצל סבא וסבתא.
שמעתי שחברה של אחותי נרצחה אז החלטתי לשמור עליה… אבל לא היא ראש בקיר לא מוכנה בכלל!
אחותי אליאן אולי מאומצת אבל מאז שאני זוכר את עצמי היא גדלה איתי אז היא אחותי.
אני בא ממשפחה עשירה וטובה, אבל כאילו לא משנה כמה כסף יש, יש בתוכי חור, ריקנות שצריך למלא.
חבר הכי טוב? אין לי עדיין אני עובר אחרי 5 שנים שלא ראיתי ולא דיברתי ולא הייתי בקשר עם אף אחד.

דניאל דוד- בן 18. כיתה י''ב.
שיער שחור, עיינים שחורות, גבוה, משחק כדורגל.
אין מה לספר עליי… לא מאוהב ולא נעליים.. לא מאמין בחראטה ברטה הזה.
משפחה? טוב החיים שלי בסדר, יש לי אמא, אבא, ואת רזיאל כפרה עליו מכוער.
ערס? חס וחלילה למה להעליב… אני מודל לחיקוי.
אני חי את חיי, אם אני לא אחיה אותם עכשיו מתי אני אחיה אותם?!

-ליל הרצח-
נקודת מבט אליאן:
לבשתי מחוך לבן עם חצאית חצאית שחורה ומגף שחור קטן, כשהגרביים עד לברכיים.
תהל לבשה גינס שחור ארוך עם חולצה כחולה מיוחדת שנופלים ממנה חוטים.
אופיר לבשה שמלה אדומה לבנה פשוטה עם חגורה שחורה באמצע ונעלי בובה שחורות.
אופל לבשה גינס קצר וחולצת סטרפלס ורודה, היא הייתה עם שרשרת שחורה ורודה, ונעלי עקב גבוהות.
יצאנו עם ידיד של אופל, אופק, פעם ראשונה שראיתי אותו ואחרי הלילה הזה גם הפעם האחרונה.
אופל הושיטה לנו תעודות זהות מזוייפות.
"אין מצב אופל" אמרתי בהתנגדות.
"אליאן קדימה את נכנסת ללחץ ואז לא יהיה מתי שנצא להשתחרר" אופל אמרה והושיטה את היד שוב.
תהל ואופיר לקחו את התעודות וחיכו לי בכניסה. נכנסתי לבפנים עם הבנות, ריח של אלכוהול מילא את המקום.
בנות שלבושות יותר קצר מהבגד ים שלי, נמרחו על בנים בלי הכרה, זה ממש לא המקום בשבילי או בשביל אופיר ותהל, אופל ילדת מסיבות שונה מאיתנו מעט. אבל היא חיברה בינינו.
לקראת השעה 1 וחצי הלכנו לחפש את אופל כשלפתע נשמעו יריות.
תהל תפסה בידי ובידה של אופיר ורצה איתנו אל מחוץ לבית.
אחרי כמה דקות שוטרים מילאו את המקום.


תגובות (10)

איזה כיף שהתחלת עוד סיפור תמשיכי !

25/05/2014 12:34

תמשיכי זה נראה ממש יפה!

25/05/2014 13:17

נשמע מאוד מעניין, אבל זה מאוד מזכיר לי את שקרניות קטנות ויפות ..
ממה שבינתיים קראתי, יש את אותה העלילה ..אבל אני בטוחה שתוכלי להפוך אותו לסיפור שלך :)
תמשיכי ^^

25/05/2014 14:00

    אני יודעת רק ההקדמה מזכירה הסיפור עצמו לא

    25/05/2014 14:15

יאוווו הסיפור נשמע ככ מושלם אימאלהה מעניין למה רצחו את אופל.. או שלא רצחו או שכן? טוב לא יודעת!!! אקיצר תמשיכייי חיים שלי זה סיפור נדיר רק התחיל וכבר התמכרתיייי

25/05/2014 14:04

וואוווו טולללל מושלםםםםם!!
מדהים!!
מהמם!!
תעלי כבר פרק ראשוןןןן
אוהבתת מלאאא

25/05/2014 14:24

מושלם רצח !!!!!!!!
מחכה שתמשיכי אהבתי את ההתחלה עם המשפטים :)

25/05/2014 15:07

יאוו משמע סיפור פצץץ מצפה לפרק הראשוןן+!

25/05/2014 15:09

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך!

25/05/2014 15:27

נשמע יפה, ממש ממש מזכיר את שקרניות חחחחחח

25/05/2014 16:19
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך