אהבה אחת ❤️
ארבע תגובות (מבנות שונות כמובן) וממשיכה :) אשמח לדירוגים, וגם תקראו סיפורים אחרים שלי זה היה נורא משמח :)

חיים במחנה קיץ פרק 17

אהבה אחת ❤️ 23/01/2014 1062 צפיות 4 תגובות
ארבע תגובות (מבנות שונות כמובן) וממשיכה :) אשמח לדירוגים, וגם תקראו סיפורים אחרים שלי זה היה נורא משמח :)

פרק 17:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ולפתע מישהו דפק בדלת של החדר.(שחכתי לציין שבכל ביתן יש חדרים נפרדים-הערת הכותבת)״כן?״ אמרתי,ולואיס נכנס.״עלמה פה?״ הוא שאל ונראה טיפה לחוץ.״היא מחליפה בגדים,למה?״ ״אני צריך עצה ממך.״הוא בא והתיישב ליידי.״איזה בדיוק עצה?״ ״אני רוצה להפתיע את עלמה,אבל אני לא יודע מה לעשות.את החברה הכי טובה שלה נכון?את יודעת עליה יותר מימני.״ חשבתי לרגע.״אני יודעת!חודש הבא יש לה יום הולדת.אולי תעשה לה מסיבת הפתעה או משהו כזה.״ הוא חשב לרגע.״זה רעיון גאוני!ממש תודה,אני חייב לך!״ ״חחחחח,אין בעיה.״ הוא חייך והלך. אחרי דקה עלמה חזרה לבושה בסווטשרט שחור עם גולגולות והמילה ׳מוות׳באנגלית,וטייס שחור,שאמר׳הפאנק שולט!׳.יש לה חיבה לדברים טיפה פאנקיסטים וגותים,משום מה.״עם מי דיברת?״ היא שאלה.״סתם דיברתי בטלפון עם אלכס…״ ״טוב בסדר… בקיצור,רציתי לספר לך משהו שקרה בנשף.שהיה את הריקוד סלאו הזה,איזה שרמוטה באה ונמרחה על לואיס ממש מולי.עוד שנייה והחטפתי לה איזה כאפה…״ היא התחילה להיות טיפה כועסת,וזה לא מחזה נעים.תאמינו לי.שהיא עצבנית היא מתחילה להרביץ. פעם אחת איזה מישהו עיצבן אותה עד כדי כך,שהוא היה בבית חולים באשפוז במשך חודש.״נו אז מה קרה איתה?״ ״ואז לא תאמיני מה לואיס עשה.הוא פשוט החטיף לה כאפה,והיא ברחה משם בוכה.ואז הוא אמר לי שאני הבחורה היחידה שקיימת בשבילו,ואף אחת אחרת לא תתפוס את המקום שלי.״ היתי טיפה בהלם מיזה שלואיס החטיף לבת,אבל היה בזה גם סוג של מחווה רומנטית.״אוווווו… אני חושבת…״ צחקנו. ״טוב אז רוצה לעשות משהו?טיפה משעמם.״ ״אני יודעת!מקווה שאת רעבה ומוכנה עם טישו ביד…״ והיא הוציאה את הלפטופ שלה,שקית מלאה בחטיפים,ושתי קופסאות גדולות של טישו.״תיתכונני לסרט הכי עצוב ורומנטי שראינו אי פעם על ספינה טובעת…״ היא הקליקה על משהו וסובבה את הלפטופ להראות לי.״טיטאניק!״ ״אני לא מאמינה שעדיין יש לך את זה!״ ״מה חשבת שאני אמחק את זה?זה הסרט הכי מדהים שישי בתולדות הסרטים.״ צחקנו עוד פעם והתכוננו ללילה לבן של סרטים.התכסינו בשמיכה חמימה,פתחנו את הטישוים והחטיפים והתחלנו לראות. אני ועלמה בכינו כמו מטורפות שג׳ק (לאונרדו דה קפריו) מת. גמרנו לראות את הסרט וכבר היה אחת בלילה. הלכנו לישון עם דמעות בעניים,ומיטה מלאה בפירוים של צ׳יפס.


תגובות (4)

תמשיכי

23/01/2014 23:23

תמשיכי דחוף דחוף דחוף!!!!!!!!!

24/01/2014 01:39

תמשיכי

24/01/2014 04:46

תמשיכי

24/01/2014 06:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך