אהבה אחת ❤️
4 תגובות (מאנשים שונים) וממשיכה :) מה חשבתם על הסיפור עד עכשיו?

חיים במחנה קיץ פרק 12

אהבה אחת ❤️ 14/01/2014 1079 צפיות 4 תגובות
4 תגובות (מאנשים שונים) וממשיכה :) מה חשבתם על הסיפור עד עכשיו?

פרק 12:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
קבענו לאכול במקדונלדס.הגענו וראינו את אלכס וגדי כבר מזמינים.עלמה הלכה אליהם ואני מצאתי כמה כיסאות פנוים והתיישבתי.פתאום אלכס בא.״אפשר לשבת?״ הוא שאל. ״ברור.״ אמרתי.הוא התיישב ליידי.״למה באתה אתה לא רוצה להזמין?״ שאלתי.״גדי מזמין בשבילי.מה איתך למה את לא מזמינה?״ ״עלמה גם מזמינה בשבילי.״ עניתי ״את יודעת, רציתי להגיד לך שקצת הופתעתי שהסכמת ללכת איתי לנשף.״ הוא אמר לי.״באמת?למה?״ שאלתי אותו.״פשוט חשבתי שאת בכלל לא שמה לב אליי,ואני רק חבר טוב שלך,ולא יותר מזה.״ ״באמת?אני בכלל הופתעתי שאתה הזמנת אותי. וגם אני חשבתי בדיוק אותו דבר עליך…״ אמרתי והסמקתי טיפה. הוא הקריב את הכיסא שלו אל הכיסא שלי,והוא היה ממש קרוב אליי.ממש קרוב. כמו הפעם הזאת באגם. ״האמת רציתי להזמין אותך,בגלל שאנחנו רק חברים טובים. אני רוצה להיות קצת יותר מחבר טוב.״ הסמקתי עוד יותר.״רוצה לדעת מה אני חושבת?״ שאלתי אותו.״מה?״ ״אני חושבת על הרגע הזה אחרי שהזמנתה אותי לנשף.זה אומר לך גם למה הסכמתי?״שאלתי אותו.״אני זוכר.הרגע של הנשיקה.״ הוא הסמיק וגם אני.״אם לא אכפת לך,אפשר שאני יעשה את זה הפעם אבל טיפה שונה?״ ״איך בדיוק שונה?״ ממש רציתי שהרגע הזה לא יגמר.״ ממש ככה.״.הוא אמר והתקרב אליי. וכמו פעם שעברה הוא כמעט נישק אותי,אבל אז גדי ועלמה באו עם האוכל. שוב לא השגתי את הנשיקה שלי. ״לא יודע מה איתכם,אבל אני גובע!״ אמר גדי והתחיל לאכול. אלכס עלמה ואני התחלנו גם לאכול אחרי שגמרנו לאכול,הסתובבנו בקניון עד שיגיע הזמן ללכת. ראינו הרבה דברים.מדדנו משקפיים וכובעים וצעיפים וצחקנו.הרבה. עלמה הביאה את המצלמה שלה וצילמה אותנו במשקפיים הכובעים והצעיפים. ראינו גם תא צילום ונכנסנו כולנו לבפנים. עשינו הרבה פרצופים מצחיקים,ושראינו איך התמנות יצאו, צחקנו עד כדי כך ששמעו אותנו בכל הקומה.ראינו שנשאר לנו בדיוק מספיק זמן לראות סרט בקולנוע. קנינו כרטיסים פופקורן ושתייה,וניכנסנו לאולם.המושבים שלנו היו באמצע,בשורה האמצעית. ישבתי בין עלמה ואלכס. ראינו את הסרט. זה היה סרט של קומדיה רומנטית.(גדי ועלמה החליטו ככה בגלל שעלמה רצתה רומנטי וגדי רצה קומדיה אז זה מה שיצא) שהיה את הקטע שהבחור נישק את הבחורה,אלכס לאט לאט החזיק לי את היד. הסתכלתי עליו וחייכתי והוא גם חייך. החזקנו ידיים עד סוף הסרט.
תפסנו את האוטובוס וחזרנו למחנה. אכלנו ארוחת ערב,ועשינו מדורה. אלכס ואני החזקנו ידיים כל הזמן. כיבנו את המדורה ופנינו לביתנים.לפני שהלכתי לביתן,אלכס תפס לי את היד ומשך אותי. ״שחכתי לתת לך משהו.״ הוא נתן לי נשיקה על הלחי.״ לילה טוב.״ חייכתי ורצתי לביתן שלי.


תגובות (4)

הסיפור- מושלם!
את- תמשיכי!

14/01/2014 04:36

תמשיכי מיד והחשב

14/01/2014 06:51

תמשיכיי

14/01/2014 09:23

לא תמשיכי ;-)

27/08/2014 17:11
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך