אהבה אחת ❤️
3 תגובות וממשיכה :)

חיים במחנה קיץ פרק 11

אהבה אחת ❤️ 12/01/2014 1098 צפיות 3 תגובות
3 תגובות וממשיכה :)

פרק11:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
התחלתי להילחץ.הנשף בדיוק בעוד שבוע ואין לי מה ללבוש!״ תירגעי אני!שחכת?קובי נתן לנו יום חופשי ללכת לקניות לנשף.״ נרגעתי קצת.״אבל מה אני יקנה?אני לא יודעת מה לקנות!״ ״בשביל מה יש לך חברה שמומחית לאופנה?״היא חייכה.שמחתי וחיבקתי אותה.
יום ראשון
קמתי ולבשתי ג׳ינס קרעים צמוד,חולצה ורודה של פינק, נעליי אולסטר שחורות וכובע הניו יורק לייקרס שלי.צחצחתי את השיניים שלי,הברשתי את השיער שלי ופגשתי את עלמה מחוץ לביתן. לקחנו את התיקים שלנו ויצאנו.לקחנו את האוטובוס לקניון שבאזור.ירדנו בקניון והלכנו למצוא שמלות,איפורים נעליים וקצת תכשיטים. הסתובבנו בין החניות,ואז ראינו את אלכס וגדי. ״מה אתם עושים פה?״עלמה שאלה. ״מה את חושבת שאנחנו עושים? מחפשים בגדים. אין לנו חליפות מהבית.״ ענה לה גדי. ״טוב גם אנחנו בדיוק באותו מצב.יש לנו מסע קניות שלם.״ עניתי להם.״אפשר לבוא איתכם למסע קניות?״ שאל אלכס.״במיוחד לחלקים שצריך לראות איך זה ניראה עליכם.״ ״יא סוטה!״צרחתי והבאתי לו מכה קטנה. צחקנו כולנו. ״טוב רוצים להיפגש אחר כך לצהריים ?״ ״כן בטח,למה לא?״ ענה אלכס. קבענו באחד וחצי להיפגש ולאכול ביחד.
אני ועלמה חיפשנו בחניות את מה שאנחנו צריכות.עלמה מצאה שמלה מהמת בצבע תכלת,ועקבים תכולים עם קצת נצנצים.אני מצאתי שמלה לבנה יפיפייה שארוכה קצת מאחור וקצרה יותר מקדימה.מצאתי גם עקבים,לא יותר מדי גבוהים,בצבע לבן. מצאנו גם איפור ושרשראות ועגילים שהתאימו להכל. היה אחד וחצי והלכנו לפגוש את הבנים


תגובות (3)

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

13/01/2014 05:18

תמשיכי

13/01/2014 06:18

תגובה שלישית

13/01/2014 06:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך