אהבה אחת ❤️
מצטערת שלא המשכתי (דידי)! היה לי שבוע די עמוס ולא היה לי זמן להמשיך. וגם אף אחד לא הגיב :/
אז בבקשה תגיבי ותדרגו! :)

חיים במחנה קיץ פרק 10

אהבה אחת ❤️ 12/01/2014 1190 צפיות 3 תגובות
מצטערת שלא המשכתי (דידי)! היה לי שבוע די עמוס ולא היה לי זמן להמשיך. וגם אף אחד לא הגיב :/
אז בבקשה תגיבי ותדרגו! :)

פרק10 :
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בבוקר התעוררתי וחשבתי שמה שקרה אתמול היה חלום.אבל זה לא היה. כל כך שמחתי! החלפתי בגדים,הלכתי לחדר האמבטיה וצחצחתי שיניים. שיצאתי ראיתי את עלמה מחכה לי. ״עלמה! את לא מאמינה מה קרה אתמול! ״ סיפרתי לה איך שאלכס הזמין אותי לנשף.״מזל טוב! סוף סוף!״ היא חייכה,אבל לא נשמע מופתעת כל כך.״ למה את לא נשמעת מופתעת כל כך?״ ״טוב אני וגדי,הסתתרנו ליד הביתן שלך ושמענו את אלכס מזמין אותך…״ היא אמרה והסמיקה.״למה עשיתם את זה?רגע,זה למה הסתתרתם בשיחים אתמול?״שאלתי אותה. ״כן.אלכס אמר לגדי שהוא תכנן להזמין אותך אחרי המדורה.אז רצינו להסתתר ולראות איך זה הולך,אבל בגלל שגדי זז כל הזמן,גילתם אותנו.אחרי זה ראינו אותכם הולכים ביחד לביתן שלך,אז עקבנו אחריכם.״ היא הסמיקה עוד יותר. ״אני עדיין לא מאמינה שהבאת לו נשיקה.״ היא חייכה.״ ראיתם גם את זה?!״היא הנהנה. ״אני יהרוג אותך!״התחלתי לרדוף אחריה עד שהגענו למתחם האוכל.תפסתי אותה ודיגדגתי אותה עד שהיא לא יכלה לנשום. צחקנו והתיישבנו באחד השולחנות. ראיתי את אלכס מחייך אליי ומנופף לשלום. חייכתי ונופפתי לו בחזרה. עלמה תקעה לי מרפק.״תרגיעי!״ צחקתי ותקעתי לה מרפק בחזרה. אחרי שאכלנו הלכנו לפעילויות הרגילות שלנו.
אחרי הצהריים אני ועלמה ישבנו ליד האגם ודיברנו על הנשף ואז הגענו לקטע של הלבוש. ואז קלטתי משהו נורא. ״שחכתי!כל כך התרגשתי שאלכס הזמין אותי ושכחתי שאין לי מה ללבוש לנשף!״


תגובות (3)

תמשיכיייי

12/01/2014 07:04

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

12/01/2014 08:19

תמשיכי !!!

27/08/2014 16:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך