אהבה אחת ❤️
3 תגובות וממשיכה

חיים במחנה קיץ פרק 13

אהבה אחת ❤️ 15/01/2014 974 צפיות תגובה אחת
3 תגובות וממשיכה

פרק 13:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-היום של הנשף-
סוף סוף!היום שחיכתי לו כל השבוע. היום זה היום של הנשף ואף אחד לא הולך להרוס לי אותו. קמתי,לבשתי ג׳ינס צמוד,טי-שירט אדומה ונעליי האולסטרס השחורות שלי. צחצחתי שיניים שטפתי את הפנים ויצאתי. פגשתי בחוץ את עלמה והלכנו ביחד למתחם האוכל.
אכלנו,ואז קובי התחיל לדבר.״בוקר טוב!אני יודע שהיום אתם מאוד נרגשים,בגלל הנשף. רק רציתי להודיע כמה דברים.היום זה יום חופשי.אתם יכולים להתארגן לנשף במשך היום,לבלות עם החברים שלכם ולעשות מה שאתם רוצים.לגבי האירגונים של הנשף. ביתן 2 (ביתן האמנות)התנדב לקשט את האזור.ביתן5(ביתן המוזיקה) התנדב לנגן את המוזיקה במשך כל הערב. ביתן 11(ביתן הבישול) יכין את האוכל לנשף. הנשף יתחיל בשבע וחצי.בבקשה תנסו לא לאחר.זה הכל להיום.המשך יום נעים.״ כולם התפזרו. עלמה רצתה ללכת לסטודיו להמשיך את הציור שהיא עובדת עליו. נפרדנו והלכתי לי במחנה. פתאום מישהו בא מאחורי וצעק ״בווווווווו!!!״ ״אההההה!!!״ הסתובבתי וראיתי את אלכס צוחק.״מפגר!הבלתה אותי!״ צחקתי. ״רוצה לשבת קצת ולדבר?״ הוא שאל אותי. ״בטח.״ אמרתי והתיישבנו ליד האגם. ״על מה רציתה לדבר?״ שאלתי אותו.״סתם רציתי לשבת ולדבר עם הבחורה שאני לוקחת איתי לנשף.״ הוא אמר וטיפה הסמיק. לאט לאט הוא שילב את היד שלו בשלי והחזקנו ידיים. נשענתי על הכתף שלו והסתכלתי על האגם. הינו ממש כמו זוג,ומאוד אהבתי את זה.
נקודת מבט של אלכס
מאז היום שהזמנתי אותה,הרגשתי שהיא באמת חיבבה אותי כל הזמן הזה. ביום ראשון זה היה הפעם הראשונה שהחזקנו ידיים,ואני בחיים לא רציתי שזה יגמר. גם כמעט נישקתי אותה ביום הזה,אבל גדי בא והפריע לי,כמו תמיד. היום היום של הנשף ואף אחד לא יהרוס לי את זה.אני מקווה. ברגע הזה שהיא הניחה את הראש שלה על הכתף שלי,הרגשתי שאני מאוהב בה מעל הראש. היא נערת החלומות שלי. ״את מתרגשת בגלל הנשף היום,נכון?״ שאלתי אותה. ״כן.מאוד.״ היא הרימה את הראש שלה. ״אני מאוד מצפה לזה.סוף סוף נוכל לבלות כמו שצריך.מה איתך?אתה מתרגש?״ היא שאלה אותי.״אני גם מאוד מתרגש תאמיני לי.״ שמענו סירנה. זה היה זמן לארוחת צהריים. לא האמנתי איך הזמן טס.״טוב כדי שנלך לאכול.״ אמרתי וקמתי.הושטתי לאני את היד שלי והיא תפסה אותה וקמה.
חזרה לנקודת מבט שלי
הזמן הזה באגם היה פשוט מושלם.חבל שהוא נגמר.הלכנו לארוחת צהוריים ביחד. החזקנו ידיים כל הדרך.שהגענו לשם נפרדתי מימנו והלכתי לשבת ליד עלמה.״נו איך הולך הציור?״ שאלתי אותה והיא הראתה לי את הידיים שלה,שהיו מלוכלכות מצבע.״עבדתי עליו המון,אבל העבודה הקשה משתלמת.״ אכלנו ארוחת צהריים ואז הלכנו להתארגן לנשף.לפני שעזבתי את המתחם אלכס בא אליי.״תיהי מוכנה בשבע עשרים וחמש.אני יאסוף אותך מהביתן שלך.״ הוא אמר לי.״אין בעיה.״ אמרתי וחייכתי. אני ועלמה הלכנו לביתן שלה לאסוף את כל הדברים שלה,ואז הלכנו לביתן שלי והתחלנו להיתארגן לנשף


תגובות (1)

תמשיכיייייייייייייייייי

15/01/2014 05:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך