אהבה אחת ❤️
אני שמחה לדעת שאתם אוהבות את הסיפור שלי :) אז שלוש תגובות (לא רק תמשיכי אני רוצה לדעת מה אתם חושבות על הסיפור 3>

חיים במחנה קיץ פרק 16

אהבה אחת ❤️ 23/01/2014 1064 צפיות 3 תגובות
אני שמחה לדעת שאתם אוהבות את הסיפור שלי :) אז שלוש תגובות (לא רק תמשיכי אני רוצה לדעת מה אתם חושבות על הסיפור 3>

פרק 16
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
שהנשף נגמר,אני ואלכס הלכנו ביחד לביתן שלי.״זה היה היום הכי מדהים שהיה לי בחיים!״ אמרתי ונתתי לו נשיקה קטנה.״מחר יש לנו יום חופשי נכון?נלך נבלה קצת ביחד,היה כיף.מסכימה?״ שאל אותי אלכס״כן,אני מסכימה.״ התחבקנו והתנשקנו למשך הרבה זמן עד שעלמה באה.״אני רואה שיש לנו פה זוג יונים…״ ״תסתמי.״ אמרתי והמשכתי לנשק אותו.״טוב אני הולכת לישון,רוצה לישון אצלי בביתן?״שאלה עלמה.״בטח,אבל תני לי להתארגן קודם בסדר?״ ״מה את עוזבת אותי?״ שאל אלכס ועשה פרצוף עצוב.״אנחנו נבלה מחר,שחכת?״ ״טוב אז לפחות תני לי נשיקת פרידה…״ התנשקנו שוב.״תמצאו איזה חדר ותימזמזו שם…״ עלמה התלוננה,אבל התעלמנו מימנה.״לילה טוב נסיכה…״ אמר לי אלכס.״לילה טוב…״ נישקתי אותו פעם אחת אחרונה והלכתי להחליף בגדים. הורדתי את התכשיטים והאיפור,לבשתי מכנס ואיזה סווטשר ישן ונעים,והלכתי לעלמה.
שהגעתי ראיתי אותה ואת לואיס מתנשקים.״האמ..״ אמרתי בקול רם.הם הפסיקו להתנשק והסתכלו עליי. ״טוב אני צריך ללכת לישון…״ אמר לואיס וברח משם.״את חייבת לקלקל לי?״ התלוננה עלמה וצחקנו.״טוב אז איך הגעתם להיות מ׳חברים טובים׳ לזוג יונים שלא נפרד כאילו הם מחוברים בסופר גלו?״ אמרה לי עלמה שהתיישבתי על המיטה שלה.״ולמה את נישקת עכשיו את לואיס כאילו אין מחר?״ החזרתי לה.״עכשיו ״אנחנו תיקו.״צחקנו.״אבל באמת,מה קרה בין שניכם?״שאלה עלמה.סיפרתי לה על הנשיקה שלי ושל אלכס בריקוד סלאו.״אוווו,מישהי פה קיבלה את הנשיקה שחיכתה לה מאז שנה שעברה.״ היא אמרה.״ומה איתך ועם לואיס?ממתי אתם זוג?״מלפני כמה דקות שהוא ליווה אותי לפה.״ ״זה מסביר הרבה.״ שוב צחקנו.״טוב אני צריכה ללכת להחליף,אני כבר חוזרת.״ היא אמרה והלכה.אני בנתיים חיכיתי לה,ולפתע


תגובות (3)

תמשיכי

23/01/2014 09:45

תמשיכי

23/01/2014 10:17

זה סיפור מדהים. פליז תנסי לעשות פרקים קצת יותר ארוכים אבל לא חייב, מה שכן חייב זה להמשיך. אז תמשיכיייייייייייייייייייייייייי!

23/01/2014 11:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך